Сторінка 11 з 26

Re: Закон про державний земельний кадастр

Додано: 18 жовтня 2011 11:57
SBB
Егор писав:А меня чуть другое заинтересовало. Что же все-таки, чисто в практике имеется в виду в ст. 7 ЗУ "Про розмежування земель....":
"землі запасу, які раніше були передані територіальним
громадам сіл, селищ, міст відповідно до законодавства України;
Кто ж передавал и в каком порядке, установленном каким именно законодательством (как-то раньше уже поднимал этот вопрос) ... может в порядке поэтапной передачи громадам типа всяких других объектов........ Nenayu И в Методрекомендациях есть интересная фраза: "Об’єктом розмежування земель є земельні ділянки з установленими межами, певним місцем розташування та з визначеними щодо них правами, що знаходяться у користуванні громадян (крім земель приватної власності), юридичних осіб і земель запасу, які були передані територіальним громадам сіл, селищ, міст відповідно до законодавства" Правда тут не совсем пойму почему все это назвали именно "объектом разграничения земель"....
Я тут /viewtopic.php?f=135&t=4608 намагався теж отримати відповідь на це питання. Але відповіді немає.

Re: Закон про державний земельний кадастр

Додано: 18 жовтня 2011 14:44
dexter3000
SBB писав:землі запасу, які раніше були передані територіальним громадам сіл, селищ, міст відповідно до законодавства України
Рекомендації по складанню проектів роздержавлення і приватизації земель сільськогосподарських підприємств і організацій, що затверджені Держкомземом України 15.05.1992 р. за погодженням з Міністерством сільського господарства України та Міністерством у справах роздержавлення власності і демонополізації виробництва України. Там шото такое было.

Re: Закон про державний земельний кадастр

Додано: 19 жовтня 2011 21:19
Егор
dexter3000 писав: Рекомендації по складанню проектів роздержавлення і приватизації земель сільськогосподарських підприємств і організацій, що затверджені Держкомземом України 15.05.1992 р. за погодженням з Міністерством сільського господарства України та Міністерством у справах роздержавлення власності і демонополізації виробництва України. Там шото такое было.
Nenayu Ну там как-то тоже написано по типу, что нероздержавлювальни земли остаются госсобственностью или типа того. В целом, конечно, тоже неоднозначный документ и трудно сказать, что согласно нему земли передавались советом в установленном законодательством порядке.

Re: Закон про державний земельний кадастр

Додано: 20 жовтня 2011 07:57
dexter3000
Егор писав:В целом, конечно, тоже неоднозначный документ и трудно сказать, что согласно нему земли передавались советом в установленном законодательством порядке.
http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1011.36.7&nobreak=1
Стаття 5. Право колективної власності на землю
Земля може належати громадянам на праві колективної власності.
Суб'єктами права колективної власності на землю є колективні сільськогосподарські підприємства, сільськогосподарські кооперативи, садівницькі товариства, сільськогосподарські акціонерні товариства, у тому числі створені на базі радгоспів та інших державних сільськогосподарських підприємств.
Розпорядження земельними ділянками, що перебувають у колективній власності громадян, здійснюється за рішенням загальних зборів колективу співвласників.
У колективну власність можуть бути передані землі колективних сільськогосподарських підприємств, сільськогосподарських кооперативів, сільськогосподарських акціонерних товариств в тому числі створених на базі радгоспів та інших державних сільськогосподарських підприємств, землі садівничих товариств - за рішенням загальних зборів цих підприємств, кооперативів, товариств.
До прийняття такого рішення провадиться передача земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів, до відання сільської, селищної, міської Ради народних депутатів.
Площа земель, що передаються у колективну власність, становить різницю між загальною площею земель, що знаходяться у віданні відповідної Ради і площею земель, які залишаються у державній власності (землі запасу, лісовий фонд, водний фонд, резервний фонд тощо) і у власності громадян.
Землі у колективну власність передаються безплатно.
Земельні ділянки загального користування садівницьких товариств поділу не підлягають.
Кожний член колективного сільськогосподарського підприємства, сільськогосподарського кооперативу, сільськогосподарського акціонерного товариства у разі виходу з нього має право одержати свою частку землі в натурі (на місцевості), яка визначається в порядку, передбаченому частинами шостою і сьомою статті 6 цього Кодексу.
Право на земельну частку може бути передано у спадщину в порядку і на умовах, передбачених цивільним законодавством щодо успадкування майна, та статутом відповідного колективного підприємства. За відсутності спадкоємців переважне право на земельну частку мають члени цих підприємств, кооперативів і товариств.
У разі продажу власником своєї земельної частки переважне право на її купівлю мають співвласники.
Землі загального користування (внутрігосподарські шляхи, полезахисні лісосмуги та інші грунтозахисні насадження, гідротехнічні споруди тощо) колективних сільськогосподарських підприємств, сільськогосподарських кооперативів та акціонерних товариств, що ліквідуються або збанкрутіли, передаються у відання відповідних місцевих Рад народних депутатів.
Сільські і селищні Ради народних депутатів створюють на своїй території резервний фонд земель за погодженням місцерозташування з землекористувачем у розмірі до 15 процентів площі усіх сільськогосподарських угідь, включаючи угіддя в межах відповідних населених пунктів.
Частина земель резервного фонду, яка на час введення в дію цього Кодексу належала господарствам, залишається за ними на умовах постійного користування.
Резервний фонд земель перебуває у державній власності і призначається для подальшого перерозподілу та використання за цільовим призначенням.
Г л а в а 13. ЗЕМЛІ ЗАПАСУ
Стаття 80. Визначення земель запасу
Землями запасу визнаються всі землі, не передані у власність або не надані у постійне користування. До них належать також землі, право власності або користування якими припинено відповідно до статей 27 і 28 цього Кодексу.
Стаття 81. Призначення земель запасу
Землі запасу перебувають у віданні сільських, селищних районних, міських, в адміністративному підпорядкуванні яких є район, Рад народних депутатів і призначаються для передачі у власність або надання у користування, в тому числі в оренду, переважно для сільськогосподарських потреб.

Re: Закон про державний земельний кадастр

Додано: 20 жовтня 2011 22:47
Егор
Т.е. если я верно понял...
это могли быть земли как в границах (до принятия решения общего собрания) населенных пунктов, так и за... некоторые земли общего пользования ликвидированных КСП + можно взять вышеуказанные рекомендации по роздержавленню + ну, может быть, то, что указывалось в проектах формування території і встановлення меж сільських рад (правда тут самого проекта мало, нужно как-то было зафиксировать "передачу").

Однако все это вместе ИМХО не вяжется с: "землі запасу, які раніше були передані територіальним
громадам
сіл, селищ, міст відповідно до законодавства України.
1. Территориальных громад (ну если говорим о периоде до 1996 - 1997) тогда в помине не было и земли макс. могли каким-то чудом "передаваться" местным советам - еще по сути органам государства (в "ведение").
2. Четкий законодательный порядок отсутствовал.

Верно ли я понял...... ?

Re: Закон про державний земельний кадастр

Додано: 21 жовтня 2011 08:28
dexter3000
Егор писав:1. Территориальных громад (ну если говорим о периоде до 1996 - 1997) тогда в помине не было и земли макс. могли каким-то чудом "передаваться" местным советам - еще по сути органам государства (в "ведение").
В принципе, да.
Егор писав:2. Четкий законодательный порядок отсутствовал.
Было лишь то, что я процитировал.

Re: Закон про державний земельний кадастр

Додано: 25 жовтня 2011 17:10
Volodar
Мені "забили цвяха".
ЗУ "Про державний та земельний кадастр" в ст. 14 є поняття "вид" і "зміст" обмеження.
Чи може хтось прояснити, де законодавчо (ну хоч науково) визначено вид і зміст обмеження.

Re: Закон про державний земельний кадастр

Додано: 26 жовтня 2011 13:47
dexter3000
Volodar писав:вид
Название ограничения (охранная зона, зона санитарной охраны, санитарно-защитная зона, водоохранная зона и т.п.)
Volodar писав:зміст обмеження
Перечень видов деятельности которые запрещаются или ограничиваются при данного ограничении на основании определенного нормативно-правового акта. Например, для водоохранной зоны забороняється:
використання стійких та сильнодіючих пестицидів;
влаштування кладовищ, скотомогильників, звалищ, полів фільтрації;
скидання неочищених стічних вод, використовуючи рельєф місцевості (балки, пониззя, кар'єри тощо), а також у потічки

Re: Закон про державний земельний кадастр

Додано: 03 листопада 2011 17:27
Егор
Давайте чуть обсудим "новый" институт, вводимый кадастровым законом.

Стаття 32. Відомості про...обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, вносяться до Державного земельного кадастру на підставі рішення відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування про встановлення і зміну меж адміністративно-територіальної одиниці та про затвердження документації із землеустрою, документації з оцінки земель, яка є підставою для внесення таких відомостей.

- Че то за ограничения и каким НПА они могут быть к примеру установлены ?
- Какое решение органа власти и о чем конкретно должно быть ?
- Может ли быть такое решение связано только с установлением границ поселения и утверждения землеустроительной документации в связи с именно этим, или............

Re: Закон про державний земельний кадастр

Додано: 03 листопада 2011 18:47
Volodar
Егор писав:- Че то за ограничения и каким НПА они могут быть к примеру установлены ? - Какое решение органа власти и о чем конкретно должно быть ? - Может ли быть такое решение связано только с установлением границ поселения и утверждения землеустроительной документации в связи с именно этим, или............
Чомусь я собі завжди уявляв такий ланцюжок:
Наприклад: обленерго
1. виготовляє правовостановлюючі документи на свої обєкти та мережі. Але документація має обовязково містити крім кадастрових планів і зони обмежень, які виникають відповідно до цих обєктів на підставі законодавчих актів. Звичайно формуються відповідні обмінні файли.
2. Рада, адміністрація приймає рішення про затвердження техдок чи то проекту про земельну ділянку і одночасно підтверджує зони обмежень.
3. Маємо результат - юридично встановлені зони обмежень з ініціативи власника обєкту, який "породжує" такі обмеження і при цьому внесені в базу ДЗК. І логічні довідки про наявність обмежень, які штампує земвідділ.
На мою думку, ініціатива встановлення обмежень повинно надходити від користувача обєкту, який ці обмеження створює.
Але на жаль, жодна документація із землеустрою, з якою я зустрічався, не передбачала такої послідовності. Чомусь йшлося від зворотнього: виготоляється документ на який обєкт, біля якого проходять електролінії, і відповідно встановлювалися обмеження, і то не завжди (наприклад підземку при приватизації ніхто не робить, да і на інше також не дивляться).

Re: Закон про державний земельний кадастр

Додано: 04 листопада 2011 06:25
Chernov
Volodar писав:На мою думку, ініціатива встановлення обмежень повинно надходити від користувача обєкту, який ці обмеження створює
Это при прокладке новых сетей. А инвентаризация старых - должна выполняться в ходе инвентаризации земель населенного пункта и быть основной ее частью. И финансироваться из муниципальных бюджетов. И быть частью маниакально мною пропагандируемой "топологически связной карты" morgny А уже к этой карте должен иметь полный доступ земотдел, который штампует
Volodar писав:логічні довідки про наявність обмежень
И не только.
Volodar писав:Чомусь йшлося від зворотнього: виготоляється документ на який обєкт, біля якого проходять електролінії, і відповідно встановлювалися обмеження, і то не завжди
Так в какой стране живем...

Re: Закон про державний земельний кадастр

Додано: 04 листопада 2011 08:12
zemkov
Chernov писав: маниакально мною пропагандируемой "топологически связной карты"
lol2 ну просто садо-мазо! lol2 головне - результат!
Буває, просту істину необхідно "вбивати" в голову опонента кувалдою.

Re: Закон про державний земельний кадастр

Додано: 04 листопада 2011 10:25
Егор
Сенкс.
Ну вот а все же, как читать касательно решения органа власти: "про встановлення і зміну меж адміністративно-територіальної одиниці та про затвердження документації із землеустрою, документації з оцінки земель".
Мне кажется, что фраза "про затвердження документації із землеустрою" не должна относиться исключительно к фразе "про встановлення і зміну меж адміністративно-територіальної одиниці", а должно быть так, что может утверждаться всяка разна документация по землеустройству и на этом основании "органичения в силу закона" вносятся в кадастр... так ли это....

Re: Закон про державний земельний кадастр

Додано: 04 листопада 2011 11:27
Chernov
Немного не в тему, то есть не про НАШ кадастр. Но для общего развития, думаю, всем нужно почитать.
Материалы рабочей группы по земельному администрированию Европейской Экономической комиссии организации Объединенных Наций (WPLA UNECE), Амстердам, 12-14 октября 2011 г
http://wplaamsterdam.com/index.php?page=programm&id=9
И сразу станет понятно, в какой мы ж..есткой оппозиции ко всему миру в этом вопросе.

Додано через 11 хвилин 37 секунд:
В том смысле, что они делают ЖИВОЕ дело, а мы принимаем МЕРТВЫЕ законы.

Re: Закон про державний земельний кадастр

Додано: 04 листопада 2011 12:10
werewolf
Chernov писав: Материалы рабочей группы по земельному администрированию Европейской Экономической комиссии организации Объединенных Наций (WPLA UNECE), Амстердам, 12-14 октября 2011 г
http://wplaamsterdam.com/index.php?page=programm&id=9
Заседание 2: Электронное управление земельными ресурсами как краеугольный камень при внедрении электронного правительства
М-м-да... Ми ще в камяному віці. Sorri

Re: Закон про державний земельний кадастр

Додано: 04 листопада 2011 12:26
Volodar
Егор писав:Мне кажется, что фраза "про затвердження документації із землеустрою" не должна относиться исключительно к фразе "про встановлення і зміну меж адміністративно-територіальної одиниці", а должно быть так, что может утверждаться всяка разна документация по землеустройству и на этом основании "органичения в силу закона" вносятся в кадастр... так ли это....
Мені здається, що частина 1 ст. 32 ЗУ "Про ДЗК"
"Смешались в кучу кони, люди,
И залпы тысячи орудий
Слились в протяжный вой..."
Тобто потрібно самостійно розділяти "мухі отдєльно, котлєти отдєльно"

Re: Закон про державний земельний кадастр

Додано: 04 листопада 2011 12:49
SBB
Егор писав:Ну вот а все же, как читать касательно решения органа власти: "про встановлення і зміну меж адміністративно-територіальної одиниці та про затвердження документації із землеустрою, документації з оцінки земель".
Мне кажется, что фраза "про затвердження документації із землеустрою" не должна относиться исключительно к фразе "про встановлення і зміну меж адміністративно-територіальної одиниці", а должно быть так, что может утверждаться всяка разна документация по землеустройству и на этом основании "органичения в силу закона" вносятся в кадастр... так ли это....
Так і є

Re: Закон про державний земельний кадастр

Додано: 04 листопада 2011 12:54
zemkov
Volodar писав:Тобто потрібно самостійно розділяти "мухі отдєльно, котлєти отдєльно"
Саме в цьому і полягає основна проблема нашого законодавства. Завжди є елементи якоїсь невизначеності, двозначності, вільного трактування.
Таке враження, що закони пишуть не для того, щоб встановити якісь правила чи норми, а лише тому, що їх просто треба писати.
Хоча при бажанні - ларчик відкривається просто :
МухиКотлети.jpg

Re: Закон про державний земельний кадастр

Додано: 04 листопада 2011 13:04
SBB
Мухи та котлети у цьому випадку розмежовувати недоцільно.
Порядок внесення всіх відомостей, визначених у частині першій статті 32 однаковий і вирізняється тим, що:
- внесення відомостей до кадастру здійснюється без подання заяви, а лише на підставі документації,
- внесення таких відомостей здійснюється без участі суб+єкта речового права на ділянку.
Тому потреби у дублювання змісту статті 32 на декілька різних статей немає

П.С. у частині першій статті 32 просто зайве слово: "та"

Re: Закон про державний земельний кадастр

Додано: 04 листопада 2011 14:26
Егор
SBB писав: П.С. у частині першій статті 32 просто зайве слово: "та"
Именно.
Вот это как раз меня и смутило.
Интересно не найдутся ли толкователи, которые почитают, что ограничения в силу закона могут возникнуть лишь при утверждении землеустроительной документации по границах населенного пункта :)
На самом деле, этими "та" в законах низзя разбрасываться.

Re: Закон про державний земельний кадастр

Додано: 04 листопада 2011 14:36
SBB
Егор писав:Вот это как раз меня и смутило.
Интересно не найдутся ли толкователи, которые почитают, что ограничения в силу закона могут возникнуть лишь при утверждении землеустроительной документации по границах населенного пункта :)
Ну, такі "толкователи" знайдуться завжди, але цим особам слід вказати на частину четверту статті 111 ЗК
Стаття 111. Обтяження прав на земельну ділянку, обмеження у використанні земель

4. Обмеження у використанні земель (крім обмежень,
безпосередньо встановлених законом та прийнятими відповідно до них
нормативно-правовими актами) підлягають державній реєстрації в
Державному земельному кадастрі у порядку, встановленому законом, і
є чинними з моменту державної реєстрації.

Обмеження у використанні земель, безпосередньо встановлені
законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими
актами, є чинними з моменту набрання чинності нормативно-правовими
актами, якими вони були встановлені.
Егор писав:На самом деле, этими "та" в законах низзя разбрасываться.
Згоден

Re: Закон про державний земельний кадастр

Додано: 06 листопада 2011 08:00
Chernov
werewolf писав:М-м-да... Ми ще в камяному віці
А россияне - уже нет...
http://www.gisa.ru/80566.html

Додано через 4 хвилини 24 секунди:
«Создание картографической основы государственного кадастра недвижимости и пересчет содержащихся в государственном кадастре недвижимости сведений о местоположении границ земельных участков, частей земельных участков, контуров зданий, сооружений, объектов незавершенного строительства, границ единиц кадастрового деления территории Российской Федерации, границ муниципальных образований, населенных пунктов, территориальных зон и зон с особыми условиями использования территорий, в местные системы координат, установленные в отношении кадастровых округов».
Обратите внимание, они поняли, что необходим "пересчет". Когда это поймут наши, тогда, может быть, появится надежда на кадастр...

Re: Закон про державний земельний кадастр

Додано: 06 листопада 2011 10:21
zemkov
Chernov писав:они поняли, что необходим "пересчет"
Це все одно, що признати свої помилки. А свої помилки визнавати ой як не хочеться...
Chernov писав: ... в местные системы координат
А це як розуміти? "Прощай глобалізація?"

Re: Закон про державний земельний кадастр

Додано: 06 листопада 2011 14:48
makctos
В нас тоже люблять рахувати в свою користь lol2
http://www.odessa-life.od.ua/article/20 ... i-iz-zemli

Re: Закон про державний земельний кадастр

Додано: 06 листопада 2011 15:02
Chernov
zemkov писав: Chernov написав: ... в местные системы координат

А це як розуміти? "Прощай глобалізація?"
Им, на просторах от Калининграда до Петропавловска-К даже СК-95 не поможет. http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=2816615 Без МСК не справиться.
А у нас можно обойтись и без местных систем...
Беда в том, что, судя по личному опыту, у нас в элементарной геодезии мало кто разбирается. Особенно молодежь. В землеустройстве вообще геодезии по-верхам учат. Строителей - очень узко. Маркшейдеров в Днепре и Донецке - тоже. А фундаментально - лично я не знаю где. Процветает лженаука ТМОГИ. А вот проективная (даже не высшая) геодезия в Украине не развита. Нет специалистов... Вымерли.