Сторінка 95 з 134

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 28 грудня 2012 12:49
Сhibis
HelpDesk.rar
Пропоную в цій темі обговорювати викладену в архіві інструкцію та Впровадження системи підтримки користувачів Help-Desk НКС. Що собою являє це ПЗ ще не встановив, взагалі чекали КРС. Я так розумію це подарунок від центрального ДЗК на Новий рік. Розгортайте.

09.04.2013
Alexxp писав:Повідомлення адміністратора НКС
Перед початком користування функцією НКС «Внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру» обов’язково уважно ознайомтеся з відповідною інструкцією НКС в розділі Довідка «Внесення до ДЗК відомостей (змін до відомостей)»!
Особливо уважно прочитайте інформацію на 12-13 сторінці вищезазначеної інструкції, для того щоб краще розуміти механізм внесення змін в Поземельну книгу через обмінний файл – «Інформація про обмінний файл для внесення змін до ДЗК». Пам'ятайте, що внесення змін в Поземельну книгу процес, який буде дуже важко виправити, як що будуть допущені помилки, через не уважність та нехтування інструкцією!
Зміни
  Hidden text. You must register
Внесення архівних даних
► Показати
Внесення відомостей
► Показати
Надання відомостей
► Показати
Реєстрація ЗД
► Показати
Робота із заявками
► Показати
Заява про надання відомостей з Державного земельного кадастру (згідно додатку 42).docx.rar
Трансакція «Надання уповноваженими посадовими особами органів місцевого самоврядування та Центрів надання адміністративних послуг відомостей з Державного земельного кадастру про земельну ділянку без інформації про.zip
Інструкції користувача з додавання до свого облікового запису інформації про Центри надання адміністративних послуг.zip
Контакти Технічної підтримки для вирішення питань по НКС:
+380444540273
+380444540276
Веб

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 20 травня 2016 15:14
vildkz
Повідомляємо, що можливість прийняття остаточного рішення щодо розгляду заяви про реєстрацію земельної ділянки (перехід з 5 етапу виконання на 6 чи 7-й етапи виконання) – доступна не раніше ніж через 7 днів з моменту створення відповідної заявки в НКС.
нові напрацювання Nenayu

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 20 травня 2016 15:31
sergmsv79
vildkz писав: Повідомляємо, що можливість прийняття остаточного рішення щодо розгляду заяви про реєстрацію земельної ділянки (перехід з 5 етапу виконання на 6 чи 7-й етапи виконання) – доступна не раніше ніж через 7 днів з моменту створення відповідної заявки в НКС.
КАПЕЦЬЬЬЬЬ...........упростили.....

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 20 травня 2016 15:39
SvitlanaG
цікаво... яким чином буде перехід на 6 етап?

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 20 травня 2016 15:59
Оксануля
Як на мене це є пряме втручання в дії кадастрового реєстратора

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 20 травня 2016 16:31
tops_a
Провірв. Кнопка перейти далі відсутня
► Показати

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 20 травня 2016 16:31
cerdred
vildkz писав: Повідомляємо, що можливість прийняття остаточного рішення щодо розгляду заяви про реєстрацію земельної ділянки (перехід з 5 етапу виконання на 6 чи 7-й етапи виконання) – доступна не раніше ніж через 7 днів з моменту створення відповідної заявки в НКС.
Це тепер по срочняку зробити не вийде, правильно я розумію?
SvitlanaG писав: цікаво... яким чином буде перехід на 6 етап?
Може, перерахуванням доведеної з ГУ сумми на певний рахунок.... lol2
А нам, на вихідні, довели з ГУ, що вони не вихідні, так як НКС три дні не працювала. Наче то вина райземів що программа "лежала".... facepalm

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 20 травня 2016 16:38
Яринка
1 Невизначений тип помилки Прийняття остаточного рішення щодо розгляду даної заяви, буде доступно Вам - через 7 днів з моменту створення заяви в системі. Критична
Ну це взагалі жах!!!!!!! Тепер ТУПИМ реєстраторам треба буде сім днів щоб прийняти рішення facepalm

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 20 травня 2016 16:39
Яринка
Добре з простими ділянка, а позачергове АТО ?!!?!?!

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 20 травня 2016 16:49
Сhibis
Не зрозуміло чому розробники втрутились в строки процесу перевірки... Нова вказівка з Центру? Як варіан- їх статистика разом з аналітикою (невже вона є взагалі ?) дали невтішні висновки - неналежна якість виконання п.111 Порядку ведення ДЗК. "Бджоли" НКС повинні перевіряти відповідність поданих документів вимогам, передбаченим пунктом 67 цього Порядку та електронний документ відповідно до п 74, а натомість етап перевірки "пролітається" з максимально дозволеною швідкістю V_Bobruisk Так "штампують" і будуть "штампувати" - це все від організації роботи на місцях залежить і від кваліфікації (якості) виконавця (Геноцид Професійних Спеціалістів (ГПС) таких виконавців вже половину "викосив" і цей процес триває). Одного не розумію - якщо дійсно відмінять миттєвий перехід з 5 етапу - це ж штучна перепона для такої, в усі часи доходної статті, як "Миттєве вирішення питання для зацікавлених". Щось вони там або похворіли або "рада верховних" служби ДГК змінює ланцюжкові схеми (вважається, що значний процент "ліваку" зїдається голодними та злими від виконуваних доручень виконавцями та їх безпосередніми керівниками Obid ). Так на місцях атрофуються.. тобто адаптуються... В будь-якому разі на перший погляд нововведення спрямоване на посилення контролю за процесом проведення реєстрації, ось тільки вже так повелося у нас, що кожна друга ініціатива "зверху" (це оптимістичний показник morgayu) породжує безлад та ускладнення процесу.

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 20 травня 2016 17:18
Світлана В
Нова кнопка дійсно не працює, перевірено, будемо чекати - результату,через 7 днів, а цікаво якщо буде перетин (накладка) з сусідньою ділянкою, воно відразу покаже результат, чи через сім днів? Упростили - я в шоці facepalm facepalm facepalm

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 20 травня 2016 19:11
Zuyka
Видать ждать платы за срочность!!!!

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 21 травня 2016 10:00
vitas007
vildkz писав:Повідомляємо, що можливість прийняття остаточного рішення щодо розгляду заяви про реєстрацію земельної ділянки (перехід з 5 етапу виконання на 6 чи 7-й етапи виконання) – доступна не раніше ніж через 7 днів з моменту створення відповідної заявки в НКС.
нові напрацювання Nenayu
Думаю це зроблено щоб не завантажувати сервер в один час один день. Прогнозування сьогодні вкінули 10 тис. Хмл завтра 5 тис. І т.д. Система знає що їй через 7 днів треба ковтнути стікі файлів.
Питання в іншому чи нормально зроблений (буфер-режим очікування 7 днів) чи не будуть з там пропадати заявки та нормально передавати на реєстрацію.
А так реєстраторам ще роботи підкинули - співчуваю, купуйте потовстіше блокноти...)))

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 21 травня 2016 10:21
cerdred
В кого робе НКС, скажіть, більше чим по 3 ОФ через архівні дані й досі не грузе?

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 21 травня 2016 12:47
w1per5
cerdred писав: В кого робе НКС, скажіть, більше чим по 3 ОФ через архівні дані й досі не грузе?
так все й залишилось, до 3 шт.

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 21 травня 2016 15:01
Azhimut
vitas007 писав: НКС уже не приймає хмл без останніх поправок 1051 а саме в блоці про обмінний файл та виконавця робіт...
Та вроде залетают обменники по-старому...
Не по темі
cerdred писав: Це тепер по срочняку зробити не вийде, правильно я розумію?
"Вполовину" уравняли разработчиков, может и сами того не понимая

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 24 травня 2016 15:27
Ангелина
Колеги, при виправленні помилки, що виникла у відомостях ДЗК, внаслідок перенесення (помилкового) до ДЗК відомості про земельну ділянку, яка не була зареєстрована в державному реєстрі земель видало - повідомлення "Інформація в НКС про дану земелльну ділянку не була зареєстрована, можливо ЗД була внесення іншим методом"- що б це означало?

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 24 травня 2016 16:08
kadastrmadastr
Ангелина писав: можливо ЗД була внесення іншим методом
да! іншим методом! через сраку! як 90 % всієї бази. Ushas

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 24 травня 2016 16:26
Vel
Ангелина писав: що б це означало?
може ви дану ділянку підливали через Внесення архівних даних, а не через транзакцію Реєстрація земельної ділянки?

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 24 травня 2016 17:00
Ангелина
Vel писав: може ви дану ділянку підливали через Внесення архівних даних, а не через транзакцію Реєстрація земельної ділянки?
ну припустим, що ми її закинули через архівні дані але сам фунціонал називається "виправленні помилки, що виникла у відомостях ДЗК, внаслідок перенесення (помилкового) до ДЗК відомості про земельну ділянку, яка не була зареєстрована в державному реєстрі земель"...то чому далі не пускає?

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 24 травня 2016 18:37
Світлана В
Ангелина писав:
ну припустим, що ми її закинули через архівні дані але сам фунціонал називається "виправленні помилки, що виникла у відомостях ДЗК, внаслідок перенесення (помилкового) до ДЗК відомості про земельну ділянку, яка не була зареєстрована в державному реєстрі земель"...то чому далі не пускає?
Я, гадаю, що Ви її загрузили, через архівні дані, підтвердили, але вона не обновилася та ПК не відкрито, Вам спочатку потрібно відкрити на неї поземельну книгу, а потім вносити зміни.

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 24 травня 2016 19:46
Ангелина
Світлана В писав: потрібно відкрити на неї поземельну книгу
як поземельку відкривати, коли земельна ділянка не внесена до державного земельного реєстру?

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 24 травня 2016 22:06
Vel
Додали дві транзакції з видалення ділянок (перенесення до архіву) - ви скоріше за все пішли транзакцією, яка для перенесення в архів земельних ділянок, що були зареєстровані безпосередньо в НКС через транзакцію Реєстрація земельних ділянок. Спробуйте, піти через другу транзакцію по перенесенню ділянок в архів.

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 24 травня 2016 22:14
Світлана В
Ангелина писав:
як поземельку відкривати, коли земельна ділянка не внесена до державного земельного реєстру?[/qЯкщо я вірно зрозуміла, коли через кадастрові номери Ви шукаете кадаст. номер, Вам видає інформацію, що геометрію земельної ділянки не знайдено, земельна ділянка відсутня, пакетно завантажено або у форматі ін- 4 - написала декілька варіантів, які можуть бути, то для відкриття ПК Вам спочатку потрібно через внесення архівних даних загрузити файл з невірною геометрією, відкрити ПК,а потім через функціонал повідомлення про виявлення помилки, уже з вірною геодезією внести зміни.

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 25 травня 2016 08:58
SvitlanaG
якщо ділянка не була зареєстрована, на неї не можна відкривати ПК. дата відкриття ПК - це дата реєстрації в ДРЗ.
транзакція "Виправлення технічної помилки, допущеної у відомостях ДЗК, внаслідок перенесення (помилкового) до ДЗК відомостей про земельну ділянку, яка не була зареєстрована в державному реєстрі земель" на 5 етапі не пускає "Попередження Заява потребує погодження центрального апарату Критична".
а чому таке повідомлення?
Ангелина писав: повідомлення "Інформація в НКС про дану земелльну ділянку не була зареєстрована, можливо ЗД була внесення іншим методом"
можливо це пакетне завантаження ще від ПРС? або дійсно не підтвердили оновлення через архівні дані.

Національна кадастрова система (НКС) та СПК Help-Desk НКС

Додано: 26 травня 2016 23:38
sergmsv79
Таке питання: Яку у Вас пише адресу у строкі браузера?