Сторінка 13 з 37
Додано: 27 серпня 2014 14:44
Alex-xxx
Ми здійснюємо поточну інвентарізацію (з виїздом на об єкт буд.), та робим новий тех.паспорт.
Бо в теорії він міг і за один день все перебудувати. morgayu
Додано: 27 серпня 2014 14:53
Prometheus
Alex-xxx писав:Ми здійснюємо поточну інвентарізацію (з виїздом на об єкт буд.), та робим новий тех.паспорт.
Бо в теорії він міг і за один день все перебудувати.
і берем 300-600грн

Додано: 27 серпня 2014 14:57
Ypravdom
або копію техпаспорта з обстеженням, потягне на 150-300грн але для виконавця всеж приємніше і замовник отримує красивий паспорт де він вказаний, по інструкції немає виправлень в техпаспорті, є чітко написано що паспорт виготовляється на дату виконання, то так само і в нотаріусів була заборона на виправлення в договорах, хіба через додаток до договору
Додано: 27 серпня 2014 15:04
Korum
Решили воспользоваться советом pieshkov. Спасибо.
Додано: 28 серпня 2014 01:49
elpis
Питання до
tantra (див. спойлер) і всіх зацікавлених.
Текст листа-відповіді гласить, що
Порядок передачі інвентаризаційних справ від БТІ до територіальних органів державної реєстрації прав не визначено.
Ну а ПРОЕКТ такого порядку взагалі-то існує?
Додано: 28 серпня 2014 13:36
Olp
elpis писав:Ну а ПРОЕКТ такого порядку взагалі-то існує?
Розпорядженням № 47-р рекомендували вирішити це питання ОМС.
2. Рекомендувати органам місцевого самоврядування:
забезпечити збереження матеріалів технічної інвентаризації, реєстрових книг, а також архівних справ, які зберігаються у бюро технічної інвентаризації - комунальних підприємствах;
сприяти розміщенню органів державної реєстрації прав у приміщеннях, в яких до 1 січня 2013 р. розташовувалися реєстратори бюро технічної інвентаризації, та функціонуванню зазначених органів;
передбачити безоплатний доступ до матеріалів технічної інвентаризації, реєстрових книг, а також архівних справ для державних реєстраторів речових прав на нерухоме майно з метою належного опрацювання ними запитів, що надходять в установленому порядку;
створити умови для доступу юридичних та фізичних осіб до матеріалів технічної інвентаризації, реєстрових книг, а також архівних справ у порядку, визначеному органами місцевого самоврядування;
вирішити в установленому законодавством порядку питання передачі органам державної реєстрації прав матеріалів технічної інвентаризації, реєстрових книг, а також архівних справ.
Ну, не хоче Мінрегіон сам щось розробляти. І ОМС не хоче - користується послугами юристів бті. Замкнуте коло.
В Асоціації ЕБГ здається є проект зберігання матеріалів техінвентаризації і доступу до них, а чи обумовлена там передача - невідомо. Можливо ні. Тут вже було це посилання.
http://budex.pp.ua/index.php/novyny/271-tekhnichn ... atsiia-v-sohodnishnikh-umovakh
Порядок передачі реєстрових книг та реєстраційних справ встановлює Мінюст. Коли і як не відомо.
Додано: 28 серпня 2014 14:43
Alex-xxx
відповідь Мінрегіону
Додано: 28 серпня 2014 16:51
Ypravdom
цікава постанова питання:
1.передбачити безоплатний доступ до матеріалів технічної інвентаризації, реєстрових книг, а також архівних справ для державних реєстраторів речових прав на нерухоме майно з метою належного опрацювання ними запитів, що надходять в установленому порядку;
2.створити умови для доступу юридичних та фізичних осіб до матеріалів технічної інвентаризації, реєстрових книг, а також архівних справ у порядку, визначеному органами місцевого самоврядування;;
тобто в першому пункті чітко вказано, що реєстраторам надавати безоплатний доступ
а інвентаризаторам
створити умови для доступу у порядку, визначеному органами місцевого самоврядування, тобто можна архіви зберігати і в комунальних підприємствах (читаємо КП БТІ) і надавати приватникам платно у визначений термін матеріали (термін загальний - місяць)
З вищенаведеного випливає, що архіви будуть в
КП БТІ, і мати
безоплатний терміновий доступ до всіх матеріалів інвентаризації, а
всі інші субєкти (приватники, не КП БТІ) потрібно буде звертатися в КП БТІ,
оплочувати вартість отримання справи
і чекати місяць поки оброблять запит (прийом замовлення, на замовленні потім по процедурі можуть проставити візи кому в роботу - начальник на заступника, заступник на начальника відділу архіву, начальник архіву на виконавця, саме підняття справи, передача у відділ видачі інвентаризаційних справ).
Висновок: манали нас замовники з нашими проблемами, ліпше заплатити дорожче в КП БТІ і отримати за три дні або місяць, ніж за менші гроші через півтора місяці у нас
і це все не враховуючи фразу: органам місцевого самоврядування організувати контроль за якістю виконання робіт.
хоча далі йде фраза: ОМС покращити конкуренцію між субєктами господарювання (можна і так прочитати - КП БТІ то КП БТІ, а покращувати конкуренцію ми будемо між іншими субєктами господарювання)
Маю просто з практики ЖЕКів, комунальні жеки то одне, а ОСББ, ЖБК, приватні жеки це підприємства на території комунального жеку (Український варіант Грузинської реформи)

Додано: 29 серпня 2014 01:05
elpis
Alex-xxx, ога, спасибі за текст. Я там виділила назви головних доків.
copy стор.1.jpg
copy стор.2.jpg
Значить, у нас нема, на даний момент:
- 1. Порядок передачі інвентаризаційних справ від БТІ до відділень Реєстраційної служби - відсутній
2. Порядок передачі інвентаризаційних справ від суб’єктів господарювання до відділень Реєстраційної служби - відсутній
3-1. Порядку формування єдиної інвентаризаційної справи на об’єкт нерухомості,
3-2. Порядку її централізованого зберігання,
3-3. Порядку її видачі суб’єктам господарювання та зацікавленим особам
- немає.
А що у нас, простігосподи, є? "Нє разом, а вмєсто" :)
А є у нас
Проект наказу Мінрегіону про внесення змін до Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна.
На сайті Мінрегіону я його, як не силилась, - не знайшла. Хто відшукає - тому цукорок ))
Так що,
Olp, Мінрегіон хоче ГГГ
але нездалий
Щиро вдячна за відповідь,
Olp. Тілько там посилання виявилось бите.
Додано: 31 серпня 2014 10:31
Роман1983
Підскажіть будьте ласкаві, чи може суб'якт господарювання, тобіш ми, виготовити копію технічного паспорту на об'єкт нерухомості. Тобто у власника є технічний паспорт, виданий на ВАТ, але з часом підприємство було реорганізовано у ТОВ. Чи можемо ми, при наявності історії реорганізації та оригіналу технічного паспорту виданого на ВАТ, видати копію технічного пасопрта у зв'язку із реорганізацією. Звісно ж ставимо, що паспорт видано тоді, станом на останню дату інвентаризації, яка виставлена у технічному пасопрті на ВАТ. Дуже джякую за відповідь !
Додано: 31 серпня 2014 11:52
gladiator007
Якщо пройшло більше 3-х місяців, то чому б не обстежити ті будівлі (приміщення) на сьогоднішній день, викреслити «по-новій» плани, і тим самим зробити новий технічний паспорт (старий можна «погасити», і підшити позаду нового). ЄДИНЕ ПИТАННЯ: чи вигідно (чи буде дешевше) власнику (директору) даних приміщень замовити технічний паспорт саме у Вас, а Вам створити інвентаризаційну справу (викреслити плани, скласти опис, експлікації, можливо виконати оцінку…), ніж йому звернутись в ту організацію, яка виконувала первинну інвентаризацію і замовити повторне обстеження? Якщо ціна (Вас і його) влаштовує – вперед, поки не прийняли зміни до інструкції про «формування єдиної інвентаризаційної справи на об’єкт нерухомості».
Додано: 31 серпня 2014 12:03
Роман1983
Питання в ціні, так як копія технічного паспорту буде коштувати ну максимум 600 грн., а нове обстеження і викреслювання десятки тисяч, в той час коли питання стоїть лише заміни палітурки, тобіш зазначення правонаступника: було ВАТ, а стало ТОВ ! Розумієте ! Чому не звертаються в ту організацію яка проводила первинну інвентаризацію, то відповідь проста, у них копія паспорту буде коштівти близько 1500 грн., і терміни більші
Додано: 31 серпня 2014 12:33
gladiator007
Тобто Ви хочете їм замінити тільки перший листок (а саме «технічний паспорт на виробничий будинок») і папку, поставити свої печатки сертифіката і суб’єкта господарювання? А на інших листах залишаться печатки організації яка проводила первинну інвентаризацію? А чи буде це правильно?
Якщо Вам так принциповий цей об’єкт, вийдіть на обстеження, перекресліть (скопіюйте, відскануйте…, якщо немає змін) плани будівлі, роздрукуйте (на сьогоднішнє число), поставте свої печатки і видайте людині свій технічний паспорт, ну не знаю… наприклад за 1200-1300 грн. Вам (нам) же ж потрібно заохочувати клієнтів.
Додано: 01 вересня 2014 09:23
Prometheus
gladiator007 писав:свій технічний паспорт
я теж, за обстеження та видання свого тех паспорту, хай навіть через фотошоп. Прикріпите документи про реорганізацію
Додано: 01 вересня 2014 10:52
LanaSv
доброго дня. на мою думку потрібно видавати тільки свій новий техпаспорт, але зробивши свою інвентарну справу з виходом на об'єкт,але не через фотошопи, документи по реорганізації підприємства обов'язкові та право власності на ВАТ щодо даного об'єкту, і ще одне при переході з ВАТу у ТОВ мав би бути акт передачі даного об'єкту ...
Додано: 01 вересня 2014 12:12
Olp
Роман1983 писав:чи може суб'якт господарювання, тобіш ми, виготовити копію технічного паспорту на об'єкт нерухомості
Копію (завірену керівником) документа може видати тільки організація, яка видала оригінал документа. Вам треба робити свій техпаспорт.
Додано: 01 вересня 2014 12:30
Ypravdom
Техпаспорт неможна видавати на дату старого обстеження, бо тоді небуло ТОВ, тому і питання дати відпадає, а вартість обстеження ніде не фіксована, тому навіть за власний рахунок інвентаризатора провести обстеження (обовязково, бо були випадки, що приватник відксерив плани КП БТІ а вони не відповідали дійсності, після Вашої видачі техпаспорта винний буде останній виконавець) і видати новий техпаспорт зберігши і підшивши в себе в справу техпаспорт попереднього виконавця
[upd=1409565063][/upd]
Ще раз пораджу ВСІМ, не лінуйтеся виходити на обєкти і звіряти плани і розміри (розміри можна вибірково, інвентаризатори з досвідом вичисляють такі місця швидко), навіть ціною власного часу та коштів!!!!
Для чого це потрібно:
1. Захист себе та свого сертифікату від нападів КП БТІ ( якщо будуть виявлені неточності, помилки і попередній план виданий КП БТІ, впаяють догану своєму працівнику який проводив попереднє обстеження, а на кожному кроці будуть показувати ВАШІ нові технічні паспорти з невірними даними). З практики скажу, вже доходить до того, що невірними планами приватників (десь двері пробили в перегородці, десь гіпсокартонну стінку доставили, а було й таке, що в старих паспортах не були вказані і двері і перегородки) займається прокуратура.
2. Нам також потрібно збирати базу даних по невірних паспортах виданих КП БТІ, вони ж спеціально на брифінгах вимахують нашими техпаспортами як ЧЕРВОНИМ ПРАПОРОМ. Може і ми пробємося на якийсь брифінг, тоді треба буде мати напоготові в разі їхньої атаки також приклади недобросовісного виконання робіт з інвентаризації.
Додано: 01 вересня 2014 21:10
Роман1983
Дуже велике дякую за інформацію ! Просто я раніше спілкувався з іншимии приватниками і вони робили такі роботи, отже вважав, що таку роботу можна здійснювати. Я на роздоріжжі ?! ... Але всеодно дякую за діалог !!!
Додано: 03 вересня 2014 10:02
oltg212
Кто использует в работе программный продукт для БТИ AvisБТИ напишите отзывы о нем. Может кто предложит более удобные программы для использования в БТИ. Спасибо за помощь.
Додано: 05 вересня 2014 20:39
Orlando
Технічну інвентаризацію будинку з виготовленням паспорту на будинок проводив сертифікований спеціаліст, але сертифікат в нього "забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму; (для проектування внутрішніх і зовнішніх інженерних мереж та інш.)" . Чи мав право він виготовляти технічний паспорт на будинок? Чи не буде через це якихось проблем, адже здається це повинен робити "Інженер (Технік) з технічної інвентаризації "?
Додано: 06 вересня 2014 13:11
gladiator007
Не мав він права цього робити! А як же ж реєстр, печатка? Таким самим чином він може почне і поректи без сертифіката архітектора (інженера) робити?
То, що він вміє виготовити технічний паспорт, не дає йому права це робити, не хай робить (а в даному випадку - переробить) під іншим (нормальним) сертифікатом.
Додано: 08 вересня 2014 11:38
Ypravdom
прийшла нова відповідь Мінрегіону
Додано: 08 вересня 2014 15:14
кобучизава
на сайті Мінрегірнбуду є перелік архітекторів та інженерів-проектувальників, які можуть виконувати роботи з технічної інвентаризації ( в держ. адмін.послугах - сертифікація- реєстр)
Додано: 09 вересня 2014 10:25
Ypravdom
Orlando, Дивіться в реєстр виконавців технічної інвентаризації
http://budex.pp.ua/index.php/exlusive-poslugi-ua/ ... v-inventaryzatsii?limitstart=0
Додано: 09 вересня 2014 13:04
Orlando
Я дивився - цього спеціаліста там немає. Які будуть наслідки якщо випливе що він не мав права це робити??