Сторінка 11 з 17
Додано: 19 квітня 2013 12:23
SBB
ValD писав:Є результати?
Пока нет. Вчера не успели. Сегодня этот вопрос вроде как в порядке дня есть. Но у парламентариев сегодня более важные дела - пиар по поводу отставки правительства и имитация бурной опозиционной деятельности
[upd=1366371884][/upd]
Не успели и сегодня. Все время ушло на героическую и чрезвычайно конструктивную критику Азарова со стороны опозиции, и героическое отстаивание интересов государства парламентским большинством.
Рассмотрение законопроекта будет после майских праздников. А пока нельзя. Не до этого...
Додано: 19 квітня 2013 15:51
ValD
SBB писав:Рассмотрение законопроекта будет после майских праздников. А пока нельзя. Не до этого...
facepalm facepalm facepalm просто слов уже нет...
Додано: 19 квітня 2013 17:47
Dreder
Мене після цих свят роздеруть вже =)
[upd=1366383734][/upd]
Найближчий день планарних засідань 14 травня.
Додано: 22 квітня 2013 19:16
ZIC
Таке питання...
Чи хтось вже готував на затвердження проект землеустрою зі встановлення меж населеного пункту з тим доповненням до ст. 46 ЗУ "Про землеустрій", що вступило в дію з 1.01.2013 (віднесення до комунальної власності земель, котрі включаються до меж НП).
Вся проблема там у "дрібничці" - експлікація таких земельних ділянок повинна включати кадастровий номер.
Логічно, там повинно б бути в дужкам ("для сформованих земельних ділянок"), тобто при його наявності.
А так зараз почнуть формально вимагати номери на всі землі загального користування, каменисті, зелені насадження загального призначення, чагарники, яри тощо... facepalm
І всі роботи по межам будуть знову заблоковані... черговим "пакращенням".
Додано: 22 квітня 2013 21:18
SBB
ZIC писав:там повинно б бути в дужкам ("для сформованих земельних ділянок"), тобто при його наявності.
А так зараз почнуть формально вимагати номери на всі землі загального користування, каменисті, зелені насадження загального призначення, чагарники, яри тощо..
Нічого там у дужках бути не повинно. Кадастровий номер присвоюється лише сформованій земельній ділянці. Кадастрові номери землям, не сформованим у земельні ділянки, не присвоюються. У проектах необхідно зазначати лише перелік і кадастрові номери сформованих земельних ділянок. Питання є лише у "старих" земельних ділянках, відомості про які не внесено до ДЗК, але, в принципі, там можна зазначити: "кадастровий номер не присвоєний".
Додано: 22 квітня 2013 22:20
ZIC
SBB писав:Кадастровий номер присвоюється лише сформованій земельній ділянці. Кадастрові номери землям, не сформованим у земельні ділянки, не присвоюються.
Згоден. Моя думка така ж. Але коли в Законі записано, що експлікація повинна містити вид цільового призначення, площу і кадастровий номер земельної ділянки, то вже зараз дехто трактує так: "Зробіть інвентаризацію земель, на кожну ділянку підготуйте технічну документацію для присвоєння кадастрового номера, а тоді в експлікацію уводьте ці номери". А, приміром, в проекті до міста добавляється пару тисяч га. Відмінусуємо від них землі приватної власності та ті, які не можуть передаватись з державної до комунальної. Все решта - повинні бути за проектом землеустрою зі встановлення меж передані у комунальну. І в експлікації треба навести всі контури. Просто, меншість їх буде мати кадастрові номери, а більшість - ні.
А цей проект буде підставою для реєстрації права комунальної власності в Укрдержреєстрі Мінюсту... Що ще там скажуть про кадастрові номери несформованих земельних ділянок?
Додано: 23 квітня 2013 06:03
Chernov
ZIC писав:Зробіть інвентаризацію земель, на кожну ділянку підготуйте технічну документацію для присвоєння кадастрового номера, а тоді в експлікацію уводьте ці номери
Технологія як самої інвентаризації так і надання ділянкам кадастрових номерів повинна бути принципово змінена.
1. Як я вже писав раніше, треба провести тотальне топографічне знімання з застосуванням ГІС технологій та отриманням топологічно цілісної полігональної карти регіону (від кадастрової зони та вище)
2. Коректура ІКК за результатами (1.)
3. АВТОМАТИЧНЕ надання кадастрових номерів УСІМ полігонам в (1.) за винятком тих, що вже іх мають, без будь якою безглуздої та нікому не потрібної "технічної документації для присвоєння кадастрового номера".
4. Подальше спокійне та планомірне кадастрове оформлення ділянок, що вже мають кадастрові номери, як
ZIC писав:цей проект буде підставою для реєстрації права комунальної власності в Укрдержреєстрі Мінюсту... Що ще там скажуть про кадастрові номери несформованих земельних ділянок?
Інакше ані інвентаризація, ані створення будь якого кадастру просто неможливі.
Але з іншого боку, цілком зрозуміло, що така технологія для ДЗК невигідна.
З декількох причин:
1. Немає відповідних фахівців та технологій, навіть мало хто зможе відповідно навчити та розробити .
2. Непомірно малозатратно та прозоро, що не відповідає сучасним принципам ведення кадастру в Україні.
3. Зводить на нівець значимість ортодоксальної геодезії.
Тому зараз у мене полетять різні речі... З усіх боків.
Додано: 23 квітня 2013 09:52
SBB
ZIC писав:А цей проект буде підставою для реєстрації права комунальної власності в Укрдержреєстрі Мінюсту... Що ще там скажуть про кадастрові номери несформованих земельних ділянок?
Зареєструють лише те, на що подана заява про реєстрацію права власності, і на що є витяг із ДЗК із зазначенням кадастрового номера
Додано: 14 травня 2013 16:19
SBB
Законопроект 2303-2 розглядається зараз
[upd=1368538911][/upd]
прийнято за основу
[upd=1368538963][/upd]
прийнято в цілому, тепер - на підпис Президенту
Додано: 14 травня 2013 19:09
Solpadeine
SBB писав:прийнято в цілому, тепер - на підпис Президенту
facepalm не подобаються зовсім зміни в 16 статтю Закону про реєстрацію... олені, блін... 5+5=? яким чином рішення про затвердження проекту може бути ЗАЯВОЮ? крім назви ОМС або РДА реєстр ще купу даних вимагає ввести... Ushas
Додано: 14 травня 2013 20:31
Dreder
Мито також звільняються?
Додано: 14 травня 2013 20:40
Поковба
SBB писав:Законопроект 2303-2 розглядається зараз
прийнято за основу
прийнято в цілому, тепер - на підпис Президенту
Жалко, що це не був 2303 :( там було, ще попри державної реєстрації багато чого цікавого. Хоча, також погоджуся з комітетом, що ним
пропонується лише відтермінування положеннь, які визначають особливості розпорядження державними та комунальними землями після їх розмежування, в частині їх державної реєстрації.
Додано: 14 травня 2013 21:27
одесса
скажіть, будь ласка, хто є власником земельної ділянки в межах населеного пункту на якій розташовані будівлі та споруди, які на підставі свідоцтва про право власності належать територіальним громадам сіл, селищ, міст області в особі обласної ради?
Додано: 14 травня 2013 23:29
Solpadeine
одесса, територіальна громада в особі облради
Додано: 15 травня 2013 09:27
Volodar
Solpadeine писав:одесса, територіальна громада в особі облради
Ushas Ushas Ushas
Не поєднуйте непоєднувальне
Читайте ЗУ "Про місцеве самворядування в Україні"
територіальна громада - жителі, об'єднані постійним проживанням у межах села, селища, міста, що є самостійними адміністративно-територіальними одиницями, або добровільне об'єднання жителів кількох сіл, що мають єдиний адміністративний центр;
районні та обласні ради - органи місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ та міст;
одесса писав:хто є власником земельної ділянки в межах населеного пункту на якій розташовані будівлі та споруди, які на підставі свідоцтва про право власності належать територіальним громадам сіл, селищ, міст області в особі обласної ради
Територіальна громада відповідного міста...
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/5245-17 п.3 Перехідних положень
Додано: 15 травня 2013 11:34
Girl
одесса писав:скажіть, будь ласка, хто є власником земельної ділянки в межах населеного пункту на якій розташовані будівлі та споруди, які на підставі свідоцтва про право власності належать територіальним громадам сіл, селищ, міст області в особі обласної ради?
/viewtopic.php?f=6&t=3430
Для меня єто тоже вопрос, так он и остался! Не понятно! Читая новые законы получается что комунальна власность, тока какая териториальная громада решение принимать должна, наверное та на чьей територии майно стоит, но особо не логично! Короче не понятно как всегда! 5+5=?
Додано: 16 травня 2013 08:59
Lucky
Тоді як оформити правовстановлюючі документи на земельну ділянку під будівлею сільської ради (клуб, будинок культури і т.д), якщо майно у комунальній власності терит. громади (є свідоцтва і витяги на будівлі). Тобто, сільську раду сприймати як представним органом територ. громади чи все-таки юридичною особою - виключно держ. установою. В залежності від цього або реєструвати виключно комунальну власність за громадою (технічка по встановленню + реєстрація) чи з подальшою передачею земельної ділянки у постійне користування юридичній особі - сільській раді (проект відведення у пост. користування з попередньою реєстрацією комун. власності громади)?
Питання виникло у зв'язку з тим, що сільські ради стали звертатися до проектних організацій для оформлення докум. на ЗД під об'єктами, які облікуються за с.р. і оформлені будівлі як власність територ. громад. Однозначної відповіді не дають ні райземи, ні ГУДЗУ. В кого які думки?
Р.S. Сьогодні надійшов витяг з протоколу науково-техн. ради нашого ГУ ДЗА, в якому зачепили і це питання. Ділянка надається в пост. користування сільській раді як юридичній особі і при реєстрації права пост. користування буде одночасна реєстрація комунальної власності територ. громади.
Додано: 16 травня 2013 12:44
одесса
пункт 3 розділу II перехідних положень
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/5245-17 визначає, що "землями відповідних територіальних громад вважаються земельні ділянки на яких розташовані будівлі, споруди, інші обєкти нерухомого майна комунальної власності відповідної територіальної громади". чітко не вказано яких саме територіальних громад - окремого села, селища, міста або територіальних громад громад сіл, селищ, міст області. тому, виходить, що територіальні громади сіл, селищ, міст області в особі обласних рад мають такі самі підстави вважати земельні ділянки на яких розташовані обєкти їх власності своїми, як і територіальні громади окремого села, селища або міста.
до того ж є стаття 83 земельного кодексу: "землі, які належать на праві власності територіальним громадам сіл, селищ, міст, є комунальною власністю. у комунальній власності перебувають земельні ділянки, на яких розташовані будівлі, споруди, інші обєкти нерухомого майна комунальної власності незалежно від місця їх розташування." тому земельні ділянки, на яких розташовані будівлі та споруди територіальних громад сіл, селищ, міст області в особі обласної ради є комунальною власністю та належать той територіальній громаді, чиє майно на ній розташоване. так як не існує територіальної громади області, а інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст області представляють області ради (згідно із законом про місцеве самоврядування в Україні), тому, мабуть, у даному випадку земельні ділянки на яких розташована нерухомість територіальних громад сіл, селищ, міст області в особі обласної ради належать на праві комунальної власності саме територіальних громад сіл, селищ, міст області в особі обласної ради. хоча прямої норми про це не існує, як і не існує зворотнього - що це не так. як ви вважаєте?
Додано: 16 травня 2013 14:29
Volodar
одесса писав:тому, виходить, що територіальні громади сіл, селищ, міст області в особі обласних рад мають такі самі підстави вважати земельні ділянки на яких розташовані обєкти їх власності своїми, як і територіальні громади окремого села, селища або міста.
В нас звичайно об"єкт нерухомоті нерозривно пов"язаний із земельною ділянкою, але це не відноситься до власності. Наприклад, об"єкт нерухомості належить до приватної форми власності, в той же час земельна ділянка під ним може бути як приватній, так і в державній або комунальній власності.
Прочитайте уважно ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні":
1. Сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади
та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією
України, цим та іншими законами.
2. Обласні та районні ради є органами місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси територіальних
громад сіл, селищ, міст, у межах повноважень, визначених Конституцією України, цим та іншими законами, а також повноважень,
переданих їм сільськими, селищними, міськими радами.
Тобто обласні ради набудуть право розпоряджатися земельними ділянками лише у разі передачі таких повноважень від органів місцевого самаврядування базового рівня.
Крім цього: ЗКУ
До повноважень обласних рад у галузі земельних відносин на території області належить:
а) розпорядження землями, що знаходяться у спільній власності територіальних громад;
підстави виникнення права спільної власності визначені в ст. 86-87 ЗКУ
Якщо Ви працівник облради і Вам поставлено завдання оформити право власності земельної ділянки на облраду, підіть до держреєстраторів прав і вони вам культурно все розкажуть

Додано: 16 травня 2013 15:04
одесса
держреєстратори прав зареєстрували право комунальної власності за територіальними громадами сіл, селищ, міст області в особі обласної ради на земельні ділянки на яких розташовані обєкти спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області в особі обласної ради та видали відповідний витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності - форма власності комунальна, власник - територіальні громади сіл, селищ, міст області в особі обласної ради. реєстрація була здійснена на підставі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку з урахуванням положень вказаних мною раніше статей законів та інших нормативних актів.
Додано: 16 травня 2013 15:20
Volodar
Не по темі
одесса писав:держреєстратори прав зареєстрували право комунальної власності за територіальними громадами сіл, селищ, міст області в особі обласної ради
Піднімаю руки - здаюсь, і нічому не дивуюся в нашій країні
Якщо питання вирішене навіщо було задавати?:
одесса писав:скажіть, будь ласка, хто є власником земельної ділянки в межах населеного пункту на якій розташовані будівлі та споруди, які на підставі свідоцтва про право власності належать територіальним громадам сіл, селищ, міст області в особі обласної ради?
[upd=1368707235][/upd]
одесса писав:форма власності комунальна, власник - територіальні громади сіл, селищ, міст області в особі обласної ради
Все таки мені задється, що це порушення ЗКУ:
5. Державна реєстрація права держави чи територіальної громади на земельні ділянки, зазначені у пунктах 3 і 4 цього розділу, здійснюється на підставі заяви органів, які згідно із статтею 122 Земельного кодексу України передають земельні ділянки у власність або у користування, до якої додається витяг з Державного земельного кадастру про відповідну земельну ділянку.
ст. 122 ЗКУ 2. Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, районні ради передають земельні ділянки у власність або у користування з відповідних земель спільної власності територіальних громад для всіх потреб.
5+5=?
Додано: 16 травня 2013 17:44
одесса
стаття 122 ЗКУ є, а така форма власності як спільна власність для територіальних громад відсутня. є державна, комунальна та приватна власність. Стаття 89. Спільна сумісна власність на земельну ділянку:
1. Земельна ділянка може належати на праві спільної сумісної власності лише громадянам.
2. У спільній сумісній власності перебувають земельні ділянки:
а) подружжя;
б) членів фермерського господарства, якщо інше не передбачено угодою між ними;
в) співвласників жилого будинку.
у переліку субєктів права власності територіальні громади відсутні.
Стаття 87. Виникнення права спільної часткової власності на земельну ділянку:
1. Право спільної часткової власності на земельну ділянку виникає:
а) при добровільному об'єднанні власниками належних їм земельних ділянок;
б) при придбанні у власність земельної ділянки двома чи більше особами за цивільно-правовими угодами;
в) при прийнятті спадщини на земельну ділянку двома або більше особами;
г) за рішнням суду.
тобто, щоб визнати територіальні громади сіл, селищ, міст області субєктом спільної часткової власності необхідно здійснити добровільне обєднання належних кожній громаді окремо земельних ділянок. як тоді визначити частку кожної громади? за площею, за кількістю мешканців, за вартістю тощо. це реалізувати неможливо. тому, навіть будівлі та споруди належать територіальним громадам сіл, селищ, міст області виключно на праві комунальної власності, бо кожна громада села, селища, міста обирала від своїх округів депутатів до обласної ради, які представляють їх СПІЛЬНІ інтереси. тому депутатський корпус обласної ради фактично здійснює ті самі делеговані кожною окремою громадою повноваження щодо нерухомого майна у т.ч. земельними ділянками.
а чого задавав питання, бо сам розумію, що дане питання не врегульоване законодавством та може трактуватися як в один так і в інший бік. тому цікава думка інших небайдужих до даного питання форумчан.
[upd=1368715600][/upd]
якщо є інша думка, дуже прошу висловлюйте, бо, як кажуть, одна голова добре, а дві краще.
Додано: 17 травня 2013 09:29
Volodar
одесса писав:тобто, щоб визнати територіальні громади сіл, селищ, міст області субєктом спільної часткової власності необхідно здійснити добровільне обєднання належних кожній громаді окремо земельних ділянок.
Саме це я і намагаюся Вам довести.
одесса писав:як тоді визначити частку кожної громади? за площею, за кількістю мешканців, за вартістю тощо. це реалізувати неможливо.
Чому? А як Вам таке: ст. 88 ЗКУ
1. Володіння, користування та розпорядження земельною ділянкою, що перебуває у спільній частковій власності, здійснюються за згодою всіх співвласників згідно з договором,
одесса писав:депутатський корпус обласної ради фактично здійснює ті самі делеговані кожною окремою громадою повноваження щодо нерухомого майна у т.ч. земельними ділянками.
На мою думку варто відокремлювати процес набуття права власності і процес здійсненя повноважень
одесса писав:тому цікава думка інших небайдужих до даного питання форумчан.
між іншим це питання також обговорювалося тут /viewtopic.php?f=41&t=5566&p=97311#p97311
P.S. До модераторів: чи можна цю дискусію і сусідньої вітки перенести до нової теми "Спільна власність територіальних громад", звичано якщо
одесса не буде проти
Додано: 17 травня 2013 11:04
Міа
Volodar написав
P.S. До модераторів: чи можна цю дискусію і сусідньої вітки перенести до нової теми "Спільна власність територіальних громад", звичано якщо одесса не буде проти
Підтримую ідею не тільки (+) у відповідному місті.
Тема більш ніж актуальна. Розумію описані дії одеси та обґрунтування Volodar. Якщо вникати в природу права власності руди на нерухоме майно (будівлі, споруди та інше) РР та ОР, то взагалі можна відокремити:
а) нерухоме майно, яке передано конкретною територіальною громадою (села, селища, міста) районній або обласній раді;
б) державне нерухоме майно, яке передано районні або обласній раді;
в) нерухоме майно створено за кошти районного або обласного бюджету;
г) нерухоме майно створене декількома територіальними громадами, на договірних засадах та уповноважено відповідну районну або обласну раду ним розпоряджатися.
Думаю, що цей перелік ще можна доповнити, а як оформляти земельні ділянки під таким майно і потребує окремої теми.
Додано: 17 травня 2013 13:58
одесса
стаття 88 ЗКУ: Володіння, користування та розпорядження земельною ділянкою, що перебуває у спільній частковій власності, здійснюються за згодою всіх співвласників згідно з договором. мова йдеться про якусь одну конкретну ділянку, яка може передаватися територіальним громадам сіл, селищ, міст області в особі обласної ради якоюсь конкретною територіальною громадою села, або селища, або міста. скажіть, як можна поєднати декілька ділянок які розташовані у різних районах області та належать різним територіальним громадам? виходячи з наведеного Вами кожна територіальна громада повинна укласти з обласною радою відповідний договір. який договір, про що договір, з ким договір: ясно, що одною стороною буде конкретна територіальна громада, а з іншої хто? обласна рада? з тієї ж логіки обласна рада може укласти такий договір лише після делегування їй таких повноважеть всіма територіальними громадами області. тоді ця ділянка буде спільною власністю лише територіальної громад що її передає і територіальних громад які делегували повноваженні обласній раді на укладання такого договору, а ні як не спільною власнсістю всіх територіальних громад сіл, селищ, міст області.
статті в Законах є, а реалізувати їх неможливо, бо всі вони стосуються насамперед конкретних територіальних громад і не охоплюють правовідношення так названої спільної власності.
ми можемо багато дискутувати та висловлювати свої думки, але однозначної відповіді на дане питання немає. на сьогодні мені потрібно щоб це була власність обласної ради - я аргументую в цей бік, завтра буде потреба довести що це незаконно - нема питань, аргументів вистачае і для цього.
слуги народу повинні звернути на це свою увагу та внести відповідні зміни у законодавство.
але дуже прошу дискусію не вважати вичерпаною, бо є ще дуже багато питань. наприклад, хто у такому разі повинен давати згоду на розробку проекту землеустрою та здійснювати його затвердження? сільська, селищна, міська ради, обласна рада, державні адміністрації. держкомземи щодо земель сільськогосподарського призначення?