Погодження проектів відведення
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
- solim
- Спец
- Повідомлень: 1074
- З нами з: 06 листопада 2013 13:47
- Репутація: 201
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Напевно я не коректно написав.
У наші області була практика в документації прикладати "Протокол встановлення та погодження межі земельної ділянки в натурі (на місцевості)" - на підставі статті 198 ЗКУ та окремо "Акт приймання-передавання межових знаків на збереження. З 2010 року "Інструкція про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками" містить вичерпний перелік матеріалів - відповідно від Протоколу відмовилися - вважається, що погодження межі фіксується в Акті.
Знову ж таки, згідно ст. 198 погодження меж відбувається на етапі кадастрової зйомки.
У наші області була практика в документації прикладати "Протокол встановлення та погодження межі земельної ділянки в натурі (на місцевості)" - на підставі статті 198 ЗКУ та окремо "Акт приймання-передавання межових знаків на збереження. З 2010 року "Інструкція про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками" містить вичерпний перелік матеріалів - відповідно від Протоколу відмовилися - вважається, що погодження межі фіксується в Акті.
Знову ж таки, згідно ст. 198 погодження меж відбувається на етапі кадастрової зйомки.
-
- Спец
- Повідомлень: 113
- З нами з: 14 січня 2013 22:01
- Репутація: 3
- Область: Одеська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Шановні форумчани є питаннячко, поділіться будь ласка.
На підставі яких документів, відділ ДЗА має надати:
- довідку з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями (за даними форми 6-зем), та
-інформацію про наявність або відсутність обмеженнь та серітутів на земельні ділянки? Заздалегідь дякую
На підставі яких документів, відділ ДЗА має надати:
- довідку з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями (за даними форми 6-зем), та
-інформацію про наявність або відсутність обмеженнь та серітутів на земельні ділянки? Заздалегідь дякую
-
- Спец
- Повідомлень: 2015
- З нами з: 18 листопада 2007 16:32
- Репутація: 88
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
На підставі заяви. Також можна додати копію рішення (наприклад про надання дозволу), в деяких випадках ще просимо щоб надали щось типа довідки про існуючий стан земельної ділянки. Хоча чіткий перелік документів для надання даної послуги начебто ніде не визначений.Alex-xxx писав:довідку з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями (за даними форми 6-зем),
[upd=1408864782][/upd]
Стаття 38 ЗУ "Про ДЗК"Alex-xxx писав:-інформацію про наявність або відсутність обмеженнь та серітутів на земельні ділянки?
-
- Спец
- Повідомлень: 2015
- З нами з: 18 листопада 2007 16:32
- Репутація: 88
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Безпосередньо за цю довідку термін начебто ніде не встановлено, проте якщо іі прирівняти до відомостей з ДЗК, то 10 робочих днів з дня реєстрації заяви про надання послуги (таке було написано в інформаційних картках про дану адмінпослугу).DeNos писав:то може сказати, де є чітко прописано, в який термін видається довідка з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель,землекористувачами, угіддями (за даними форми 6-зем). Дякую.
[upd=1409579348][/upd]
Надійшов на погодження проект. ОМС відводе собі частину земельної ділянки для оформлення права комунальної власності, яка згідно форми 6 зем використовує райСТ (земля комерційного призначення). Є у проекті довідка райст, що мовляв не претендує на дану ЗД. В клопотанні до сесії ОМС, сільрада просить надати дозвіл на розробку проекту щодо відведення земельної ділянки для розміщення та обслуговування об'єкту торгівлі facepalm за рахунок земель комерційного використання.
Хто що підкаже, є тут ньюанси в погодженні? Особисто мені щось не дуже хочеться писати позитивний висновок, але не найду поки що причини дати висновок негативний.
Дякую.
- solim
- Спец
- Повідомлень: 1074
- З нами з: 06 листопада 2013 13:47
- Репутація: 201
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Будівля є? Чия? Якщо сільради, то все дуже просто.
Рада не може згідно законодавства займатися торгівлею, то для чого їй земля для торгівлі.
Доцільніше код 03.01. - для будівництва та обслуговування будівель органу місцевого самоврядування (незалежно чи є будівля, чи ні) - підходить і для школи, і для медпункту, і для гуртожитку/бібліотеки.
Рада не може згідно законодавства займатися торгівлею, то для чого їй земля для торгівлі.
Доцільніше код 03.01. - для будівництва та обслуговування будівель органу місцевого самоврядування (незалежно чи є будівля, чи ні) - підходить і для школи, і для медпункту, і для гуртожитку/бібліотеки.
-
- Спец
- Повідомлень: 2015
- З нами з: 18 листопада 2007 16:32
- Репутація: 88
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Будівлі немає, вільна земельна ділянка, яка згідно 6 зем користується райСТ.solim писав:Будівля є? Чия? Якщо сільради, то все дуже просто.
Підкажіть, де це прописано в НПА. В даному випадку це просто неправильно написане клопотання.solim писав:Рада не може згідно законодавства займатися торгівлею, то для чого їй земля для торгівлі.
В даному випадку сільрада проектом землеустрою формує ЗД комерційного призначення, реєструє на себе власність, і з подальшим наданням її в оренду кому вона вже сама захоче.
- solim
- Спец
- Повідомлень: 1074
- З нами з: 06 листопада 2013 13:47
- Репутація: 201
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Років 5-7 тому позиція ГУ була така: сільська рада не може виготовляти документи на землю під кладовищем, смітником, школою, бо не передбачено здійснення ними господарської діяльності (ЗУ Про місцеве самоврядуванн...). Однак потім позиція змінилася - викотовляють і на смітники, і на медпункти (будівлі на балансі ради).
Не такий вже й поганий варіант "сільрада проектом землеустрою формує ЗД комерційного призначення, реєструє на себе власність, і з подальшим наданням її в оренду кому вона вже сама захоче" щоб передавати рішенням і не робити проекти відведення.
Не такий вже й поганий варіант "сільрада проектом землеустрою формує ЗД комерційного призначення, реєструє на себе власність, і з подальшим наданням її в оренду кому вона вже сама захоче" щоб передавати рішенням і не робити проекти відведення.
-
- Спец
- Повідомлень: 57
- З нами з: 30 липня 2014 02:35
- Репутація: 1
- Область: Вінницька
- Місце роботи: ДЗК(область, район)
Якщо відсутній об"єкт нерухомості то не зрозуміла ціль відведення, яким чином передбачене цільове призначення земельної ділянки та взагалі, підстави для прийняття рішення ОМР. На мою думку, в таких випадках, приймаючи до уваги наявність відомостей про земельну ділянку в 6-зем, доцільно здійснити інвентаризацію земельної ділянки з метою її формування та подальшого продажу права оренди на земельних торгах. Або якщо проект відведення то для продажу прав оренди.solim писав:Будівля є? Чия? Якщо сільради, то все дуже просто.
Рада не може згідно законодавства займатися торгівлею, то для чого їй земля для торгівлі.
Доцільніше код 03.01. - для будівництва та обслуговування будівель органу місцевого самоврядування (незалежно чи є будівля, чи ні) - підходить і для школи, і для медпункту, і для гуртожитку/бібліотеки.
-
- Спец
- Повідомлень: 2015
- З нами з: 18 листопада 2007 16:32
- Репутація: 88
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Скажіть, а хто як погоджує проекти виготовлених районними виробничими підрозділами філій ДЗК? Хоча вони й пишуть що є юридичною особою, але ж брешуть, вони ними не являються, а згідно ЗУ "Про землеустрій" - то тільки фізичні та юридичні особи. Тобто, ці виробничі віддіи фактично не мають право на вигтовлення документації із землеустрою, а так - вони нікому не потрібні взагалі в такому випадку.
[upd=1409727962][/upd]
[upd=1409727962][/upd]
Підкажіть, а не потрібно нотаріально засвідчену згоду райст на вилучення земельної ділянки в даному випадку з доданням її в проект?cerdred писав:Надійшов на погодження проект. ОМС відводе собі частину земельної ділянки для оформлення права комунальної власності, яка згідно форми 6 зем використовує райСТ (земля комерційного призначення). Є у проекті довідка райст, що мовляв не претендує на дану ЗД
- solim
- Спец
- Повідомлень: 1074
- З нами з: 06 листопада 2013 13:47
- Репутація: 201
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Потрібно - ст. 123 ЗКУ, ст. 50 ЗУ Про землеустрій.cerdred писав:а не потрібно нотаріально засвідчену згоду
Десь вже на форумі з'ясовували чи потрібно - всі згоди на вилучення, які я бачив у нашій області були нотаріально посвідчені.
Востаннє редагувалось 03 вересня 2014 10:58 користувачем solim, всього редагувалось 1 раз.
-
- Спец
- Повідомлень: 2015
- З нами з: 18 листопада 2007 16:32
- Репутація: 88
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Логічно.solim писав:Якщо громадянину безоплатно у власність по статті 121 ЗКУ, то пишіть, що "поданих документів недостатньо для прийняття рішення про погодження..." - ви повинні мати підтвердження, що передається громадянину України.
В нас всі проектанти по умолчанію в проекти вкладають копії паспортів, кодів, для організацій - статути,копії свідоцтв про реєстрацію і таке інше.
-
- Спец
- Повідомлень: 461
- З нами з: 07 жовтня 2009 10:34
- Репутація: 149
- Область: Харківська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
На етапі розроблення проекту землеустрою громадянину ще нічого не передається. За проектом лише формується земельна ділянка (об'єкт права). А громадянин (юр. особа) виступають лише Замовниками документації із землеустрою. І взагалі, якщо вони альтруїсти (меценати, ...), можуть не мати жодного відношення до земельної ділянки, яка проектується (формується).solim писав:Якщо громадянину безоплатно у власність по статті 121 ЗКУ
стандартна відписка чиновника, якому краще "пєрєбдєть". Чого ж саме вам недостатньо, адже коли ділянка сформується, в витягу форма власності буде вказана Комунальна, а громадянин у ньому буде фігурувати лише у строчці "надано на заяву (запит)". І лише після рішення про передачу та реєстрації в РС (з'явится суб'єкт права) стане приватна власність. А то вже не клопіт органів ДЗА хто звернеться за Рішенням, і як в ОМС буде перевірятися чи належна особа звернуласяsolim писав:пишіть, що "поданих документів недостатньо для прийняття рішення про погодження..."
- solim
- Спец
- Повідомлень: 1074
- З нами з: 06 листопада 2013 13:47
- Репутація: 201
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Ви бачете тільки один бік.
Хочете сказати про доцільність розробки проектів відведення взагалі без вказування кому відводити ?
Сумніваюся.
В проекті повинні бути заява від когось конкретного і рішення про дозвіл на когось конкретного.
Висновок надається про погодження проекту і рада прийматиме рішення про затвердження проекту і надання ділянки у власність. На час погодження і затвердження проект повинен бути сформованих в повному обсязі і ніякого "затвердити сформовану ділянку і не передати" не передбачено. Можна не затвердити зовсім.
Вже зіткався з випадками, коди ділянки зареєстровані, а рада не хоче затверджувати наявний проект. Фактично і в архів райДЗА проект не повинен попадати. Виникає момент, коли документи про зареєстровані ділянки просто відсутні.
Якщо рада хоче надати комусь іншому з тим самим цільовим призначенням - вже й дозволу на відведення не потрібно.
Якщо ж рада вирішила надати більшу ділянку (меншу, з іншою конфікурацією), то в рішенні повинно це фігурувати - (поділ/об'єднання, формування нової).
У наведеному вами прикладі доцільніше відводити раді, а ще краще провести інвентаризацію - і ділянка формуєтьтся, і земельне угіддя з цільовим призначення уточнюється.
Хочете сказати про доцільність розробки проектів відведення взагалі без вказування кому відводити ?
Сумніваюся.
В проекті повинні бути заява від когось конкретного і рішення про дозвіл на когось конкретного.
Висновок надається про погодження проекту і рада прийматиме рішення про затвердження проекту і надання ділянки у власність. На час погодження і затвердження проект повинен бути сформованих в повному обсязі і ніякого "затвердити сформовану ділянку і не передати" не передбачено. Можна не затвердити зовсім.
Вже зіткався з випадками, коди ділянки зареєстровані, а рада не хоче затверджувати наявний проект. Фактично і в архів райДЗА проект не повинен попадати. Виникає момент, коли документи про зареєстровані ділянки просто відсутні.
Якщо рада хоче надати комусь іншому з тим самим цільовим призначенням - вже й дозволу на відведення не потрібно.
Якщо ж рада вирішила надати більшу ділянку (меншу, з іншою конфікурацією), то в рішенні повинно це фігурувати - (поділ/об'єднання, формування нової).
У наведеному вами прикладі доцільніше відводити раді, а ще краще провести інвентаризацію - і ділянка формуєтьтся, і земельне угіддя з цільовим призначення уточнюється.
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 18
- З нами з: 05 листопада 2012 21:54
- Репутація: 0
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Допоможіть розібратись , чи потрібно розробляти проект відведення земельної ділянки в такій ситуації. В 2012 році з метою продажу нежитлових будівель (бар - магазин та склад) було розроблено проект відведення (в оренду) на землю під даними будівлями , а саме отримано кадастровий номер на земельну ділянку (зареєстровано в ДЗК), який вказано в договорі куплі - продажу не житлових будівель (затвердження проекту та реєстрації права оренди не здійснювалось). Чи потрібно новому власнику розробляти новий проект відведення (якщо він має бажання отримати дану ділянку в оренду на тких умовах та розміром як і попередний власник). Для ОМС було би простіше взяти витяг про дану ділянку з ДЗК та прийняти рішенням про передачу в оренду новому власнику з послідуючею реєстрацією права оренди в реєстраційній службі. Проблема в тому що витяг не дають , мотивуючі тим що замовником проекту відведення на підставі якого сформовано дану ділянку не є теперешній власник будівель що розташовані на ній.
-
- Спец
- Повідомлень: 461
- З нами з: 07 жовтня 2009 10:34
- Репутація: 149
- Область: Харківська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Проблема в том, что этот участок не попадает под термин сформированный. Соответственно - проект отвода. Вся предыстория, которую Вы описали хороша, кроме того что предыдущий проект не был утвержден до 01.01.2013. Если бы был, тогда читай абз.3 п.2 Переходных Закона про кадастр.ignatpil писав:Проблема в тому що витяг не дають , мотивуючі тим що замовником проекту відведення на підставі якого сформовано дану ділянку не є теперешній власник будівель що розташовані на ній.
-
- Спец
- Повідомлень: 404
- З нами з: 08 червня 2008 15:27
- Репутація: 0
- Область: Київська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
С точки зрения классического землеустройства так и есть! Проект разрабатывается на земельный участок. Проект по сути своей проектной - это обоснование площади и предполагаемого использования земельного участка, согласно строительных норм, зонирования и т.п. Кому НЕВАЖНО!solim писав:Хочете сказати про доцільність розробки проектів відведення взагалі без вказування кому відводити ?
А все эти сегодняшние так называемые проекты (99,9%) - это профанация, так как проектных решений не содержат. Тем более на законодательном уровне закреплены цифры 0,01 га; 0,10 га; 0,12 га; 0,15 га; 0,25 га и целевое к ним.
Если участок в квартале жилой застройки в селе , 0,25 га _ это какой такой проект?
Все от лукавого.
По аналогии : Ну какая разница кто будет хозяином 2-х комнатной квартиры в 3-х этажном доме. От смены фамилии (национальности) владельца не перестанет квартира быть 2-х комнатной в трехэтажном доме! Хотите перепланировку, тогда - проект!
Сплошное словоблудие: визначено-присвоено; сформировано-зарегистрировано; целевое-функциональное; петров-сидоров; регистрационные карточки-поземельные книги.
Смысл всех этих наростов виден только один - бесконечном наполнении бюджета, попутно хозяйствующих суб''эктов, опять- таки корупция, рабочие места.
Слишком все процедуры замусолены на мелочах не имеющих значения, опять таки Акты согласования границ, передачи не существующих межевых знаков, многократное сканирование тиражирование ничего не содержащих документаций.
При этом на действительно важные в долгосрочной перспективе вещи: установление границ государства, охрана почв, водных и прочих ресурсов, экопланирование, выявление и картографирование ограничений в использовании земель, создание кадастра в конце-концов, - не хватает ни компетенций , ни времени, ни сил. facepalm
Вам, кстати, никогда не попадалось в госакте целевое назначение "под обслуживание магазина "Светлана"?
