Обговорення відмов в екстериторіальній реєстрації земельних ділянок
-
- Admin
- Повідомлень: 1178
- З нами з: 11 травня 2012 18:16
- Репутація: 714
- Область: Харківська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Обговорення відмов в екстериторіальній реєстрації земельних ділянок
Тема створена для обговорення відмов Державних кадастрових реєстраторів в екстериторіальній державній реєстрації земельних ділянок. За необхідності створюватимуться теми персонально для кожного реєстратора.
Інформація про результати розгляду Державними кадастровими реєстраторами заяв про державну реєстрацію земельних ділянок
Інформація про результати розгляду Державними кадастровими реєстраторами заяв про державну реєстрацію земельних ділянок
-
- Спец
- Повідомлень: 355
- З нами з: 28 грудня 2017 12:17
- Репутація: 98
- Область: Львівська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Обговорення відмов в екстериторіальній реєстрації земельних ділянок
Я думав, що то вже чітко визначилися, що має бути в обміннику проектне цільове та існуюче угіддя. Виявляється - ні. Далі кожен експерт по своєму оцінює правильність заповнення обмінника. То навіщо ті селектори проводити??
- Ки$ульКа
- Спец
- Повідомлень: 505
- З нами з: 15 лютого 2011 12:07
- Репутація: 33
- Область: Київська
- Місце роботи: Інші недержавні проектні організації
Обговорення відмов в екстериторіальній реєстрації земельних ділянок
maland, зареєструвала 30 ділянок екстериторіально і всі ЦП проєктні
-
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 43
- З нами з: 11 лютого 2008 11:02
- Репутація: 15
- Область: Львівська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Обговорення відмов в екстериторіальній реєстрації земельних ділянок
дві сусідні ділянки кинув на реєстрацію, перша приходить відмова-зазначити проектне цільове призначення, змінив відправив коректурним листом приходять обидва витяги один з цп проектним, інший з існуючим . Все що потрібно знати про держгеокадастр, селектори і їх законотворців .... вислів про труси та хрестик як ніколи актуальний.
Обговорення відмов в екстериторіальній реєстрації земельних ділянок
ІМХО. Є вимоги які іноді легше виконати ніж доказувати, але на цілком незаконні вимоги не варто іти на компроміс. Цільове призначення має бути проекте, нащо з кимось сперечатися.
-
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 43
- З нами з: 11 лютого 2008 11:02
- Репутація: 15
- Область: Львівська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Обговорення відмов в екстериторіальній реєстрації земельних ділянок
з екстериторіальному маразмі я вже заблукав, вчора четевертий!!! раз кидав ділянку на реєстрацію проект пройшов сім кіл пекла, екстериторіальний висновок, експертизу, потім реєстратору захотілось висновок архітектора, зробили. Наступному реєстратору примрещилось що за даними нкс ділянка знаходиться за межами населеного пункту, наступний реєстратор пробиває чергове дно - електронний документ не відповідає вимогам .... - відсутні відомості про підставу набуття права!!! що ви курите в тому обухові йвм в мене вже культурних слів нема
-
- Спец
- Повідомлень: 81
- З нами з: 24 лютого 2017 16:00
- Репутація: 32
- Область: Київська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Обговорення відмов в екстериторіальній реєстрації земельних ділянок

-
- Спец
- Повідомлень: 920
- З нами з: 26 листопада 2018 17:48
- Репутація: 508
- Область: Київська
- Місце роботи: Інше
Обговорення відмов в екстериторіальній реєстрації земельних ділянок
Якщо цільове проектне, а угіддя тоді які? ДКГ на селекторі сказало - існуючі. Стаття 11 ЗУ Про ДЗК говорить, що об'єкти в кадастрі повинні відповідати існуючим характеристикам - якщо керуватись цим, то й цільове, і угіддя повинні бути існуючі. Як так взагалі може бути, що цільове проектне, а угіддя тоді існуючі?

Обговорення відмов в екстериторіальній реєстрації земельних ділянок
При всій повазі. Що написано в статті 11.magalon писав: ↑28 жовтня 2020 13:41 Якщо цільове проектне, а угіддя тоді які? ДКГ на селекторі сказало - існуючі. Стаття 11 ЗУ Про ДЗК говорить, що об'єкти в кадастрі повинні відповідати існуючим характеристикам - якщо керуватись цим, то й цільове, і угіддя повинні бути існуючі. Як так взагалі може бути, що цільове проектне, а угіддя тоді існуючі?
Тобто дочитавши пункт 2 можна зробити висновок що стаття 11 стосується даних щодо розмірів земельної ділянки які визначаються на основі "вимог норм та правил, технічних регламентів" та "геодезичної або картографічної основи Державного земельного кадастру (у тому числі систем координат)"Стаття 11. Вимоги до відомостей про об'єкти Державного земельного кадастру
1. Відомості про об'єкти Державного земельного кадастру під час внесення їх до Державного земельного кадастру мають відповідати існуючим характеристикам об'єктів у натурі (на місцевості), визначеним з точністю відповідно до норм та правил, технічних регламентів.
2. Зміна вимог норм та правил, технічних регламентів щодо показників точності або способів її визначення, зміна геодезичної або картографічної основи Державного земельного кадастру (у тому числі систем координат), що використовувалися для його ведення, не є підставою для визнання відомостей Державного земельного кадастру такими, що підлягають уточненню, якщо на момент їх внесення вони відповідали нормам та правилам, технічним регламентам.
ІМХО. Можливо хтось скаже що я це твердження "притягну за вуха", але ж і твердження про цільове призначення явно не прописано цією статтею.
А далі вже потрібно користуватися порядком землеустрою! Адже згідно ЗКУ надається дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для певних цілей, і я жодної норми не зустрічав що вимагає робити дві документації - спочатку на існуючий стан а потім на проектний.
А якщо Ви до затвердження хочете занести ділянку із існуючим а після затвердження з проектним, то землеустрій передбачає змінювати цільове призначення тільки через окремим проектом землеустрою, тому знову "нев'язочка".
Та й логіки в цьому немає. Для чого громаді, навіть якщо вона не захотіла затверджувати проект, зареєстрована земельна ділянка в ДЗК, наприклад з цільовим 18.00.
ТОМУ: Цільове та угіддя - ПРОЕКТНІ.
Обговорення відмов в екстериторіальній реєстрації земельних ділянок
НУ по перше хто сказав що пасовище не може бути в ОСГ???
А по друге коли на Вашу думку необхідно змінювати угіддя якщо в проект зробили з існуючим і потім його затвердили ??
- solim
- Спец
- Повідомлень: 1074
- З нами з: 06 листопада 2013 13:47
- Репутація: 201
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Обговорення відмов в екстериторіальній реєстрації земельних ділянок
З практики - цільове ставлять проектне.
А от правильно робити - спочатку існуюче, а потім вносити зміни і ставити проектне - є відповідне роз'яснення ДГК від 2014 року.
Чому так пишу - проаналізуйте випадок зі зміною категорії/розпорядника. Наприклад, лісові землі відводяться під промисловість - формується земельна ділянка лісогосподарського призначення, береться витяг, приймається рішення про вилучення, вносяться зміни в кадастр відповідно до рішення і міняється категорія-цільове-розпорядник, береться новий витяг, посвідчується право.
Процедуру неможливо здійснити лише при новому цільовому. Перший витяг показує, що КМУ повинен вилучити лісові землі, а другий витяг - що це землі промисловості і договір оренди укладатиме ОДА.
Саме так повинно бути.
В 95% випадків така заморочка нікому не потрібна - ставлять проектне ціьове, бо це спрощує процедуру.
А от правильно робити - спочатку існуюче, а потім вносити зміни і ставити проектне - є відповідне роз'яснення ДГК від 2014 року.
Чому так пишу - проаналізуйте випадок зі зміною категорії/розпорядника. Наприклад, лісові землі відводяться під промисловість - формується земельна ділянка лісогосподарського призначення, береться витяг, приймається рішення про вилучення, вносяться зміни в кадастр відповідно до рішення і міняється категорія-цільове-розпорядник, береться новий витяг, посвідчується право.
Процедуру неможливо здійснити лише при новому цільовому. Перший витяг показує, що КМУ повинен вилучити лісові землі, а другий витяг - що це землі промисловості і договір оренди укладатиме ОДА.
Саме так повинно бути.
В 95% випадків така заморочка нікому не потрібна - ставлять проектне ціьове, бо це спрощує процедуру.
- ппзкб
- Спец
- Повідомлень: 2588
- З нами з: 19 лютого 2015 13:13
- Репутація: 669
- Область: Вінницька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Обговорення відмов в екстериторіальній реєстрації земельних ділянок
Не знаю, я не казав )) Звісно відводиться, але угіддя так і лишається пасовищем.
-
- Спец
- Повідомлень: 920
- З нами з: 26 листопада 2018 17:48
- Репутація: 508
- Область: Київська
- Місце роботи: Інше
Обговорення відмов в екстериторіальній реєстрації земельних ділянок
Або як ГУ здає в оренду землі для подальшого їх використання для не с/г потреб - наприклад для вітряків, чи заправки. У випадку проставлення у ОФ проектної категорії й цільового, то ГУ вже ніби то й не розпорядник таких земель, виник ступор при затвердженні...уже було декілька подібних випадків, міняли потім на існуючий стан.
-
- Спец
- Повідомлень: 355
- З нами з: 28 грудня 2017 12:17
- Репутація: 98
- Область: Львівська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Обговорення відмов в екстериторіальній реєстрації земельних ділянок
Ділянка відводиться під ОСГ шляхом поділу існуючої (землі запасу комунальної)
Два висновки:
1)
в
Два висновки:
1)
2) іншому висновку таке:Відповідно до інформації з Публічної кадастрової карти України запроектована до
відведення земельна ділянка знаходиться в межах шару «Геонадра (спец.дозволи)», чим
порушено ст. 18 Кодексу України про надра (надати пояснення).
в
Ст. 18 КУпНрахувати те, що згідно даних Публічної кадастрової карти (базового шару Кадастр
корисних копалин: "Геонадра (спец. дозволи)") запроектована земельна ділянка
знаходиться в межах інформаційного шару "Геонадра", що відображає інформацію про
спеціальні дозволи, видані на користування надрами та показує наявні обмеження на
використання земельних ділянок
Третина області лежить під тим шаром. А в Одеській обл, за такою логікою, взагалі не можга відводити ділянок без спецдозволу. Які тут надавати пояснення? Всі ділянки робити із обмеженням? Яким? Прошу допомогиНадання земельних ділянок для потреб, пов'язаних з користуванням надрами, провадиться в порядку, встановленому земельним законодавством України.
Земельні ділянки для користування надрами, крім випадків, передбачених статтею 23 цього Кодексу, надаються користувачам надр після одержання ними спеціальних дозволів на користування надрами чи гірничих відводів.
Місцеві ради при наданні земельної ділянки для розробки родовищ корисних копалин місцевого значення одночасно надають у користування і надра.
Востаннє редагувалось 04 листопада 2020 23:03 користувачем maland, всього редагувалось 3 разів.
- Сергiй64
- Спец
- Повідомлень: 922
- З нами з: 21 червня 2009 19:55
- Репутація: 67
- Область: Вінницька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Re: Обговорення відмов в екстериторіальній реєстрації земельних ділянок
Доброго дня. Вперше отримав відмову в реєстрації земельної ділянки
Що б це означало? Підкажіть. Ділянка формується проектом землеустрою, це школа.Відповідно до Порядку ведення Державного земельного кадастру встановлено, що: в
обмінному файлі не виведена інформація про набувача (набувачів) права та не буде збережена/
опублікована у поземельній книзі
-
- Спец
- Повідомлень: 920
- З нами з: 26 листопада 2018 17:48
- Репутація: 508
- Область: Київська
- Місце роботи: Інше
Re: Обговорення відмов в екстериторіальній реєстрації земельних ділянок
Права користування земельною ділянкою
50. Елемент “Права користування земельною ділянкою” (LegalModeInfo) наведений у додатку 22.
51. Елемент “Права користування земельною ділянкою” (LegalModeInfo) складається з елементів та відомостей про користування земельною ділянкою і осіб, які набули або набувають права користування земельною ділянкою, в яких зазначаються:
1) в елементі “Дані про права користування земельною ділянкою” (LegalModeType) - відомості про права користування земельною ділянкою згідно з додатком 23;
2) в елементі “Строк дії права” (Duration) - строки, з якими пов’язані початок (StartDate) та закінчення (ExpirationDate) строку дії права на земельну ділянку;
3) в елементі “Особа, яка набула (набуває) право” (Grantee) - інформація про особу, яка набула або набуває право на земельну ділянку;
4) в елементі “Особа, яка передає право” (Grantor) - інформація про особу, яка надає в користування земельну ділянку.
52. Внесення відомостей в елементи, передбачені підпунктами 3 і 4 пункту 51 цих вимог, здійснюється за допомогою елементів “Дані про фізичну особу” (NaturalPerson) та “Дані про юридичну особу” (LegalEntity) залежно від того, фізична чи юридична особа набуває або надає в користування таку земельну ділянку.
- Сергiй64
- Спец
- Повідомлень: 922
- З нами з: 21 червня 2009 19:55
- Репутація: 67
- Область: Вінницька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Re: Обговорення відмов в екстериторіальній реєстрації земельних ділянок
Хіба така інформація вноситься до затвердження документації та передачі ділянки в користування?