Сторінка 11 з 37

Додано: 10 липня 2014 15:07
Ypravdom
pieshkov писав:Статут(положеня), внески, голова, приміщення. І на мою думку одного хватить
тоді потрібно щоб хтось в Києві питанням організації семінару занявся, Асоціація будівельної галузі має на голові і проектантів і будівельників, їм не до нас, потрібно свою Фсоціацію ще створити, як наприклад є Гільдія архітекторів, а тоді і підписати від своєї асоціації договір про співпрацю або членство в асоціації будівельників, тоді зможемо і самі і на весь фронт воювати. КБТІ мають свою вузькопрофільну то їх і слухають.
P.S. Нас тут на форумі 5-6 проскакує активних, а основна маса хоч і переживає що буде далі, але тільки зі сторони, і їх не витягнеш у Київ, максимум що ми зможемо, то зібрати підписи по регіонах на колективні листи, або зібратись регіонально і провести збори на яких делегувати представників на загальні Всеукраїнські збори в Києві.

Додано: 10 липня 2014 15:28
Prometheus
Ypravdom писав:Контроль (перевірку) матеріалів технічної інвентаризації здійснюється безпосередньо субєктом господарювання.
Spoiler
12. Контроль за якістю виконання робіт

Контроль за якістю виконання робіт з технічної інвентаризації
об'єктів здійснюється контролером, призначеним керівництвом
суб'єкта господарювання.
Під час контролю інвентаризаційних робіт необхідно виконати і
перевірити:
точність зовнішніх промірів і даних відліків по прорізах
(вікон і дверей);
точність лінійних промірів у середині приміщень, наскрізних
промірів, товщину стін та перегородок; повноту (достатність)
допоміжних промірів (діагоналей) у приміщеннях зі складною
конфігурацією;
оформлення ескізів та журналів підрахунків (підписи, дата
виконання робіт та інше);
зіставлення контурів окремих поверхів для перевірки
правильності конфігурації та розміщення капітальних стін;
правильність нумерації приміщень, частин приміщень та меж
квартир.
Виявлені під час контролю помилки позначаються (відмічаються)
кольоровим олівцем. Узяті контролером приклади, що збігаються з
розмірами, визначеними виконавцем, обов'язково підкреслюються або
обводяться кольоровим олівцем.
Справи з великою кількістю грубих помилок бракуються, робота
не оплачується, перероблення її доручається іншому виконавцеві.
Під час контролю графічних робіт перевіряють:
зіставлення плану поверху з ескізом;
зіставлення плану першого поверху (контрольного) з планами
розташування, зовнішніх та внутрішніх капітальних стін, віконних
прорізів, сходів, опалювальних приладів, вентиляційних коробів у
наступних поверхах (у т.ч. у підвальному);
масштаб плану та правильність розташування стін першого
поверху на основі діагоналей в ескізі та контрольних промірів між
капітальними стінами;
правильність нанесення цифр, позначення "розділки" біля
печей, висот по поверхах, підписів, відповідності плану прийнятим
умовним позначенням.
Графічна помилка накладання планів (у масштабі 1:200) не
повинна бути більшою 0,5 мм.
У процесі контролю обчислювальних робіт ураховується і
перевіряється:
правильність застосування формул, підрахунків, позначення
приміщень тощо;
правильність заповнення журналу підрахунків та підсумків по
квартирах, поверхах, будинках (спорудах) загалом та правильність
рознесення площ по приміщеннях (згідно з їх призначенням).
Справи з помилками повертаються для переробки та виправлень.
{ Абзац дев'ятнадцятий розділу 12 в редакції Наказу Міністерства з
питань житлово-комунального господарства N 167 ( z0479-10 ) від
01.06.2010 }

{ Абзац двадцятий розділу 12 виключено на підставі Наказу
Міністерства з питань житлово-комунального господарства N 167
( z0479-10 ) від 01.06.2010 }

Проконтрольовані справи підписуються особою, яка здійснює
контроль, на справах ставиться дата проведення контролю.
Перевірені та належно оформлені справи передаються
керівництву суб'єкта господарювання для остаточного перегляду,
затвердження і зберігання. Польовому контролю підлягають не менше
20% робіт, виконаних однією групою.
Для того щоб захищати свої інтереси(проблеми) потрібно їх визначити(далі дописуйте)
1. Передача архівних даних КП БТІ до рестраційної служби
2. Вільний безоплатний доступоступ всіх суб'єктів до архів
3. Внесення змін до інструкції
3.1.

Додано: 10 липня 2014 15:53
Ypravdom
і до мене не доходить як може бути 2 квартири в одному будинку без утворення окремого будинкового номеру, але оформлені (зареєстровані) як окремі обєкти нерухомості. Технічно як я працював в КБТІ то квартири технічно були в садибному будинку при умові окремого виходу на земельну ділянку або в приміщення спільного користування (в нас багато особняків в яких на даний час живуть чужі між собою сімї), але право власності оформлялося в частках відповідно до займаних приміщень. Тепер кожен з них захоче припинити спільну власність. Це буде як в багатоквартирному будинку.
Приклад: спільна перегородка між квартирами йде зігзагом через весь будинок, а на 2-му поверсі ще й надбудова по периметру всієї забудови будинку один з співвласників має приміщення які відносяться до його квартири. Землю впринципі можна поділити але є по вертикалі переплетення приміщень.
Як в даному випадку поступати?

[upd=1404997180][/upd]
pieshkov, Чому саме до реєстраційної служби? Реєстраційній службі як показала практика справи з тех. інвентаризації непотрібні, і в них немає спеціалістів для коректного читання даних справ, це те саме що всі землевпорядники тепер будуть здавати в реєстраційну службу свої матеріали інвентаризації земель (тому що вони проводять реєстрацію права власності). І я чув що хочуть дозволити нотаріусам проводити первинну реєстрацію, тоді нащо по суті реєстровій службі ще і відповідати за непотрібні матеріали.
Можуть бути комунальні підприємства, але щоб їхнім профілем господарювання було виключно архівування і зберігання справ, а отримання-видача (допуск) матеріалів всіма субєктами технічної інвентаризації (і КБТІ) здійснювалося виключно на підставі кваліфікаційного сертифікату. То органи місцевого самоврядування повинні мати найсвіжішу інформацію про обєкти нерухомого майна на своїй території, але це потрібно зреалізувати таким чином щоб це підприємство було незаангажоване в питаннях провадження діяльності з тех. інвентаризації.

Додано: 10 липня 2014 16:51
Volodar
Ypravdom писав:Можуть бути комунальні підприємства, але щоб їхнім профілем господарювання було виключно архівування і зберігання справ, а отримання-видача (допуск) матеріалів всіма субєктами технічної інвентаризації (і КБТІ) здійснювалося виключно на підставі кваліфікаційного сертифікату. То органи місцевого самоврядування повинні мати найсвіжішу інформацію про обєкти нерухомого майна на своїй території, але це потрібно зреалізувати таким чином щоб це підприємство було незаангажоване в питаннях провадження діяльності з тех. інвентаризації.
Підтримую, але тут є нюанс: за рахунок чого утримувати таку комунальну службу? які послуги вона надаватиме БТІ-шникам і яка ціна буде за це?
А реєстраційна служба всіма ногами і руками буде відхрещуватися від обовязків вести такі архіви....

Додано: 10 липня 2014 16:53
Prometheus
Ypravdom писав:в них немає спеціалістів для коректного читання даних справ
вони повинні зберіагати, а не провіряти. перевіряти чи контролювати нас не потрібно. Ато і так одні контролери
Ypravdom писав:Реєстраційній службі як показала практика справи з тех. інвентаризації непотрібні
нав'язати і хай тримають
Ypravdom писав:Можуть бути комунальні підприємства, але щоб їхнім профілем господарювання було виключно архівування і зберігання справ, а отримання-видача (допуск) матеріалів всіма субєктами технічної інвентаризації (і КБТІ) здійснювалося виключно на підставі кваліфікаційного сертифікату.
ви готові кормити стадо цих дармоїдів?
на мою думку потрібно здавати в ОМС

Додано: 10 липня 2014 17:08
Ypravdom
Volodar, pieshkov, ну наприклад у нас у Львові КБТІ є обласної ради, то якщо існуючиму комунальному підприємству міської ради яке зберігає якісь їхні матеріали передадуть матеріали то вже вийде з під контролю КБТІ, а там є працівники, і вже як Ви кажете дармоїди))), хоча потрібно поважати кожну людину яка виконує потрібні суспільству функції. Як в інших населених пунктах де є КБТІ незнаю, тому щоб я своїм прикладом ненашкодив комусь з наших)))

Додано: 10 липня 2014 17:24
Prometheus
краще всього, я кщо це буде реєстраціна служба

Додано: 10 липня 2014 17:44
Ypravdom
може і Ви праві, все в світі міняється, передадуть обласне КБТІ місту і місто тоді буде зацікавлене в свому))))) Сорока біля людей літає, багато знає)))))))

Додано: 10 липня 2014 17:50
Prometheus
Ypravdom писав:може і Ви праві, все в світі міняється, передадуть обласне КБТІ місту і місто тоді буде зацікавлене в свому))))) Сорока біля людей літає, багато знає)))))))
як мені то всерівно головне щоб в мене був вільний доступ, звичано це не має бути в області. Архів при райрадах, ОМС чи реєстраційна

Додано: 10 липня 2014 18:18
Сергуня1
Як на мене, дуже просто (теоретично) передати всі архіви (скани кожної справи) до ОМС, налагодити місобудівний кадастр (трошки пальчиками попробував - БОМБА). ОМС готова допомогти, треба тільки політичну волю і все (ну, можливо, договори на виконання послуг із відповідними тимчасово найманими робітниками). Відповідний штат працівників в ОМС і база буде. Паралельно законодавча ініатива по перенесенню прав доступу до реєстру (лише витяіг без права будь-яких правок) на певній території до ОМС, але з відповідною конкретною ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ. ОМС має знати, що у них робиться volya volya . Нехай КИЇВ заткнеться, але контрполює, а це окрема розмова.........

Додано: 10 липня 2014 18:52
Ypravdom
Сергуня1, як той містобудівний кадастр мені попробувати пальчиком? може це і є виходом з ситуації? те що я чув про цей кадастр, то мені підходить дана справа, приватники заткнуть за пояс КБТІ по внесенню в кадастр планів, але це буде довга історія, може затягнути на роки всі вирішення питання

Додано: 10 липня 2014 20:54
Маріечка
Контроль (перевірку) матеріалів технічної інвентаризації здійснюється безпосередньо субєктом господарювання. Для цього відповідним наказом субєкта господарювання призначається особа (група осіб), допускається здійснення контролю безпосередньо директором підприємства (відповідно до наказу) або підприємцем який здійснює свою діяльність одноосібно (ФОП). Здійснення контролю (перевірки) матеріалів технічної інвентаризації особою без кваліфікаційного сертифіката з інвентаризації нерухомого майна, отриманого відповідно до наказу ....... не допускається.
Дуже правильна пропозиція - і це обовязково потрібно вказати нам у звернення ( внести зміни до Інструкції про тех.інвентар) . а також до проекту Закону що у ВР.
Стосовно архіву - архів має бути відокремлений , як і нотаріальний архів. До нього доступ всіх с убєктів діяльності, які отримали кваліфікаційний сертифікат., і БТІ є такий же субєкт діяльності. Нікого не треба хаяти, а добиватись впорядкувати роботу.
По ФОП - дійсно виникать проблеми( надумані , і безпідставні) - сьогодні виясняла у реєстровій службі області - вони відповіли. що ми дієм правильно, і кожний відповідає за свою роботу - зробили своїй службі зауваження

Додано: 11 липня 2014 12:02
Olp
Марієчка права, нам потрібен семінар. Листи також можуть не допомогти, ми отримаєм відписки і все.Коли хто зважав на якусь фізичну особу? Звісно, хотілося б мати свою вузькопрофільну асоціацію і ми про це тут балакаємо вже давно, але її НЕМА. Асоціація ЕБГ вже відбулася, має певні кола та важелі впливу, і, головне, вона не відмовляється нам допомогти. І хоч активних на форумі 5-6, переглядає цей форум набагато більше, тому що питання архівів хвилює всіх. І на семінар поїдемо, тому що треба щоб прислухалися не тільки до бті та їхньої асоціації.

Додано: 11 липня 2014 14:23
sokrat
доброго дня. я теж згідний,що потрібен семінар !!!!

Додано: 16 липня 2014 14:00
tantra
Ось цікава стаття! Що вони задумали?
http://gazeta.ua/articles/real-estate/_v-ukrayini ... eyestraciyi-neruhomosti/570056

Додано: 18 липня 2014 14:04
Ypravdom
питання чи дадуть зарплати реєстраторам такі як в Грузії? бо тоді ніхто там працювати за мінімальну зарплату не буде.
Я місяць як приїхав з Грузії, там при мінімальній зарплаті 500 ларі, за дачу хабара 1-й раз штраф 1000ларі, за другий і наступні рази по 2000ларі, а чиновник або держслужбовець який взяв взятку карається кримінально і пожиттєво не може працювати на державній роботі. Але зарплати в чиновників і міліції високі. На сьогоднішній день ні ГАЇшнік ні держслужбовець не візьме хабара, і люди вже не дають, одні одних бояться в цьому питанні. Я бачив автомобілі припарковані біля багатоповерхових будинків з відкритими вікнами, дехто навіть квартири не закриває. Там колись діти хотіли бути "Ворами в законі", то тепер хочуть бути міліціянтами))) Але там тепер влада помінялася, то помаленьку зміни йдуть, як буде далі самі грузини не знають.
В Грузії і закони і нормативні документи складені чітко. Тому система працює без збоїв.

Додано: 20 липня 2014 16:53
Olp
Ypravdom писав:питання чи дадуть зарплати реєстраторам такі як в Грузії?
мабуть ні, бо це ж буде "українська модель"

http://biz.liga.net/all/nedvizhimost/novosti/2792 ... eestry-etoy-osenyu-minyust.htm

Додано: 22 липня 2014 13:43
Умничка
http://www.amc.gov.ua/amku/control/chk/ ... icle/80955
оце новина, хто що думає з цього приводу?

Додано: 23 липня 2014 14:07
Ypravdom
не можна говорити і писати в рекламній продукції слова БТІ, просто приватні інвентаризатори, такі самі як є в комунальних БТІ, а думка одна, вони гадили, гадять і будуть гадити на кожному кроці, і всіма методами які доступні, просто до сих пір було все неофіційно, а тепер ще-й взялися до офіційних методів, і бють боляче тепер, нам якраз фінансово з ними не тягатися, але все стане на свої місця

[upd=1406114406][/upd]
хоча можна на розумну голову інтерпретувати абревіатуру БТІ як БО ТАК ІНВЕНТАРИЗУЄТЬСЯ, або БОНДАРЕНКО ТА ІНШІ))) , мої знайомі назвали фірму БОТАК, і як їх питали чого так, то відповідали - бо так)))

[upd=1406114526][/upd]
Умничка, Ви як юрист порадьте як правильно

[upd=1406114618][/upd]
і бажано було-би прочитати самі рішення судів в повному тексті а не в анонсі
Зареєстрованим товарним знаком або торговою маркою можуть вважатися офіційно внесені в реєстр дані, а товарного знаку або торговою маркою абревіатура БТІ не може бути, тоді би реєстр назв юридичних осіб не пропускав би в реєстрацію навіть в назву такої абревіатури. Наприклад використання в назві слів Coca-cola або McDonalds є забороненим. В даному випадку мало місце або некомпетентність адвоката (якщо такий був) або суть в іншому

Додано: 24 липня 2014 08:30
tantra
Ще один лист прибув!!!
Spoiler
1 002.jpg
1 001.jpg

Додано: 24 липня 2014 13:10
Ypravdom
tantra, як завжди, відписка по нормі права, про все і про ніщо. Загальна суть відповіді: що дали - то і прийняли. Впливати потрібно на підготовку законопроектів, а не на кінцевий результат.

Додано: 24 липня 2014 14:12
tantra
так аце може робити лише Асоціація

Додано: 29 липня 2014 08:58
Роман1983
Ypravdom, Посилання на рішення: http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/39871145

[upd=1406614057][/upd]
Завтра Антимонопольний комітет буде забороняти "приватним БТІ" працювати, оскільки буде вбачати недобросовісну конкуренцію по відношенню до КП БТІ, але я так розумію, що проблема ведення війни КП БТІ, відслідковується лише у Черкаській області, в інших регіонах таких проблем немає ? За 1,5 років існування фактично "приватних БТІ", ми відписувалися від Антимонопольного комітету; Державної інспекції за контролю над цінами; прокуратури області і спостерігаю: "то ли еще будет" ... Що далі, скарги КП БТІ до Міністерства регіонального розвитку ? В той час як в країні відбуваються історичні події, не кращі часи, ці, шановані працівники, находять час скаржитися в усі інстанції та лобіювати свої інтереси у Верховній раді. Ганьба, одним словом, і нічого іншого. Якось інші люди намагаються жити в умовах добросовісної конкуренції не переходячи дороги один одному, а ці ніяк не можуть заспокоїтися, що у них забрали золотий батон, і перевели на батон із борошна !

Додано: 29 липня 2014 09:53
Prometheus
tantra писав:Ще один лист прибув!!!
викладіть будь ласка в читабельній якості

Додано: 29 липня 2014 12:22
Ypravdom
Роман1983, дякую, постараюсь розібратися в даному питанні, якщо не встигну Вам допомогти то для себе і інших