Azhimut писав: ↑08 червня 2021 07:44
разрабатывать техничку на ЗД с домом с документами на право собств. без дозвола рады - это право (дарованное 118-й ст ЗКУ)
Не згоден з таким трактуванням 118 ЗКУ. Частиною 1 цієї статті встановлена наступна вимога (цитата): "До клопотання додається
розроблена відповідно до Закону України "Про землеустрій" технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), що замовляється громадянином без надання дозволу на її розроблення." (кінець цитати).
Для того, щоб виконати вимогу "розроблена відповідно до
Закону України "Про землеустрій" технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)" читаємо вимоги
Закону України "Про землеустрій", зокрема статті 55. А там вимога до розробки такої документації встановлена чітка і однозначна "
У разі передачі у власність та користування земельної ділянки на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) за рішенням Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування
технічна документація розробляється на підставі дозволу, виданого відповідним органом."
На додачу норма статті 25
Закону України "Про землеустрій": "Види документації із землеустрою та їх склад встановлюються виключно цим Законом."
Отже, на мою думку, вимоги
Закону України "Про землеустрій" в даному випадку, як спеціального нормативно-правового акту мають перевагу над вимогами ЗКУ, як більш загального НПА.
Формально виконати одночасно обидві норми можливо, наприклад, таким чином: технічна документація РОЗРОБЛЯЄТЬСЯ НА ПІДСТАВІ ДОЗВОЛУ, виданого відповідним органом, але при цьому громадянин НЕ НАДАЄ цей дозвіл при замовленні цієї технічки розробнику, і його не долучають до складу технічки.
Але всі ж очікували від цьго закону ПОКРАЩЕННЯ
