Сторінка 9 з 37

Додано: 26 травня 2014 15:57
lom
Ypravdom, як сама вартість нормо години розраховується? Тобто у БТІ вартість 59,85; як нам приватникам розрахувати ціну, на чому зосереджуватись?

Додано: 27 травня 2014 14:11
NaTaXa2807
Я не бухгалтер, але вважаю, що потрібно йти від мінімальної зарплати і витрат підприємства, так як написано в приказі.

[upd=1401190016][/upd]
Наприклад, я згідно зразку порахувала на своє підприємство, виходить вартість 1 н.г - 50 грн.

Додано: 27 травня 2014 15:23
tantra
Взагалі то вартість нормогодини можна і не визначати адже там написано ціна за домовленістю сторін

Додано: 27 травня 2014 15:36
Olp
NaTaXa2807 писав:Наприклад, я згідно зразку порахувала на своє підприємство, виходить вартість 1 н.г - 50 грн.
А де затверджували? І не зрізали вам вартість?
І якщо ФОП без найманої праці, то по тій методичці виходить подвійне включення з/п. Там треба якось інакше рахувати.

Додано: 27 травня 2014 17:32
Ypravdom
Наша обласна рада каже, що нормогодина КБТІ це не нормогодина по регіону, а приватні кожен розраховує свою, вже є приклад при нормогодині КБТІ 68грн, приватнику який розрахував 58-63грн затвердили 38грн, (і кожному по своїх витратах-затратах треба затверджувати в управлінні цін обласної адміністрації), тобто якщо для прикладу обєкт в КБТІ буде коштувати 160тис, в приватника по цій нормогодині буде 64тис
Як дід Панас казав: отака фігня малята))))

[upd=1401201279][/upd]
я на 2 тижні небуду онлайн, руляйте

Додано: 27 травня 2014 18:37
gladiator007
Доброго дня, підкажіть будь-ласка, якого зразку (стандарту) повинна бути печатка сертифікованого інженера з інвентаризації нерухомого майна . До мого сертифікату, майстерня, яка вимовляла печатку написала «Експерт Реєстраційний № ХХХХ», в моїх знайомих інвентаризаторів - «Інженер з інвентаризації нерухомого майна Реєстраційний № ХХХХ». Яка правильніша? Додаю фото. Дякую.

Додано: 27 травня 2014 18:56
Ypravdom
така як нижня, Ви не експерт а інженер, в експерта кримінальна відповідальність за діяння, а у Вас адміністративна))))

[upd=1401209612][/upd]
в мене такі зауваження по проекту змін інструкції:
1. Чому не визначено який саме орган місцевого самоврядування повинен затвердити підпорядкування архівів? Обласна, міська, районна, сільська рада?
Поясню чого в мене питання: комунальні БТІ підпорядковуються по різному, хто області, хто містам обласного значення (міська рада), може і є містам районного значення, в нашій області вже судилися місто з областю коли місто хотіло своє БТІ відкрити, але ж і матеріали в архіві коли Львівське обласне БТІ обслуговує місто Львів і 1,5 райони області (є перелік сіл і міст) а інші БТІ по районах незалежні від обласного БТІ мають свої архіви, то у архіві Львівського БТІ в основному матеріали по м.Львів, а вони більше цікавлять Львівську міську раду. Ось вам конфлікт інтаресів і причина мого питання.
2. Технічна інвентаризація об’єктів нерухомого майна підвищеної небезпеки та режимних об’єктів проводиться суб’єктами господарювання, визначеними органами місцевого самоврядування, на території яких знаходиться об’єкт нерухомого майна, відповідно до чинного законодавства, у складі яких працює один або більше виконавців робіт, які пройшли професійну атестацію.
У разі відсутності у складі виконавчого органу сільської, селищної, міської ради комунального підприємства з питань технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна таку роботу виконує комунальне підприємство відповідної районної державної адміністрації.
Питання: Чому в другому абзаці вказано тільки комунальне БТІ? Звідки беруться в тюрмах і на АЕС продукти? і від приватників)))) Хто годує нашу армію - приватники. То чому приватний інвентаризатор не може проводити заміри на цих обєктах? Є ж спеціальні норми допуску на режимні обєкти, підписуються спеціальні форми нерозголошення таємниць, все визначено підзаконними актами самих цих установ, чи може всі працівники КБТІ є державними службовцями і мають допуск до секретних матеріалів?
3. 2.4 Пункт 2.1.:
Доповнити пункт абзацами третім – п’ятим та сімнадцятим такого змісту:
«Зблокований житловий будинок - будинок квартирного типу, що складається з двох і більше квартир, кожна з яких має безпосередній вихід на приквартирну ділянку або вулицю.
Квартира в зблокованому житловому будинку та будинку садибного типу – ізольована сукупність житлових та допоміжних приміщень, які мають окремий вихід на приквартирну ділянку.
Приквартирна ділянка – земельна ділянка що примикає до квартири з безпосереднім виходом неї.»;
Кожна квартира у зблокованому житловому будинку та будинку садибного типу, як самостійний об’єкт нерухомості, повинна мати окремий вихід на приквартирну ділянку та повністю знаходитись на ній.
Приквартирна земельна ділянка, яка буде віднесена до кожної квартири як самостійного об’єкту, повинна мати окремий виїзд на вулицю (провулок,
площу тощо).
Не допускається щоб:
приквартирна земельна ділянка або її частини відносились одночасно до двох (або більше) квартир;
на території приквартирної ділянки квартири в зблокованому житловому будинку та будинку садибного типу як самостійного об’єкта знаходились приміщення, господарські будівлі, споруди та їхні частини (в тому числі в різних рівнях (поверхах)), які відносяться до іншого об’єкта нерухомого
майна;
приквартирна земельна ділянка складалася з декількох окремо розташованих (не з’єднаних між собою) частин.
Питання: чи може оформлятись право власності на приквартирну земельну ділянку (згідно Земельного кодексу)? якщо не може то нащо вводити таке поняття яке вводить путанину? Є прибудинкова земельна ділянка. Чи тепер будемо видавати технічні паспорти на садибний будинок а вказувати, що будинок №, квартира №. АБСУРД. Є цивільний кодекс де вказано, що садибний будинок є цілісним обєктом, а розділитися він може тільки по рішенню органу самоврядування при дотриманні певних нормативів.
4. 10. Доповнити Інструкцію розділом 13 такого змісту:
«13. Умови зберігання матеріалів технічної інвентаризації
Матеріали технічної інвентаризації на об’єкти нерухомого майна зберігаються в архівах суб’єкта господарювання, який є відповідальним за зберігання інвентаризаційних матеріалів згідно рішення органу місцевого самоврядування.
Але читаємо далі:
13.2. Порядок зберігання документації
Матеріали, що зберігаються в бюро технічної інвентаризації,;
Нумерація документів ведеться послідовно у міру їх надходження. Матеріали на будинковий фонд, що надходять до архіву, а також на об’єкти зовнішнього благоустрою та інженерні мережі, реєструються в інвентарних книгах. Книги нумерують, прошнуровують і скріплюють печаткою. Інвентарна
книга заповнюється за порядком наявної в бюро комплектації справ,;
13.4. Видача та повернення справ
Інвентаризаційні справи видаються певному колу осіб за розпорядженням керівництва бюро технічної інвентаризації. ;
Періодично, але не рідше одного разу на рік, а також у разі зміни відповідального за підрозділ зберігання матеріалів працівника за розпорядженням начальника бюро технічної інвентаризації проводиться інвентаризація,;
Призначення відповідальної за зберігання матеріалів особи та її звільнення здійснюється керівником бюро технічної інвентаризації.
Питання: чому в змінах напряму вказується в чиє підпорядкування мають перейти архіви інвентаризації? Архіви належать органам місцевого самоврядування чи субєктам господарювання в особі комунальних БТІ? Це ж чистої води лобіювання інтересів підпорядкованих субєктів господарювання, порушення Антимонопольного законодавства, використання службових повноважень в корисливих цілях.

Отакі мої спостереження))) далі немаю часу ще роздувати дану тему)))

Додано: 27 травня 2014 20:07
lom
Це все лобіювання інтересів БТІ!!!

Додано: 27 травня 2014 20:09
Ypravdom
Як таке можливо в цивилізованій, правовій, демократичній державі (куди ми збираємося йти), щоб власник підприємства надавав преференції свому підприємству (так виглядає, що тепер Порошенко як Президент може видати указ щоб їли тільки "Рошен").
Чим відрізняється працівник КБТІ від приватного інвентаризатора який більше 20 років пропрацював у системі КБТІ? Нащо тоді видавали ті сертифікати, а тепер йде до зворотнього шляху монополії? Так орган місцевого самоврядування може і розподілом робіт тепер буде займатися? Жирного (грошовитого) замовника в КБТІ, а бабулю з Шевченківської хати нехай приватні колупають і останні соки видушують!!!

Додано: 29 травня 2014 18:35
gladiator007
На рахунок печатки сертифікованого інженера з інвентаризації нерухомого майна, знайшов зразок: http://budex.pp.ua/index.php/holovna/11-profesiin ... v/131-zrazok-pechatky-eksperta. Можливо комусь теж пригодиться.

Додано: 04 червня 2014 22:51
lom
Срочно!!!! Завтра могут принять в первом четении законопроект №2371 про внесення змін до статті 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" щодо обліку та технічної інвентаризації.

Додано: 05 червня 2014 11:15
tantra
І як ми можемо вплинуть на це?

Додано: 05 червня 2014 11:19
Korum
Принято в первом чтении - http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 2371&skl=8
Только не пойму, ну дают функции исполкомам проводить техинвентаризацию, но это же не говорит, что другие этим не могут заниматься...

Еще:
На адресу Асоціації нещодавно надійшов лист наступного змісту:

"Здрастуйте Василь Григорович!

У зв'язку з останніми подіями в Україні і повною заміною уряду (Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України) ми, атестовані виконавці технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна, що отримали кваліфікаційні сертифікати, відкрили приватні підприємства та зареєструвалися фізичними особами-підприємцями, хочемо поставити запитання і можливо заручитися Вашою підтримкою в питанні подальшої нашої роботи.



Як показують останні події, нова влада в Україні категорично проти проведених раніше реформ, нібито все це зроблено для проведення корумпованих схем. Цікаво, що запропонують? Повернутися назад до монополії БТІ і знову " затиснути " вибір і права людини в оформленні технічної документації? А що буде з нами, з тисячами фахівців, які спробували і навчилися більш якісно і швидше, ніж раніше в БТІ, виконувати свою роботу, десь йти назустріч людям (у цінах, термінах), з кожним разом розвиваючи свою роботу на рівні європейських стандартів. Тим більше зараз, коли наша країна орієнтується на Європу і прокладає дорогу в Європейський союз.

Може нам необхідно теж починати бити тривогу, поки "черговий" новий міністр не вирішив все повернути назад і згадати як "добре нам жилося в 2000 роках" ?

Це стосується, я думаю, багатьох фахівців, які нарешті дочекалися реформ в архітектурно-будівельній галузі.

Прошу Вас прокоментувати моє звернення. З повагою, Євген."



Розуміючи природне хвилювання експертів з технічної інвентаризації у відповідь на задані питання повідомляємо наступне:

За пунктом першим, однозначно ТАК, підтримували, підтримуємо і будемо підтримувати атестованих виконавців.
Не поділяємо Ваших припущень, про "категорично проти проведених раніше реформ", ми цього поки не бачимо. Дійсно, новий керівник виступає за значне розширення повноважень місцевих органів влади, в тому числі і в питаннях технічної інвентаризації. Але пропозицій про повернення монополії БТІ ми не бачимо, тим більше у вигляді проектів документів.

Єдине, проблему архівів матеріалів технічної інвентаризації пропонується вирішити по-іншому, тобто визначати зберігачів архівів буде не загальнодержавний орган, а підприємства, що належать місцевим радам.

В Україні в 2013 році подібний досвід був, зокрема в Ялті, архіви, як і раніше, вело БТІ, матеріали в нього здавали всі, хто працював на території великої Ялти. До монополізації це не призвело, а конфліктних ситуацій було менше, ніж у регіонах з невизначеним порядком зберігання архівів. Хоча Асоціація продовжує наполягати на необхідності створення єдиного загальноукраїнського порядку зберігання матеріалів техінвентаризації і доступу до них (проект нами підготовлений) і визначення єдиного органу - зберігача матеріалів технічної інвентаризації.

Переважна більшість БТІ зберігають інвентарні справи так само, як і сто років тому, що в століття цифрових технологій є рудиментом. А розробляти програми, формувати матеріальну базу, готувати фахівців окремо для кожного населеного пункту не доцільно.

Намагаємося відслідковувати пропозиції щодо зміни регулюючих техінвентарізацію нормативно- правових актів, і в разі появи спроб "зарегулювати" ринок послуг з техінвентаризації на манер ринку оціночної діяльності інформуватимемо учасників ринку і боротимемося за формування справедливих правил для всіх його учасників.

http://budex.pp.ua/index.php/novyny/271-tekhnichn ... atsiia-v-sohodnishnikh-umovakh

Додано: 05 червня 2014 14:35
NaTaXa2807
Да, новини як завжди!!!! Але це по комунальним БТІ удар ще той, це особиста думка звичайно. А ви скажіть чи так - чи ні?

Додано: 05 червня 2014 20:06
lom
розпишу попростому: Цей закон означатиме що всі архіви будуть в БТІ, а також щоб помірити стареньку хату в селі, потрібно буде "дозволу" в тій сільській раді взяти, що вона (с/р) дае "дозвіл" на виконнаня саме вашому суб"єкту господарювання! Але під цей шумок комунальні БТІ на рівні районних рад приймуть рішення в якому монополізують ринок на свою користь....... Так вже було в 90-х!!! Так що приснився нам приватникам п.....ц!!!!!! Думаю поки не пізно потрібно нам згуртовуватись писати, писати, і писати.................

Додано: 05 червня 2014 23:36
Ypravdom
Не дадуть відпочити. Я ж тиждень тому писав, що треба писати. Неможна дозволити щоб архіви зберігалися в БТІ. Потрібне окреме навіть під керівництвом місцевих рад підприэмство яке буде зберігати архіви. По друге я дізнавався хто такі органи місцевого самоврядування, це міські, сільські ради, а обласна та районна ради це представницькі органи і вони не повинні вирішувати питань архівів. Але в цьому э такий собі абсурд, основні архіви зберігаються в містах обласного значення. І даним питанням хочуть керувати обласні ради. Але головне питання, щоб не відмінили сертифікатів. Закон прийнято в першому читанні, а це значить, що можуть що завгодно включити в нього і прийняти його в другому читанні в цілому. Те що за нас щось там Асоціація відслідковуэ це добре, але КБТІ мають більший вплив на органи місцевого самоврядування та мають добрий вихід на верховну раду і кабмін, а ми сидимо і надіэмося на асоціацію. Я думав що тут буде бурлити на форумі, буде багато пропозицій, а тут тишина. Якщо ми самі себе не відстоъмо то за нас ніхто не буде боротися, ъм нема чого втрачати, як не одна то друга реформи будуть, а ми тихо сидимо при тому, що завтра ми втратимо роботу і наші сімъ не будуть мати за що жити. Чи хтось думаэ, що якщо відмінять все чи тихонько залишать архіви в КБТІ нас візьмуть на роботу туди? КБТІ вже добилися в верховній раді про постановку нашого питання, то може хтось сумніваэться, що при нашій мовчазній згоді вони не протягнуть питання про відміну сертифікатів? Основна маса КБТІ працюэ за принципом, що відкрито 6-8 сертифікатів, а під них рацюэ на кожен сертифікат группа з 10-15 чоловік. Вони з самого початку саботували дану реформу. Потрібно вже писати листи від цілих груп по регіонах, в верховну раду, кабмін.

Додано: 06 червня 2014 07:23
gladiator007
Повністю підтримую попереднє повідомлення від «Ypravdom»!!!
Питання до всіх знаючих: хто може перевірити (яка служба) кількість сертифікованих спеціалістів по відношенню до працюючих інженерів (техніків) по кожному КПБТІ? Тому що 6-8 сертифікатів це ще багато, є інформацію що там по 2-3 на все КПБТІ. І яке покарання за таку «роботу», чому кабмін не контролює навчання працівників КПБТІ? А БТІ це не вигідно.

Додано: 06 червня 2014 08:48
tantra
Так, потрібно писати!

Додано: 06 червня 2014 09:32
Ypravdom
По Львівському обласному БТІ 6 офіційних сертифікатів, це керівники груп, в групі 10-15 працівників, ще 8-10 працівників мають сертифікати, але застосовувати їх і ставити печатку заборонено. Але це статистика не цілої Львівської області, ще є Турківське, Самбірське, Червоноградське, Золочівське, Стрийське, Мостиське районні БТІ. Там ситуації поки не знаю.

Додано: 06 червня 2014 13:26
tantra
Накидав вкратце, можна відредагувати, поки проект в першому читанні нада вносити пропозиції

Додано: 06 червня 2014 13:52
lom
Повністю підтримую данний зміст литса. Але можна загальним текстом об"єднати всіх приватних суб"єктів!!!!! І для початку відправити в Асоціацію експертів будівельної галузі, мінрегіонбуд!!!!

Додано: 06 червня 2014 13:58
tantra
Одного разу в мінюсті була створена комісія яка приймала пропозиції, так от прийшов 1 лист з 100 підписама за і 30 листів окремих проти. Знаєте що відповіли Чиновкики, ондивіться ті прислали 30 листів а ці лише один, і вибрали ті яких було більше. Ось така правда.

Додано: 06 червня 2014 14:06
gladiator007
Зміни до інструкції у вигляді таблиці.

Додано: 06 червня 2014 22:59
Ypravdom
блін, я в Грузії, не міг відкрити текстів змін, а мені зі Львова дзвонили що нам капут, а тепер нарешті загрузилось, то перечитав, то то саме про що я писав ще 27.05.2014р. Там нема капуту, але вартує написати що нас не влаштовує в даних змінах. І tantra правий, теба писати багато листів, для прикладу наводжу, що ми з Львівських вже писали одного листа від 15 інвентаризаторів, а у області є 7 КБТІ, от і порівняти, чи будуть слухати 15 людей, чи 7 КБТІ які представляють 350 працівників? Вони ж не будуть говорити що по кількості сертифікатів вони програють в рази нам. Тому потрібно бити в їхні больові точки, але акуратно, без образ.

Додано: 10 червня 2014 15:28
gladiator007
Всім доброго дня! Колегі, підкажіть будь-ласка, чи потрібно робити інвентаризаційну оцінку незавершеного будівництвом (десь 70-80% готовності, ще не рахував) індивідуального житлового будинку для подальшої реєстрації та дарування дітям?