Сторінка 2 з 6
Додано: 20 грудня 2012 23:51
Alexztar
Стосовно витягів БТІ мені невідомо, але те що в Управлінні Дерземагенства в м. Одеса не приймають документи на видачу держ. актів - пересвідчився особисто. Також очевидно, що вартість послуг нотаріусів по реєстрації нерухомого майна збільшаться. Та це вже інша тема для форуму.
Додано: 30 січня 2013 11:16
lara.s
Підкажіть будь-ласка не спецу в чому різниця між селищною вулицею і житловою.Питання важливе,треба визначити положення червоних ліній які на генплан не нанесені.А згідно з ДБН 360-92 (2.7) Житлові будинки мають бути розміщені з відступом від червоних ліній магістральних шляхів та селищних вулиць-не менше 6м,житлових вулиць -не менше 3м. А також не зрозуміло згідно з пункту 2.9 того ж ДБН Відстань від стін будинків з вікнами ,що виходить із житлових кімнат ,кухонь,веранд та головних входів у будинок(квариру) до ін. житлових будинків та господарських будівель(без утримання худоби та птахів) має бути не менше 7м за містобудівельними вимогами ,а в моїй ситуації в умовах старої забудови (будинок довоєннї забудови на 4 хазяїна)відстань відфасаду й бокової частини моєї четвертинки будинку до паркану 5 м.Громада селища на чолі з сільрадою хоче змусити мене перенести паркан ще на 1метр.Змушує шляхом не підписання акту суміжників приатизаційній тех.док.Переносю - втрачаю можливість встановити септик або вигрібну яму,Біля паркану не можна біля фундаменту будинку теж. Де взяти ці 7м.Як відстояти свої права в село тільки воду провели а в мене відбирають можливість комфортного проживання. Архітектор каже що можуть змусити перенести паркан навіть на відстань 3 м. від фасаду будинку.На БТІ шному плані розмірних привязок по землі відносно обєктів забудови не практично не має.На генплані червоні лінії не нанесені,масштаб такий що районний архітектр вже місяць заглядяти туди не хоче .Порадив принести мені бумажки від газовиків( на відстані 1 м.від пакану проходить підземний газопровідсередньго тиску),що вони не мають претензій до мого паркану ,газовики начеб то пообіцяли дати але навіщо тоді ДБН та ін.Там таки вказано в твблиці що від фундаменту огорж підземний газопровід сер.тиску прокладаеться на відстані 1м.А у внутрішньому положеню потехніці безпки для газовиків написано 2 м. по обидві сторони.Але паркан в ці обмеження не входить.І тепер виходить як вони схочуть так і буде.Написано сумбурно вибачте.Але маса моментів які наче важливі.
Re: Приватизація земельної ділянки під квартирою, будинок 3-квартирний 1-поверховий
Додано: 30 січня 2013 18:34
star13
Питання важливе,треба визначити положення червоних ліній які на генплан не нанесені…
…На генплані червоні лінії не нанесені,масштаб такий що районний архітектр вже місяць заглядяти туди не хоче.
За відсутністю повної інформації щодо дійсного стану справ, можливо припустити що здійснюється розроблення та погодження містобудівної документації, а саме:
- внесення змін до генерального плану населеного пунку;
- план зонування території населеного пунку;
- внесення змін до план зонування території населеного пунку;
- детальний план території населеного пунку;
- внесення змін до детального плану території населеного пунку.
У відповідності до ЗУ «Про основи містобудування» від 16.11.1992 № 2780-XII:
► Показати
Стаття 12. Компетенція сільських, селищних, міських рад та
їх виконавчих органів у сфері містобудування
До компетенції сільських, селищних, міських рад у сфері містобудування на відповідній території належить затвердження відповідно до законодавства місцевих програм, генеральних планів відповідних населених пунктів, планів зонування територій, а за відсутності затверджених в установленому законом порядку планів зонування території - детальних планів територій.
Стаття 14. Компетенція виконавчих органів сільських,
селищних, міських рад у сфері містобудування
До компетенції виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у сфері містобудування належать:
забезпечення в установленому законодавством порядку розробки і подання на затвердження відповідних рад місцевих містобудівних програм, генеральних планів, детальних планів, планів червоних ліній; { Абзац п'ятий частини першої статті 14 із змінами, внесеними згідно із Законом N 3038-VI ( 3038-17 ) від 17.02.2011 }
Згідно з ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності № 3038-VI вiд 17.02.11»
► Показати
Стаття 1. Визначення термінів
1. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
2) генеральний план населеного пункту - містобудівна документація, що визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту;
3) детальний план території - містобудівна документація, що визначає планувальну організацію та розвиток території;
6) лінії регулювання забудови - визначені в містобудівній документації межі розташування будинків і споруд відносно червоних ліній, меж окремих земельних ділянок, природних меж та інших територій;
7) містобудівна документація - затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій;
9) план зонування території (зонінг) - містобудівна документація, що визначає умови та обмеження використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон;
14) червоні лінії - визначені в містобудівній документації щодо пунктів геодезичної мережі межі існуючих та запроектованих вулиць, доріг, майданів, які розділяють території забудови та території іншого призначення.
Стаття 17. Генеральний план населеного пункту
На підставі затвердженого генерального плану населеного пункту розробляється план земельно-господарського устрою, який після його затвердження стає невід’ємною частиною генерального плану. { Абзац другий частини першої статті 17 в редакції Закону N 5496-VI ( 5496-17 ) від 20.11.2012 }
2. Генеральний план населеного пункту розробляється та затверджується в інтересах відповідної територіальної громади з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.
9. Зміни до генерального плану населеного пункту можуть вноситися не частіше, ніж один раз на п'ять років.
Такі зміни вносяться органом місцевого самоврядування, який затверджував генеральний план населеного пункту. Питання про дострокове внесення змін до генерального плану населеного пункту може порушуватися за результатами містобудівного моніторингу перед відповідною сільською, селищною, міською радою відповідною місцевою державною адміністрацією. { Абзац другий частини дев'ятої статті 17 із змінами, внесеними згідно із Законом N 5496-VI ( 5496-17 ) від 20.11.2012 }
10. Генеральні плани населених пунктів та зміни до них розглядаються і затверджуються відповідними сільськими, селищними, міськими радами на чергових сесіях протягом трьох місяців з дня їх подання.
11. Загальна доступність матеріалів генерального плану населеного пункту забезпечується шляхом його розміщення на веб-сайті органу місцевого самоврядування та у місцевих періодичних друкованих засобах масової інформації, а також у загальнодоступному місці у приміщенні такого органу, крім частини, що становить державну таємницю та належить до інформації з обмеженим доступом відповідно до законодавства. Зазначена частина може включатися до складу генерального плану населеного пункту як окремий розділ.
Стаття 18. План зонування території
1. План зонування території розробляється на основі генерального плану населеного пункту (у його складі або як окремий документ) з метою визначення умов та обмежень використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон. { Абзац перший частини першої статті 18 із змінами, внесеними згідно із Законом N 5496-VI ( 5496-17 ) від 20.11.2012 }
5. Внесення змін до плану зонування території допускається за умови їх відповідності генеральному плану населеного пункту.
8. План зонування території затверджується на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради протягом 30 днів з дня його подання.
Стаття 19. Детальний план території
1. Детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території.
Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції.
{ Частина перша статті 19 в редакції Закону N 5496-VI ( 5496-17 ) від 20.11.2012 }
3. На підставі та з урахуванням положень затвердженого детального плану території може розроблятися проект землеустрою щодо впорядкування цієї території для містобудівних потреб, який після його затвердження стає невід’ємною частиною детального плану території.
{ Частина третя статті 19 в редакції Закону N 5496-VI ( 5496-17 ) від 20.11.2012}
4. Детальний план території визначає:
2) червоні лінії та лінії регулювання забудови;
3) функціональне призначення, режим та параметри забудови однієї чи декількох земельних ділянок, розподіл територій згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами;
8) систему інженерних мереж;
7. Загальна доступність матеріалів детального плану території забезпечується шляхом його розміщення на веб-сайті органу місцевого самоврядування, у місцевих друкованих засобах масової інформації, а також у загальнодоступному місці у приміщенні такого органу, крім частини, що належить до інформації з обмеженим доступом відповідно до законодавства. Зазначена частина може включатися до складу детального плану території як окремий розділ.
Виконавчий орган сільської, селищної, міської ради, відповідна районна державна адміністрація забезпечують оприлюднення детального плану території протягом 10 днів з дня його затвердження. { Абзац другий частини сьомої статті 19 із змінами, внесеними згідно із Законом N 5496-VI ( 5496-17 ) від 20.11.2012}
8. Детальний план території у межах населеного пункту розглядається і затверджується виконавчим органом сільської, селищної, міської ради протягом 30 днів з дня його подання, а за відсутності затвердженого в установленому цим Законом порядку плану зонування території - відповідною сільською, селищною, міською радою. { Абзац перший частини восьмої статті 19 із змінами, внесеними згідно із Законом N 5496-VI ( 5496-17 ) від 20.11.2012 }
10. Внесення змін до детального плану території допускається за умови їх відповідності генеральному плану населеного пункту та плану зонування території.
Стаття 21. Громадські слухання щодо врахування громадських інтересів
1. Громадським слуханням підлягають розроблені в установленому порядку проекти містобудівної документації на місцевому рівні: генеральні плани населених пунктів, плани зонування територій, детальні плани територій.
2. Затвердження на місцевому рівні містобудівної документації, зазначеної у частині першій цієї статті, без проведення громадських слухань щодо проектів такої документації забороняється.
При вирішенні відповідно до Закону України "Про відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності" ( 1559-17 ) питань відчуження для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, громадські слухання не проводяться.
3. Сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи зобов'язані забезпечити: { Абзац перший частини третьої статті 21 із змінами, внесеними згідно із Законом N 5459-VI ( 5459-17 ) від 16.10.2012 }
1) оприлюднення прийнятих рішень щодо розроблення містобудівної документації на місцевому рівні з прогнозованими правовими, економічними та екологічними наслідками;
2) оприлюднення проектів містобудівної документації на місцевому рівні та доступ до цієї інформації громадськості;
3) реєстрацію, розгляд та узагальнення пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації на місцевому рівні (у разі її утворення);
{ Пункт 3 частини третьої статті 21 із змінами, внесеними згідно із Законом N 5459-VI ( 5459-17 ) від 16.10.2012 }
4) узгодження спірних питань між громадськістю і замовниками містобудівної документації на місцевому рівні через погоджувальну комісію;
5) оприлюднення результатів розгляду пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації на місцевому рівні.
4. Оприлюднення проектів генеральних планів, планів зонування територій, детальних планів територій здійснюється не пізніш як у місячний строк з дня їх надходження до відповідного органу місцевого самоврядування.
5. Оприлюднення проектів містобудівної документації на місцевому рівні є підставою для подання пропозицій громадськості до відповідного органу місцевого самоврядування.
6. Пропозиції громадськості мають бути обґрунтовані в межах відповідних законодавчих та нормативно-правових актів, будівельних норм, державних стандартів і правил та надаватися у строки, визначені для проведення процедури громадських слухань.
Пропозиції, надані після встановленого строку, не розглядаються.
7. Пропозиції до проектів містобудівної документації на місцевому рівні мають право надавати:
1) повнолітні дієздатні фізичні особи, які проживають на території, щодо якої розроблено відповідний проект містобудівної документації на місцевому рівні;
3) власники та користувачі земельних ділянок, розташованих на території, щодо якої розробляється документація, та на суміжній з нею;
5) народні депутати України, депутати відповідних місцевих рад.
8. Для розгляду спірних питань, що виникають у процесі громадських слухань, може утворюватися погоджувальна комісія. { Абзац перший частини восьмої статті 21 із змінами, внесеними згідно із Законом N 5459-VI ( 5459-17 ) від 16.10.2012}
До складу погоджувальної комісії входять:
1) посадові особи відповідного органу місцевого самоврядування;
2) представники органу земельних ресурсів, природоохоронного і санітарно-епідеміологічного органу, органу містобудування та архітектури, охорони культурної спадщини та інших органів;
3) представники професійних об'єднань та спілок, архітектори, науковці;
4) уповноважені представники громадськості, які обираються під час громадських слухань. Кількість представників громадськості має становити не менше 50 відсотків і не більше 70 відсотків загальної чисельності комісії.
Головою погоджувальної комісії є посадова особа відповідного органу місцевого самоврядування.
Погоджувальна комісія протягом двох тижнів після її створення розглядає спірні питання, зафіксовані у протоколі громадських слухань, та ухвалює рішення про врахування або мотивоване відхилення цих пропозицій (зауважень).
Засідання погоджувальної комісії є правомочним, якщо у ньому взяли участь не менше двох третин її членів (з них не менше половини представників громадськості).
Рішення погоджувальної комісії приймається більшістю присутніх членів та оформлюється відповідним протоколом.
У разі неспроможності погоджувальної комісії врегулювати спірні питання між сторонами остаточне рішення приймає відповідний орган місцевого самоврядування. Урегульовані погоджувальною комісією спірні питання між сторонами або прийняті відповідним органом місцевого самоврядування рішення є підставою для внесення змін до проекту відповідної документації.
9. Оприлюднення результатів розгляду пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації на місцевому рівні здійснюється у двотижневий строк з дня їх прийняття шляхом опублікування в засобах масової інформації, що поширюються на відповідній території, а також розміщення таких рішень на офіційних веб-сайтах цих органів.
Особи, які оприлюднюють проекти генеральних планів населених пунктів, зонування територій, детальних планів територій, є відповідальними за їх автентичність.
10. Фінансування заходів щодо врахування громадських інтересів здійснюється за рахунок органів місцевого самоврядування.
11. Порядок проведення громадських слухань визначає Кабінет Міністрів України ( 555-2011-п ).
Враховуючи чинне законодавство, необхідно надати пропозицію до проектів містобудівної документації (генеральний план населеного пункту, план зонування територій, детальний план територій) з обґрунтуванням в межах відповідних законодавчих та нормативно-правових актів, будівельних норм, державних стандартів і правил у строки, визначені для проведення процедури громадських слухань. Лист-пропозицію краще надати як звернення депутата відповідної місцевої ради (якщо є така можливість).
Переносю - втрачаю можливість встановити септик або вигрібну яму,Біля паркану не можна біля фундаменту будинку теж. Де взяти ці 7м.Як відстояти свої права в село тільки воду провели а в мене відбирають можливість комфортного проживання.
ПОВТОРНО:
Згідно ДБН 360-92** «Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень»:
Щодо третього абзацу п.3.24*, ДБН 360-92**:
Розміщення господарських будівель по лінії забудови житловими будинками не допускається.
п.3.25в*, ДБН 360-92**:
Відповідно до санітарних вимог майданчики для компосту,
дворові вбиральні та очисні споруди каналізації повинні знаходитись у глибині двору не ближче 15 м від вікон житлових будинків, в тому числі і сусідніх садиб, сараї для утримання худоби і птиці - не ближче 12 м.
п.3.30, ДБН 360-92**:
Спорудження надвірних господарських будівель по лінії забудови вулиць і проїздів забороняється, їх треба зводити у глибині садиби з дотриманням санітарних і протипожежних вимог.
п.3.31, ДБН 360-92**:
Дворову вбиральню і компостосховище
рекомендується розміщувати безпосередньо біля сараю для худоби
на відстані не менше 15 м від житлових будинків і 20 м від джерела водопостачання (колодязя), обов'язково враховуючи напрямок ухилу ділянки.
Можливо, краще встановити сервітут, згідно із Земельним кодексом України від 25.10.01 №2768-ІІІ:
► Показати
Глава 16
Право земельного сервітуту
Стаття 98. Зміст права земельного сервітуту
1. Право земельного сервітуту - це право власника або землекористувача земельної ділянки на обмежене платне або безоплатне користування чужою земельною ділянкою (ділянками).
Стаття 99. Види права земельного сервітуту
Власники або землекористувачі земельних ділянок можуть вимагати встановлення таких земельних сервітутів:
в) право прокладання та експлуатації ліній електропередачі, зв'язку, трубопроводів, інших лінійних комунікацій;
г) право прокладати на свою земельну ділянку водопровід із чужої природної водойми або через чужу земельну ділянку;
з) інші земельні сервітути.
Стаття 100. Порядок встановлення земельних сервітутів
1. Сервітут може бути встановлений договором, законом, заповітом або рішенням суду. Сервітут може належати власникові (володільцеві) сусідньої земельної ділянки, а також іншій конкретно визначеній особі (особистий сервітут).
2. Земельний сервітут може бути встановлений договором між особою, яка вимагає його встановлення, та власником (володільцем) земельної ділянки.
Договір про встановлення земельного сервітуту підлягає державній реєстрації в порядку, встановленому для державної реєстрації прав на нерухоме майно.
{ Стаття 100 в редакції Закону N 997-V ( 997-16 ) від 27.04.2007 }
Стаття 101. Дія земельного сервітуту
1. Дія земельного сервітуту зберігається у разі переходу прав на земельну ділянку, щодо якої встановлений земельний сервітут, до іншої особи.
2. Земельний сервітут не може бути предметом купівлі-продажу, застави та не може передаватися будь-яким способом особою, в інтересах якої цей сервітут встановлено, іншим фізичним та юридичним особам.
3. Власник, землекористувач земельної ділянки, щодо якої встановлений земельний сервітут, має право вимагати від осіб, в інтересах яких встановлено земельний сервітут, плату за його встановлення, якщо інше не передбачено законом.
4. Власник земельної ділянки, щодо якої встановлений земельний сервітут, має право на відшкодування збитків, завданих встановленням земельного сервітуту.
Додано: 30 січня 2013 18:44
Solpadeine
star13 писав:Можливо, краще встановити сервітут, згідно із Земельним кодексом України від 25.10.01 №2768-ІІІ:
спробуйте

Додано: 30 січня 2013 19:26
lara.s
Може й краще ,але на фірмі що розробляла тех.док на серевітут не рішились,кажуть узгоджувать в області, й так як ми з села це взагалі дуже складно за відсутністю нормальних ген.планів ,та карт охоронних зон (це по газопроводу) і т.д.Питання коротше в тому ,як визначити проходження червоних ліній в умовах старої забудови (одноповерховий чотирьохквартирний будинок, у кожної квартири окремий вихід та приквартирна територія).2 квартири виходять до річки їм простіше тер.більше для господарчих споруд, й 2 на сторону вулиці.Дуже щасливі люди бо їм дістається менше 2 соток (таке собі гетто)й ті сільрада хоче чікнуть. Мені сьго,дні порадили зробити геодезичну зйомку з нормальним масштабом,нанесенням сусідніх з.д. та прокладених комунікацій й затвердити у газовиків нанесені комунікації.Тоді можна буде якось предметно говоити. Або приватизувати тільки під самим будинком а там хай та сільрада подавиться V_Bobruisk .
Додано: 12 квітня 2013 10:19
Праздничная
Ксенія,
Так як я тільки цю тему побачила, то скажу з практичної позиції, яка вже не одного разу мене виручала в суді.
Тут головні питання:
1. чи перебуває на балансі в ЖЕК будинок? --- якщо він приватний та не перебуває на балансі то клас,
2. скільки входів та виходів в квартирах - тобто якщо є 3 квартири та у кожної з них є окремий вихід на вилицю а не на сходинкову площадку - то клас.
Тепер маючи відповіді на ці 2 питання звератємо увагу суду або сторін на ДК БС 018-2000. Там зазначено, що будинки котрі мають власні виходи на вулицю (по принципу 5 квартир - 5 виходів) є не багатоквартирними, а одноквартирними зблокованими килимового типу.
Але хотілося б зазначити що наші великі 450 мудреців з 2009 року не можуть прийняти новий Житловий Кодекс, але на віть там знову немає визначення щож таке в решті решт - БАГАТОКВАРТИРНИЙ БУДИНОК. А навіщо хай сворюються юридичні преценденти коли з/д проиватизувати під багатоквартирним будинком неможливо без створення ОСББ, а ОСББ на 8 квартир ніхто реєструвати не хоче. Хай люди ці бабушки і дедушки та всі інші і далі мучаються в суді доказуя, що їх будинок н 2 квартири на 3-х власників не є багатоквартирним, а був побудований ще в 1925 році однією сімєю, а потім поділений спадкємцями на дві частини.
Це нікого не турбує ї....я собі люди з нашим законодавством

Додано: 12 квітня 2013 21:09
zemkov
Праздничная писав:є не багатоквартирними, а одноквартирними зблокованими килимового типу.
А можна детальніше, що це за "підкилимні" типи? звідки вони беруться?
Праздничная писав:а ОСББ на 8 квартир ніхто реєструвати не хоче.
Дивно. Закон не передбачає хочу/нехочу, та й на кількість квартир начебто ліміту не встановлено...
Додано: 15 квітня 2013 09:27
Праздничная
zemkov, Я якщо чесно не вдавалась в пошуки звідки подібна термінологія, але це - європейський державний класифікатор ратифікований в Україні. Я його неодноразово використовувала в суді в подібних спорах. І навіть більше коли у мене особисто провіряла Прокуратура документи (бо в мене одні сусіди почали шось там стартувати самі головне купили частину будинку у 2004 році коли ми вже подали на сесію документи (спочатку головне підписали всі акти та написали розписки про відсутність претензій по поділі ділянки хоча сама ділянка ділилась по фактичному використанні по парканах, вони купували і не задумувались що купують), то використовувала його і все знову ж таки вийшло. Тому я написала за ДБ БС 018-2000 з практичної позиції. А тк як немає іншого НПА який би давав визначення багатоквартирного будинку, а ДК БС 018-2000 був ратифікований то він є доступним до використання. І навить Вищі суди погоджувались з подібною аргументацією Pioner
Додано: 15 квітня 2013 22:21
zemkov
Дякую за роз'яснення,
Праздничная
Я чудово розумію, що таке зблоковані будинки, і що вони можуть бути одноквартирними.
На рахунок будинка "килимового типу" - погоджуюсь, відстав від життя.

Але і Ви погодьтесь - звучить кумедно, наприклад як "паркетний джип".

Додано: 17 квітня 2013 10:01
Праздничная
zemkov,

Додано: 12 листопада 2013 23:57
valdis2000
Праздничная писав:Ксенія,
Так як я тільки цю тему побачила, то скажу з практичної позиції, яка вже не одного разу мене виручала в суді.
Тут головні питання:
1. чи перебуває на балансі в ЖЕК будинок? --- якщо він приватний та не перебуває на балансі то клас,
2. скільки входів та виходів в квартирах - тобто якщо є 3 квартири та у кожної з них є окремий вихід на вилицю а не на сходинкову площадку - то клас.
Тепер маючи відповіді на ці 2 питання звератємо увагу суду або сторін на ДК БС 018-2000. Там зазначено, що будинки котрі мають власні виходи на вулицю (по принципу 5 квартир - 5 виходів) є не багатоквартирними, а одноквартирними зблокованими килимового типу.
Але хотілося б зазначити що наші великі 450 мудреців з 2009 року не можуть прийняти новий Житловий Кодекс, але на віть там знову немає визначення щож таке в решті решт - БАГАТОКВАРТИРНИЙ БУДИНОК. А навіщо хай сворюються юридичні преценденти коли з/д проиватизувати під багатоквартирним будинком неможливо без створення ОСББ, а ОСББ на 8 квартир ніхто реєструвати не хоче. Хай люди ці бабушки і дедушки та всі інші і далі мучаються в суді доказуя, що їх будинок н 2 квартири на 3-х власників не є багатоквартирним, а був побудований ще в 1925 році однією сімєю, а потім поділений спадкємцями на дві частини.
Це нікого не турбує ї....я собі люди з нашим законодавством

Здрвствуйте, а можно ли применить это понятие одноквартирного зблокованого типу к двухэтажному четырёх квартирному дому, когда две квартиры на первом этаже и две на втором этаже, у первого этажа раздельные выходы на одной стороне, а у второго этажа на другой противоположной стороне?
Спасибо.
Re: Приватизація земельної ділянки під квартирою, будинок 3-квартирний 1-поверховий
Додано: 01 квітня 2015 14:12
Mix86
Доброго всем дня.
Подскажите какой на сегодняшний день порядок приватизации земельного участка под многоквартирным домом.
Исходные данные:одноэтажный дом(старой постройки) на 2 хозяина,у каждого отдельный вход,участок поделен по фактическому пользованию(не документально).Документы которые в наличии:правовой на квартиру,техпаспорт на квартиру.
Re: Приватизація земельної ділянки під квартирою, будинок 3-квартирний 1-поверховий
Додано: 01 квітня 2015 14:43
Vladimir_m
нужно свидетельство на жилой дом, а не квартиру. інакше в спільну сумісну, а вже потім ділити, но опять же со свидетельством на дом.
Приватизація земельної ділянки під квартирою, будинок 3-квартирний 1-поверховий
Додано: 30 липня 2015 00:06
ghostangel
Vladimir_m, а за умови, що є свідоцтво про спільну часткову власність на будинок і рішення суду про надання земельних ділянок в користування обом власникам (в тому числі спільних площ)? земагенство страшить відмовою у видачі, бо з приватизацією звертається тільки один власник
Приватизація земельної ділянки під квартирою, будинок 3-квартирний 1-поверховий
Додано: 22 лютого 2016 15:37
harchencoi
Доброго дня
Співвласники 4-х картирного житлового будинку (одноповерхового) виявили бажання приватизувати прибудинкову територію, яка знаходиться в їхньому користуванні з 74 року. Кожен має технічний паспорт на свою квартиру. Чи можна їм приватизувати цю земельну ділянку (якими повинні бути їхні кроки?), якщо не можна то як аргументувати відмову?
Приватизація земельної ділянки під квартирою, будинок 3-квартирний 1-поверховий
Додано: 22 лютого 2016 16:20
ппзкб
harchencoi, Можна. Читайте ст. 89 ЗКУ.
Приватизація земельної ділянки під квартирою, будинок 3-квартирний 1-поверховий
Додано: 25 лютого 2016 17:19
ignatpil
за вказаною Вами характеристикою даний будинок являється багатоквартирним (3 і більше квартир) тому приватизація можлива лише у відповідності п.2 ст.42 ЗКУ - ОСББ
Приватизація земельної ділянки під квартирою, будинок 3-квартирний 1-поверховий
Додано: 25 лютого 2016 17:27
ппзкб
ignatpil, Необов'язково. Поперше кількість квартир значення не має. І тут має місце спільна часткова(а не сумісна) власність, оскільки
harchencoi писав: Кожен має технічний паспорт на свою квартиру
Приватизація земельної ділянки під квартирою, будинок 3-квартирний 1-поверховий
Додано: 25 лютого 2016 17:52
alla2612
ппзкб писав: кількість квартир значення не має
Має.ignatpil дав відповідь правильну.Це багатоквартирний будинок - тільки ОСББ.Технічний паспорт на квартири мають жителі і 100 квартирного будинку. В такому випадку виділіть землю під 100 квартирою на девятому поверсі.
Приватизація земельної ділянки під квартирою, будинок 3-квартирний 1-поверховий
Додано: 26 лютого 2016 09:31
ппзкб
alla2612,
alla2612 писав: Технічний паспорт на квартири мають жителі і 100 квартирного будинку. В такому випадку виділіть землю під 100 квартирою на девятому поверсі.
Приклад не по темі. Мова йдеться про
harchencoi писав: 4-х картирного житлового будинку (одноповерхового)
. ignatpil дав дав правильну відповідать, але це не єдиний категоричний варіант, якщо є можливість віділити кожному окрему частку, то створення ОСББ це тільки плодіння купи непотрібних паперів.
Приватизація земельної ділянки під квартирою, будинок 3-квартирний 1-поверховий
Додано: 01 березня 2016 09:39
harchencoi
Скажіть будь-ласка а якщо співвласники того ж 4-х картирного житлового будинку (одноповерхового) будинку не в змозі створити ОСББ (по стану здоров`я) чи може міська рада відвести їм землю наприклад у постійне користування чи в оренду, а не у власність? Чи для цього також треба створювати ОСББ?
Приватизація земельної ділянки під квартирою, будинок 3-квартирний 1-поверховий
Додано: 02 березня 2016 16:00
ignatpil
Немає різниці чи в приватну чи постійне корист. або оренду - можна тільки ОССБ , в постійне користув можна балансоутримувачу даного будинку (комунальному підприємству , тощо). До речі з 01.07.16 р. якщо власники квартир багатоквартирного бунку не створять ОССБ то будинки для їх утримання буде передано (через аукціон) іншим субєктам господарювання (які мають відповідні дозвільні документи) і відповідно вони матимуть право на передачу ним на праві пост корист прибудинкові території.
Приватизація земельної ділянки під квартирою, будинок 3-квартирний 1-поверховий
Додано: 02 березня 2016 16:18
ппзкб
ignatpil, Шановний не вводіть людей в оману! Не
ignatpil писав: тільки ОССБ
.
Перечитайте ЗКУ ст 89 п.п. 3,4,5. Не ускладнюйте людям і так не легке життя
Приватизація земельної ділянки під квартирою, будинок 3-квартирний 1-поверховий
Додано: 02 березня 2016 19:02
alla2612
ппзкб писав: Перечитайте ЗКУ ст 89 п.п. 3,4,5.
Підкажіть, будь ласка як на практиці робиться така технічка?Чи одна на 4-ох співвласників, чи кожному можна окремо (зразу)?
Приватизація земельної ділянки під квартирою, будинок 3-квартирний 1-поверховий
Додано: 02 березня 2016 19:03
alla2612
пункт "г" новий з 2015 року