Сторінка 16 з 35

Додано: 22 серпня 2014 12:30
solim
Напевно я не коректно написав.
У наші області була практика в документації прикладати "Протокол встановлення та погодження межі земельної ділянки в натурі (на місцевості)" - на підставі статті 198 ЗКУ та окремо "Акт приймання-передавання межових знаків на збереження. З 2010 року "Інструкція про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками" містить вичерпний перелік матеріалів - відповідно від Протоколу відмовилися - вважається, що погодження межі фіксується в Акті.
Знову ж таки, згідно ст. 198 погодження меж відбувається на етапі кадастрової зйомки.

Додано: 23 серпня 2014 21:23
Alex-xxx
Шановні форумчани є питаннячко, поділіться будь ласка.
На підставі яких документів, відділ ДЗА має надати:
- довідку з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями (за даними форми 6-зем), та
-інформацію про наявність або відсутність обмеженнь та серітутів на земельні ділянки? Заздалегідь дякую

Додано: 23 серпня 2014 22:40
cerdred
Alex-xxx писав:довідку з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями (за даними форми 6-зем),
На підставі заяви. Також можна додати копію рішення (наприклад про надання дозволу), в деяких випадках ще просимо щоб надали щось типа довідки про існуючий стан земельної ділянки. Хоча чіткий перелік документів для надання даної послуги начебто ніде не визначений.

[upd=1408864782][/upd]
Alex-xxx писав:-інформацію про наявність або відсутність обмеженнь та серітутів на земельні ділянки?
Стаття 38 ЗУ "Про ДЗК"

Додано: 24 серпня 2014 12:24
Alex-xxx
cerdred писав:На підставі заяви. Також можна додати копію рішення (наприклад про надання дозволу), в деяких випадках ще просимо щоб надали щось типа довідки про існуючий стан земельної ділянки.
А у нас, чомусь для цього, вимагають принести вже розроблену землевпорядну документацію facepalm

Додано: 26 серпня 2014 09:25
solim
Alex-xxx писав:вже розроблену землевпорядну документацію
Зовсім не логічно.
Довідка якраз і відображає за рахунок чиїх земель надається (запас/користувач, в межах/за межами) і які угіддя (в більшості випадків і категорія) - на основі цього і повинна розроблятися документація.

Додано: 26 серпня 2014 09:46
DeNos
Не по темі
Я перепрошую, може вже десь було але не можу знайти.
Хто може сказати, де є чітко прописано, в який термін видається довідка з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель,землекористувачами, угіддями (за даними форми 6-зем). Дякую.

Додано: 26 серпня 2014 09:50
cerdred
DeNos писав:то може сказати, де є чітко прописано, в який термін видається довідка з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель,землекористувачами, угіддями (за даними форми 6-зем). Дякую.
Безпосередньо за цю довідку термін начебто ніде не встановлено, проте якщо іі прирівняти до відомостей з ДЗК, то 10 робочих днів з дня реєстрації заяви про надання послуги (таке було написано в інформаційних картках про дану адмінпослугу).

[upd=1409579348][/upd]
Надійшов на погодження проект. ОМС відводе собі частину земельної ділянки для оформлення права комунальної власності, яка згідно форми 6 зем використовує райСТ (земля комерційного призначення). Є у проекті довідка райст, що мовляв не претендує на дану ЗД. В клопотанні до сесії ОМС, сільрада просить надати дозвіл на розробку проекту щодо відведення земельної ділянки для розміщення та обслуговування об'єкту торгівлі facepalm за рахунок земель комерційного використання.

Хто що підкаже, є тут ньюанси в погодженні? Особисто мені щось не дуже хочеться писати позитивний висновок, але не найду поки що причини дати висновок негативний.

Дякую.

Додано: 01 вересня 2014 18:00
solim
Будівля є? Чия? Якщо сільради, то все дуже просто.
Рада не може згідно законодавства займатися торгівлею, то для чого їй земля для торгівлі.
Доцільніше код 03.01. - для будівництва та обслуговування будівель органу місцевого самоврядування (незалежно чи є будівля, чи ні) - підходить і для школи, і для медпункту, і для гуртожитку/бібліотеки.

Додано: 01 вересня 2014 18:05
cerdred
solim писав:Будівля є? Чия? Якщо сільради, то все дуже просто.
Будівлі немає, вільна земельна ділянка, яка згідно 6 зем користується райСТ.
solim писав:Рада не може згідно законодавства займатися торгівлею, то для чого їй земля для торгівлі.
Підкажіть, де це прописано в НПА. В даному випадку це просто неправильно написане клопотання.

В даному випадку сільрада проектом землеустрою формує ЗД комерційного призначення, реєструє на себе власність, і з подальшим наданням її в оренду кому вона вже сама захоче.

Додано: 02 вересня 2014 10:46
solim
Років 5-7 тому позиція ГУ була така: сільська рада не може виготовляти документи на землю під кладовищем, смітником, школою, бо не передбачено здійснення ними господарської діяльності (ЗУ Про місцеве самоврядуванн...). Однак потім позиція змінилася - викотовляють і на смітники, і на медпункти (будівлі на балансі ради).
Не такий вже й поганий варіант "сільрада проектом землеустрою формує ЗД комерційного призначення, реєструє на себе власність, і з подальшим наданням її в оренду кому вона вже сама захоче" щоб передавати рішенням і не робити проекти відведення.

Додано: 02 вересня 2014 12:35
Король
solim писав:Будівля є? Чия? Якщо сільради, то все дуже просто.
Рада не може згідно законодавства займатися торгівлею, то для чого їй земля для торгівлі.
Доцільніше код 03.01. - для будівництва та обслуговування будівель органу місцевого самоврядування (незалежно чи є будівля, чи ні) - підходить і для школи, і для медпункту, і для гуртожитку/бібліотеки.
Якщо відсутній об"єкт нерухомості то не зрозуміла ціль відведення, яким чином передбачене цільове призначення земельної ділянки та взагалі, підстави для прийняття рішення ОМР. На мою думку, в таких випадках, приймаючи до уваги наявність відомостей про земельну ділянку в 6-зем, доцільно здійснити інвентаризацію земельної ділянки з метою її формування та подальшого продажу права оренди на земельних торгах. Або якщо проект відведення то для продажу прав оренди.

Додано: 02 вересня 2014 18:19
cerdred
Скажіть, а хто як погоджує проекти виготовлених районними виробничими підрозділами філій ДЗК? Хоча вони й пишуть що є юридичною особою, але ж брешуть, вони ними не являються, а згідно ЗУ "Про землеустрій" - то тільки фізичні та юридичні особи. Тобто, ці виробничі віддіи фактично не мають право на вигтовлення документації із землеустрою, а так - вони нікому не потрібні взагалі в такому випадку.

[upd=1409727962][/upd]
cerdred писав:Надійшов на погодження проект. ОМС відводе собі частину земельної ділянки для оформлення права комунальної власності, яка згідно форми 6 зем використовує райСТ (земля комерційного призначення). Є у проекті довідка райст, що мовляв не претендує на дану ЗД
Підкажіть, а не потрібно нотаріально засвідчену згоду райст на вилучення земельної ділянки в даному випадку з доданням її в проект?

Додано: 03 вересня 2014 10:22
solim
cerdred писав:а не потрібно нотаріально засвідчену згоду
Потрібно - ст. 123 ЗКУ, ст. 50 ЗУ Про землеустрій.
Десь вже на форумі з'ясовували чи потрібно - всі згоди на вилучення, які я бачив у нашій області були нотаріально посвідчені.

Додано: 03 вересня 2014 10:51
Alino4ka
скажіть будь ласка, чи правомірно давати висноку-відмову у погодженні проекту землеустрою через відсутність паспортних даних громадянина

Додано: 03 вересня 2014 11:00
cerdred
Alino4ka писав:кажіть будь ласка, чи правомірно давати висноку-відмову у погодженні проекту землеустрою через відсутність паспортних даних громадянина
Статтею 50 ЗУ "Про землеустрій" не вимагається, а відтак відмова буде безпідставна.

Додано: 03 вересня 2014 11:08
solim
В загальному випадгу згідний, але...

Якщо громадянину безоплатно у власність по статті 121 ЗКУ, то пишіть, що "поданих документів недостатньо для прийняття рішення про погодження..." - ви повинні мати підтвердження, що передається громадянину України.

Додано: 03 вересня 2014 11:13
cerdred
solim писав:Якщо громадянину безоплатно у власність по статті 121 ЗКУ, то пишіть, що "поданих документів недостатньо для прийняття рішення про погодження..." - ви повинні мати підтвердження, що передається громадянину України.
Логічно.
В нас всі проектанти по умолчанію в проекти вкладають копії паспортів, кодів, для організацій - статути,копії свідоцтв про реєстрацію і таке інше.

Додано: 03 вересня 2014 12:44
Андрей1978
solim писав:Якщо громадянину безоплатно у власність по статті 121 ЗКУ
На етапі розроблення проекту землеустрою громадянину ще нічого не передається. За проектом лише формується земельна ділянка (об'єкт права). А громадянин (юр. особа) виступають лише Замовниками документації із землеустрою. І взагалі, якщо вони альтруїсти (меценати, ...), можуть не мати жодного відношення до земельної ділянки, яка проектується (формується).
solim писав:пишіть, що "поданих документів недостатньо для прийняття рішення про погодження..."
стандартна відписка чиновника, якому краще "пєрєбдєть". Чого ж саме вам недостатньо, адже коли ділянка сформується, в витягу форма власності буде вказана Комунальна, а громадянин у ньому буде фігурувати лише у строчці "надано на заяву (запит)". І лише після рішення про передачу та реєстрації в РС (з'явится суб'єкт права) стане приватна власність. А то вже не клопіт органів ДЗА хто звернеться за Рішенням, і як в ОМС буде перевірятися чи належна особа звернулася

Додано: 03 вересня 2014 13:43
solim
Ви бачете тільки один бік.
Хочете сказати про доцільність розробки проектів відведення взагалі без вказування кому відводити ?
Сумніваюся.

В проекті повинні бути заява від когось конкретного і рішення про дозвіл на когось конкретного.
Висновок надається про погодження проекту і рада прийматиме рішення про затвердження проекту і надання ділянки у власність. На час погодження і затвердження проект повинен бути сформованих в повному обсязі і ніякого "затвердити сформовану ділянку і не передати" не передбачено. Можна не затвердити зовсім.

Вже зіткався з випадками, коди ділянки зареєстровані, а рада не хоче затверджувати наявний проект. Фактично і в архів райДЗА проект не повинен попадати. Виникає момент, коли документи про зареєстровані ділянки просто відсутні.
Якщо рада хоче надати комусь іншому з тим самим цільовим призначенням - вже й дозволу на відведення не потрібно.
Якщо ж рада вирішила надати більшу ділянку (меншу, з іншою конфікурацією), то в рішенні повинно це фігурувати - (поділ/об'єднання, формування нової).

У наведеному вами прикладі доцільніше відводити раді, а ще краще провести інвентаризацію - і ділянка формуєтьтся, і земельне угіддя з цільовим призначення уточнюється.

Додано: 03 вересня 2014 14:56
ignatpil
Допоможіть розібратись , чи потрібно розробляти проект відведення земельної ділянки в такій ситуації. В 2012 році з метою продажу нежитлових будівель (бар - магазин та склад) було розроблено проект відведення (в оренду) на землю під даними будівлями , а саме отримано кадастровий номер на земельну ділянку (зареєстровано в ДЗК), який вказано в договорі куплі - продажу не житлових будівель (затвердження проекту та реєстрації права оренди не здійснювалось). Чи потрібно новому власнику розробляти новий проект відведення (якщо він має бажання отримати дану ділянку в оренду на тких умовах та розміром як і попередний власник). Для ОМС було би простіше взяти витяг про дану ділянку з ДЗК та прийняти рішенням про передачу в оренду новому власнику з послідуючею реєстрацією права оренди в реєстраційній службі. Проблема в тому що витяг не дають , мотивуючі тим що замовником проекту відведення на підставі якого сформовано дану ділянку не є теперешній власник будівель що розташовані на ній.

Додано: 03 вересня 2014 15:23
solim
Заявником для отримання витягу може бути орган місцевого самоврядування.

Додано: 03 вересня 2014 15:26
Саньок
У вашому випадку потрібно розроблять проект. Banned

Додано: 03 вересня 2014 16:49
Андрей1978
ignatpil писав:Проблема в тому що витяг не дають , мотивуючі тим що замовником проекту відведення на підставі якого сформовано дану ділянку не є теперешній власник будівель що розташовані на ній.
Проблема в том, что этот участок не попадает под термин сформированный. Соответственно - проект отвода. Вся предыстория, которую Вы описали хороша, кроме того что предыдущий проект не был утвержден до 01.01.2013. Если бы был, тогда читай абз.3 п.2 Переходных Закона про кадастр.

Додано: 04 вересня 2014 04:54
LGU
solim писав:Хочете сказати про доцільність розробки проектів відведення взагалі без вказування кому відводити ?
С точки зрения классического землеустройства так и есть! Проект разрабатывается на земельный участок. Проект по сути своей проектной - это обоснование площади и предполагаемого использования земельного участка, согласно строительных норм, зонирования и т.п. Кому НЕВАЖНО!
А все эти сегодняшние так называемые проекты (99,9%) - это профанация, так как проектных решений не содержат. Тем более на законодательном уровне закреплены цифры 0,01 га; 0,10 га; 0,12 га; 0,15 га; 0,25 га и целевое к ним.
Если участок в квартале жилой застройки в селе , 0,25 га _ это какой такой проект?
Все от лукавого.
По аналогии : Ну какая разница кто будет хозяином 2-х комнатной квартиры в 3-х этажном доме. От смены фамилии (национальности) владельца не перестанет квартира быть 2-х комнатной в трехэтажном доме! Хотите перепланировку, тогда - проект!
Сплошное словоблудие: визначено-присвоено; сформировано-зарегистрировано; целевое-функциональное; петров-сидоров; регистрационные карточки-поземельные книги.
Смысл всех этих наростов виден только один - бесконечном наполнении бюджета, попутно хозяйствующих суб''эктов, опять- таки корупция, рабочие места.
Слишком все процедуры замусолены на мелочах не имеющих значения, опять таки Акты согласования границ, передачи не существующих межевых знаков, многократное сканирование тиражирование ничего не содержащих документаций.
При этом на действительно важные в долгосрочной перспективе вещи: установление границ государства, охрана почв, водных и прочих ресурсов, экопланирование, выявление и картографирование ограничений в использовании земель, создание кадастра в конце-концов, - не хватает ни компетенций , ни времени, ни сил. facepalm

Вам, кстати, никогда не попадалось в госакте целевое назначение "под обслуживание магазина "Светлана"? morgny

Додано: 04 вересня 2014 08:53
Alino4ka
Хто підкаже в тех док хто має завіряти копію паспорта, і як правильно має завірятися копія? ким?