Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
одесса писав:то звідки посадова особа ОМС яка готує проект рішення знає за рахунок яких земель буде здійснено відведення. от тут і потрібен висновок архітектури, бо саме компетенція архітектури визначати категорію земель на підставі наявної (майже завжди тільки генплан без ДПТ або зонування) містобудівної документації.
Просвітіть будь-ласка:
- яким чином генеральний план визначає "категорію земель"? можливо ви мали на увазі – "функціональне використання території в межах розселення"? Ось тут http://minregion.gov.ua/attachments/files/bydivni ... muvannja/DBN_b.1.1_15_2012.pdf, мені не вдалося ні про цільове призначення ні про категорію земель щось знайти 5+5=?
Наприклад http://gorod.lugansk.ua/i/General'nyy_plan.pdf тут щось я не побачив категорій земель
- який саме висновок архітектора на стадії надання дозволу на проект відведення Ви маєте на увазі?
По питанню "Хто підкаже чи повинен архітектор надававати свій висновок на ОСГ в межах населеного пункту???"
Надіслано звернення до "Урядового контактного центру" з таким же питанням.
Чи необхідне погодження органом містобудування та архітектури проекту землеустрою щодо
відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення без зміни її цільового призначення в
межах населеного пункту, на якій відсутні об’єкти будівництва та не планується їх розміщення ?
Потрібне детальне роз'яснення п.2 ст.186-1 Земельного кодексу України
ГеоргійХХХ писав:Надіслано звернення до "Урядового контактного центру" з таким же питанням.
Чи необхідне погодження органом містобудування та архітектури проекту землеустрою щодо
відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення без зміни її цільового призначення в
межах населеного пункту, на якій відсутні об’єкти будівництва та не планується їх розміщення ?
Потрібне детальне роз'яснення п.2 ст.186-1 Земельного кодексу України
Ваше звернення надішлють у відповідий терорган Держземагентства, звідки напишуть відповідь з наступним змістом:
Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у межах населеного пункту або земельної ділянки за межами населеного пункту, на якій розташовано об’єкт будівництва або планується розташування такого об’єкта, подається також на погодження до структурних підрозділів районних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій у сфері містобудування та архітектури, а якщо місто не входить до території певного району, - до виконавчого органу міської ради у сфері містобудування та архітектури, а в разі, якщо такий орган не утворений, - до органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань містобудування та архітектури чи структурного підрозділу обласної державної адміністрації з питань містобудування та архітектури.
ГеоргійХХХ писав:А як в різних регіонах? Може є якість роз'яснення?
У нас ніяких роз'яснень з цього приводу немає. В статті 186-1 саме розробник повинен подати проект до відповідних погоджувальних органів. А реєстратор після цих погоджень не повинен провтикати перед реєстрацією ЗД хто саме повинен погоджувати. Хоча в нас всі проекти розробники тягнуть в архітектуру, навіть ОСГ за межами.
Volodar, саме у Вашому посиланні на http://gorod.lugansk.ua/i/General'nyy_plan.pdf різним кольором виділені зони, які відносяться до тієї чи іншої категорії. якщо їх назва прямо і не збігається з наявними по закону категоріями, то це вже недоліки самого генерального плану, через які потім при плануванні забудови і виникають спірні питання щодо цільового використання.
не існує іншого БАЗОВОГО документу крім генерального плану яким визначено цільове призначення існуючої забудови та пріоритеті її розвитку також із зазначенням того чи іншого цільового призначення.
щодо висновку архітектури - не на стадії надання дозволу, а на стадії погодження проекту землеустрою.
Я думаю що в урядовий контактний центр писати не має сенсу, треба скласти звернення до Держземагентства таким чином щоб не було можливості відповісти "про все навкруги", бо первірка законності прийнятих рішень "товарищами в погонах" може аукнутись притягненням до корупції за зловживання, а не тільки скасуванням рішення ради. Є у когось ідеї викладайте, може щось змеркуємо разом. Віправлення листа від місцевої ради гарантую.
Навіть коли ГУ просить роз'яснити про "кругле" (телефонуючи керівникам департаментів, відділів, вносячи пропозиції і просячи розібратися і надати однозначну відповідь, відсилаючи спочатку електроною поштою, потім факсом, а потім і поштою) - через 40-50 днів ДЗА розяснює про "червоне" facepalm
якщо ви думаєте, що у Держземагентстві краще і більше знають та розуміють ніж фахівці які кожен день стикаються з колізіми чинного законодавства, то ви помиляєтесь.
якщо і є смисл писати до головних контор, то тільки у стилі "є така ситуація...... ми вважаємо, що шляхи вирішення такі .......чи суперечить це чинному законодавству?" тобто непотрібно заставляти їх там на горі думати. нічого доброго з цього не виходить. треба одразу прописувати свій власний механізм рішення проблеми, щоб отримати їх офіційно від владних установ.
стикнувся і я з проблемою відведення ОСГ в межах населеного пункту...без забудови_
думки натрапили на ст.20 ЗКУ п.5 5. Види використання земельної ділянки в межах певної категорії земель (крім земель сільськогосподарського призначення та земель оборони) визначаються її власником або користувачем самостійно в межах вимог, встановлених законом до використання земель цієї категорії, з урахуванням містобудівної документації та документації із землеустрою.
Земельні ділянки сільськогосподарського призначення використовуються їх власниками або користувачами виключно в межах вимог щодо користування землями певного виду використання, встановлених статтями 31, 33-37 цього Кодексу.
Земельні ділянки, що належать до земель оборони, використовуються виключно згідно із Законом України "Про використання земель оборони".
таким чином я розумію, що ОСГ як землі сільх категорії не погоджується у відповідності до містоб док архітектурою оскільки їх використання не регулюється цією самою містоб.док.
поки така от ідея
Всеволод 82 Давайте исходить из обратного вопрос не в виде использования земельного у частка в границах категорий, а вопрос о принципиальной передаче земель для осг, как земель с.х назаначения, в границах НП, ведь даний участок может быть в дальнейшем использован для градостроительних целей (да-нет определяет архитектор) и если ранее данный участок ни кому не передавался, то он находится в землях запаса, на которые по решению ОМС по ст.20 ЗКУ можно устанавливать любую категорию земель.
"Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у межах населеного пункту або земельної ділянки за межами населеного пункту, на якій розташовано об’єкт будівництва..."
Проблема в тому, що в українській мові сполучник або має 2 значення:
1. Уживається на означення того, що з ряду перелічуваних предметів (явищ і т. ін.) можливий тільки один
2. Уживається на означення того, що предмети чи явища періодично чергуються або змінюються іншими (с) Вікісловник
В нашому випадку, якщо читати "або" у першому значенні, то погоджувати ОСГ у межах треба, якщо у другому - то ні. В принципі логічно каже Volodar і скоріш за все законодавець мав на увазі перший випадок, бо тоді не було б сенсу окремо виділяти в тексті "в межах" і "за межами". Але так неоднозначно сформулювати - це треба вміти.
До прикладу, у нас ДЗА читає цей пункт в першому варіанті і вимагає погодження, а архітектура в другому і надає замість висновку папірця, що згідно 186-1 вони такого висновку не дають. От так і живемо.
Все дуже просто!
Як Ви домовитесь з органом, який здійснює надання/передачу земельної ділянки.
А ще краще отримати відповідне рішення уповноваженого на те органу, після чого його "просудити", підтвердивши таким чином, його законність.
Порядок дій такий:
1. Дозвіл.
2. Проект відведення та його погодження відповідно до ст.186-1 ЗК України.
3. Рішення про передачу земельної ділянки.
4. Від "заінтересованоі" особи (бажанно "своєї", підконтрольноі (наприклад, сусіда) особи) звертаємося до суду з позовом до відповідачів: органу який прийняв рішення про передачу ЗД та Вас про скасування цього рішення.
5. "Контролюємо" судовий процес і за результатами розгляду справи, отримуємо рішення суду в якому в мотивувульній частині прописано, що суб'єкт права власності на землю діяв у межах, порядку та спосіб наділених повноважень внаслідок чого прийняв правомірне рішення. А врезолютивній частині рішення - суд - відмовляє в задоволенні позову повністю.
Таким чином, Ви законно отримуєте земельну ділянку для ведення ОСГ!
абсолютно згоден, от тільки Ви цілковито " окреслили проблему" - оскільки трохи пізніше до суду звернуться прокурорські"" з тією ж пропозицією відмінити рішення за невідповідність ..вимогам закону..
питання: чи існує будь яка нормативна база щодо методології " погодження проектів землеустрою зі сторони архітектури??
питання по суду, дуже уважно і чітко вказуйте проблематику в позові _ щоб повторно не було можливим позиватись
доречі_ позовної давності для прокуратури щодо оскарження рішень ОМС нема !!! взагалі... сьогодні навіть можна оскаржити 1993 рік...
і це реальність...нажаль__
тому не лишайте "можливостей"
одесса, Власне прийняттям рішення щодо віднесення до тієї чи іншої категорії п.1 ст.20 ЗКУ. Зустрічав рішення на теренах інтернету - визначити земельну ділянку землями рекреаційного призначення для запобігання в подальшому передачи її для інших цілей.
[upd=1392020619][/upd] thom yorke, Дійсно кажучи звернить увагу на словосполучення "на якій розташовано" а не "на яких розташовано" маю думку, що таким чином віднесення наявності об'єкут будівництва на зд відноситься до другого випадку - за межами НП, в іншому випадку написали б на "яких" і в цьому разі віднесення було б до обох випадків і в межах і за межами.
Відповідь на лист щодо погодження документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення в межах населеного пункту (додається)
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Підкажіть будь ласка як правильно вказувати у висновку про погодження проекту земелеустрою п.7. Землекористувач (власник) земельної ділянки, за рахунок яких вилучається викупляється), надається земельна ділянка, якщо ця ділянка знаходиться за межами населеного пункту і згідно форм власності-державна????
андрійм писав:Підкажіть будь ласка як правильно вказувати у висновку про погодження проекту земелеустрою п.7. Землекористувач (власник) земельної ділянки, за рахунок яких вилучається викупляється), надається земельна ділянка, якщо ця ділянка знаходиться за межами населеного пункту і згідно форм власності-державна????
Якщо сумніваєтесь - то вкажіть що інформація відсутня, або викиньте ваший п. 7 взагалі - форма висновку ніде не встановлена, і тим паче - не затверджена. Ну а якщо так не проконає, подивіться хто надавав дозвіл, РДА чи обласне управління. Але вони не є власниками, бо право на ЗД вряд чи зареєстровано за ними.
андрійм писав:Підкажіть будь ласка як правильно вказувати у висновку про погодження проекту земелеустрою п.7. Землекористувач (власник) земельної ділянки, за рахунок яких вилучається викупляється), надається земельна ділянка, якщо ця ділянка знаходиться за межами населеного пункту і згідно форм власності-державна????
Дайте відповідь на запитання: чи відбувається у Вашому випадку "вилучення (викуп)" і тоді матимете відповідь, що вказувати у цьому пункті.