Сторінка 17 з 38

Додано: 14 березня 2013 07:00
zemkov
Solpadeine писав:є державний акт і це вже приватна власність?
Мабуть тут мова про ДА на право постійного користування. Були колись такі і на громадян.
_Lenok_ писав:...а тепер хоче відмовитись на користь чоловіка,
Якщо це справді постійне користування, то людина не може відмовитись на користь іншої особи. Така ділянка має бути повернута до земель ради, а тільки потім по-новому відведена комусь іншому (можливо дістанеться і чоловіку, але не факт), в такому випадку
Поковба писав:Однозначно проект.
Хоча якщо на ділянці є об'єкт нерухомого майна, тоді дійсно
Solpadeine писав:робите кадастровий номер - і вперед до нотаріуса

Додано: 14 березня 2013 12:07
Paradies
Колеги! підкажіть в такому питанні-чула, що тепер потрібно в техдок вкладати ще більший пакет документів, що стосуються саме геодезії,ніж раніше? це так чи ні? і що саме?

Додано: 20 березня 2013 15:03
Alexxp
Мені просто цікаво, а чому ніхто не веде обговорення по роз'ясненню, яке вивішано на ZemRes.Com
http://zemres.com/rizne/deiaki-roz-iasn ... -vlasnosti
Spoiler
Деякі роз'яснення Земельної спілки України до Закону України № 5245-VI "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності"
Пунктами 3, 4 Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо розмежування земель державної та комунальної власності» передбачено перелік земель та земельних ділянок, як в силу цього Закону належать до державної чи комунальної власності.

Пунктом 9 цих же положень встановлено, що: «право власності на земельні ділянки державної та комунальної власності, зазначені у пунктах 3 і 4 цього розділу, реалізується після державної реєстрації права власності на відповідну земельну ділянку». Чи може уповноважений орган державної влади, орган місцевого самоврядування з урахуванням вказаних положень приймати рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки до здійснення державної реєстрації права власності держави, територіальної громади на неї?


Відповідно до пункту 3 Розділу ІІ Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності»:

«3. З дня набрання чинності цим Законом землями комунальної власності відповідних територіальних громад вважаються:

а) земельні ділянки:

на яких розташовані будівлі, споруди, інші об’єкти нерухомого майна комунальної власності відповідної територіальної громади;

які перебувають у постійному користуванні органів місцевого самоврядування, комунальних підприємств, установ, організацій;

б) всі інші землі, розташовані в межах відповідних населених пунктів, крім земельних ділянок приватної власності та земельних ділянок, зазначених у підпунктах "а" і "б" пункту 4 цього розділу.

4. У державній власності залишаються:

а) розташовані в межах населених пунктів земельні ділянки:

на яких розташовані будівлі, споруди, інші об’єкти нерухомого майна державної власності;

які перебувають у постійному користуванні органів державної влади, державних підприємств, установ, організацій, Національної академії наук України, державних галузевих академій наук;

які належать до земель оборони;

б) земельні ділянки, що використовуються Чорноморським флотом Російської Федерації на території України на підставі міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України;

в) землі зон відчуження та безумовного (обов’язкового) відселення, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи;

г) усі інші землі, розташовані за межами населених пунктів, крім земельних ділянок приватної власності та земельних ділянок, зазначених у підпункті "а" пункту 3 цього розділу».

На підставі вказаних пунктів виникло право власності держави та територіальних громад на два типи об’єктів:

земельні ділянки (підпункт «а» пункту 3, підпункти «а», «б» пункту 4),

землі, які включають як земельні ділянки, так і території, не сформовані у земельні ділянки (підпункт «б» пункту 3, підпункти «в», «г» пункту 4).

Відповідно до статті 181 Цивільного кодексу України: «до нерухомих речей (нерухоме майно, нерухомість) належать земельні ділянки, а також об'єкти, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких є неможливим без їх знецінення та зміни їх призначення. Режим нерухомої речі може бути поширений законом на повітряні та морські судна, судна внутрішнього плавання, космічні об'єкти, а також інші речі, права на які підлягають державній реєстрації». Частина перша статті 182 цього Кодексу встановлює, що: «право власності та інші речові права на нерухомі речі, обтяження цих прав, їх виникнення, перехід і припинення підлягають державній реєстрації». Згідно із абзацом третім частини другої статті 331: «якщо право власності на нерухоме майно відповідно до закону підлягає державній реєстрації, право власності виникає з моменту державної реєстрації.». Відповідно до частини третьої статті 3 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»: «права на нерухоме майно та їх обтяження, які підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації». Частина перша статті 5 вказаного Закону України встановлює, що: «у Державному реєстрі прав реєструються речові права та їх обтяження на земельні ділянки, а також на об’єкти нерухомого майна, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення, а саме: підприємства як єдині майнові комплекси, житлові будинки, будівлі, споруди (їх окремі частини), квартири, житлові та нежитлові приміщення».

Таким чином, землі, не сформовані у земельні ділянки, не є нерухомим майном, і право на них не підлягає державній реєстрації. Тому землі, зазначені у підпункті «б» пункту 3, підпунктах «в», «г» пункту 4 Розділу ІІ Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо розмежування земель державної та комунальної власності», не сформовані у земельні ділянки, вважаються державною власністю чи власністю відповідних територіальних громад з часу набрання чинності цими положеннями, а саме – з 1 січня 2013 року. Об'єктами нерухомого майна будуть земельні ділянки, сформовані в установленому порядку за рахунок вказаних земель.

Відповідно до частини першої статті 79-1 Земельного кодексу України: «формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об'єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру». Одним із засобів формування земельних ділянок, згідно із абзацом другим частини другої вказаної статті є відведення земельних ділянок із земель державної та комунальної власності.

Відповідно до частини сьомої статті 118, частини третьої статті 123 Земельного кодексу України розробка проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок здійснюється за дозволами, які надаються органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, які розпоряджаються відповідними землями. Надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки не може вважатись розпорядженням земельною ділянкою, оскільки на час надання такого дозволу земельна ділянка ще не сформована.




Хто має бути замовником проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки за рахунок земель державної чи комунальної власності за відсутності державної реєстрації права власності держави, територіальної громади на відповідну земельну ділянку – особа, зацікавлена у отриманні земельної ділянки у власність чи користування або орган державної влади, орган місцевого самоврядування, які уповноважені розпоряджатись землею?

Земельний кодекс України, а також інші законодавчі акти не встановлюють жодних вимог щодо обов’язку органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування, які розпоряджаються земельними ділянками державної чи комунальної власності, виступати замовниками проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, що розробляються з метою передачі їх у власність або користування без проведення земельних торгів. У статтях 118, 123 Земельного кодексу України визначено, що ініціатива щодо розроблення вказаних проектів виходить від фізичних та юридичних осіб, заінтересованих у отриманні земельної ділянки на певному праві. Вказані особи після отримання у встановленому порядку дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки мають замовити у осіб, які можуть бути розробниками документації із землеустрою, розроблення вказаного проекту.

У той же час відповідно до абзацу першого частини четвертої статті 136 Земельного кодексу України підготовку лотів до проведення земельних торгів забезпечує організатор земельних торгів. Відповідно до пункту «б» абзацу другого цієї частини підготовка лотів до проведення земельних торгів включає, зокрема, виготовлення, погодження та затвердження в установленому законодавством порядку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (уразі зміни цільового призначення земельної ділянки та у разі, якщо межі земельної ділянки не встановлені в натурі (на місцевості). Відповідно до частини шостої зазначеної статті: «підготовка лотів до проведення земельних торгів здійснюється за рахунок коштів організатора земельних торгів. Фінансування підготовки лотів до продажу земельних ділянок державної, комунальної, приватної власності або прав на них (оренди, суперфіцію, емфітевзису) на земельних торгах також може здійснюватися за рахунок коштів виконавця земельних торгів на підставі договору про підготовку лотів для продажу між організатором земельних торгів та виконавцем земельних торгів з наступним відшкодуванням витрат виконавцю земельних торгів за рахунок коштів, що сплачуються покупцем лота».

Тому у випадку продажу земельних ділянок державної чи комунальної власності або наданні їх у користування за результатами земельних торгів, обов’язок щодо розробки проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки покладений на орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, який є організатором таких торгів, з можливістю фінансування витрат на розроблення проекту за рахунок виконавця земельних торгів згідно з відповідним договором.


Чи має право орган державної влади, орган місцевого самоврядування приймати рішення про передачу у власність, користування земельної ділянки за відсутності державної реєстрації права державної. комунальної власності на неї?

Пунктом 9 Розділу ІІ Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо розмежування земель державної та комунальної власності» визначено, що: «право власності на земельні ділянки державної та комунальної власності, зазначені у пунктах 3 і 4 цього розділу, реалізується після державної реєстрації права власності на відповідну земельну ділянку». Тому, прийняттю рішення про передачу земельної ділянки у власність чи користування за рахунок земель державної чи комунальної власності має передувати здійснення державної реєстрації права державної чи комунальної власності на неї.

У той же час, з метою забезпечення інтересів осіб, яким передаються земельні ділянки за рахунок земель державної чи комунальної власності, доцільним є викладення положень щодо передачі земельної ділянки безпосередньо у тексті рішень про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок. У такому випадку у цьому рішенні слід зазначити, що вказані положення набирають чинності після здійснення державної реєстрації права власності держави чи територіальної громади на відповідну земельну ділянку.



Сергій Біленко

Член Ради Земельної спілки України



Джерело...

Додано: 20 березня 2013 16:37
Поковба
Alexxp писав:Мені просто цікаво, а чому ніхто не веде обговорення по роз'ясненню, яке вивішано на ZemRes.Com
Дуже гарне розяснення. Як мінімум, його мало надати всій Україні Держземагенство станом на 01.01.2013.

Додано: 20 березня 2013 17:12
Юлія 1985
Alexxp писав:Пунктом 9 Розділу ІІ Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо розмежування земель державної та комунальної власності» визначено, що: «право власності на земельні ділянки державної та комунальної власності, зазначені у пунктах 3 і 4 цього розділу, реалізується після державної реєстрації права власності на відповідну земельну ділянку». Тому, прийняттю рішення про передачу земельної ділянки у власність чи користування за рахунок земель державної чи комунальної власності має передувати здійснення державної реєстрації права державної чи комунальної власності на неї.

У той же час, з метою забезпечення інтересів осіб, яким передаються земельні ділянки за рахунок земель державної чи комунальної власності, доцільним є викладення положень щодо передачі земельної ділянки безпосередньо у тексті рішень про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок. У такому випадку у цьому рішенні слід зазначити, що вказані положення набирають чинності після здійснення державної реєстрації права власності держави чи територіальної громади на відповідну земельну ділянку.
В мене є одне зауваження. Згідно п. 9 Розділу ІІ Закону "право власності реалізується після його реєстрації". Чи не потрібно розмежовувати поняття "реалізація права власності на земельні ділянки" та "розпорядження земельними ділянками державної і комунальної власності".
Реалізація права власності здійснюється відповідними органами шляхом укладення цивільно-правових угод, як-то продаж на аукціоні, укладення договору оренди, сервітуту. Тоді, звичайно, потрібна реєстрація цього права.
А розпорядження земельними ділянками здійснюється згідно визначених повноважень по статті 122 ЗК України, де прописано механізм, а саме:
1. Сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.
4. Центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності у власність або у користування для всіх потреб.
Передають земельні ділянки-це не реалізують право, не укладають цивільно-правові угоди, а виконують розпорядчі функції, визначені законодавством.
З цієї точки зору, при реалізації права громадянина на отримання безоплатно у власність земельної ділянки та кореспондуючого обовязку відповідного органу розпорядитись нею, не повинне виникати питання реєстрації права цього органу на землю, бо після такої реєстрації мають застосовуватись виключно цивільні норми про перехід права, а саме - укладення договору купівлі-продажу, оренди, сервітуту тощо.

Додано: 20 березня 2013 18:50
Solpadeine
Юлія 1985 писав:Передають земельні ділянки-це не реалізують право
по-перше, земельна ділянка повинна вже бути сформованою... а по-друге, передача у власність - це розпорядження земельною ділянкою, що є одним із повноважень власника...

Приватизація 1996 року!!

Додано: 27 березня 2013 22:37
hanter111
Підскажіть будь ласка!! Мати прийняла спадщину в 2005 році на на зем ділянку, яка була приватизована в 1996р, нового акта неотримала!! Що робити,куди іти щоб отримати право власності??? Підскажіть послідовність дій! Дякую!!

Додано: 28 березня 2013 07:28
Yov
hanter111 писав:Підскажіть будь ласка!! Мати прийняла спадщину в 2005 році на на зем ділянку, яка була приватизована в 1996р, нового акта неотримала!! Що робити,куди іти щоб отримати право власності??? Підскажіть послідовність дій! Дякую!!
Зверніться до ючидичної особи чи ФОП що виготовляють у Вашому регіоні землевпорядну документацію із замовленням і вони повинні чітко все Вам пояснити і зробити необхідну документацію на підставі якої ви отримаєте свідоцво на право власності на земельну ділянку.

Додано: 29 березня 2013 17:19
Gambrinywka
Підскажіть будь ласка.Якщо на земельну ділянку право власності не було зареєстровано, але на ній знаходиться будівля, яка зареєстрована, тоді виготовляється та подається на реєстрацію до тереторіальних органів техдокументація по встановленню меж без рішення органів місцевого самоврядування лише за заявою замовника.(Постанова КМУ від 20.02.2013р. № 154)

Додано: 29 березня 2013 17:44
Solpadeine
для присвоєння кадастрового номера - так morgayu

Додано: 29 березня 2013 18:07
Gambrinywka
для реєстрації земельної ділянки з присвоєнням кадастрового номера, а потім подати на затвердження документції

Додано: 29 березня 2013 23:48
Yov
Gambrinywka писав:для реєстрації земельної ділянки з присвоєнням кадастрового номера, а потім подати на затвердження документції
Ні, тільки
Solpadeine писав:
для присвоєння кадастрового номера - так

Додано: 30 березня 2013 22:31
CIVIC
Согласно п.1 ст 79-1 ЗКУ
1. Формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об'єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру.
а согласно п.9
9. Земельна ділянка може бути об'єктом цивільних прав виключно з моменту її формування (крім випадків суборенди, сервітуту щодо частин земельних ділянок) та державної реєстрації права власності на неї.
с этого можно сделать вывод что земельный участок считается сформированым после регистрации права на этот земельный участок facepalm facepalm facepalm
а согласно п. 2 той же статьи
2. Формування земельних ділянок здійснюється:
у порядку відведення земельних ділянок із земель державної та комунальної власності;
шляхом поділу чи об'єднання раніше сформованих земельних ділянок;
шляхом визначення меж земельних ділянок державної чи комунальної власності за проектами землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів. { Абзац четвертий частини другої статті 79-1 в редакції Закону N 5245-VI ( 5245-17 ) від 06.09.2012 }
и заметьте не слова не говорится про земельные участки на которых находятся жилые дома (а ведь это земли ни частной собственности) это земли комунальной собственности и участок не считается сформированым, так что как я считаю правильно делать проект, хотя наши законы как .......

Додано: 01 квітня 2013 11:03
Volodar
CIVIC писав:и заметьте не слова не говорится про земельные участки на которых находятся жилые дома (а ведь это земли ни частной собственности) это земли комунальной собственности и участок не считается сформированым, так что как я считаю правильно делать проект, хотя наши законы как .......
Які проекти відведення?
Я вже втомився на кожній вітці талдичити одне й теж: крім цієї статті є ще ЗУ "про ДЗК":
3. Установити, що у разі якщо на земельній ділянці, право власності (користування) на яку не зареєстровано, розташований житловий будинок, право власності на який зареєстровано, кадастровий номер на таку земельну ділянку присвоюється за заявою власників такого будинку на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). Забороняється вимагати для присвоєння земельній ділянці кадастрового номера інші документи. Такий кадастровий номер є чинним з моменту його присвоєння.
Хоча багатьом чиновникам на місцях мабуть вигідно читати закони однобоко в свою сторону morgayu

Додано: 01 квітня 2013 11:50
Ardet
Про надання дозволу на складання
державного акту на ім`я ПІП****
спадкоємиці майна ПІП****

Чи є правильно приймати таке рішення про надання дозволу на виготовлення тех. документації, чи слово державний акт потрібно замінити на інші слова???

Додано: 01 квітня 2013 12:38
CIVIC
Volodar писав:кадастровий номер на таку земельну ділянку присвоюється за заявою власників такого будинку
кадастровый номер присваиваеться но ни как не формирование участка как обэкта гражданских прав и отвод его, а также передача, а предача в собственность и порядок его проведения четко прописана в ст. 118 Земельного кодекса, что из земель Государственной и комунальной собственности через проект, я еще раз напоминаю ни слова не говорится про право собственности на недвижимое имущество и исключения в том или ином случае.
Volodar писав:Хоча багатьом чиновникам на місцях мабуть вигідно читати закони однобоко в свою сторону morgayu
в свою сторону, я скажу честно что я работаю начальником районногоотдела госземагентства, и в "свою" сторону я читаю потому что у првоохранительных органов есть еще и "своя" сторона.
А если так разобраться скажите чем на сегодня проект отвода сложен для людей, в том что в нем два высновка (в случае для приусадки), так в прошлом году тоже было две справки о наличии сервитутов и ограничений, а сложно в том что фирмы частные и до сих пор при слове "ПРОЕКТ" озвучивают такие суммы для граждан что facepalm
Поверьте, поробуйте сделать техничку даже если в случае если она пройдёт через зем отдел пойдите с ней к регистраторам в миньюст - СДЕЛАЙТЕ МЕДВЕЖЬЮ УСЛУГУ ГРАЖДАНАМ

[upd=1364809725][/upd]
Ardet писав:Чи є правильно приймати таке рішення про надання дозволу на виготовлення тех. документації, чи слово державний акт потрібно замінити на інші слова???[/quo
В Вашем вопросе есть и ответ, только какой вид документации - это нужно уточнить

[upd=1364809755][/upd]
В Вашем вопросе есть и ответ, только какой вид документации - это нужно уточнить

Додано: 01 квітня 2013 12:53
Гість
CIVIC писав:А если так разобраться скажите чем на сегодня проект отвода сложен для людей, в том что в нем два высновка (в случае для приусадки), так в прошлом году тоже было две справки о наличии сервитутов и ограничений, а сложно в том что фирмы частные и до сих пор при слове "ПРОЕКТ" озвучивают такие суммы для граждан что
Складність в іншому. Ось проблема, зйомку і бумажні справи можна зробити, якщо все добре, грубо за 5 днів, все буде готове на підпис. Далі починається момент круговороту мукулатури в природі через нашу бюрократію, який триває до року а то і більше (без хабарів).

Додано: 01 квітня 2013 13:00
CIVIC
zemlemir69 писав:Складність в іншому. Ось проблема, зйомку і бумажні справи можна зробити, якщо все добре, за 5 днів, грубо, все буде готове на підпис. Далі починається момент круговороту мукулатури в природі через нашу бюрократію, який триває до року а то і більше (без хабарів).
А где гарантия что с техничкой у Вас не будет "проблем"? но я же Вам и говорю что сделав качественный проект к Вам меньше претезий чем сделав техничку
А еще получается что три органа (местного самоуправления, отдел госземагентства и юстиция) должны руководствоваться п.3 перех полож закона про кадастр а земельным кодексом не должны, так получается?

Додано: 01 квітня 2013 13:05
Ardet
Я маю на увазі, що зараз держ. актів немає. А в рішенні можно писати виготовити держ. акт??? Чи можливо нада писати надати витяг громадянину? А однозначно буде дозвіл на виготовлення тех. документації, громадянину який у спадок оформив будинок, а земля була приватизована рішенням в далекому 1993 році...

Додано: 01 квітня 2013 13:13
CIVIC
Ardet писав:а земля була приватизована рішенням в далекому 1993 році...
приватизирована? есть государственный акт? или декретное решение?

[upd=1364811895][/upd]
площадь по решению будет совпадать с площадью той что в натуре? если нет (даже если да) то своё мнение я уже изложил выше - проект (и не надо пугаться этого слова morgny morgny morgny )
Поверьте меньше проблем на свою пятую точку найдете (это сугубо моё мнение - но по опыту знаю это также зависит от месторасположения земельного участка - в том или ином районе) ведь как сказалось раньше
Volodar писав:Хоча багатьом чиновникам на місцях мабуть вигідно читати закони однобоко в свою сторону morgayu

Додано: 01 квітня 2013 13:39
Володимер
Я правильно зрозумів. ОМС дає дозвіл на розробку ПЗ громадянину-власнику житлового будинку. Громадянин звертається до проектної організацію для виготовлення ПЗ. Потім громадянин бере готовий ПЗ і йде з ним до реєстратора. Реєстратор реєструє ділянку в НКС, дає витяг. Потім громадянин йде з цим витягом і ПЗ в ОМС для затвердження і передвачи ЗД йому у власність. З цим рішення громадянин йде реєструє своє право приватної власності???

Додано: 01 квітня 2013 14:36
CIVIC
Володимер писав:Я правильно зрозумів. ОМС дає дозвіл на розробку ПЗ громадянину-власнику житлового будинку. Громадянин звертається до проектної організацію для виготовлення ПЗ. Потім громадянин бере готовий ПЗ і йде з ним до реєстратора. Реєстратор реєструє ділянку в НКС, дає витяг. Потім громадянин йде з цим витягом і ПЗ в ОМС для затвердження і передвачи ЗД йому у власність. З цим рішення громадянин йде реєструє своє право приватної власності???
првильно только упустил согласование ПЗ и еще очень остро сейчас стоит вопрос что ОМС не может передавать земли без регистрации права на себя, но на сайте ВРУ висит законопроект про упрощение этого пункта
но когда они его примут это ООООООООГГГГГГРОМНЫЙ вопрос

Додано: 01 квітня 2013 14:54
Володимер
CIVIC писав:остро сейчас стоит вопрос что ОМС не может передавать земли без регистрации права на себя
Виходить ОМС повинен затвердити ПЗ і передати його в комунальну власніть собі. Незважаючи на те що ПЗ виготовлено на громадянина.

Додано: 01 квітня 2013 15:52
Volodar
CIVIC писав:кадастровый номер присваиваеться но ни как не формирование участка как обэкта гражданских прав
А яка різниця???? мені як землекористувачу по коліна, яким чином присвоєний кадастровий номер - головне витяг з ДЗК!
CIVIC писав:а предача в собственность и порядок его проведения четко прописана в ст. 118 Земельного кодекса, что из земель Государственной и комунальной собственности через проект,
Да ну ...і з яких це пір так сталося? ви певно ніколи не читали пункт 1,2 ст. 118 - ні до 1 січня 2013 року, ні після.
CIVIC писав:А если так разобраться скажите чем на сегодня проект отвода сложен для людей, в том что в нем два высновка (в случае для приусадки),
Да Ви лукавите: мені вже знайома така позиція райземів - бортувати всіх на проекти відведення, прекрасно знаючи, що неоднозначність закладена в ст. 186-1 ЗКУ по кількості погоджувальних контор(чи то дві, чи то шість), дозволяє відкласти питання дуже в довгий ящик. При цьому підставити міські ради, адже вони прийматимуть кінцеве рішення про затвердження проекту відведення.

[upd=1364822063][/upd]
CIVIC писав:Поверьте, поробуйте сделать техничку даже если в случае если она пройдёт через зем отдел пойдите с ней к регистраторам в миньюст - СДЕЛАЙТЕ МЕДВЕЖЬЮ УСЛУГУ ГРАЖДАНАМ
І тут не повинно бути проблем, адже є ЗАКОН (правда держреєстратори чомусь бояться його виконувати і шукають будь-які відмовки)
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/5245-17
5. Державна реєстрація права держави чи територіальної громади на земельні ділянки, зазначені у пунктах 3 і 4 цього розділу, здійснюється на підставі заяви органів, які згідно із статтею 122 Земельного кодексу України передають земельні ділянки у власність або у користування, до якої додається витяг з Державного земельного кадастру про відповідну земельну ділянку.
Тобто всього-на-всього два документа - заява і витяг з ДЗК. і ніякої різниці чи це проект відведення чи це технічка...
А потім вже можна і рішення ради про надання у власність громадянину

Додано: 01 квітня 2013 19:06
CIVIC
Володимер писав:Виходить ОМС повинен затвердити ПЗ і передати його в комунальну власніть собі. Незважаючи на те що ПЗ виготовлено на громадянина.
Конечно, ведь ст.118, ст. 123 ЗКУ никто не отменял, где четко прописано что гражданин заказывает проект, ЗУ "Про кадастр" с заявлением о регистрации земельного участка обращается особа которой надано разрешение на разработку проекта отвода.

[upd=1364833241][/upd]
Volodar писав:Да ну ...і з яких це пір так сталося? ви певно ніколи не читали пункт 1,2 ст. 118 - ні до 1 січня 2013 року, ні після.
- вы конкретизировать можете в чем я ошибаюсь?
Volodar писав:А яка різниця???? мені як землекористувачу по коліна, яким чином присвоєний кадастровий номер - головне витяг з ДЗК!
- очень болшая разница, заметьте при неправильном отводе земельного участка страдает - райзем который превысил свои полномочия, и Вы в том числе так как и Вас лишат права собственности это уж как два пальца ....., Вы меня извините но нельзя так рассуждать, я же понимаю Вы не просто мимо проходящий гражданин который решил реализовать право, Вы в этой сфере я так понимаю работаете, и если я не ошибаюсь (судя по Вашей логике) не в гос структуре, конечно может и добётесь через техничку проводить приватизацию, получится - счастья и удачи я всего навсего высказал свою точку мнения и сослался почему и на основании чего - проект, а у Вас только переходные положения ЗУ про кадастр
Volodar писав:Тобто всього-на-всього два документа - заява і витяг з ДЗК. і ніякої різниці чи це проект відведення чи це технічка...
А потім вже можна і рішення ради про надання у власність громадянину
пусть будет всего навсего два документа, но витяг с ДЗК надается про земельный участок а вносится это информация в ДЗК на основании технической документации (проект, техничка) а уж как поступать Вам это Ваше право Uchoba