Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документації
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
- Ки$ульКа
- Спец
- Повідомлень: 505
- З нами з: 15 лютого 2011 12:07
- Репутація: 33
- Область: Київська
- Місце роботи: Інші недержавні проектні організації
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
чiткоalla2612 писав: ні . не повинен, якщо є право власності на житловий будинок. читайте уважніше, а то обговорюєте так довго те, що чітко прописано.
то чiтко но, пiдстава для юстицi яка буде? у них змiни не провели!
- Оксанка
- Спец
- Повідомлень: 291
- З нами з: 13 лютого 2014 23:11
- Репутація: 0
- Область: Хмельницька
- Місце роботи: Інше
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Татьяна1985, а рішення про затвердження ТД зараз не роблять?
- Ки$ульКа
- Спец
- Повідомлень: 505
- З нами з: 15 лютого 2011 12:07
- Репутація: 33
- Область: Київська
- Місце роботи: Інші недержавні проектні організації
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Оксанка, до 27.06 робили, а зараз що робити незнаю нище я писала що консультувалася з юстицією вони і сказали що будуть требувати всерівно затвердження
- bil
- Спец
- Повідомлень: 358
- З нами з: 08 грудня 2010 14:57
- Репутація: 21
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
А затвердження ТД ніхто не відміняв!!!:
14. Технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) погодженню не підлягає і затверджується:
Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у разі якщо земельна ділянка перебуває у державній або комунальній власності;
власником земельної ділянки, у разі якщо земельна ділянка перебуває у приватній власності.
14. Технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) погодженню не підлягає і затверджується:
Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у разі якщо земельна ділянка перебуває у державній або комунальній власності;
власником земельної ділянки, у разі якщо земельна ділянка перебуває у приватній власності.
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Так і є - ст 186 ЗКУ п.14.
І повторно звертаю увагу форумчан на відсутність у ст. 79-1 ЗКУ т/д щодо встановлення меж...
► Показати
► Показати
► Показати
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
А как быть с:
г) згоду власника земельної ділянки, а для земель державної
та комунальної власності - органу, уповноваженого здійснювати
розпорядження земельною ділянкою, на відновлення меж земельної
ділянки користувачем;
-
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 45
- З нами з: 21 лютого 2014 15:51
- Репутація: 7
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
нарешті, для тих, хто не зрозуміл ЗУ "Про ДЗК" ще у 2013 році, написали, що дозвіл на теху для ОЖБ не потрібний!!!!!!!!!!!! До речі - згода на відновлення теж не потрібна (нема у нас відновлення, якщо нема держакту)
щодо декрету. Є часи, коли ОМС приймали рішення про передачу ділянок у власність за декретом, але держакти не видали, зараз законом передбачено реєстрація ділянок на підставі техдок та реєстрація права в реєстраційній службі на підставі тих рішень. Дай Бог, щоб площа у рішенні та в натурі збіглися.
щодо довідки. як зазначили вище, довідка надається ОВС або ОВВ, зразок довідки приведений у додатках до постанови 1051 та ніякого відношення до земельної ділянки, на яку складається техдок, не має, за змістом довідка є щось збірне з 6зем, 2-зем, класифікатора ЦП та категорій на землі територіальної одиниці. Вартість послуги з надання довідки 71 грн, для органів безоплатна. В НКС є такий функціонал, але однозначно формується рішення про відмову у наданні, так як така інформація в НКС взагалі відсутні. Таким чином, пропоную проігнорувати незрозумілі ідеї законодавця, або вкладати у техдок рішення про відмову у наданні за 71 грн, або (???!!!) послати бідного замовника до ОМС/ОВВ просити попросити у тероргану Держземагентства з геокадастром довідку (відмову у наданні довідки ).
щодо згоди на відновлення. надається у разі відновлення (якщо є документ на землю). Згода ОМС надається у вигляді рішення, як і на поділ, чи об;єднання). Але знову законодавець однією рікою дав, другою забрав: законом передбачені випадки, коли техдок складається без дозволу, наприклад реєстрація ділянок з правом до 2004 року у випадку, коли землекористувач жив (в т.ч. юрособа), а зараз дозвіл знову ж не потрібний, але тепер подайте згоду на відновлення (той же ..., тільки в лівій руці), і де перевірка законопроекту не антикорупційні норми.
щодо різниці між планом меж ділянки за результатами кадастрової зйомки та кадастровим планом. План меж... це є робочим графічним матеріалом (спрщений варіант геодезичної зйомки) за результатами кадастрової зйомки (ст. 198) де серед перерахованого мають бути відображені огорожі, інженерні мережі, споруди, що дозволяє реєстратору визначити по чому формувалася межа (у випадку конфлікту або для визнання факту помилки у координатах поворотних точок суміжних ділянок), які інженерні мережі створюють обмеження на ділянці, а які ні, на кадастровому плані відображення певних позицій здійснюється схематично
щодо декрету. Є часи, коли ОМС приймали рішення про передачу ділянок у власність за декретом, але держакти не видали, зараз законом передбачено реєстрація ділянок на підставі техдок та реєстрація права в реєстраційній службі на підставі тих рішень. Дай Бог, щоб площа у рішенні та в натурі збіглися.
щодо довідки. як зазначили вище, довідка надається ОВС або ОВВ, зразок довідки приведений у додатках до постанови 1051 та ніякого відношення до земельної ділянки, на яку складається техдок, не має, за змістом довідка є щось збірне з 6зем, 2-зем, класифікатора ЦП та категорій на землі територіальної одиниці. Вартість послуги з надання довідки 71 грн, для органів безоплатна. В НКС є такий функціонал, але однозначно формується рішення про відмову у наданні, так як така інформація в НКС взагалі відсутні. Таким чином, пропоную проігнорувати незрозумілі ідеї законодавця, або вкладати у техдок рішення про відмову у наданні за 71 грн, або (???!!!) послати бідного замовника до ОМС/ОВВ просити попросити у тероргану Держземагентства з геокадастром довідку (відмову у наданні довідки ).
щодо згоди на відновлення. надається у разі відновлення (якщо є документ на землю). Згода ОМС надається у вигляді рішення, як і на поділ, чи об;єднання). Але знову законодавець однією рікою дав, другою забрав: законом передбачені випадки, коли техдок складається без дозволу, наприклад реєстрація ділянок з правом до 2004 року у випадку, коли землекористувач жив (в т.ч. юрособа), а зараз дозвіл знову ж не потрібний, але тепер подайте згоду на відновлення (той же ..., тільки в лівій руці), і де перевірка законопроекту не антикорупційні норми.
щодо різниці між планом меж ділянки за результатами кадастрової зйомки та кадастровим планом. План меж... це є робочим графічним матеріалом (спрщений варіант геодезичної зйомки) за результатами кадастрової зйомки (ст. 198) де серед перерахованого мають бути відображені огорожі, інженерні мережі, споруди, що дозволяє реєстратору визначити по чому формувалася межа (у випадку конфлікту або для визнання факту помилки у координатах поворотних точок суміжних ділянок), які інженерні мережі створюють обмеження на ділянці, а які ні, на кадастровому плані відображення певних позицій здійснюється схематично
-
- Спец
- Повідомлень: 260
- З нами з: 04 квітня 2013 18:19
- Репутація: 19
- Область: Полтавська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Відповідно наказу "Про затвердження інструкції щодо встановлення меж ..". в пуктуі 2.8 вказано- техдокументація включає в себе- перелік обмежень у використанні земельної ділянки , в в новоприйнятому законі - перелік обмежень відстутній.
Тобто, керуємось законом і перелік обмежень в документацію не включаємо.
Довідка ,, що містить узагальнену інформацію про землі- отримуємо через НКС, а як бути в тих випадках коли ділянка не внесена ( в більшості) .
Тобто, керуємось законом і перелік обмежень в документацію не включаємо.
Довідка ,, що містить узагальнену інформацію про землі- отримуємо через НКС, а як бути в тих випадках коли ділянка не внесена ( в більшості) .
-
- Спец
- Повідомлень: 52
- З нами з: 10 червня 2012 12:34
- Репутація: 0
- Область: Миколаївська
- Місце роботи: Інше
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Полтавчанка,
Про землеустрій - Редакція від 27.06.2015, підстава 497-19
Стаття 55. Технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)
і) перелік обмежень у використанні земельної ділянки
Про землеустрій - Редакція від 27.06.2015, підстава 497-19
Стаття 55. Технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)
і) перелік обмежень у використанні земельної ділянки
-
- Admin
- Повідомлень: 1178
- З нами з: 11 травня 2012 18:16
- Репутація: 714
- Область: Харківська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Це забавно, коли користувач, працюючи, як у нього в профілі вказано, "тер. відділі зем. ресурсів", пропонує ігнорувати прямі вимоги закону. Довідка й рішення про відмову про надання довідки - це дві великі юридичні й купа логічних різниць. Через такі фєртєлі роботи потім будуть повертати розробникам, бо "технічна документація не відповідає чинному законодавству".
Ситуація, коли ділянки не існують у НКС, в нас принаймні вирішують по-різному: або чемно запрошують замовників принести разом із пакетом документів на видачу довідки ще й диск з обмінним файлом (попереднім); або чемно запрошують принести викопіювання і тєдє.
Насправді ж, наразі маємо чергові колізії між ст. 55 ЗУ "Про землеустрій" і профільною інструкцією, які, як я писав про зміни щодо договорів оренди, можна було б уникнути, написавши, що зміни запрацюють після певного моменту. А ще можна було в уникнути, коли б законописці спиталися фахівців, що й де тре' покращувати.
Що на вашу думку потрібно відображувати схематично?
-
- Спец
- Повідомлень: 87
- З нами з: 02 вересня 2014 09:48
- Репутація: 0
- Область: Херсонська
- Місце роботи: ДЗК(область, район)
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Щось мабуть ви трішки переплутали. Читаємо ст. 55 ЗУ "Про землеустрій" (оновлений):zemka90 писав:щодо різниці між планом меж ділянки за результатами кадастрової зйомки та кадастровим планом. План меж... це є робочим графічним матеріалом (спрщений варіант геодезичної зйомки) за результатами кадастрової зйомки (ст. 198) де серед перерахованого мають бути відображені огорожі, інженерні мережі, споруди, що дозволяє реєстратору визначити по чому формувалася межа (у випадку конфлікту або для визнання факту помилки у координатах поворотних точок суміжних ділянок), які інженерні мережі створюють обмеження на ділянці, а які ні, на кадастровому плані відображення певних позицій здійснюється схематично
з) план меж земельної ділянки, складений за результатами зйомки, на якому відображаються зовнішні межі земельної ділянки із зазначенням власників (користувачів) суміжних земельних ділянок, усі поворотні точки меж земельної ділянки, лінійні проміри між точками на межах земельної ділянки, межі вкраплених земельних ділянок із зазначенням їх власників (користувачів);
При чому тута огорожі, угіддя, обмеження. Якраз кадастровий план передбачає не схематичне зображення, а ТОЧНЕ, (слова ПЛАН і СХЕМА це різні поняття).І обмеження на ньому повинні бути вказані точні, він повинен відповідати плану меж зон обмежень, де повинен бути каталог території обмежень...
А "План меж земельної ділянки, складений за результатами зйомки" - це план зовнішніх меж (колись було пойняття). Для чого його ввели, продублювавши всі ці відомості в кадплані... Сам голова мабуть знає..
- Ки$ульКа
- Спец
- Повідомлень: 505
- З нами з: 15 лютого 2011 12:07
- Репутація: 33
- Область: Київська
- Місце роботи: Інші недержавні проектні організації
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
робиться два однакови плана: один - план кадастрової зйомкі; 2. план меж земельної ділянки тай і все, а якщо виникнуть питання хай покажуть як правельно робить іншого виходу пока не бачу
Відправлено через 3 хвилини 16 секунди:
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документації
на кадастровому плані відображення певних позицій не повинно здійснюватися схематично, після таких спеціалістов ми нормально і не зможемо дальше працювати
Востаннє редагувалось 02 липня 2015 17:11 користувачем Ки$ульКа, всього редагувалось 1 раз.
- Ки$ульКа
- Спец
- Повідомлень: 505
- З нами з: 15 лютого 2011 12:07
- Репутація: 33
- Область: Київська
- Місце роботи: Інші недержавні проектні організації
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
у нас план кадастрової зйомки це матеріали польових вимірювань або план горизонтальної зйомки тобто геодезія тому і говорю хто як бачить і в кого яка фантазія тот собі і придумає. Знаю таких фантазерів які в кадастровий план на земельній ділянці показують грунти,бали бонітету і т.д.і т.п. При тому що в ЗУ чітко прописано що повинно входити туди
-
- Admin
- Повідомлень: 1178
- З нами з: 11 травня 2012 18:16
- Репутація: 714
- Область: Харківська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Ну, закон також не панацея, його як подорожник буває марно прикладати до великих наших держгеокадастрівських умів.
Ін май опініон, план меж з. д., що складений за результатами зйомки, - се щось на зразок проміжного етапу між результатами польових робіт і власне кадастровим планом.
-
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 45
- З нами з: 21 лютого 2014 15:51
- Репутація: 7
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
додатково хочу пояснити, що ліцензіат має на зйомці відобразити все, що присутнє в натурі на місцевості за допомогою умовних знаків, прийнятих в геодезії: і вид огорожі, і підсняти частину огорожі суміжника, опори ЛЕП та напругу, газопроводи та тиск газу, діаметри водоводів. Для тих, хто не розуміє навіщо, пояснюю, реєстратор має перевірити відвовідні розміри зон обмежень певних комунікацій. які залежать від тиску, напруги, діаметів, а в деяких випадках створюють санітарно-захисні зони, напрямок векторів на суміжні ділянки, наявність та вид споруд, особливості рельєфу, насаджень. Для чого - для того, щоб на кадастровому плані відобразити це як зону обмежень (без малювання безпосередньо самих опор, трубопроводів та інш. ), зазначити межі ділянки як суцільну лінію (а не капітальну огорожу чи рабіцу малювати), відповідними лініями зазначити угіддя (а не кущіки зазначати), така ж графіка відображається на кадплані в нкс. Це я назвала схематичним відображенням результатів зйомки. Крім того, саме план меж за результатами зйомки має бути додатком до акту перенесення меж зон обмежень та акту встановлення меж в натурі або акту прийому передачі межових знаків, щоб замовник або у випадку спорів цими матеріалами можна було скористатися на місцевості. Є випадки коли ліцензіат "малює" план за результатами кадастрової зйомки у вигляді кадастрового плану і на зауваження, що зона обмеження перевищує встановлену просто перемальовує нитку трубопроводу і за відсутності повної зйомки довести, що це просто перемалювання неможливо
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
16. Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи виконавчої влади або органи місцевого самоврядування, інші суб’єкти, визначені цією статтею, зобов’язані протягом десяти робочих днів з дня одержання документації із землеустрою безоплатно надати або надіслати рекомендованим листом з повідомленням розробнику свої висновки про її погодження або про відмову в такому погодженні з обов’язковим посиланням на закони та прийняті відповідно до них нормативно-правові акти, що регулюють відносини у відповідній сфері. Строк дії цих висновків є необмеженим.
Питання: Хто і яким чином повинен надавати висновки від імені органу самоврядування? Як орган самоврядування, який може приймати рішення тільки на сесіях, може підготувати такі погодження в термін зазначений у законі? Делегувати комусь ці функції? Якщо так, то чи не буде це суперечить ЗУ "Про місцеве самоврядування", яким визначена виключна компетенція ради регулювати земельні відносини? Прошу поділитись своїми міркуваннями!!
Питання: Хто і яким чином повинен надавати висновки від імені органу самоврядування? Як орган самоврядування, який може приймати рішення тільки на сесіях, може підготувати такі погодження в термін зазначений у законі? Делегувати комусь ці функції? Якщо так, то чи не буде це суперечить ЗУ "Про місцеве самоврядування", яким визначена виключна компетенція ради регулювати земельні відносини? Прошу поділитись своїми міркуваннями!!
-
- Спец
- Повідомлень: 87
- З нами з: 02 вересня 2014 09:48
- Репутація: 0
- Область: Херсонська
- Місце роботи: ДЗК(область, район)
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
zemka90, Ви ... для чого тут все видумуєте?! Читайте 55 ЗУ "Про землеустрій" (оновлений). ДЕ В ЦІЙ СТАТТІ ВКАЗАНО ПРО УГІДДЯ, УМОВНІ ЗНАКИ ТА ІНШЕ? Виходячи з того що написано повинно бути таке:
А от на кадастровому плані вказуються і огорожі, і будівлі, і обмеження...
А от на кадастровому плані вказуються і огорожі, і будівлі, і обмеження...
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
-
- Спец
- Повідомлень: 92
- З нами з: 30 вересня 2009 16:28
- Репутація: 0
- Область: Полтавська
- Місце роботи: Інші недержавні проектні організації
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Кошмар!!! Реєстратору, що робити нічого, як оце все перевірять (від особливостей рельєфу отримав особливе задоволення).zemka90 писав: Для тих, хто не розуміє навіщо, пояснюю, реєстратор має перевірити відвовідні розміри зон обмежень певних комунікацій. які залежать від тиску, напруги, діаметів, а в деяких випадках створюють санітарно-захисні зони, напрямок векторів на суміжні ділянки, наявність та вид споруд, особливості рельєфу, насаджень.
Може реєстратор ще й на польовий контроль виїде???
Чого тільки не придумає наш чиновник, щоб знайти недоліки в ТД та попити крові з розробника. Відповідальність за достовірність даних несе розробник. Ще не бачив звільненого з роботи реєстратора, а анульовані сертифікати вже...
І взагалі, реєстраторів потрібно ліквідувати, тому що це корупційномозгодовбальна прокладка.
Інфу в НКС вносить розробник, витяг (не бачу в ньому необхідності, в нотаріуса є доступ до НКС) отримуєш через термінал, і прощай корупція...
P.S. Вибачайте, замріявся...
-
- Admin
- Повідомлень: 1178
- З нами з: 11 травня 2012 18:16
- Репутація: 714
- Область: Харківська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
О чого ви так дивуєтеся? В нас була робота: земельна ділянка передається в оренду в межах прибережної захисної смуги. Статтю 60 ЗКУ всі ж читали: там написано, що у разі крутизни схилу більше 3 градусів мінімальна ширина ПЗС подвоюється. Є вимога закону - треба в документації визначати, яка там ситуація з рельєфом. Геодезист піздняв в тому числі рельєф, побудували горизонталі (благо ГІС - не геодезична, а геоінформаційна - дозволяє це легко зробити), проконтролювали результати - виявилося, що крутизна більше 3, тому й подвоїли ширину ПЗС. Себто вимоги закону й здорового глузду виконали, проектні рішення обґрунтували (все намалювали й пояснили), документацію розробили.
Пані zemka90 в принципі правильно написала, що це потрібно показувати й контролювати. Але потрібно це тільки тоді, коли є вимоги закону й відповідні умови розроблення документації, а не коли роботи потрібно будь-що повернути розробникам раді всєобщєго поощєрєнія.
-
- Спец
- Повідомлень: 2015
- З нами з: 18 листопада 2007 16:32
- Репутація: 88
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Re: Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документ
Згідний, але в кадастрі нада ше навести лад у тому, що туди перекочувало із попередніх кадастрів. facepalm Там же безкінчені накладки, паї із сусідніх районів лежать як не в Дніпрі то в лісі, і до гибелі чого іншого. Ділянок он не хватає більше 12 тисяч. Почали б його з нуля, тоді б і діло було може.... а так..... facepalm