БТІ „Проблемні питання приватних БТІ які почали працювати з 2013 року”
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
- Prometheus
- Спец
- Повідомлень: 1475
- З нами з: 31 березня 2011 12:13
- Репутація: 321
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
- Ypravdom
- Спец
- Повідомлень: 135
- З нами з: 15 травня 2014 15:00
- Репутація: 2
- Область: Львівська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
або копію техпаспорта з обстеженням, потягне на 150-300грн але для виконавця всеж приємніше і замовник отримує красивий паспорт де він вказаний, по інструкції немає виправлень в техпаспорті, є чітко написано що паспорт виготовляється на дату виконання, то так само і в нотаріусів була заборона на виправлення в договорах, хіба через додаток до договору
-
- Спец
- Повідомлень: 56
- З нами з: 06 вересня 2013 13:08
- Репутація: 0
- Область: Сумська
- Місце роботи: Інше
Розпорядженням № 47-р рекомендували вирішити це питання ОМС.elpis писав:Ну а ПРОЕКТ такого порядку взагалі-то існує?
Spoiler
2. Рекомендувати органам місцевого самоврядування:
забезпечити збереження матеріалів технічної інвентаризації, реєстрових книг, а також архівних справ, які зберігаються у бюро технічної інвентаризації - комунальних підприємствах;
сприяти розміщенню органів державної реєстрації прав у приміщеннях, в яких до 1 січня 2013 р. розташовувалися реєстратори бюро технічної інвентаризації, та функціонуванню зазначених органів;
передбачити безоплатний доступ до матеріалів технічної інвентаризації, реєстрових книг, а також архівних справ для державних реєстраторів речових прав на нерухоме майно з метою належного опрацювання ними запитів, що надходять в установленому порядку;
створити умови для доступу юридичних та фізичних осіб до матеріалів технічної інвентаризації, реєстрових книг, а також архівних справ у порядку, визначеному органами місцевого самоврядування;
вирішити в установленому законодавством порядку питання передачі органам державної реєстрації прав матеріалів технічної інвентаризації, реєстрових книг, а також архівних справ.
забезпечити збереження матеріалів технічної інвентаризації, реєстрових книг, а також архівних справ, які зберігаються у бюро технічної інвентаризації - комунальних підприємствах;
сприяти розміщенню органів державної реєстрації прав у приміщеннях, в яких до 1 січня 2013 р. розташовувалися реєстратори бюро технічної інвентаризації, та функціонуванню зазначених органів;
передбачити безоплатний доступ до матеріалів технічної інвентаризації, реєстрових книг, а також архівних справ для державних реєстраторів речових прав на нерухоме майно з метою належного опрацювання ними запитів, що надходять в установленому порядку;
створити умови для доступу юридичних та фізичних осіб до матеріалів технічної інвентаризації, реєстрових книг, а також архівних справ у порядку, визначеному органами місцевого самоврядування;
вирішити в установленому законодавством порядку питання передачі органам державної реєстрації прав матеріалів технічної інвентаризації, реєстрових книг, а також архівних справ.
В Асоціації ЕБГ здається є проект зберігання матеріалів техінвентаризації і доступу до них, а чи обумовлена там передача - невідомо. Можливо ні. Тут вже було це посилання.
http://budex.pp.ua/index.php/novyny/271-tekhnichn ... atsiia-v-sohodnishnikh-umovakh
Порядок передачі реєстрових книг та реєстраційних справ встановлює Мінюст. Коли і як не відомо.
Востаннє редагувалось 28 серпня 2014 22:08 користувачем Olp, всього редагувалось 1 раз.
- Ypravdom
- Спец
- Повідомлень: 135
- З нами з: 15 травня 2014 15:00
- Репутація: 2
- Область: Львівська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
цікава постанова питання:
1.передбачити безоплатний доступ до матеріалів технічної інвентаризації, реєстрових книг, а також архівних справ для державних реєстраторів речових прав на нерухоме майно з метою належного опрацювання ними запитів, що надходять в установленому порядку;
2.створити умови для доступу юридичних та фізичних осіб до матеріалів технічної інвентаризації, реєстрових книг, а також архівних справ у порядку, визначеному органами місцевого самоврядування;;
тобто в першому пункті чітко вказано, що реєстраторам надавати безоплатний доступ
а інвентаризаторам створити умови для доступу у порядку, визначеному органами місцевого самоврядування, тобто можна архіви зберігати і в комунальних підприємствах (читаємо КП БТІ) і надавати приватникам платно у визначений термін матеріали (термін загальний - місяць)
З вищенаведеного випливає, що архіви будуть в КП БТІ, і мати безоплатний терміновий доступ до всіх матеріалів інвентаризації, а всі інші субєкти (приватники, не КП БТІ) потрібно буде звертатися в КП БТІ, оплочувати вартість отримання справи і чекати місяць поки оброблять запит (прийом замовлення, на замовленні потім по процедурі можуть проставити візи кому в роботу - начальник на заступника, заступник на начальника відділу архіву, начальник архіву на виконавця, саме підняття справи, передача у відділ видачі інвентаризаційних справ).
Висновок: манали нас замовники з нашими проблемами, ліпше заплатити дорожче в КП БТІ і отримати за три дні або місяць, ніж за менші гроші через півтора місяці у нас
і це все не враховуючи фразу: органам місцевого самоврядування організувати контроль за якістю виконання робіт.
хоча далі йде фраза: ОМС покращити конкуренцію між субєктами господарювання (можна і так прочитати - КП БТІ то КП БТІ, а покращувати конкуренцію ми будемо між іншими субєктами господарювання)
Маю просто з практики ЖЕКів, комунальні жеки то одне, а ОСББ, ЖБК, приватні жеки це підприємства на території комунального жеку (Український варіант Грузинської реформи)
1.передбачити безоплатний доступ до матеріалів технічної інвентаризації, реєстрових книг, а також архівних справ для державних реєстраторів речових прав на нерухоме майно з метою належного опрацювання ними запитів, що надходять в установленому порядку;
2.створити умови для доступу юридичних та фізичних осіб до матеріалів технічної інвентаризації, реєстрових книг, а також архівних справ у порядку, визначеному органами місцевого самоврядування;;
тобто в першому пункті чітко вказано, що реєстраторам надавати безоплатний доступ
а інвентаризаторам створити умови для доступу у порядку, визначеному органами місцевого самоврядування, тобто можна архіви зберігати і в комунальних підприємствах (читаємо КП БТІ) і надавати приватникам платно у визначений термін матеріали (термін загальний - місяць)
З вищенаведеного випливає, що архіви будуть в КП БТІ, і мати безоплатний терміновий доступ до всіх матеріалів інвентаризації, а всі інші субєкти (приватники, не КП БТІ) потрібно буде звертатися в КП БТІ, оплочувати вартість отримання справи і чекати місяць поки оброблять запит (прийом замовлення, на замовленні потім по процедурі можуть проставити візи кому в роботу - начальник на заступника, заступник на начальника відділу архіву, начальник архіву на виконавця, саме підняття справи, передача у відділ видачі інвентаризаційних справ).
Висновок: манали нас замовники з нашими проблемами, ліпше заплатити дорожче в КП БТІ і отримати за три дні або місяць, ніж за менші гроші через півтора місяці у нас

і це все не враховуючи фразу: органам місцевого самоврядування організувати контроль за якістю виконання робіт.
хоча далі йде фраза: ОМС покращити конкуренцію між субєктами господарювання (можна і так прочитати - КП БТІ то КП БТІ, а покращувати конкуренцію ми будемо між іншими субєктами господарювання)
Маю просто з практики ЖЕКів, комунальні жеки то одне, а ОСББ, ЖБК, приватні жеки це підприємства на території комунального жеку (Український варіант Грузинської реформи)

-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 14
- З нами з: 11 грудня 2013 19:37
- Репутація: 0
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Інше
Alex-xxx, ога, спасибі за текст. Я там виділила назви головних доків.
Значить, у нас нема, на даний момент:
А є у нас Проект наказу Мінрегіону про внесення змін до Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна.
На сайті Мінрегіону я його, як не силилась, - не знайшла. Хто відшукає - тому цукорок ))
Так що, Olp, Мінрегіон хоче ГГГ але нездалий
Щиро вдячна за відповідь, Olp. Тілько там посилання виявилось бите.
Spoiler
- 1. Порядок передачі інвентаризаційних справ від БТІ до відділень Реєстраційної служби - відсутній
2. Порядок передачі інвентаризаційних справ від суб’єктів господарювання до відділень Реєстраційної служби - відсутній
3-1. Порядку формування єдиної інвентаризаційної справи на об’єкт нерухомості,
3-2. Порядку її централізованого зберігання,
3-3. Порядку її видачі суб’єктам господарювання та зацікавленим особам
- немає.
А є у нас Проект наказу Мінрегіону про внесення змін до Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна.
На сайті Мінрегіону я його, як не силилась, - не знайшла. Хто відшукає - тому цукорок ))
Так що, Olp, Мінрегіон хоче ГГГ але нездалий
Щиро вдячна за відповідь, Olp. Тілько там посилання виявилось бите.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
-
- Спец
- Повідомлень: 52
- З нами з: 15 вересня 2013 02:11
- Репутація: 0
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Підскажіть будьте ласкаві, чи може суб'якт господарювання, тобіш ми, виготовити копію технічного паспорту на об'єкт нерухомості. Тобто у власника є технічний паспорт, виданий на ВАТ, але з часом підприємство було реорганізовано у ТОВ. Чи можемо ми, при наявності історії реорганізації та оригіналу технічного паспорту виданого на ВАТ, видати копію технічного пасопрта у зв'язку із реорганізацією. Звісно ж ставимо, що паспорт видано тоді, станом на останню дату інвентаризації, яка виставлена у технічному пасопрті на ВАТ. Дуже джякую за відповідь !
-
- Спец
- Повідомлень: 88
- З нами з: 13 травня 2014 21:24
- Репутація: 0
- Область: Чернівецька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Якщо пройшло більше 3-х місяців, то чому б не обстежити ті будівлі (приміщення) на сьогоднішній день, викреслити «по-новій» плани, і тим самим зробити новий технічний паспорт (старий можна «погасити», і підшити позаду нового). ЄДИНЕ ПИТАННЯ: чи вигідно (чи буде дешевше) власнику (директору) даних приміщень замовити технічний паспорт саме у Вас, а Вам створити інвентаризаційну справу (викреслити плани, скласти опис, експлікації, можливо виконати оцінку…), ніж йому звернутись в ту організацію, яка виконувала первинну інвентаризацію і замовити повторне обстеження? Якщо ціна (Вас і його) влаштовує – вперед, поки не прийняли зміни до інструкції про «формування єдиної інвентаризаційної справи на об’єкт нерухомості».
-
- Спец
- Повідомлень: 52
- З нами з: 15 вересня 2013 02:11
- Репутація: 0
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Питання в ціні, так як копія технічного паспорту буде коштувати ну максимум 600 грн., а нове обстеження і викреслювання десятки тисяч, в той час коли питання стоїть лише заміни палітурки, тобіш зазначення правонаступника: було ВАТ, а стало ТОВ ! Розумієте ! Чому не звертаються в ту організацію яка проводила первинну інвентаризацію, то відповідь проста, у них копія паспорту буде коштівти близько 1500 грн., і терміни більші
-
- Спец
- Повідомлень: 88
- З нами з: 13 травня 2014 21:24
- Репутація: 0
- Область: Чернівецька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Тобто Ви хочете їм замінити тільки перший листок (а саме «технічний паспорт на виробничий будинок») і папку, поставити свої печатки сертифіката і суб’єкта господарювання? А на інших листах залишаться печатки організації яка проводила первинну інвентаризацію? А чи буде це правильно?
Якщо Вам так принциповий цей об’єкт, вийдіть на обстеження, перекресліть (скопіюйте, відскануйте…, якщо немає змін) плани будівлі, роздрукуйте (на сьогоднішнє число), поставте свої печатки і видайте людині свій технічний паспорт, ну не знаю… наприклад за 1200-1300 грн. Вам (нам) же ж потрібно заохочувати клієнтів.
Якщо Вам так принциповий цей об’єкт, вийдіть на обстеження, перекресліть (скопіюйте, відскануйте…, якщо немає змін) плани будівлі, роздрукуйте (на сьогоднішнє число), поставте свої печатки і видайте людині свій технічний паспорт, ну не знаю… наприклад за 1200-1300 грн. Вам (нам) же ж потрібно заохочувати клієнтів.
- Prometheus
- Спец
- Повідомлень: 1475
- З нами з: 31 березня 2011 12:13
- Репутація: 321
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
-
- Повідомлень: 3
- З нами з: 31 липня 2014 17:43
- Репутація: 0
- Область: Львівська
- Місце роботи: Інше
доброго дня. на мою думку потрібно видавати тільки свій новий техпаспорт, але зробивши свою інвентарну справу з виходом на об'єкт,але не через фотошопи, документи по реорганізації підприємства обов'язкові та право власності на ВАТ щодо даного об'єкту, і ще одне при переході з ВАТу у ТОВ мав би бути акт передачі даного об'єкту ...
- Ypravdom
- Спец
- Повідомлень: 135
- З нами з: 15 травня 2014 15:00
- Репутація: 2
- Область: Львівська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
Техпаспорт неможна видавати на дату старого обстеження, бо тоді небуло ТОВ, тому і питання дати відпадає, а вартість обстеження ніде не фіксована, тому навіть за власний рахунок інвентаризатора провести обстеження (обовязково, бо були випадки, що приватник відксерив плани КП БТІ а вони не відповідали дійсності, після Вашої видачі техпаспорта винний буде останній виконавець) і видати новий техпаспорт зберігши і підшивши в себе в справу техпаспорт попереднього виконавця
[upd=1409565063][/upd]
Ще раз пораджу ВСІМ, не лінуйтеся виходити на обєкти і звіряти плани і розміри (розміри можна вибірково, інвентаризатори з досвідом вичисляють такі місця швидко), навіть ціною власного часу та коштів!!!!
Для чого це потрібно:
1. Захист себе та свого сертифікату від нападів КП БТІ ( якщо будуть виявлені неточності, помилки і попередній план виданий КП БТІ, впаяють догану своєму працівнику який проводив попереднє обстеження, а на кожному кроці будуть показувати ВАШІ нові технічні паспорти з невірними даними). З практики скажу, вже доходить до того, що невірними планами приватників (десь двері пробили в перегородці, десь гіпсокартонну стінку доставили, а було й таке, що в старих паспортах не були вказані і двері і перегородки) займається прокуратура.
2. Нам також потрібно збирати базу даних по невірних паспортах виданих КП БТІ, вони ж спеціально на брифінгах вимахують нашими техпаспортами як ЧЕРВОНИМ ПРАПОРОМ. Може і ми пробємося на якийсь брифінг, тоді треба буде мати напоготові в разі їхньої атаки також приклади недобросовісного виконання робіт з інвентаризації.
[upd=1409565063][/upd]
Ще раз пораджу ВСІМ, не лінуйтеся виходити на обєкти і звіряти плани і розміри (розміри можна вибірково, інвентаризатори з досвідом вичисляють такі місця швидко), навіть ціною власного часу та коштів!!!!
Для чого це потрібно:
1. Захист себе та свого сертифікату від нападів КП БТІ ( якщо будуть виявлені неточності, помилки і попередній план виданий КП БТІ, впаяють догану своєму працівнику який проводив попереднє обстеження, а на кожному кроці будуть показувати ВАШІ нові технічні паспорти з невірними даними). З практики скажу, вже доходить до того, що невірними планами приватників (десь двері пробили в перегородці, десь гіпсокартонну стінку доставили, а було й таке, що в старих паспортах не були вказані і двері і перегородки) займається прокуратура.
2. Нам також потрібно збирати базу даних по невірних паспортах виданих КП БТІ, вони ж спеціально на брифінгах вимахують нашими техпаспортами як ЧЕРВОНИМ ПРАПОРОМ. Може і ми пробємося на якийсь брифінг, тоді треба буде мати напоготові в разі їхньої атаки також приклади недобросовісного виконання робіт з інвентаризації.
-
- Вже не початківець
- Повідомлень: 24
- З нами з: 04 вересня 2014 18:45
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Технічну інвентаризацію будинку з виготовленням паспорту на будинок проводив сертифікований спеціаліст, але сертифікат в нього "забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму; (для проектування внутрішніх і зовнішніх інженерних мереж та інш.)" . Чи мав право він виготовляти технічний паспорт на будинок? Чи не буде через це якихось проблем, адже здається це повинен робити "Інженер (Технік) з технічної інвентаризації "?
-
- Спец
- Повідомлень: 88
- З нами з: 13 травня 2014 21:24
- Репутація: 0
- Область: Чернівецька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Не мав він права цього робити! А як же ж реєстр, печатка? Таким самим чином він може почне і поректи без сертифіката архітектора (інженера) робити?
То, що він вміє виготовити технічний паспорт, не дає йому права це робити, не хай робить (а в даному випадку - переробить) під іншим (нормальним) сертифікатом.
То, що він вміє виготовити технічний паспорт, не дає йому права це робити, не хай робить (а в даному випадку - переробить) під іншим (нормальним) сертифікатом.
-
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 45
- З нами з: 08 грудня 2013 19:56
- Репутація: 0
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Інше
- Ypravdom
- Спец
- Повідомлень: 135
- З нами з: 15 травня 2014 15:00
- Репутація: 2
- Область: Львівська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
Orlando, Дивіться в реєстр виконавців технічної інвентаризації http://budex.pp.ua/index.php/exlusive-poslugi-ua/ ... v-inventaryzatsii?limitstart=0
-
- Вже не початківець
- Повідомлень: 24
- З нами з: 04 вересня 2014 18:45
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Я дивився - цього спеціаліста там немає. Які будуть наслідки якщо випливе що він не мав права це робити??Ypravdom писав:Orlando, Дивіться в реєстр виконавців технічної інвентаризації http://budex.pp.ua/index.php/exlusive-poslugi-ua/ ... v-inventaryzatsii?limitstart=0