Сторінка 2 з 8
Потрібно 250 сертифікованих інженерів-землевпорядників!
Додано: 04 вересня 2015 14:17
Наконечний
MAFIA писав: 1. Можу накреслити варіант негативної схеми роботи організації, яку, на мою думку,
Дуже вдячний Вам за варіант неганивної схеми, але буду дуже радий коли до кожного негативу Ви будете додавати варіант (краще декілька) його недопущення.
MAFIA писав: обговорювали б уже сам текст Статуту - це більш конкретно.
Зараз проводяться попередні консультації по створення організації, і розробкою Статуту зокрема. І наскільки я розумію над цим працює багато людей, і деякі з них з нехорошими намірами, наприклад створення "клону-близнюка", внесення розколу в нашу і так не згуртовану професійну спільноту і т.д. Коли буде проект Статуту будем обговорювати. І обговорювати будемо з реальними землевпорядниками та юристами з ясними очима і світлими думками.
Ми розуміємо де ми живемо. Люди зневірені у всьому і тому любе починання піддається критиці , заговорюється і т.д.
А людей готових реально щось конструктивно зробити, щоб змінити своє майбутнє, потратити БЕЗКОШТОВНО свій час, аркуш паперу, одиниці, тому підготовчий процес займе деякий час (не хотілось би завалити добру справу).
Наша ціль - Саморегулівна організація ЗЕМЛЕВПОРЯДНИКІВ.
Потрібно 250 сертифікованих інженерів-землевпорядників!
Додано: 08 вересня 2015 12:59
Fetel
Уважаемые форумчани и те кто судя из этой темы пытается что-то изменить в землеустройстве, да и вообще в государственном строе. Я как один из участников нелегкой работы по земле (хотя я бы сказал что в большей степени не легко из-за того что не стабильно), хотел внести свои моменты, пожелания и поддержку в развитии данного проекта.
Прочитавши все коментарии к этой теме, я бы хотел остановится на тех которые клонят больше в негативную сторону, иными словами говоря создают сомнение в успехе данного проекта, не в обиду тем кто их выражает.
► Показати
"цих організацій вже більше ніж проектів землеустрою. тільки толку від вас?.."
Таких организаций из простых рабочих людей, которым допекла нестабильность в работе которую они делают на совесть, для общества, для людей, из за нестабильности и коррумпированности в которой они получают первые по шапке, которые хотели б поменять все раз и навсегда, для себя и для будущего поколение…я думаю таких нет.
"Може закину великий кухоль дьогтю до діжки з медом,…."
В данном случаии можно в бочке с медом увидеть бочку с дегтем, и только где-то там найти ложку меда, если начать разбиратся с негативной стороны, и найти кучу весомых убеждений почему это не стоит того…Я думаю что нужно сначала создать машину, а потом в процессе ее запуска решать попутные вопросы и проблемы, которые будут возникать. Я только ЗА, чтоб возникали такие вопросы, но я ПРОТИВ чтоб они возникали в начале этого проекта, потому что сразу же сомнения потянут на низ.
" Більше конкретики. Особисто мене Ваші відповіді ні в чому не переконали і жодної нової інформації не додали. А КОНКРЕТНІ відповіді хоча б на деякі з поставлених мною питань - це і є початок роботи.
Щодо профільної статті - малась на увазі ст.63 ЗУ "Про землеустрій"? Так там жодного слова про переваги саме РЯДОВОГО члена саморегулівної організації, лише про повноваження самої організації як юридичної особи."
Я думаю что kurilov дал вполне внятный и понятный ответ на этот вопрос. Я лишь добавлю если мы будем маленькой организацией, с малым количеством людей в ней, то соответственно у нас будет не достаточно сил в поддержке чтоб повлиять на процессы законотворчости, и тяжело будет отстаивать интересы в судебных процессах. Конечно же мы начнем с малого, но для того чтоб на что-то повлиять глобально, нам нужно и вырасти до глобальных размеров. Одно из главных целей в нашем деле это поддержка друг друга, которая будет зависеть от нашего количества членов в организации, и соответственно чем больше она и направленая на единую цель, тем сильнее и уверенней мы будем в решениях всех проблем в нашей работе.
"..у Статуті повинні бути прописані додаткові обмеження, встановлені не Законом або Постановою, а самими ініціаторами створення Організації щодо членства несертифікованих, а також позбавлення членства тих, хто скомпрометував себе.
Взагалі я б почав зі статутів кількох вже існуючих організацій типу спілки землевпорядників України, Громадської спілки “Об’єднання землевпорядників Запорізької області”, якихось близьких за духом громадських чи профспілкових організацій, і обговорювали б уже сам текст Статуту - це більш конкретно."
Я не знаю как насчет Громадської спілки “Об’єднання землевпорядників Запорізької області”, но спілка землевпорядників України, это государственная богадельня(или может частная), которая только сосет деньги, все решалово с гос. чиновниками по земле, все проходит через эту спилку , плюс обязательные членские внески, а толку от нее никакого, помощи как с козла молока. На нее ориентироваться не стоит, может если Статут рассмотреть как за основу то да, а так она не пример. Но это лично мое ИМХО.
Хотел бы подытожить. Всегда в подобных делах будет обратная сторона медали, плохая, которая всеяко будет ставить нам палки в колеса для того что ничего не получилось. Все что сегодня работает в землеустройстве, все первым делом построено на набивание карманов, и для общества это есть болезненным вопросом, и не просто болезненным, а соложился уже некий стереотип что для того чтоб что –то оформить нужно дать на лапу, и то что хотим мы сделать, будет противоречить тем кто привык к стабильному пополнению карманов, и будет старатся сделать все чтоб этот механизм, налаженный от и до, кто то сломал… Но вечно так не будет, это протеворечит всем принцыпам человечности, взаимоуважение и выручки друг другу. Но самая главная проблема может у нас появится в ближайшем будущем, когда закончится мораторий на землю, и появится рынок продажи земли, когда люди не успеют оглянутся как самое дорогое что у нас есть под ногами, уйдет изпод молотка нашим западным друзьм, по дешевке, за наши долги перед ними. Я думаю что у нас не так уж много времени, поэтому чем быстрее мы объединимся, чем быстрее наберем обороты, тем больше сможем сохранить то самое ценное что у нас есть, для нашего украинского народа и будущего украинского поколения. Спать нельзя, а ждать чуда и маны небесной тем более. Если не мы то кто сможет помочь Нам в нашей работе?
Я за все инициативы в организации задуманного, и надеюсь что мои высказывание по этому поводу привлекут единомышленников.
P.S. Спасибо Наконечний за саттю, которая вдохновила написать вышеизложенное.
P.s.s Хочу привести в пример Общественную Организацию, которая ломает гос.машину в своем направлении, это « Дорожный контроль». Кто не знает обьязательно почитайте и посмотрите видео. Она набрала обороты, достаточное количество единомышленников, и поддержки для борьбы с тем кто пользуясь служебными полномочьями забирает последние у простих рабочих граждан… Я уверен что когда они начинали, перед ними тоже стояли такие же вопросы и сомнения какие появляются здесь и у нас, но у них получилось, а почему у нас не должно…?
Потрібно 250 сертифікованих інженерів-землевпорядників!
Додано: 12 вересня 2015 16:05
Наконечний
"Ох, нелегкая это работа — Из болота тащить бегемота!" - особливо коли він не хоче звідти вилазити. Так вирішив я після особистого спілкування (дехто навіть відмовився спілкуватись) з колегами по нашій темі.
Це все реалії нашого життя, та й законодавчі вимоги прописані так, щоб пропало бажання щось робити, коли зрозумієш яку дорогу потрібно пройти. Але дорога даже в 1000 км починається з першого шагу.
Фізики стверджують, що 7% електронів рухають за собою всю толпу протонів. Отже, я думаю, що ми соберем 7% землевпорядників, щоб розпочати добру справу.
Що для цього потрібно:
1. Для збору членів організації всі бажаючі направляють дані свого сертифікату, та вказують місце роботи та область проживання на адресу:
zemgromada@gmail.com
2. Для розробки деяких документів, таких як процедура внутрішньої сертифікації своїх членів, порядок діяльності експертної ради та інших (це законодавчі вимоги) потрібні бажаючі спеціалісти. Про своє бажання попрацювати "на благо родины", по нашому даром, повідомляємо за тою ж адресою.
3. Покатавшись трішки по країні зрозумів, що багато землевпорядників (і сертифікованих також) на форумі не зареєстровані і форум не читають. Тому прохання до всіх, повідомити своїх колег про те. чим ми тут займаємось.
Якщо не зробимо цього кроку, більше нема про що говорити, то буде пуста "болтовня". Будемо і далі виживати поодинці...
...Про те як іде процес повідомлятиму в цій темі.
Потрібно 250 сертифікованих інженерів-землевпорядників!
Додано: 12 вересня 2015 17:13
Kurilov
Наконечний писав: Для збору членів організації всі бажаючі направляють дані свого сертифікату, та вказують місце роботи та область проживання
Тут, як на мене, слід продумати якусь стандартну форму: по-перше, й збирати/систематизувати інфу буде простіше, по-друге, якось буде дисциплінувати надавачів інфи. А позаяк збиратиметься персональна інфа (місце проживання, номер телефону), то, може, продумати якийсь абзац у цій формі про обробку персональних даних?
Наконечний писав: 3. Покатавшись трішки по країні зрозумів, що багато землевпорядників (і сертифікованих також) на форумі не зареєстровані і форум не читають. Тому прохання до всіх, повідомити своїх колег про те. чим ми тут займаємось.
Якщо не зробимо цього кроку, більше нема про що говорити, то буде пуста "болтовня". Будемо і далі виживати поодинці...
Може, краще зробить якусь інфолістівочку: розказати то одне, а розіслати сторінку тексту між знайомими, а ті, своєю чергою, між своїм знайомими - зовсім інша справа.
Потрібно 250 сертифікованих інженерів-землевпорядників!
Додано: 12 вересня 2015 17:29
Наконечний
kurilov писав: Тут, як на мене, слід продумати якусь стандартну форму:
kurilov писав: слід продумати якусь стандартну форму:
Згоден, Будь ласка, продумайте і надішліть на мою почту.
kurilov писав: краще зробить якусь інфолістівочку
Думаю це марні витрати. Простіше знайти номери телефонів і поспілкуватись особисто, будем чути думку і реакцію.Кожен в своєму регіоні може це зробити. А шукати адреси, писати листи "на деревню дедушке"(хтось зареєстрований там, а проживає тут і т.д.), нести поштові витрати думаю не варто.
Потрібно 250 сертифікованих інженерів-землевпорядників!
Додано: 12 вересня 2015 17:59
Kurilov
Наконечний писав: Згоден, Будь ласка, продумайте і надішліть на мою почту.
Надіслав.
Наконечний писав: Думаю це марні витрати. Простіше знайти номери телефонів і поспілкуватись особисто, будем чути думку і реакцію.Кожен в своєму регіоні може це зробити. А шукати адреси, писати листи "на деревню дедушке"(хтось зареєстрований там, а проживає тут і т.д.), нести поштові витрати думаю не варто.
Я маю на увазі електронний варіант. Плюс можна б було поширювати таку лістівку через соцмережі.
Потрібно 250 сертифікованих інженерів-землевпорядників!
Додано: 12 вересня 2015 18:11
Наконечний
Дякую
kurilov писав: Я маю на увазі електронний варіант. Плюс можна б було поширювати таку лістівку через соцмережі.
Продумаєм текст і поширим найближчим часом. Але особистого спілкування відміняти не будем.
Потрібно 250 сертифікованих інженерів-землевпорядників!
Додано: 12 вересня 2015 18:33
Kurilov
Форма збору інформації про інженерів-землевпорядників.
Треба б було розмістити форму на початку вєтки й виокремити якось для наочності. Плюс - поруч поставити контактний e-mail. Я так розумію, це прохання до kadastrmadastr.
Потрібно 250 сертифікованих інженерів-землевпорядників!
Додано: 14 вересня 2015 11:39
Fetel
Исходя из данной темы я вижу самых активных только Наконечний, kurilov,где остальные. Хотя бы те которые должни быть в этих 7%х ? И самый главный вопрос,я не вижу чтоб админ этого форума проявлял активность? Как-то он не заинтересован или может присто у него интерес другой? Где заинтересованость лиц в решении данной глобальной проблемы?

Потрібно 250 сертифікованих інженерів-землевпорядників!
Додано: 14 вересня 2015 12:58
Oleg
Адмін не сертифікований)) А хто Вам заважає брати ініціативу в своі руки?
Потрібно 250 сертифікованих інженерів-землевпорядників!
Додано: 14 вересня 2015 13:05
Vladimir_m
форму заповнив, відіслав
Потрібно 250 сертифікованих інженерів-землевпорядників!
Додано: 14 вересня 2015 13:12
malecha
Fetel писав: Где заинтересованость лиц в решении данной глобальной проблемы?
Є ідеологи, які вище писали про вивчення статуту. Я, наприклад, очікую коценпцію.
До форми б додала ще № у реєстрі іженерів на час заповнення форми та яким практичним навичкам надається перевага (хтось обюмінні клепає, хтось проекти, хтосб 6-зем, хтосб НКС мордує, хтось оцінку і т.п.).
Відправлено через 31 секунди:
А і ще можливо графу нік на форумі для власного користування.
Потрібно 250 сертифікованих інженерів-землевпорядників!
Додано: 14 вересня 2015 13:27
Kurilov
malecha писав: Я, наприклад, очікую коценпцію.
Так насправді багато хто очікує якоїсь конкретики, а силами двох-трьох осіб видати на-гора результат малореально.
malecha писав: До форми б додала ще № у реєстрі іженерів на час заповнення форми та яким практичним навичкам надається перевага (хтось обюмінні клепає, хтось проекти, хтосб 6-зем, хтосб НКС мордує, хтось оцінку і т.п.).
Відправлено через 31 секунди:
А і ще можливо графу нік на форумі для власного користування.
Я форму одразу підганяв під вимоги постанови, аби можна було сформувати "Перелік членів громадської організації". І в принципі робив її для обсуждєнія, а не як фінальну версію.
Щодо номеру в реєстрі - не згоден, це буде інформаційний шум. Навички й нікнейм - плюс.
Пані й панове, давайте пропозиції щодо змісту форми. Доповнимо її - і тільки потім будемо надсилати.
Потрібно 250 сертифікованих інженерів-землевпорядників!
Додано: 14 вересня 2015 13:43
malecha
kurilov писав: Я форму одразу підганяв під вимоги постанови, аби можна було сформувати "Перелік членів громадської організації
Так, я помітила це. Але ж можна заповнити в екселі і чарунки для внутрішнього користування приховувати.
kurilov писав: не згоден, це буде інформаційний шум.
Не зрозуміла? № в реєстрі також для власного користування, аби пересвідчитися у його наявності в принципі.
kurilov писав: а силами двох-трьох осіб видати на-гора результат малореально.
Особисто з я поепердніх повідомлень саме так і зрозуміла.
kurilov писав: Доповнимо її - і тільки потім будемо надсилати.
Ну як я вже скинула, я б додала контактний емайл, орієнтовна кількість сертифікованих осіб, яких кожний готовий залучити до переліку, орієнтовна сума, яку готовий сплачувати як членські внески.
Відправлено через 2 хвилини 18 секунди:
Ще можливо для повного уявлення - вік та стаж роботи непогано було б вказувати.
Відправлено через 5 хвилини 33 секунди:
Admin писав: Адмін не сертифікований
250- сертифікованих, не менше 90%, будете 91%.
Потрібно 250 сертифікованих інженерів-землевпорядників!
Додано: 14 вересня 2015 13:44
Prometheus
Fetel писав: Исходя из данной темы я вижу самых активных только Наконечний, kurilov,где остальные. Хотя бы те которые должни быть в этих 7%х ?
Я не сертифікований, але ось 5 копійок. Я б прибрав графу місце роботи(навіщо вона), додав-би емейл, додав-би нік на форумі(заповнюється за бажанням)
коза на статут
► Показати
Устав общественной организации в Украине. Документ представлен на украинском языке.
Організацію легалізовано
_________________________ управлінням юстиції
"___" ____________ 2005 р.
Запис в обліковому журналі N ___
ЗАТВЕРДЖЕНО
установчими зборами ______________
_____________ громадської організації
__________________________________
__________________________________
від 1 вересня 2005 р.
Протокол N 1
СТАТУТ
______________________________________________
громадської організації
_______________________________________________
1. Назва об'єднання громадян, статус, адреса
1.1. ________________________ громадську організацію "____________________" (надалі - "Центр") створено відповідно до Конституції України та Закону України "Про об'єднання громадян".
1.2. Центр створюється на невизначений термін, має місцевий статус та поширює свою діяльність на територію _______________________ області.
1.3. Центр не є юридичною особою. Центр легалізується шляхом письмового повідомлення про його заснування до легалізуючого органу.
1.4. Центр має власний бланк для листування.
1.5. Повна назва Центру: українською мовою - __________________ громадська організація "_________________ центр _____________________________"; російською мовою - _____________________________ общественная организация "______________________ центр __________________________________".
У листуванні Центр може не зазначати своєї організаційної форми - "______________ центр ________________" та "__________________ центр _________________________" - відповідно українською та російською мовами.
1.6. Скорочена назва Центру: українською мовою - __________________________; російською мовою - ____________________________.
1.7. Реєстраційна адреса Центру: _________________________________________. Центр може мати поштову адресу, що не збігається з реєстраційною.
2. Мета та завдання Центру
2.1. Основною метою діяльності Центру є задоволення та захист законних прав та інтересів своїх членів, громадських інтересів у різноманітних сферах суспільного життя. Пріоритетною метою Центру є задоволення та захист законних прав та інтересів своїх членів, громадських інтересів при захисті підприємців.
2.2. Основним завданням Центру є:
- недопущення прийняття економічно недоцільних та неефективних регуляторних актів;
- зменшення втручання держави в діяльність суб'єктів господарювання;
- усунення перешкод для розвитку господарської діяльності;
- організація зворотного зв'язку між підприємницьким середовищем та регуляторними органами для оцінки ступеня ефективності державної регуляторної діяльності;
- сприяння підвищенню рівня правової обізнаності членів Центру та громадськості;
- відновлення прав членів Центру в разі їх порушення;
- координація діяльності членів для досягнення мети та завдань Центру.
2.3. Центр є правозахисною організацією. Діяльність Центру може проводитися в напрямках, не заборонених чинним законодавством, які відповідають меті та завданням, визначеним цим Статутом. Зокрема, Центр:
- подає до регуляторних органів пропозиції щодо необхідності підготовки проектів регуляторних актів, а також їх перегляду;
- у випадках, передбачених законодавством, бере участь у розробці проектів регуляторних актів;
- подає зауваження та пропозиції щодо оприлюднених проектів регуляторних актів, бере участь у відкритих обговореннях питань, пов'язаних з регуляторною діяльністю;
- готує експертні висновки та аналіз регуляторного впливу проектів регуляторних актів;
- відстежує результативність регуляторних актів;
- звертається до державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, громадських організацій, засобів масової інформації для досягнення мети та завдань Центру.
2.4. За рішенням відповідних статутних органів Центр може входити до складу інших об'єднань громадян, коаліцій, асоціацій тощо. Також Центр може домовлятися про співпрацю та взаємодопомогу з будь-якими іншими особами.
3. Умови і порядок прийому в члени Центру, вибуття з нього
3.1. Членство в Центрі є добровільним. Воно є колективним та може бути індивідуальним. Членом Центру може бути особа, яка висловила бажання бути членом Центру та в установленому цим Статутом порядку прийнята до складу членів Центру.
3.2. Колективними членами можуть бути колективи будь-яких юридичних осіб (як суб'єктів підприємництва, так і осіб, що не здійснюють підприємницької діяльності) та колективи членів будь-яких об'єднань громадян. Колективні члени реалізують свої права та обов'язки через своїх представників, які визначаються згідно з вимогами чинного законодавства та статутних документів відповідної юридичної особи (громадської організації).
Індивідуальним членом Центру може бути будь-яка дієздатна особа, яка досягла 14 років.
3.4. Центр не має фіксованого членства.
3.5. Прийом нових членів здійснюється за умови дотримання ними вимог Статуту Центру.
3.6. Член Центру може в будь-який час вийти з нього за власним бажанням.
3.7. Член Центру може бути виключений з нього у разі недотримання вимог Статуту.
3.8. Питання щодо прийняття та вибуття членів Центру вирішує Рада Центру. Рада Центру може встановлювати додаткові умови щодо прийняття до складу членів Центру.
4. Права і обов'язки членів Центру
4.1. Члени Центру мають право:
- брати участь в усіх заходах Центру;
- брати участь у роботі органів Центру в порядку, визначеному цим Статутом;
- висловлювати свої думки та робити пропозиції щодо діяльності Центру;
- отримувати інформацію щодо поточної регуляторної діяльності Центру;
- звертатись до Центру за допомогою щодо захисту своїх інтересів;
- припиняти членство в Центрі.
4.2. Члени Центру зобов'язані:
- сприяти досягненню мети та завдань Центру;
- виконувати вимоги Статуту Центру;
- надавати реально можливу допомогу Центру в його діяльності;
- узгоджувати власну регуляторну діяльність з діяльністю Центру;
- утримуватися від будь-якої підтримки проектів регуляторних актів, проти ухвалення яких виступає Центр.
5. Порядок утворення і діяльності статутних органів Центру, місцевих осередків та їхні повноваження
Загальні збори Центру
Загальні збори можуть розглянути і будь-яке інше питання щодо діяльності Центру.
5.1. Вищим керівним органом Центру є Загальні збори, які вирішують усі основні питання діяльності Центру, а саме:
- визначення організаційної структури Центру;
- прийняття Статуту та внесення до нього змін і доповнень;
- обрання та відкликання Голови Центру, членів Ради Центру;
- прийняття рішення про припинення (ліквідацію, реорганізацію) діяльності Центру.
5.2. Кожний член Центру має один голос на Загальних зборах.
5.3. Загальні збори збираються за необхідності, але не рідше одного разу на рік. Загальні збори вважаються чинними, якщо в їхній роботі беруть участь не менш як 50 % членів Центру. Усі рішення Загальних зборів ухвалюються відкритим голосуванням більшістю у дві третини голосів учасників Загальних зборів.
5.4. Загальні збори очолює голова Зборів, який обирається учасниками Зборів.
5.5. Скликання зборів може ініціювати Голова Центру, Рада Центру або більшість членів Центру. Про проведення Загальних зборів Голова Центру заздалегідь повідомляє всіх членів Центру. Рішення Загальних зборів оформлюється протоколом, який підписується головою Зборів.
Рада Центру
5.6. У період між Загальними зборами постійно діючим керівним органом є Рада Центру. Рада вирішує питання, що не належать до виключної компетенції Загальних зборів. Зокрема, Рада вирішує питання членства в Центрі.
5.7. Кількісний і персональний склад Ради визначається Зборами.
5.8. Засідання Ради вважається чинним, якщо на ньому присутні більше половини членів Ради. Усі рішення на засіданнях Ради ухвалюються простою більшістю голосів. Засідання Ради протоколюються в разі необхідності. Протокол засідання Ради підписує Голова Центру.
5.9. Раду очолює Голова Центру. Голова Центру здійснює керівництво поточною діяльністю Центру.
5.10. У разі необхідності до проведення Зборів членів Центру Рада може призначити тимчасового виконувача обов'язків Голови Центру.
5.11. Голова правління підписує від імені Центру будь-які документи, представляє Організацію у відносинах з державними органами, іншими юридичними і фізичними особами, громадськими організаціями. Представницькі функції можуть бути делеговані і членам Ради Центру.
5.12. Голова Центру відповідає за збереження документації Центру.
5.13. Підпис представника колективного члена на документах Центру в разі необхідності може бути засвідчений печаткою відповідної юридичної особи, колектив якої є членом Центру.
Місцеві осередки
5.14. Місцеві осередки можуть створюватися за територіальним принципом та об'єднувати не менше ніж трьох осіб.
5.15. Місцеві осередки діють на підставі власного Положення, яке не повинно суперечити Статуту Центру та чинному законодавству України, схвалюється їхніми вищими керівними органами та затверджується Радою Центру.
5.16. Місцеві осередки легалізуються в установленому законом порядку.
6. Джерела надходження і порядок використання коштів та іншого майна об'єднання, порядок звітності, контролю, здійснення господарської та іншої комерційної діяльності, необхідної для виконання статутних завдань
6.1. Центр не отримує і не використовує будь-які кошти і майно.
6.2. Центр не здійснює господарської та іншої комерційної діяльності, не є платником податків.
6.3. Контроль за діяльністю Центру здійснюють компетентні державні органи відповідно до чинного законодавства.
6.4. Центр оприлюднює інформацію про свою діяльність, зміни складу органів та статутних документів в обсягах та в порядку, визначеному законодавством.
7. Порядок внесення змін і доповнень до статутних документів
7.1. Єдиним статутним документом Центру є його Статут.
7.2. Зміни та доповнення до Статуту ухвалюють Збори.
7.3. При затвердженні Статут підписують Засновники Центру. Всі зміни та доповнення до Статуту підписує Голова Центру або за рішенням повноважних Зборів - будь-яка інша особа (Голова Зборів, члени Ради тощо). Підпис представника колективного члена Центру на Статуті може засвідчуватися печаткою відповідної юридичної особи, колектив якої є членом Центру.
8. Порядок припинення діяльності Центру. Вирішення майнових питань, пов'язаних з його ліквідацією
8.1. Припинення діяльності Центру здійснюється шляхом його реорганізації або ліквідації.
8.2. Реорганізація або ліквідація Центру здійснюється за рішенням Загальних зборів або суду у випадках та в порядку, передбачених чинним законодавством.
8.3. При реорганізації Центру сукупність його прав та обов'язків переходить до правонаступника.
8.4. Усі суперечки щодо майнових питань вирішуються в судовому порядку.
проект статуту дорожнього контролю
► Показати
РОЗДІЛ I
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Стаття 1. Дорожній контроль
1. Дорожній контроль (далі ДК) – об'єднання
Стаття 2. Основні завдання ДК
1. Основними завданнями ДК є:
1) нагляд за дотриманням законності на шляхах працівниками ДАІ
2) фіксування та подальше подання скарг, щодо порушень ПДР та інших нормативно-правових актів держави працівниками ДАІ
3) допомога у поданні скарг (позовів, листів тощо) іншим учасникам ДК
Стаття 3. Принципи діяльності ДК
Діяльність ДК будується на принципах законності, взаємодопомоги активістам ДК та учасникам дорожнього руху, гласності…
Стаття 4. Організація та структура ДК
1. ДК складається з:
а) Центрального відділу ДК у м. Київ
б) Регіональних відділів ДК
в) Місцевих відділень ДК
2. Голова Центрального відділу ДК здійснює керівництво всією структурою ДК.
3. Регіональні координатори здійснюють керівництво Регіональними відділами ДК в межах своєї компетенції на основі завдань, поставлених даним Статутом, а також спеціальних завдань, які ставить перед Регіональними координаторами Голова Центрального відділу ДК
4. Функціонування Місцевих відділень ДК здійснюється за рахунок участі всіх активістів, що входять до складу даного відділення на основі завдань, поставлених даним Статутом, а також спеціальних завдань, які ставляться безпосередньо Головою Центрального відділу ДК та Регіональними координаторами
РОЗДІЛ ІІ
ОБОВ'ЯЗКИ ТА ПРАВА ГОЛОВИ ЦЕНТРАЛЬНОГО ВІДДІЛУ ДК
Стаття 5. Обов'язки Голови Центрального відділу ДК
Обов'язками Голови Центрального відділу ДК є:
1) виконання всіх обов’язків активіста ДК без винятку
2) формування програми діяльності як Центрального відділу ДК, так і його Регіональних відділів
3) систематизація інформації, яка надходить з Регіональних відділів
4) контроль за виконанням регіональними координаторами поставлених завдань
5) прийняти до відома пропозиції Регіональних координаторів ДК щодо подальшої діяльності Регіональних відділів ДК
6) співпраця з СМІ на державному рівні
7) оновлення інформації на веб-сайті ДК
Стаття 6. Права Голови Центрального відділу ДК
Голові Центрального відділу ДК для виконання покладених на нього обов’язків надається право:
1) визначати основні засади та напрямки діяльності ДК у нерозривному зв’язку з наявними обставинами
2) затверджувати на посаді Регіональних координаторів
3) давати завдання для виконання Регіональним координаторам
4) призначати виконувачів спеціально поставлених завдань, які не входять до переліку завдань Регіональних координаторів
5) ставити питання на розгляд про виключення з числа активістів ДК
6) прийняти чи відклонити, внести зміни до пропозиції Регіональних координаторів щодо подальшої діяльності Регіональних відділень ДК
РОЗДІЛ ІІІ
ОБОВ'ЯЗКИ ТА ПРАВА РЕГІОНАЛЬНОГО КООРДИНАТОРА ДК
Стаття 7. Обов'язки Регіонального координатора ДК
Обов'язками Регіонального координатора ДК є:
1) виконання всіх обов’язків активіста ДК без винятку
2) виконання завдань, поставлених даним статутом та Головою Центрального відділу ДК
3) термінове донесення інформації до регіональних активістів, що надійшла з Центрального відділу ДК
4) систематизації інформації за звітний період, що надійшла від регіональних активістів ДК та передача її до Центрального відділу
5) контроль за виконанням регіональними активістами поставлених завдань
6) співпраця з СМІ на регіональному рівні
Стаття 8. Права Регіонального координатора ДК
Регіональному координатору ДК для виконання поставлених завдань надається право:
1) визначати напрямок діяльності регіональних активістів на короткий термін у зв’язку з наявними обставинами
2) приймати до числа регіональних активістів бажаючих осіб
3) подавати на розгляд Голові Центрального відділу ДК питання про виключення з числа регіональних активістів осіб, що не виконують обов’язки активіста ДК та/або якщо діяльність активіста ДК суперечить суті діяльності ДК
4) давати завдання регіональним активістам ДК
5) призначати наради з регіональними активістами ДК для вирішення питань, пов’язаних з діяльністю ДК (формат наради можливий як при особистій зустрічі регіональних активістів ДК, так і в інтерактивному режимі (телефонному чи електронному))
6) подавати пропозиції до Голови Центрального відділу ДК щодо подальшої діяльності Регіонального відділу ДК
РОЗДІЛ ІV
ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ АКТИВІСТА ДК
Стаття 9. Обов'язки активіста ДК
Обов'язками активіста ДК є:
1) виконання вимог Правил дорожнього руху(далі - ПДР) України та Законів України
2) ввічливе ставлення до всіх учасників дорожнього руху та працівників ДАІ України
3) використання назви, символів, реклами тощо ДК лише у законних цілях та відповідно до завдань та обов'язків активіста ДК
4) пропаганда ДК у суспільстві всіма можливими шляхами, які дозволені Законодавством України
5) виконання завдань покладених Головою Центрального відділу ДК чи Регіональним координатором ДК в міру своїх можливостей
6) фіксування порушень ПДР та Законів України зі сторони працівників ДАІ та повідомлення про виявлене порушення Регіонального координатора ДК
7) надання правової допомоги іншим учасникам дорожнього руху
Відступати від вимог даної статті можливо лише у стані крайної необхідності.
Стаття 10. Права активіста ДК
Активісту ДК для виконання поставлених завдань надається право:
1) подавати свої пропозиції щодо діяльності Регіонального відділення ДК на розгляд до Регіонального координатора ДК
2) пропонувати кандидатуру осіб, що бажають вступити до числа активістів ДК
3) використовувати всю наявну інформацію
Потрібно 250 сертифікованих інженерів-землевпорядників!
Додано: 14 вересня 2015 13:44
Kurilov
malecha писав: № в реєстрі також для власного користування, аби пересвідчитися у його наявності в принципі.
Ну можна ж пересвідчитись, просто пошукавши за номером і датою сертифікату. Первинну перевірку інформації все одно ж робить.
Потрібно 250 сертифікованих інженерів-землевпорядників!
Додано: 14 вересня 2015 13:59
Prometheus
malecha писав: Ще можливо для повного уявлення - вік та стаж роботи непогано було б вказувати.
навіщо? Обгрунтуйте.
Відправлено через 5 хвилини 20 секунди:
№ сертифікату для ДСК не вийде, а інакше не докажем, що ми це оранізація з 250 сертифікованими. Має бути мінімум інформації для вступу. ПІБ, прописка, №сертифікату, дата видачі, контактні дані. Вік, стать, віросповідання, автобіографія, за бажанням
Відправлено через 8 хвилини 51 секунди:
пропоную оставить форму в спокої та почати обсуждать статут по розділах
як назвемся?
Потрібно 250 сертифікованих інженерів-землевпорядників!
Додано: 14 вересня 2015 14:05
malecha
Щоб мати уявлення, яка вікова категорія та з яким стажем представлятиме організацію. Щоб коли попадає якась документація на рецензію певним спецілістам і стоїть вибір кому надати перевагу в залежності від складності документації.
Та й взагалі щоб за ПІП стояв образ людини.
kurilov писав: Ну можна ж пересвідчитись, просто пошукавши за номером і датою сертифікату.
Погоджуюся.
pieshkov писав: Я б прибрав графу місце роботи(навіщо вона)
Знову ж таки, це де ширше уялвнення про специфіку роботи людини, тим більше, що це ж є публічною інформацію в реєстрі сертифікрованих.
Потрібно 250 сертифікованих інженерів-землевпорядників!
Додано: 14 вересня 2015 16:07
Prometheus
malecha писав: Щоб мати уявлення, яка вікова категорія та з яким стажем представлятиме організацію. Щоб коли попадає якась документація на рецензію певним спецілістам і стоїть вибір кому надати перевагу в залежності від складності документації.
Та й взагалі щоб за ПІП стояв образ людини.
2 однакові документації. Одну зробив мужик зі стажем 20років, а іншу дівка із стажем 1,5року. Кому рецензію?
Не ввжаю це питання суттєвим для подальшого його обговорення. Краще придумати назву, структуру організації
Потрібно 250 сертифікованих інженерів-землевпорядників!
Додано: 14 вересня 2015 17:40
kadastrmadastr
Приємно, що обговорення запеклі, бачу є небайдужі!
Думаю, як це зробити дійсно, щоб не дай Бог не було репресій, самі знаєте від кого Krutelyk
Про особисті данні (на мою думку) поки що неварто але, як сформувати, зв'язати це всьо? 5+5=?
Можливо виберем пропозицію, із тих що надходять/надійдуть, методом голосування (лайки)....
Або адмін нам чимось допоможе, підскаже? morgayu
Потрібно 250 сертифікованих інженерів-землевпорядників!
Додано: 14 вересня 2015 23:53
Prometheus
потрібно визначити робочу назву. Як варіанти:
- ВГО "Сертифікованих землевпорядників";
- ГО "Сертифікованих землевпорядників України"
За основу, я б взяв статут ОЗЗО та враував зауваженняMAFIA. Ще бажано зібрати дані про існуючі об'єднання та взяти від їх краще та відмовитись від гіршого
Потрібно 250 сертифікованих інженерів-землевпорядників!
Додано: 15 вересня 2015 07:37
Oleg
Створюєте опитування, відредагувавши перше повідомлення теми.
Якщо не зможете самі - давайте, що там має бути конкретно. Створю...
Потрібно 250 сертифікованих інженерів-землевпорядників!
Додано: 15 вересня 2015 07:54
Наконечний
Шановні форумчани, ми зараз ділим шкуру неубитого ведмедя. Для більшої ефективності обговорень, та збереження часу, хочу виразити свою думку.
Закон дозволяє створити Саморегулівну організацію у сфері землеустрою, і перше що потрібно зробити, це зібрати 250 сертифікованих землевпорядників. Неважливо як, по прізвищах, Ніках, чи номерах сертифікатів. А коли вони соберуться, вирішити, про цілі обєднання, задачі організації, її назву, членські внески і. т.д., хто може бути членом організації, чи тільки сертифіковані, чо всі хто має відношення до землеусрою, бо без генераторів ідей та ефективного менеджменту організація розвалиться дуже бистро.
Законотворці люди умні, але вони перестарались, заклавши 10-ти кратних запас міцності, щоб організація не була створена. Можна було сміливо писати 25.
Після того як нас набереться хотя би 30-50 чоловік, продумаєм як провести міні збори нашого колгоспу.
І головне: ВСЕ У НАС ПОЛУЧИТЬСЯ!!!
Всім хорошого дня!
Потрібно 250 сертифікованих інженерів-землевпорядників!
Додано: 15 вересня 2015 09:05
malecha
Зранку слухала телебачення, почула таку ГО "Батьківський контроль", виникла думка ГО "Земельний контроль". Правда, є і "народний контроль". Просто думка.
Потрібно 250 сертифікованих інженерів-землевпорядників!
Додано: 15 вересня 2015 10:07
MAFIA
Admin писав: що там має бути конкретно. Створю...
Наскільки технічно складно буде створити ще одну "кольорову" групу, додавши до
"Легенда:
Адміністратори, Пошукові боти, Нові користувачі, Зареєстровані користувачі, Землевпорядники, Модератори" таку собі групу "
Сертифіковані землевпорядники"? Колір може не дуже вдало підібрано, але я про суть питання, а не про форму
Взагалі я переконаний, що як мінімум ініціативна група такої створюваної організації повинна мати сміливість і наснагу викласти свої дані на загал тут, на форумі. А то виходячи з профілів користувачів у обговоренні цієї теми беруть участь не більше десятка сертифікованих...