посилання на цей закон зробили все одно...Олександр00001111 писав:а чому ж в ЗК України зараз убрали Комісію???
Проект чи технічна документація
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
Шановний Олександр00001111 перед тим як робити гучні вислови і повідомлення прохання читайте цю тему і принаймні ще 5 тем на цьому форумі (ст.186-1.....), і головне інші закони, які приймаються у сфері земельних відносин, саме головне звертайте увагу на мілкий шрифт та посилання в законах і кодексах
(так як це не перше і я думаю не останнє в найближчий час суперечність в законодавстві, доречі на форумі є тема в якій це обговорюється і приводяться такі халепи)
(так як це не перше і я думаю не останнє в найближчий час суперечність в законодавстві, доречі на форумі є тема в якій це обговорюється і приводяться такі халепи)
Доброго дня форумчани!
Можливо вже хтось на свій страх і ризик зробив технічну документацію по нових реаліях 2013 р ( первинна приватизація)
поділяться зразком. бо по техічні де є старй акт (переоформлееня) все зрозуміло, по проектах землеустрою (прості городи) все ясно. зі зміню цільового є ще питання але вони терплять.
І ще чи вкогось вирішено хто буда затверджувати проекти землеустрою і надавати розпорядженя замість РДА бо у нас все висить
і є відповідь РДА що вона видає розпорядження тільки в 3 випадках
1. на суспільні потреби
2. водний фонд
3. дачне будівництво (я кого в нас нема в принципі все через садівництво зроблено)
Можливо вже хтось на свій страх і ризик зробив технічну документацію по нових реаліях 2013 р ( первинна приватизація)
поділяться зразком. бо по техічні де є старй акт (переоформлееня) все зрозуміло, по проектах землеустрою (прості городи) все ясно. зі зміню цільового є ще питання але вони терплять.
І ще чи вкогось вирішено хто буда затверджувати проекти землеустрою і надавати розпорядженя замість РДА бо у нас все висить
і є відповідь РДА що вона видає розпорядження тільки в 3 випадках
1. на суспільні потреби
2. водний фонд
3. дачне будівництво (я кого в нас нема в принципі все через садівництво зроблено)
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
-
- Спец
- Повідомлень: 865
- З нами з: 05 липня 2010 18:07
- Репутація: 227
- Область: Закарпатська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Доброго дня, шановні колеги!
Маю таку ситуацію: є рішення (прийняте до 2000 року) на померлу людину, державний акт не оформлений, спадкоємці отримали майно у спадщину і хочуть його продати разом із земельною ділянкою (0,0350 га), так як мають де жити. Що в такому разі повинно виготовлятися: проект чи технічка по встановленню меж? Додам, що ділянка не нова, люди там жили не одне покоління, просто не вважали за потрібне оформлювати документи, в нас то часто буває...
І взагалі, якщо є рішення про надання земельної ділянки у власність до 2004 року, але акт не оформлений і людина жива, то чи потрібен дозвіл на розробку технічної документації щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі чи можна робити просто на основі старого рішення?
Маю таку ситуацію: є рішення (прийняте до 2000 року) на померлу людину, державний акт не оформлений, спадкоємці отримали майно у спадщину і хочуть його продати разом із земельною ділянкою (0,0350 га), так як мають де жити. Що в такому разі повинно виготовлятися: проект чи технічка по встановленню меж? Додам, що ділянка не нова, люди там жили не одне покоління, просто не вважали за потрібне оформлювати документи, в нас то часто буває...
І взагалі, якщо є рішення про надання земельної ділянки у власність до 2004 року, але акт не оформлений і людина жива, то чи потрібен дозвіл на розробку технічної документації щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі чи можна робити просто на основі старого рішення?
Востаннє редагувалось 08 лютого 2013 12:59 користувачем murrrchik, всього редагувалось 1 раз.
-
- Спец
- Повідомлень: 71
- З нами з: 27 вересня 2012 13:09
- Репутація: 0
- Область: Хмельницька
- Місце роботи: ДЗК(область, район)
Є така думка:Markush писав:Маю таке ситуацію: є рішення (прийняте до 2000 року) на померлу людину, державний акт не оформлений, спадкоємці отримали майно у спадщину і хочуть його продати разом із земельною ділянкою (0,0350 га), так як мають де жити. Що в такому разі повинно виготовлятися: проект чи технічка по встановленню меж?
Spoiler
Відповідно до п.115 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого Постановою КМУ від 17.10.2012р. №1051, державна реєстрація земельних ділянок, переданих у власність (користування) без проведення їх державної реєстрації (в тому числі у разі, коли відомості про земельні ділянки, право власності (користування) на які виникло до 2004 року, не внесені до державного реєстру земель), здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) за заявою їх власників (користувачів земельних ділянок державної чи комунальної власності) в порядку, визначеному для державної реєстрації земельної ділянки.
Абзацом 2 пункту 1 Перехідних положень Земельного кодексу України встановлено, що рішення про передачу громадянам України безоплатно у приватну власність земельних ділянок, прийняті органами місцевого самоврядування відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України «Про приватизацію земельних ділянок» від 26.12.1992р., є підставою для виготовлення та видачі цим громадянам або їх спадкоємцям державних актів на право власності на земельну ділянку за технічною документацією щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку.
Вказаним Декретом було встановлено, що право приватної власності громадян на земельні ділянки, передані їм для цілей, передбачених статтею 1 цього Декрету, посвідчується відповідною Радою народних депутатів, про що робиться запис у земельно-кадастрових документах, з наступною видачею державного акта на право приватної власності на землю.
Статтею шостою цього Декрету було зупинено дію частини другої статті 17 і статті 23 Земельного кодексу України (в редакції 1992 року), якими передбачалося, що право власності виникає лише з дня видачі та державної реєстрації державного акта на право власності на земельну ділянку.
Отже, якщо у громадянина була у користуванні земельна ділянка для ведення особистого підсобного господарства, будівництва і обслуговування жилого будинку і господарських будівель (присадибна ділянка), садівництва, дачного і гаражного будівництва і рішенням місцевої ради така земельна ділянка була передана йому у приватну власність, то з дня прийняття цього рішення радою у такого громадянина вже виникло право власності на земельну ділянку та не потребувало додаткового посвідчення, а право комунальної власності на земельну ділянку припинилося.
Сама земельна ділянка, на яку виникло право власності до 2004 року вважається сформованою згідно п.2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про Державний земельний кадастр» і її реєстрація здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).
Така позиція звичайно ж має бути узгоджена із Держкомземом та реєстраційною службою, яка має видати свідоцтво на підставі тех. док. по встановленню меж
Дозволу на розробку такої документації однозначно непотрібно
Абзацом 2 пункту 1 Перехідних положень Земельного кодексу України встановлено, що рішення про передачу громадянам України безоплатно у приватну власність земельних ділянок, прийняті органами місцевого самоврядування відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України «Про приватизацію земельних ділянок» від 26.12.1992р., є підставою для виготовлення та видачі цим громадянам або їх спадкоємцям державних актів на право власності на земельну ділянку за технічною документацією щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку.
Вказаним Декретом було встановлено, що право приватної власності громадян на земельні ділянки, передані їм для цілей, передбачених статтею 1 цього Декрету, посвідчується відповідною Радою народних депутатів, про що робиться запис у земельно-кадастрових документах, з наступною видачею державного акта на право приватної власності на землю.
Статтею шостою цього Декрету було зупинено дію частини другої статті 17 і статті 23 Земельного кодексу України (в редакції 1992 року), якими передбачалося, що право власності виникає лише з дня видачі та державної реєстрації державного акта на право власності на земельну ділянку.
Отже, якщо у громадянина була у користуванні земельна ділянка для ведення особистого підсобного господарства, будівництва і обслуговування жилого будинку і господарських будівель (присадибна ділянка), садівництва, дачного і гаражного будівництва і рішенням місцевої ради така земельна ділянка була передана йому у приватну власність, то з дня прийняття цього рішення радою у такого громадянина вже виникло право власності на земельну ділянку та не потребувало додаткового посвідчення, а право комунальної власності на земельну ділянку припинилося.
Сама земельна ділянка, на яку виникло право власності до 2004 року вважається сформованою згідно п.2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про Державний земельний кадастр» і її реєстрація здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).
Така позиція звичайно ж має бути узгоджена із Держкомземом та реєстраційною службою, яка має видати свідоцтво на підставі тех. док. по встановленню меж
Дозволу на розробку такої документації однозначно непотрібно
-
- Спец
- Повідомлень: 71
- З нами з: 27 вересня 2012 13:09
- Репутація: 0
- Область: Хмельницька
- Місце роботи: ДЗК(область, район)
Неодноразово уже обговорювалось питання що ніякого дозволу на технічку не потрібно. Це нічим не передбачено, адже фактично якщо було рішення про передачу у власність з.д. то право комунальної власності припинилось. Я хочу думати, що діяти потрібно по аналогії із нормою п.1 Прикінцевих положень ЗК України, що рішення про передачу громадянам України безоплатно у приватну власність земельних ділянок, прийняті органами місцевого самоврядування відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України «Про приватизацію земельних ділянок» від 26.12.1992р., є підставою для виготовлення та видачі цим громадянам або їх спадкоємцям державних актівMarkush писав:Але виникає ще одне питання: як бути у тому випадку, якщо людина, на яку видавали рішення, померла? Мені здається, що обов'язково потрібен дозвіл від ради.
Якщо така позиція не буде підтримана Держкомземом та реєстраційною службою, то однозначно потрібно робити проект відведення, отримувати дозвіл на нього і т.д
Прошу колег висловити думку про наступну землевпорядну та правову ситуацію.
У 2012 році громадянину на підставі технічних матеріалів (кадастрова зйомка), згідно п.1,2 ст 118 ЗКУ,
видано рішення сільської ради про передачу у власність земельної ділянки
для будівництва гаражу, раніше наданої у користування для цих цілей
(надана для будівництва гаражу у 1987 році, гараж не збудований, нерухомість на ділянці відсутня, ч
инним генпланом гаражі не вказані на фактичному місці розташування ділянки).
На підставі виданого рішення у 2012 році була розроблена технічна документація по складанню документів,
що посвідчують право на земельну ділянку у власність,
отримана інформація від земресурсів про відсутність обмежень і обтяжень на земельній ділянці.
Кадастровий номер ділянці до 01.01.2013 року не визначався та не присвоювався, бо не встигли.
01.01.2013 вступили в силу зміни до ЗУ Про землеустрій, якими усунутий
вид технічки "по складанню документів що посвідчують право...".
В той же час:
1) Конституція України: Стаття 58. Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків,
коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.
2) Стаття. 123, п. 1 Перехідних положень чинного Земельного кодексу, вказують на документацію із землеустрою щодо
складання документа, що посвідчує право на земельну ділянку – тобто на сьогодні (на мою думку) акт найвищої сили
в земельному законодавстві де-юре доповнює положення ст. 25 ЗУ Про землеустрій щодо видів документації із землеустрою,
та залишає такий вид документації.
Мій висновок з аналізу чинного законодавства, - що розроблені до 01.01.2013 року технічні документації
про складанню документів що посвідчують право на земельну ділянку, мають бути доведені до логічного завершення
із метою подальшої видачі реєстраційною службою свідоцтва про право власності на земельну ділянку.
Питання. Які є інші думки з приводу того, як повинне вирішуватися питання оформлення
правовстановлюючих документів у власність на земельну ділянку, якщо рішення про її передачу було
прийняте до вступу 01.01.2013 року змін до законодавства та тех.документація по складанню документів, що посвідчують
право, розроблена до цих змін згідно чинного у 2012 році законодавства.
У 2012 році громадянину на підставі технічних матеріалів (кадастрова зйомка), згідно п.1,2 ст 118 ЗКУ,
видано рішення сільської ради про передачу у власність земельної ділянки
для будівництва гаражу, раніше наданої у користування для цих цілей
(надана для будівництва гаражу у 1987 році, гараж не збудований, нерухомість на ділянці відсутня, ч
инним генпланом гаражі не вказані на фактичному місці розташування ділянки).
На підставі виданого рішення у 2012 році була розроблена технічна документація по складанню документів,
що посвідчують право на земельну ділянку у власність,
отримана інформація від земресурсів про відсутність обмежень і обтяжень на земельній ділянці.
Кадастровий номер ділянці до 01.01.2013 року не визначався та не присвоювався, бо не встигли.
01.01.2013 вступили в силу зміни до ЗУ Про землеустрій, якими усунутий
вид технічки "по складанню документів що посвідчують право...".
В той же час:
1) Конституція України: Стаття 58. Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків,
коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.
2) Стаття. 123, п. 1 Перехідних положень чинного Земельного кодексу, вказують на документацію із землеустрою щодо
складання документа, що посвідчує право на земельну ділянку – тобто на сьогодні (на мою думку) акт найвищої сили
в земельному законодавстві де-юре доповнює положення ст. 25 ЗУ Про землеустрій щодо видів документації із землеустрою,
та залишає такий вид документації.
Мій висновок з аналізу чинного законодавства, - що розроблені до 01.01.2013 року технічні документації
про складанню документів що посвідчують право на земельну ділянку, мають бути доведені до логічного завершення
із метою подальшої видачі реєстраційною службою свідоцтва про право власності на земельну ділянку.
Питання. Які є інші думки з приводу того, як повинне вирішуватися питання оформлення
правовстановлюючих документів у власність на земельну ділянку, якщо рішення про її передачу було
прийняте до вступу 01.01.2013 року змін до законодавства та тех.документація по складанню документів, що посвідчують
право, розроблена до цих змін згідно чинного у 2012 році законодавства.
-
- Спец
- Повідомлень: 71
- З нами з: 27 вересня 2012 13:09
- Репутація: 0
- Область: Хмельницька
- Місце роботи: ДЗК(область, район)
Рішення у 2012 році було прийнято із порушенням вимог Постанови КМУ № 749 (втратила чинність):arrow писав:У 2012 році громадянину на підставі технічних матеріалів (кадастрова зйомка), згідно п.1,2 ст 118 ЗКУ,
видано рішення сільської ради про передачу у власність земельної ділянки
тому Вам важко буде говорити про недосконалість законів, якщо Ви їх не дотримались до цього.10-1. Кадастровий номер земельної ділянки визначається за результатами складення документації із землеустрою до її погодження та прийняття рішення про надання земельної ділянки у власність (користування) в установленому порядку.
Але є інформація що ТАМ НА ВЄРХУ активно обговорюються ситуації, в яких пропустять технічки щодо складання документів. Сподіваємось та чекаємо...
Шановні Колеги !
Надайте допомогу!!!
Ситуація: Василь отримав у спадок житловий будинок, отримав свідоцтво про право власності на нього та має бажання відчужити його (продати), але земельна ділянка у власності (користуванні) неперебуває,а згідно пункту 6 статті 120 ЗКУ "Істотною умовою договору, який передбачає набуття права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, є кадастровий номер земельної ділянки..." Як отримати кадастровий номер, який потрібний дозвіл та чи затверджеється документація у разі розробки документації
Надайте допомогу!!!
Ситуація: Василь отримав у спадок житловий будинок, отримав свідоцтво про право власності на нього та має бажання відчужити його (продати), але земельна ділянка у власності (користуванні) неперебуває,а згідно пункту 6 статті 120 ЗКУ "Істотною умовою договору, який передбачає набуття права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, є кадастровий номер земельної ділянки..." Як отримати кадастровий номер, який потрібний дозвіл та чи затверджеється документація у разі розробки документації
-
- Спец
- Повідомлень: 71
- З нами з: 27 вересня 2012 13:09
- Репутація: 0
- Область: Хмельницька
- Місце роботи: ДЗК(область, район)
І з цього приводу є думка)))):Alex80 писав:Василь отримав у спадок житловий будинок, отримав свідоцтво про право власності на нього та має бажання відчужити його (продати), але земельна ділянка у власності (користуванні) неперебуває,
Spoiler
Пунктом 3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про Державний земельний кадастр» встановлено, що у разі якщо на земельній ділянці, право власності (користування) на яку не зареєстровано, розташований житловий будинок, право власності на який зареєстровано, кадастровий номер на таку земельну ділянку присвоюється за заявою власників такого будинку на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). Забороняється вимагати для присвоєння земельній ділянці кадастрового номера інші документи. Такий кадастровий номер є чинним з моменту його присвоєння.
Необхідність присвоєння кадастрового номеру без реєстрації права власності на земельну ділянку виникає, зокрема, в разі відчуження нерухомого майна, розміщеного на ділянці.
Зокрема, стаття 377 Цивільного кодексу України визначає, що до особи, яка набула право власності на житловий будинок (крім багатоквартирного), будівлю або споруду, переходить право власності, право користування на земельну ділянку, на якій вони розміщені, без зміни її цільового призначення в обсязі та на умовах, встановлених для попереднього землевласника (землекористувача). При цьому, розмір та кадастровий номер земельної ділянки, право на яку переходить у зв'язку з переходом права власності на житловий будинок, будівлю або споруду, є істотними умовами договору, який передбачає набуття права власності на ці об'єкти (крім багатоквартирних будинків).
За ч.6 ст.120 Земельного кодексу України, істотною умовою договору, який передбачає набуття права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, є кадастровий номер земельної ділянки, право на яку переходить у зв'язку з набуттям права власності на ці об'єкти.
Необхідність присвоєння кадастрового номеру без реєстрації права власності на земельну ділянку виникає, зокрема, в разі відчуження нерухомого майна, розміщеного на ділянці.
Зокрема, стаття 377 Цивільного кодексу України визначає, що до особи, яка набула право власності на житловий будинок (крім багатоквартирного), будівлю або споруду, переходить право власності, право користування на земельну ділянку, на якій вони розміщені, без зміни її цільового призначення в обсязі та на умовах, встановлених для попереднього землевласника (землекористувача). При цьому, розмір та кадастровий номер земельної ділянки, право на яку переходить у зв'язку з переходом права власності на житловий будинок, будівлю або споруду, є істотними умовами договору, який передбачає набуття права власності на ці об'єкти (крім багатоквартирних будинків).
За ч.6 ст.120 Земельного кодексу України, істотною умовою договору, який передбачає набуття права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, є кадастровий номер земельної ділянки, право на яку переходить у зв'язку з набуттям права власності на ці об'єкти.
Повідомлення Solpadeine » Вчора, 18:43
Crom написав:зробив технічну документацію по нових реаліях 2013 р
а яку технічку ви робите, якщо не секрет? morgayu з 2013 тільки проекти... первинну приватизацію через відновлення меж ніяк не проведеш
в нас є купа рішень і розпоряджень до 2004 року по яких люди не зробили документи на землю я про них говорив (хоча раніше в нас з набутяям чинностиі ЗКУ рішення були первинними. а зараз бач сказали що треба враховувати дектрет про землю.
Crom написав:зробив технічну документацію по нових реаліях 2013 р
а яку технічку ви робите, якщо не секрет? morgayu з 2013 тільки проекти... первинну приватизацію через відновлення меж ніяк не проведеш

-
- Вже не початківець
- Повідомлень: 23
- З нами з: 14 лютого 2011 11:26
- Репутація: 1
- Область: Закарпатська
А як це зробити в НКС? На якій підставі робити технічну документацю із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж, адже державного акту нема? І яку підставу внести у ХML?Юлія 1985 писав:Необхідність присвоєння кадастрового номеру без реєстрації права власності на земельну ділянку виникає, зокрема, в разі відчуження нерухомого майна, розміщеного на ділянці.
Юлія 1985 писав:а зараз бач сказали що треба враховувати дектрет про землю.
А Ви раніше Декрету ніколи не бачили? Чи перехідних положень Земельного кодексу?
Юля звичайно бачив. (наскільки я памятаю декрет прийняли бо не було кодексу на землю і треба будло чимось керуватися) після декрету вже було 2 земельних кодекси.
Отже у нас. вважалося що первинне рішення це те що прийняте до 01.01.2002р. тобто до вступу чинного на даний момент ЗКУ. тому досить інтересно було побачити. що приймають до уваги декрет.. тоді нащо нам ЗКУ? facepalm
-
- Спец
- Повідомлень: 71
- З нами з: 27 вересня 2012 13:09
- Репутація: 0
- Область: Хмельницька
- Місце роботи: ДЗК(область, район)
Ви невірно памятаєте. Я ж процитувала Декрет 92 року. Там звучало типу зупинити дію положення Земельного кодексу 90 року щодо обовязкового посвідчення права власності державними актами. Його і прийняли тільки тому щоб масово приватизувати всі земельні ділянки громадян.Crom писав:(наскільки я памятаю декрет прийняли бо не було кодексу на землю і треба будло чимось керуватися) після декрету вже було 2 земельних кодекси.
от це дійсно питання по суті.Павлюк писав: А як це зробити в НКС?
На нього відповіді не дасть ніхто, крім законодавця. Наше Головне рекомендує застосовувувати по аналогії із статтею 123 ЗКУ та брати дозвіл на розробку тех. док. по встановленню меж. Це як варіант до повного врегулювання на законодавчому рівні. І знову надіємось і чекаємо...
-
- Спец
- Повідомлень: 125
- З нами з: 21 січня 2013 19:24
- Репутація: 10
- Область: Закарпатська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Правельно, береться дозвіл на розробку тех. док. на встановлення .... .для тих випадків де розміщений будинок, право власності на який зареєстровано. Це рішення і буде підставою для XML в НСК. Далі земельній ділянці в ДЗА призвоюють кадастровий номер і надають витяг. Після чого людина укладає цивільно-правову у году на вище згаданий будинок. Новий власник будинку оформляє земельну ділянку через проект.Юлія 1985 писав:На нього відповіді не дасть ніхто, крім законодавця. Наше Головне рекомендує застосовувувати по аналогії із статтею 123 ЗКУ та брати дозвіл на розробку тех. док. по встановленню меж. Це як варіант до повного врегулювання на законодавчому рівні. І знову надіємось і чекаємо...
У нашому обласному проходило засідання технічної ради, наш районний начальник надав нам для ознайомлення. Там буде відповідь на багато Ваших запитань, спитайте у вашому земельному.Ппавлюк писав:А як це зробити в НКС? На якій підставі робити технічну документацю із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж, адже державного акту нема? І яку підставу внести у ХML?
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
пункт щодо зупинення дії "старого" ЗК як раз і втратив чинність з прийняттям новогоЮлія 1985 писав:Там звучало типу зупинити дію положення Земельного кодексу 90 року щодо обовязкового посвідчення права власності державними актами.

- Поковба
- Спец
- Повідомлень: 704
- З нами з: 13 вересня 2009 14:16
- Репутація: 0
- Область: Закарпатська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
- Контактна інформація:
Відповіді на основні питання не дали. Фактично нічого нового для себе не відкрив, крім цього:
Виникає лиш одне запитання: де вони були до 01.01.2013 року? Коли всі тех. док. по встановленню меж виготовлялися без рішень ОМС. В статтю 22 ніхто зміни не вносив з дати її прийняття.У цьому випадку зазначена документація розробляється на підставі рішення органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування уповноваженим здійснювати розпорядження цією земельною ділянкою, оскільки відповідно до статті 22 Закону України «Про землеустрій» землеустрій здійснюється на підставі:
а) рішень органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо проведення робіт із землеустрою;
б) укладених договорів між юридичними чи фізичними особами (землевласниками і землекористувачами) та розробниками документації із землеустрою;
в) судових рішень.
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
-
- Вже не початківець
- Повідомлень: 23
- З нами з: 14 лютого 2011 11:26
- Репутація: 1
- Область: Закарпатська
Нарада дійсно була, а от конкретного вирішення питання так і не було.Yov писав:У нашому обласному проходило засідання технічної ради, наш районний начальник надав нам для ознайомлення. Там буде відповідь на багато Ваших запитань, спитайте у вашому земельному.
Виникає питання, якщо людина зареєструє за собою земельну ділянку (щоб потім укласти цивільно-правову угоду на будинок) чи не буде вважатися її право на земельну ділянку для ОЖБ використане?Yov писав:Правельно, береться дозвіл на розробку тех. док. на встановлення .... .для тих випадків де розміщений будинок, право власності на який зареєстровано. Це рішення і буде підставою для XML в НСК. Далі земельній ділянці в ДЗА призвоюють кадастровий номер і надають витяг. Після чого людина укладає цивільно-правову у году на вище згаданий будинок. Новий власник будинку оформляє земельну ділянку через проект.