Сторінка 9 з 17

Додано: 05 лютого 2013 18:57
ZIC
Поковба писав:реєстрація права на громаду буде здійснюватися на підставі тех. док. по встановленню меж.
Solpadeine писав:ну хай спробують...
Нічого смішного. З 01.01.2013 до ст. 46 ЗУ "Про землеустрій" добавився пункт, який зобовязує у Проект землеустрою зі встановлення меж НП додавати матеріали щодо віднесення земельних ділянок, які передаються з території району, до комунальної власності (вказавши кадастрові номери, площі, цільове призначення та місце розташування).
Фактично, затвердження Проекту землеустрою з цією інформацією чи то рішенням районної, чи обласної (Верховної) ради, означатиме, що цей проект є підставою для реєстрації права комунальної власності...
Правда, цей пункт завдасть нам клопоту з Проектами землеустрою зі встановлення меж НП, бо знову ж - ніякої нормативно-технічної бази.

Додано: 05 лютого 2013 20:05
Solpadeine
ZIC писав:ніякої нормативно-технічної бази
ну так я про те й кажу... facepalm поки наші нормотворці розродяться...

Додано: 05 лютого 2013 21:59
ZIC
Solpadeine писав:поки наші нормотворці розродяться...
В тому то і справа, що вони ніколи не розродяться. Треба їх відправити "на сохранение..." morgny

Додано: 06 лютого 2013 08:46
DANEK
У 2004 році Державне спеціалізоване підприємство викупило в межах населеного пункту комплекс будівель та споруд. Зараз звертається в раду за дозволом на складання проекту відведення. Чи вправі рада дати такий дозвіл, адже дана земельна ділянка відноситься до земель державної власності?

Додано: 06 лютого 2013 09:21
Поковба
DANEK писав:Чи вправі рада дати такий дозвіл, адже дана земельна ділянка відноситься до земель державної власності?
Рада ні, а от районна даржавна адміністрація після того як зареєструє право державної власності на себе може. П. 3 ст. 122
3.
Spoiler
Районні державні адміністрації на їхній території
передають земельні ділянки із земель державної власності, крім
випадків, визначених частинами четвертою і восьмою цієї статті, у
власність або у користування у межах сіл, селищ, міст районного
значення для всіх потреб та за межами населених пунктів для:

а) ведення водного господарства;

б) будівництва об'єктів, пов'язаних з обслуговуванням жителів
територіальної громади району (шкіл, закладів культури, лікарень,
підприємств торгівлі тощо), з урахуванням вимог частини сьомої
цієї статті;

в) індивідуального дачного будівництва.

Додано: 06 лютого 2013 09:43
Volodar
DANEK писав:Чи вправі рада дати такий дозвіл, адже дана земельна ділянка відноситься до земель державної власності?
Поковба писав:Рада ні,
Не погоджуюсь.

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/524 ... 7809513879
6. У разі якщо відомості про земельні ділянки, зазначені у пунктах 3 і 4 цього розділу, не внесені до Державного реєстру земель, надання дозволу на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для державної реєстрації таких земельних ділянок, а також її затвердження здійснюються:
у межах населених пунктів - сільськими, селищними, міськими радами;

Додано: 06 лютого 2013 10:18
Поковба
Volodar писав:Не погоджуюсь.
Мені зрозуміла Ваша думка. Я би був радий, якби Бог почув Ваші слова. Але я от, все ж таки вважаю, що спочатку буде реєструватись право державної власності, а потім право постійного користування Державнго підприємства.
Якщо я правий, процес буде виглядати так
Volodar писав:ТОбто буде три рішення - три сесії: дозвіл - затвердження - надання.
Або, ще гірше, так:
Дозвіл ОМС - затвердження ОМС - реєстрація права держави - дозвіл РДА - затвердження РДА - реєстрація права підприємства.

Додано: 06 лютого 2013 11:25
Volodar
Поковба писав:Дозвіл ОМС - затвердження ОМС - реєстрація права держави - дозвіл РДА - затвердження РДА - реєстрація права підприємства.
Пропоную свою фантазію попростіше:
Досвіл ОМС - затвердження ОМС -реєстрація зем.ділянки в ДЗК - реєстрація права власності держави - розпорядженя РДА про надання - реєстрація права користувачем.

Додано: 06 лютого 2013 11:34
DANEK
Volodar писав:Пропоную свою фантазію попростіше:
Досвіл ОМС - затвердження ОМС -реєстрація зем.ділянки в ДЗК - реєстрація права власності держави - розпорядженя РДА про надання - реєстрація права користувачем.
Можливо так:
Досвіл ОМС - реєстрація зем.ділянки в ДЗК - затвердження ОМС - - реєстрація права власності держави - розпорядженя РДА про надання - реєстрація права користувачем.
Для затвердження документації із землеустрою земельна ділянка має вже бути зареєстрована в ДЗК ?
А, по суті питання, то дії ради, наскільки я розумію, в даному випадку заключаються тільки в наданні дозволу на складання проекту відведення та подальшому затвердженні його. Реєстрація права держави, надання та реєстрація права підприємства проходять вже без участі ради.

Додано: 06 лютого 2013 11:50
Volodar
DANEK писав:Реєстрація права держави, надання та реєстрація права підприємства проходять вже без участі ради.
DANEK писав:реєстрація зем.ділянки в ДЗК - затвердження ОМС
сенс затвердження ОМС втачається, адже в цьому випадку по-суті відбувається розмежування між землями державної та комунальної власності. А після реєстрації земділянки в ДЗК - змінити конфігунрацію буде проблематично.

Додано: 06 лютого 2013 13:26
Поковба
До речі, непогані законотворці-"покращувачі" приймають закони. Тепер кожен спеціаліст має свою думку і може робити по своєму. Один з керівників Держземагенства ясно висловило свою позицію на селекторній нараді 04.02.2013 - вони ніякого відношення до реєстрації комунальної чи державної власності не мають. А реєструють лише обєкт, тобто, земельну ділянку з визначеними розмірами, цільовим призначенням і т.п. Тому коментувати на підставі якої документації буде реєструватися то чи інше право, черговість реєстрації прав і т. п. відмовився, а скорше за все і не знав як це коментувати. Хоча рано чи пізно їм також прийдеться розпоряджатисяземлями сільськогосподарського призначення за межами. А ви органи місцевго самоврядування, РДА самі розбирайтесь як і на підставі чого здійснювати реєстрації прав.
Цікаво, а яку відповідь вони нададуть нам налист щодо реєстрації... Nenayu

Додано: 18 лютого 2013 12:41
SBB
До ВР н.д. Воропаєвим та Мельником поданий законопроект "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності" (р.№ 2303) http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=45771
4. Тимчасово, до 31 грудня 2014 року державна реєстрація речових прав на земельні ділянки державної чи комунальної власності, зокрема права користування (сервітут), права постійного користування, права оренди, права суборенди, права користування для сільськогосподарських потреб (емфітевзис), права забудови (суперфіцій) здійснюється без проведення державної реєстрації права державної чи комунальної власності на зазначені земельні ділянки.
До 31 грудня 2014 року передача земельних ділянок у власність або у користування здійснюється без проведення державної реєстрації права власності держави чи територіальної громади на зазначені земельні ділянки.
Органи, які згідно із статтею 122 Земельного кодексу України передають земельні ділянки у власність або у користування, протягом 1 місяця після надання земельної ділянки фізичній чи юридичній особі у користування, зобов’язані зареєструвати за державою або територіальною громадою право власності на відповідну земельну ділянку відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
Тимчасово, до 31 грудня 2014 року зупинити дію підпункту “в” частини четвертої статті 136 Земельного кодексу України.
71. Прийняті і не виконані до набрання чинності цим Законом рішення відповідних органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою та передачу земельних ділянок у власність і користування зберігають чинність до 31 грудня 2014 року, а розроблена відповідно до цих рішень документація із землеустрою розглядається в установленому законом порядку. Передача у власність і користування земельних ділянок із земель державної та комунальної власності здійснюється на підставі документації із землеустрою, дозвіл на розробку якої надано до набрання чинності цим Законом.
За наявності розробленої документації із землеустрою щодо складання документа, що посвідчує право на земельну ділянку, замовленої фізичними та юридичними особами до 31 грудня 2012 року, надання земельної ділянки у власність або користування здійснюється на підставі зазначеної документації із землеустрою.
Кадастрові номери земельним ділянкам, визначені на підставі відповідних заяв замовників технічної документації із землеустрою або уповноважених ними осіб, але не присвоєні до 31 грудня 2012 року, вважаються присвоєними.
Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування звільняються від плати за надання витягу з Державного реєстру прав під час проведення державної реєстрації права власності держави чи територіальної громади на земельні ділянки.

Додано: 18 лютого 2013 13:07
Volodar
SBB писав:До ВР н.д. Воропаєвим та Мельником поданий законопроект "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності" (р.№ 2303) http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=45771
Нужний законопроект, скоріше б прийняли, а то на місцях скоро за вила візьмуться...

Додано: 18 лютого 2013 13:53
Поковба
Уррраааааааааааааааа.......
SBB писав:До ВР н.д. Воропаєвим та Мельником поданий законопроект "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності" (р.№ 2303) http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=45771
А мені більше це подобається:
3. У розділі ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності” (Офіційний вісник України, 2012 р., № 78, ст. 3152):
1) Пункт 1 викласти у наступній редакції:
«1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2013 року, крім пункту 9 розділу ІI цього Закону, який набирає чинності з 1 січня 2015 року.
Volodar писав:Нужний законопроект, скоріше б прийняли, а то на місцях скоро за вила візьмуться...
Але ж блін, робота ради блокується моєю улюбленою партією :(((

Додано через 57 секунд:
SBB, Як вважаєте, коли реально прийняти і ввести в дію цей законопроект???

Додано: 18 лютого 2013 14:34
SBB
Поковба писав:Як вважаєте, коли реально прийняти і ввести в дію цей законопроект???
народні обранці зараз займаються з+ясуванням стосунків між собою, їм не до роботи. Коли вони домовляться - невідомо

Додано: 18 лютого 2013 14:46
Поковба
От не до кінця розумію цей пункт
Органи, які згідно із статтею 122 Земельного кодексу України передають земельні ділянки у власність або у користування, протягом 1 місяця після надання земельної ділянки фізичній чи юридичній особі у користування, зобов’язані зареєструвати за державою або територіальною громадою право власності на відповідну земельну ділянку відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
Тобто після передачі у власність реєструємо спочатку на тер. громаду,
а потім на особу якій передали у власність/користування?
Трохи абсурд, але все рівно краще ніж попередня редакція.

Додано: 18 лютого 2013 15:31
Volodar
Поковба писав:Тобто після передачі у власність реєструємо спочатку на тер. громаду а потім на раду? Трохи абсурд, але все рівно краще ніж попередня редакція.
Та ні, реєструються права виключно на територіальну громаду, а ось дії виконуються радою - читай - уповноваженою особою.

Додано: 18 лютого 2013 15:34
Поковба
Ой, вибачаюсь, зробив помилку "спочатку на громаду (державу), а вже потім на особу". Сорі.

Додано: 18 лютого 2013 17:44
Solpadeine
Volodar писав:реєструються права виключно на територіальну громаду, а ось дії виконуються радою - читай - уповноваженою особою.
просто спочатку можливо буде провести реєстрацію договору, а потім, при реєстрації права власності, просто перетягнути цю інформацію до розділу, відкритого на земельну ділянку

Додано: 18 лютого 2013 18:49
часопис
емфітевзис UPPP , суперфіцій posunuv_v... - люди добрі. вам вже метеорит на голову треба Smert . земля обработки требуєть, а не емфітевзисів, суперфіцій і прочих ....

Додано: 19 лютого 2013 16:06
Поковба
SBB писав:До ВР н.д. Воропаєвим та Мельником поданий законопроект "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності" (р.№ 2303) http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=45771
Цікава помилка в пояснювальній записці
Законом України від 16 жовтня 2012 року № 5462-VI “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності” внесено зміни до низки законодавчих актів, що регулюють питання розмежування земель.
Цей закон від 06.09.2012 року і номер його 5245-VI, а від 16 жовтня 2012 року № 5462-VI Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо діяльності Міністерства аграрної політики та продовольства України, Міністерства соціальної політики України, інших центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується через відповідних міністрів» (або "Універсальний"). morgny

Додано: 19 лютого 2013 16:23
Юлія 1985
Поковба писав:Цей закон від 06.09.2012 року і номер його 5245-VI, а від 16 жовтня 2012 року № 5462-VI Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо діяльності Міністерства аграрної політики та продовольства України, Міністерства соціальної політики України, інших центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується через відповідних міністрів» (або "Універсальний")
ЦЕ ПРОСТО ЖЕСТЬ!!! ХТО ЦЕ ЇМ ПИШЕ???!!! От такі ляпи і призвели до повного колапсу земельних відносин в Україні. Коли вже спеціалісти будуть писати закони??!!!

Додано: 27 лютого 2013 19:15
Solpadeine
а радам що? lol2 вони колегіальній орган, відповідальності ніякої...

Додано: 27 лютого 2013 20:06
Егор
Solpadeine писав:а радам що? вони колегіальній орган, відповідальності ніякої...
Если закон плохой, его нужно исправлять :) Ну кому это делать, как не радам. Да пусть какие хотят решения, такие и принимают.
Вряд ли без занесения всего в кадастр и регистрацию права коммунальной собственности в органах Укргосреестра удастся зарегистрировать вещное право конечного потребителя земли. Эти решения пока что - отработка ранее взятой денежки. Думаю, решения вполне можно принимать с отлагательными условиями, типа ... "после осуществления регистрации". А вот чьими руками и за чей счет - вопрос. Думаю, регистраторы будут настаивать на том, что за бюджетные деньги, через соответствующих распорядителей и их непосредственными действиями.

Додано: 28 лютого 2013 08:54
Поковба
Егор писав:Думаю, решения вполне можно принимать с отлагательными условиями, типа ... "после осуществления регистрации".
Ось це я називаю дійсно хорошою порадою. Жаль, що можна поставити тільки один плюсик.