pan4ik писав:dexster, напишіть будь-ласка свій коментар!!!!!
6. Державному комітету фінансового моніторингу разом з Державним комітетом із земельних ресурсів визначити у десятиденний строк порядок проведення моніторингу інформації про прийняті органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування рішення, надані погодження та видані документи, пов’язані з передачею у власність земельних ділянок, з метою унеможливлення використання схем їх незаконного отримання та відчуження.
Уже очень хочется почитать этот документ - ибо объект мониторинга весьма туманен, а проследить принятые по забитым сёлам в 90-х годах решения практически невозможно.
7. Рекомендувати сільським, селищним, міським радам сприяти діяльності територіальних органів Державного комітету із земельних ресурсів та державних підприємств, що належать до сфери його управління, пов’язаній з організацією безоплатних оформлення та видачі громадянам України державних актів на право власності на земельні ділянки за місцем їх розташування, зокрема, шляхом залучення до такої діяльності інженерів-землевпорядників сільських, селищних і міських рад.
Кстати, им эти госакты подписывать. Что будет, если руководитель органа местного самоуправления не захочет подписывать? Может он будет неуверен в достоверности сведений, изложенных в госакте? Отдельным интересным вопросом будет реализация процедуры в столице нашего славного государства - городе-герое Киеве.
8. Державному комітету із земельних ресурсів подати протягом місяця Кабінетові Міністрів України пропозиції щодо спрощення та здешевлення процедури виготовлення і узгодження документації із землеустрою, необхідної для прийняття органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування рішень про передачу у власність громадянам України земельних ділянок.
"Спрощеная процедура" уже давно всем оскомину набила. Кроме того, её можно реализовать только на уровне изменений в законодательство. Кстати, в сентябре 2008 года, если кто не заметил, процедура была упрощена. Поэтому работать стало сложней.
9. Міністерству охорони навколишнього природного середовища, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям забезпечити інформування щомісяця до 10 числа наступного періоду Кабінету Міністрів України про виконання цієї постанови.
Красавцы! Этим постановлением объявили независимость Держкомзема от Минприроды и тут же по старинке назначили его смотрящим!
1. Цей Порядок визначає спрощену процедуру безоплатних оформлення та видачі громадянам України у 2009 році державних актів на право власності на земельні ділянки для будівництва та обслуговування жилого будинку і господарських будівель, ведення особистого селянського господарства в межах населених пунктів та садівництва у розмірах, визначених статтею 121 Земельного кодексу України, після прийняття рішення про передачу громадянам безоплатно у приватну власність земельних ділянок:
Кстати, согласно ст. 121 ЗКУ целевое звучит как "для будівництва і обслуговування
жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)". В постановлении решили написать, как в декрете. Хоть и мелочь, но уже несоответствие закону (плюс причина для отказа: "у вас целевое не то, что в постановлении записанное" - "а другого ж нету" - "меняйте решение органа власти" - "а как" - "это ваши проблемы").
А как быть, если площадь земельного участка, переданного в собственность согласно статьи 67 старого ЗКУ (від 18.12.1990 № 561-XII), в посёлке составляет не 0,15, а 0,25 га? Зовём хирурга и будем резать? Или вообще выдавать не будем, поскольку в постановлении прямая отсылка только с статье 121 нынешнего ЗКУ?
2. Для одержання державного акта на право власності на земельну ділянку громадянин або уповноважена ним особа звертається із заявою про видачу такого акта до представника територіального органу Держкомзему, який в установленому Держкомземом порядку забезпечує організацію прийому таких заяв у кожному населеному пункті.
Населенных пунктов у нас в стране, если кто забыл, 29835. И в каждом надо будет организовать прием.
До заяви додаються:
...
копія документа про присвоєння ідентифікаційного номера у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та інших обов’язкових платежів;
Вы в курсе - у некоторых нету (несколько десятков тысяч наших сограждан).
копія рішення органу місцевого самоврядування або районної державної адміністрації щодо передачі земельної ділянки у власність.
Не все его найдут: "колись було, але десь загубилось". В сельсовете тоже ничего нету.
Заява про видачу державного акта на право власності на земельну ділянку приймається за актом приймання-передачі.
Плюс еще две бумажки.
3. На підставі заяви про видачу державного акта на право власності на земельну ділянку протягом трьох робочих днів з дати її надходження територіальні органи Держкомзему (далі — замовники) укладають:
договори на проведення державної реєстрації державного акта на право власності на земельну ділянку — з державним підприємством “Центр державного земельного кадастру” (далі — Центр кадастру).
Заключать должно областное управление, ибо оно распорядитель денег. Еще несколько бумажек с подписями и печатями.
До договору на проведення державної реєстрації замовник додає технічну документацію із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку (далі — технічна документація), крім випадків передачі земельних ділянок громадянам у приватну власність відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 р. № 15-92 “Про приватизацію земельних ділянок”;
Когда по декрету - тогда надо выдавать по дежурному кадастровому плану. А в нем информации про границы этого участка нету...
договори на розроблення технічної документації — з державними підприємствами, в тому числі Центром кадастру, що належать до сфери управління Держкомзему та мають ліцензію на проведення робіт із землеустрою (далі — виконавці), при передачі земельних ділянок громадянам у приватну власність відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 р. № 15-92 “Про приватизацію земельних ділянок”.
Незаконні переваги (Хозяйственный кодекс Украины: "1. Загальними принципами господарювання в Україні є: забезпечення економічної багатоманітності та рівний захист державою усіх суб'єктів господарювання"; ну и тут есть что почитать -
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... eg=2210-14).
До договору на розроблення технічної документації замовник додає такі документи:
...
довідку про присвоєння кадастрового номера земельної ділянки;
Извечный вопрос - можно ли присваивать кадастровый номер, если еще неизвестны границы?
наявну інформацію про земельну ділянку, яка може бути використана для виготовлення технічної документації.
А если её нету (при чём в ооочень многих случаях)?
У разі укладення договору на розроблення технічної документації з виконавцем, крім Центру кадастру, замовник повідомляє регіональний відокремлений структурний підрозділ Центру кадастру (далі — регіональна філія Центру кадастру) про укладення такого договору для підготовки матеріалів чергового кадастрового плану.
Еще одно письмо написать.
4. Виконавець протягом 10 робочих днів з дня укладення договору на розроблення технічної документації:
отримує в регіональній філії Центру кадастру матеріали чергового кадастрового плану в електронному вигляді;
Вот прям щас ДЗК взял всё и отдал институту землеустройства. Бесплатно (у него ж расценки не только на то, чтобы брать, но и на то, чтобы давать).
виконує необхідні обстежувальні, польові та камеральні роботи;
А как насчёт топографо-геодезических? Или без них обойдемся? Кстати, они за отдельную плату (
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... g=z0484-03).
виготовляє технічну документацію у двох примірниках та подає їх на паперовому та електронному носіях до регіональної філії Центру кадастру і замовникові для погодження.
А какие критерии согласования/несогласования? У заказчика и у ДЗК?
У разі виявлення недостовірних відомостей у заяві та визначених у пункті 2 цього Порядку документах виконавець повертає замовнику протягом трьох днів з дати їх надходження подані документи з обґрунтуванням причини повернення.
Гм. А договор уже заключен и работу надо делать. Время и ресурсы на "анализ документов" потрачены. Как быть? Кто будет крайним?
6. Регіональна філія Центру кадастру протягом трьох робочих днів з дня надходження технічної документації на паперовому та електронному носіях перевіряє її зміст, вносить відповідні відомості до бази даних державного земельного кадастру та передає до районного (міського) підрозділу регіональної філії Центру кадастру.
А если есть проверка, то есть и возможность отказа во внесении информации? Как быть после отказа, если обнаружена "накладка"? При чем явно неправильными являются сведения АС ДЗК, а не исполнителя работ?
8. Державний акт на право власності на земельну ділянку, підписаний замовником та органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування, який прийняв рішення про безоплатну передачу громадянинові земельної ділянки у власність, передається відповідному районному (міському) підрозділу Центру кадастру для державної реєстрації такого акта.
Сроки не установлены. И это правильно. Их предсказать невозможно. Но как объяснить обеспокоенному гражданину?
9. Видача державного акта на право власності на земельну ділянку здійснюється представником районного (міського) підрозділу Центру кадастру у строк, що не перевищує 30 днів з моменту подання заяви про його видачу, за місцем розташування земельної ділянки.
А если не уложились? Кто тогда виноват?
Замовник організовує видачу державних актів на право власності на земельну ділянку в кожному населеному пункті.
Ну да. Их 29835, если помните.
Розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня є Республіканський комітет Автономної Республіки Крим із земельних ресурсів, головні управління Держкомзему в областях, мм. Києві та Севастополі.
Всё деньги - только через область. Область задолбается бумажки подписывать.
Одержувачами бюджетних коштів є державне підприємство “Центр державного земельного кадастру”, інші державні підприємства, що належать до сфери управління Держкомзему та мають ліцензії на проведення робіт із землеустрою.
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... eg=2210-14
3. Бюджетні кошти спрямовуються на:
оплату робіт і послуг з виготовлення бланків державних актів на право власності на земельну ділянку, технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку, та здійснення державної реєстрації державних актів на право власності на земельну ділянку;
Извечный вопрос - почему
государство должно платить деньги за
государственную регистрацию.
збільшення граничної чисельності та поліпшення матеріально-технічного забезпечення працівників Держкомзему і підпорядкованих йому територіальних органів.
А туда реально пойдет ОЧЕНЬ много денег. При чем остается вопрос - куда деть вновь набранных людей после 01.01.2010? Их работа, как бы, после этой даты не нужна. Может всех набрать по срочных трудовых договорах?
5. Закупівля товарів, робіт і послуг проводиться за рахунок бюджетних коштів у встановленому законодавством порядку.
При выполнении работ по землеустройству, теоретически тендеры не нужны, но тогда надо выполнять работы согласно
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... g=z0579-01, а еще нельзя забывать про
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... eg=2375-15. И 800 грн. за каждую техничку надо как-то обосновать.
6. Відшкодування витрат на здійснення державної реєстрації державних актів на право власності на земельну ділянку, виконання робіт з виготовлення бланків державних актів на право власності на земельну ділянку та розроблення технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку, здійснюється на підставі укладених договорів, платіжних доручень і підтвердних документів.
Иначе говоря, заплатим сильно ПОТОМ. Может быть. Если захотим. А что будет с этой статьей расходов в новом бюджетном году (да и в этом тоже), еще неизвестно.
8. Після закінчення бюджетного періоду залишки бюджетних коштів, що обліковуються на рахунках головного розпорядника бюджетних коштів станом на 1 січня відповідного року, повертаються до Стабілізаційного фонду.
Да-да-да! Кто не успел - тот опоздал!
9. Складення та подання фінансової звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.
КРУ, Рахунковая палата и Госинспекция по ценам уже облизываются.