Ярікзем писав:Шановні колеги допоможіть вирішити слідюче питання :
Звернувся громадянин, щоб присвоїти кадастровий номер. В нього державний акт старого зразка (перші до 2002 р.), організація яка виготовляла його вже немає.
1.В державному акті земельна ділянка, що складається з двох цільових призначень (0.100 га - ОЖБ, 0,065 садівництво)
2.В площі для ОЖБ допущена помилка, а саме надруковано - 0,1040 га, що невідповідає рішенню ради.
3.А найголовніше : вдруковано рішення - виконавчого комітету (2002 р.)
Що робити з цим актом? Якщо анулювати його за помилку в площі і виготовити два державних акта на кожне цільове призначення, то що робити з рішенням органу місцевого самоврядування?
Вам вже надали відповідь на дане запитання, потрібно тільки її прочитати (в різних темах) і зробити висновок, як Вам краще діяти.
У даному випадку Вам необхідно вирішити три питання:
1. Присвоїти земельним ділянкам два кадастрові номери за старим актом.
2. Якимось чином легалізувати рішення виконавчого комітету про передачу земельних ділянок у власність.
3. Уточнити площу земельної ділянки для ОЖБ.
Перше питання. Вам необхідно за старим актом (без його переоформлення) отримати два кадастрові номери на дві окремі земельні ділянки.
Відповідь на дане питання Вам надав Miroslav
Miroslav писав:Що до кад номера з яким стикаються всі власники старих актів то все може бути навіть дуже "просто". Є старий акт, до нього є документація - немає обмінного файла. Замовити його в землевпорядній організаці, звісно в даному випадку прийдеться їм виїзджати на місцевість і робити геодезичну зйомку, за що власнику прийдеться заплатити. У Вашому випадку має бути два обмінні файла по яких земвідділ надасть довідку про присвоєння кад номера.......
Друге питання - якимось чином легалізувати рішення виконавчого комітету про передачу земельних ділянок у власність.
Тут варіантів дуже багато. Найбільш оптимальний, на мою думку, є укладення цивільно-правової угоди (наприклад, дарування) даних земельних ділянок своєму близькому родичу. Державний акт є, кадастові номери отримали, йдете до нотаріуса і переоформляєте. Таким чином, підстаною для видачі вашому родичу нових двох державних актів буде не рішення виконавчого комітету, а цивільно-правова угода про дарування. Поправте, якщо я не правий.
Наказ Держкомзему від 22.06.2009 N 325 "Про затвердження Інструкції про заповнення бланків державних актів на право власності на земельну ділянку і на право постійного користування земельною ділянкою"
2.3. У рядку "і на підставі" вказуються назва, дата і номер документа, який є підставою набуття права на земельну ділянку; найменування органу, яким прийнято цей документ (рішення органу місцевого самоврядування або органу виконавчої влади, рішення суду, договір купівлі-продажу,
договір дарування, свідоцтво про право на спадщину, рішення про внесення земельної ділянки до статутного фонду, інші цивільно-правові угоди).
Часу для укладення цивільно-правової угоди у нотаріуса потрібно набагато менше, ніж для отримання будь-якого рішення суду з даного питання.
Третє питання - уточнити площу земельної ділянки для ОЖБ.
Новий власник земельної ділянки звертається для отримання двох окремих актів на дві окремі земельни ділянки з різним цільовим призначенням (0.1040 га - ОЖБ, 0,065 га - садівництво). Для отримання окремих актів не обійтися без виготовлення технічної документації на кожну із ділянок. Похибка у площі земельної ділянки, яка надана для житлового будівництва незначна (у старому акті 0,100 га, фактична 0,1040) - тут Вас проконсультує центр ДЗК чи управління земельних ресурсів як краще вирішити дану проблему (можливо через інвентаризацію).
Запропонована схеме не є ідеальною, але Ви вирішите питання щодо легалізації рішення про передачу у власність земельних ділянок. При отриманні нових державних актів новий власник зможе подарувати Вам знову земельні ділянки у власність.