Закон щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комунальної власності
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
-
- Спец
- Повідомлень: 93
- З нами з: 29 квітня 2013 22:35
- Репутація: 1
- Область: Одеська
- Місце роботи: Інше
власник земельної ділянки територіальна громада області в особі обласної ради.
власник (обласна рада) надає цю ділянку в оренду.
договір укладає облрада. розмір орендної плати за відповідною методикою розраховує облрада. орендна плата надходить до обласного бюджету не як податок, а як орендна плата. а пільгу з орендної плати, як орендодавець, надає та ж сама облрада через сесію. якщо податкова має заперечення - нехай судиться з облрадою - успіхів їй.
а взагалі, щоб не виникало колізій, не треба нічого оформлювати (ні постійне користування ані оренду). нема оформленої земельної ділянки - немає і й плати за неї. і якщо хтось скаже,що у будь-якому разі потрібно платити податок на землю - так ця потрібність згідно з чинним законодавством обумовлена ВИКЛЮЧНО доброю волею того, хто погоджується платити.
адже якщо розглядати це питання суто у правовому полі, без емоцій та припущень, то платниками податку на землю є власники або користувачі. а власність чи користування підтверджуються виключно оформленими правом власності або правом користування (постійного) або договором оренди.
власник (обласна рада) надає цю ділянку в оренду.
договір укладає облрада. розмір орендної плати за відповідною методикою розраховує облрада. орендна плата надходить до обласного бюджету не як податок, а як орендна плата. а пільгу з орендної плати, як орендодавець, надає та ж сама облрада через сесію. якщо податкова має заперечення - нехай судиться з облрадою - успіхів їй.
а взагалі, щоб не виникало колізій, не треба нічого оформлювати (ні постійне користування ані оренду). нема оформленої земельної ділянки - немає і й плати за неї. і якщо хтось скаже,що у будь-якому разі потрібно платити податок на землю - так ця потрібність згідно з чинним законодавством обумовлена ВИКЛЮЧНО доброю волею того, хто погоджується платити.
адже якщо розглядати це питання суто у правовому полі, без емоцій та припущень, то платниками податку на землю є власники або користувачі. а власність чи користування підтверджуються виключно оформленими правом власності або правом користування (постійного) або договором оренди.
-
- Спец
- Повідомлень: 1094
- З нами з: 14 травня 2010 17:36
- Репутація: 7
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Інше
Далі. Обласна рада передає своєму комунальному підприємству чи комунальній установі (які є об'єктами спільної власності тергромад сіл, селищ, міст області) на баланс будівлю (право власності зареєстровано на облраду) і земельну ділянку під нею (право власності теж зареєстровано на облраду).
Що з платою за землю? morgayu
Що з платою за землю? morgayu
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Одесса, Ви вражаєте мене! Звідки такі твердження? Обгрунтуйте нормативною базою:
Ну звичайно, якщо чиновник і такий землекористувач у змові, то тоді Ваша позиція правильна
Яка методика? Чому методика?одесса писав:розмір орендної плати за відповідною методикою розраховує облрада.
Впершу чую... вкажіть норму Бюджетного кодексу...одесса писав:орендна плата надходить до обласного бюджету не як податок, а як орендна плата.
Ну це позиція не чиновника, а землекористувача який не бажає платити. А позиція чиновника має бути: за самовільне зайняття земельної ділянки - штраф див. ст. 53-1 http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/807 ... 0098743794 та відшкодування збитків за недоодержані доходи в місцевий бюджет http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/284-93-подесса писав:не треба нічого оформлювати (ні постійне користування ані оренду). нема оформленої земельної ділянки - немає і й плати за неї.
Ну звичайно, якщо чиновник і такий землекористувач у змові, то тоді Ваша позиція правильна
одесса писав:якщо податкова має заперечення - нехай судиться з облрадою - успіхів їй.
-
- Спец
- Повідомлень: 93
- З нами з: 29 квітня 2013 22:35
- Репутація: 1
- Область: Одеська
- Місце роботи: Інше
яке самовільне захоплення земельної ділянки, коли на ній ще з часів СРСР стоїть оформлене належним чином майно?
[upd=1388095523][/upd]
і ця позиція, я маю на увазі не платити за те що не оформлене, дуже правильна.
вважаю, що якщо державі потрібна плата за землю (податок, оренда) то саме держава повинна оформити правовстановлюючу документацію на цю землю власним коштом, а потім вимагати користувача або власника платити податок або оренду.
я погоджуся з вами лише за умови, якщо буде діяти наступне правило: власник майна подає до єдиного вікна заяву в якій вказана адреса та паспортні дані заявника; сплачує встановлену державою суму (яка рівна в усіх кінцях країни) і через 3 місяці приходить до того ж вікна вже за готовими та зареєстрованими документами на земельну ділянку. а вже проблема держави як створити механізм проходження всіх необхідних документів по інстанціях. людина, або юрособа нікуди не повинна ходити. тільки заява. решта даних (паспортні, майнові і т.д.) є у всяких державних реєстрах та базах. потрібно державі довідка про нерухомість - хай запитує в БТІ та держреєстрі, потрібні паспортні дані - хай запитує в паспортних столах. потрібні погодження проекту - хай погоджує. потрібно затвердити та зареєструвати право - хай реєструє. а людині (юрособі) видайте готовий документ.
і поки не буде створена така система - корупція процвітатиме.
от тільки потім можна буде піднімати питання про оплату та якісь штрафні санкції.
[upd=1388095523][/upd]
і ця позиція, я маю на увазі не платити за те що не оформлене, дуже правильна.
вважаю, що якщо державі потрібна плата за землю (податок, оренда) то саме держава повинна оформити правовстановлюючу документацію на цю землю власним коштом, а потім вимагати користувача або власника платити податок або оренду.
я погоджуся з вами лише за умови, якщо буде діяти наступне правило: власник майна подає до єдиного вікна заяву в якій вказана адреса та паспортні дані заявника; сплачує встановлену державою суму (яка рівна в усіх кінцях країни) і через 3 місяці приходить до того ж вікна вже за готовими та зареєстрованими документами на земельну ділянку. а вже проблема держави як створити механізм проходження всіх необхідних документів по інстанціях. людина, або юрособа нікуди не повинна ходити. тільки заява. решта даних (паспортні, майнові і т.д.) є у всяких державних реєстрах та базах. потрібно державі довідка про нерухомість - хай запитує в БТІ та держреєстрі, потрібні паспортні дані - хай запитує в паспортних столах. потрібні погодження проекту - хай погоджує. потрібно затвердити та зареєструвати право - хай реєструє. а людині (юрособі) видайте готовий документ.
і поки не буде створена така система - корупція процвітатиме.
от тільки потім можна буде піднімати питання про оплату та якісь штрафні санкції.
-
- Спец
- Повідомлень: 173
- З нами з: 24 березня 2013 19:28
- Репутація: 1
- Область: Закарпатська
- Місце роботи: Інше
Абзац пятий статті 123 Земельного кодексу України встановлює "Земельні ділянки державної та комунальної власності, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об’єкти нерухомого майна, що перебувають у державній чи комунальній власності, передаються особам, зазначеним у пункті "а" частини другої статті 92 цього Кодексу (підприємства, установи та організації державної та комунальнох власності), лише на праві постійного користування."одесса писав:якщо територіальна громада є власником з/д то вона має право надавати пільги з орендної плати. таким чином, у разі оформлення права постійного користування з/д за КП, у останнього виникає потреба сплачувати податок на землю. а у разі надання з/д в оренду КП, територіальна громада (як власник) може (через сесію) надати пільгу щодо розміру самої орендної плати.
Податковий кодекс України
274.1 Ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки, за винятком земельних ділянок, зазначених у статтях 272, 273, 276 цього Кодексу.
288.5. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу:
288.5.1. не може бути меншою:
для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом;
для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом;
Сподіваюсь одесса зможе огрунтувати рішення щодо 1% НГО - орендна плата, навіть з урахуванням
пункту 284.1 Податкового кодексу України - Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, міські, селищні та сільські ради можуть встановлювати пільги щодо земельного податку, що сплачується на відповідній території: часткове звільнення на певний строк, зменшення суми земельного податку лише за рахунок коштів, що зараховуються до відповідних місцевих бюджетів.
-
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 32
- З нами з: 11 січня 2013 15:21
- Репутація: 0
- Область: АР Крим
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Добрый день. Возможно уже заработались - помогите разобраться. Договор аренды земельного участка за границами населенного пункта для обслуживания жителей территориальной громады (по факту СПД для строительства мотеля, но в самом договоре указано что для обслуживания жителей тер. громады - упростили компетенцию). На сегодняшний день при заполнении обменника возник вопрос - какая форма собственности земельного участка - государственная или коммунальная. С учетом части 3 ст.83 ЗКУ
3. Земельні ділянки державної власності, які передбачається використати для розміщення об'єктів, призначених для обслуговування потреб територіальної громади (комунальних підприємств, установ, організацій, громадських пасовищ, кладовищ, місць знешкодження та утилізації відходів, рекреаційних об'єктів тощо), а також земельні ділянки, які відповідно до затвердженої містобудівної документації передбачається включити у межі населених пунктів, за рішеннями органів виконавчої влади передаються у комунальну власність.
{Статтю 83 доповнено новою частиною згідно із Законом № 5245-VI від 06.09.2012}
3. Земельні ділянки державної власності, які передбачається використати для розміщення об'єктів, призначених для обслуговування потреб територіальної громади (комунальних підприємств, установ, організацій, громадських пасовищ, кладовищ, місць знешкодження та утилізації відходів, рекреаційних об'єктів тощо), а також земельні ділянки, які відповідно до затвердженої містобудівної документації передбачається включити у межі населених пунктів, за рішеннями органів виконавчої влади передаються у комунальну власність.
{Статтю 83 доповнено новою частиною згідно із Законом № 5245-VI від 06.09.2012}
Доброго дня!Шановні форумчани, як Ви розумієте наступне: відповідно до п.6 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності», у разі якщо відомості про земельні ділянки, зазначені у пунктах 3 і 4 цього розділу, не внесені до Державного реєстру земель, надання дозволу на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для державної реєстрації таких земельних ділянок, а також її затвердження здійснюються:
у межах населених пунктів - сільськими, селищними, міськими радами;
за межами населених пунктів - органами виконавчої влади, які відповідно до закону здійснюють розпорядження такими земельними ділянками.
Питання 1: що таке Державний реєстр земель?(визначення є в 174 наказі, але він втратив чинність).Є старий державний акт на постійне користування без кад.номера, зареєстрований в книзі реєстрації.Земельна ділянка вважається внесена до держ.реєстру земель чи ні? Питання 2: припустимо земельна ділянка державної власності в межах села не внесена до держ.реєстру земель.Сільська рада дає дозвіл на розробку док.із землеустрою, виготовляється док-ція, реєструється зем.ділянка в кадастрі, затверджується док-ція.І що далі?Хто надає ділянку?На підставі чого?
у межах населених пунктів - сільськими, селищними, міськими радами;
за межами населених пунктів - органами виконавчої влади, які відповідно до закону здійснюють розпорядження такими земельними ділянками.
Питання 1: що таке Державний реєстр земель?(визначення є в 174 наказі, але він втратив чинність).Є старий державний акт на постійне користування без кад.номера, зареєстрований в книзі реєстрації.Земельна ділянка вважається внесена до держ.реєстру земель чи ні? Питання 2: припустимо земельна ділянка державної власності в межах села не внесена до держ.реєстру земель.Сільська рада дає дозвіл на розробку док.із землеустрою, виготовляється док-ція, реєструється зем.ділянка в кадастрі, затверджується док-ція.І що далі?Хто надає ділянку?На підставі чого?
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Цікавить думка форумчан з приводу застосування норм http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/524 ... 4535742027
Схиляюся до варіанту, що власність буде за ТергромадоюА, в чиїй власності об'єкт нерухомості. Незвично для нашої свідомості виглядатиме така ситуація, коли в межах однієї адмінтеродинці є комунальна власність різних громад.
Об'єкт нерухомості Тергромади-А знаходиться на території Тергромади-Б. Запитання: земельна ділянка буде чиєї власності - Тергромади-А чи тергромади-Б?3. З дня набрання чинності цим Законом землями комунальної власності відповідних територіальних громад вважаються:
а) земельні ділянки:
на яких розташовані будівлі, споруди, інші об’єкти нерухомого майна комунальної власності відповідної територіальної громади;
які перебувають у постійному користуванні органів місцевого самоврядування, комунальних підприємств, установ, організацій;
Схиляюся до варіанту, що власність буде за ТергромадоюА, в чиїй власності об'єкт нерухомості. Незвично для нашої свідомості виглядатиме така ситуація, коли в межах однієї адмінтеродинці є комунальна власність різних громад.
- Ангелина
- Спец
- Повідомлень: 376
- З нами з: 25 жовтня 2010 15:44
- Репутація: 4
- Область: Кіровоградська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Re: Закон щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комунальної власності
Колеги, допоможіть розібратися, ситуація така, державне підприємство хоче замовити тех.документацію повстановлені меж земельної ділянки,яка знаходить в межах міста - землі державної власності, хто повинен надати такий дозвіл? Міська рада?
- solim
- Спец
- Повідомлень: 1074
- З нами з: 06 листопада 2013 13:47
- Репутація: 201
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Re: Закон щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комунальної власності
Так - за умови, якщо ділянка не сформована.
► Показати
- Ангелина
- Спец
- Повідомлень: 376
- З нами з: 25 жовтня 2010 15:44
- Репутація: 4
- Область: Кіровоградська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Re: Закон щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комунальної власності
Колеги, ще потрібна допомога, у відділ Держземагентства надійшов запит на інформацію про землі у межах населеного пункту державної чи комунальної власності, особа хоче знати,які наданий час земельні ділянки не передані в користування. Хто повинен надавати цю інформацію міська рада чи відділ Держземагентства у цьому населеному пункті?
- solim
- Спец
- Повідомлень: 1074
- З нами з: 06 листопада 2013 13:47
- Репутація: 201
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Re: Закон щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комунальної власності
На раду покладено регулювання земельних відносин і координацію органів земельних ресурсів.
На ДЗА - статистична звітність.
Звертатися можна до будь-кого, в кого є інформація і інформація повинна бути надана (якщо не таємна/обмежена...).
Звертатися можна до обох - загальну площу земель можуть дати обидві структури, а от з конкретними земельними ділянками складно - фактично інформації надати неможливо. Обоє можуть мотивувати, що саме така інформація відсутня morgayu
► Показати
► Показати
-
- Спец
- Повідомлень: 612
- З нами з: 03 липня 2013 10:44
- Репутація: 219
- Область: Київська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Закон щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комунальної власності
Є землеьна ділянка, яка в 96 році була передана в постійне користування цукровому заводу. На цю ділянку присвоєно кадастровий номер, і є державний акт. Цільове призначення - промисловість, але ця ділянка незабудована. Наскільки я розумію передали в постійне користування з земель державної власності. На даний момент ця ділянка в межах населеного пункту. Представники заводу вимагають, щоб кад реєстратор вніс зміни в ДЗК та поміняв державну на комунальну власність. Як бути в цьому випадку?
-
- Спец
- Повідомлень: 2015
- З нами з: 18 листопада 2007 16:32
- Репутація: 88
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Закон щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комунальної власності
Кадастровий реєстратор не реєструє права власності, а тому ніякі подібні зміни вносити не повинен.
Стаття 125 ЗКУ - Право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.
Стаття 126 ЗКУ - Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".
От хай бере й реєструє право там де зараз його реєструють.
-
- Спец
- Повідомлень: 612
- З нами з: 03 липня 2013 10:44
- Репутація: 219
- Область: Київська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Закон щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комунальної власності
cerdred, Так вони вже зареєстрували його в реєстраційній службі. Тепер хочуть, щоб там форма власності була комунальна а не державна
-
- Спец
- Повідомлень: 143
- З нами з: 27 серпня 2014 15:29
- Репутація: 6
- Область: Донецька
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Закон щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комунальної власності
tops_a, форму собственности в реестре прав поменять практически не реально, по решению суда только. Они же регистрировали по вытягу ДЗК, значит там такая информация была
-
- Спец
- Повідомлень: 612
- З нами з: 03 липня 2013 10:44
- Репутація: 219
- Область: Київська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Закон щодо спрощення процедури розмежування земель державної та комунальної власності
Вони хочуть змінити в ДЗКа, через виправлення помилок, але проблема в тому, зо вони не є державним підприємством, і в постійне користування надавалось не ТзДВ "цукровий завод", а орендному підприємству цукровий завод. Надавалось рішенням сільської ради.