по указанной постанове меняется только целевое назначение земельных участков, а не "функиональное назначение". Делается проект отвода с обычным названием, в котором указывается новое целевое.Ириша писав:подскажите пожалуйстаесли меняем просто целевое назначение (функциональное) согласно постановлению КМУ от 11.04.2002 № 502 разрабатывается проект отвода по смене ц.н. или можно сделать просо техничку? заранее очень благодарна
Зміна цільового призначення.
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Re: Зміна цільового призначення.
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Re: Зміна цільового призначення.
По правильному, якщо є бажання будувати: 1. в архітектуру звіритись з генпланом (чо можна). 2. Розробити проект відведення, яким змінити ціьове призначення, угіддя і т.д.Zombie писав:Доброго дня, щось зовсім заплутали. Розклад такий: землю надано громадянину для ведення ОСГ (пасовища). Питання таке, чи можна на ділянці щось будувати? чи можна змінити вид угідь (не пасовища), якщо так то яким чином. І чи можна взагалі змінити цільове призначення?
Re: Зміна цільового призначення.
Leka
Підкажіть, будь ласка, обґрунтування для зміни цільового використання готується управлінням архітектури?
Підкажіть, будь ласка, обґрунтування для зміни цільового використання готується управлінням архітектури?
- Поковба
- Спец
- Повідомлень: 704
- З нами з: 13 вересня 2009 14:16
- Репутація: 0
- Область: Закарпатська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
- Контактна інформація:
Re: Зміна цільового призначення.
жарти-жартами, але мене хочуть притягнути за поданням прокуратури, за невиконання своїх службових обовязків до дисциплінарної відповідальності, за три порушення ч. 1 ст. 19 ЗКУ, а саме використання субєктами господарської діяльності не за цільовим призначення земельних ділянок на території населеного пункту. Обгрунтувавши це тим, що ПП ... використовує земельну ділянку передану у власність для будівництва та обслуговування жилого будинку, а наразі використовує для підприємницької діяльності (взагалі не розумію де вони взяли цей вид цільового призначення, тим більше шо посилаються на ст. 19 ЗКУ) і вказують що необхідна зміна ц/п.
Насправді особи використовують земельні ділянки для обслуговування магазину.
Також, просили, вжити заходів щодо усунення порушення вимог земельного законодавства...
Хотів відписати підприємцям, щоб звернулися із заявами, щодо зміни цільового призначення, але, нажаль, являюся прихильником думки, що цільове призначення у них одно - землі житлової та громадської забудови. В сотий раз прочитав п. 5 ст. 20 ЗКУ і взагалі розгубився
Що робити??? Можливо є серед нас більш досвідченіші землевпорядники і юристи, які знають вихід з даної ситуації. Буду вдячний за допомогу
Насправді особи використовують земельні ділянки для обслуговування магазину.
Також, просили, вжити заходів щодо усунення порушення вимог земельного законодавства...
Хотів відписати підприємцям, щоб звернулися із заявами, щодо зміни цільового призначення, але, нажаль, являюся прихильником думки, що цільове призначення у них одно - землі житлової та громадської забудови. В сотий раз прочитав п. 5 ст. 20 ЗКУ і взагалі розгубився



Що робити??? Можливо є серед нас більш досвідченіші землевпорядники і юристи, які знають вихід з даної ситуації. Буду вдячний за допомогу
Re: Зміна цільового призначення.
Это у них категория одна по основному целевому назначению. Целевые же действительно разные. Но, мне лично кажется, что если Вы будете уверенно ссылаться на ч. 5 ст. 20 ЗКУ, привлечь к ответственности будет очень непросто.Поковба писав: мене хочуть притягнути за поданням прокуратури, за невиконання своїх службових обовязків
Re: Зміна цільового призначення.
Роздрукуйте і покажіть прокуратурі роз"яснення Державної податкової адміністрації УкраїниПоковба писав:жарти-жартами, але мене хочуть притягнути за поданням прокуратури, за невиконання своїх службових обовязків до дисциплінарної відповідальності, за три порушення ч. 1 ст. 19 ЗКУ, а саме використання субєктами господарської діяльності не за цільовим призначення земельних ділянок на території населеного пункту. Обгрунтувавши це тим, що ПП ... використовує земельну ділянку передану у власність для будівництва та обслуговування жилого будинку, а наразі використовує для підприємницької діяльності (взагалі не розумію де вони взяли цей вид цільового призначення, тим більше шо посилаються на ст. 19 ЗКУ) і вказують що необхідна зміна ц/п.
Насправді особи використовують земельні ділянки для обслуговування магазину......
Що робити??? Можливо є серед нас більш досвідченіші землевпорядники і юристи, які знають вихід з даної ситуації. Буду вдячний за допомогу
"Облаштування об’єкта торгівлі на присадибній земельній ділянці"
http://www.zempravo.info/#/content/publ ... ndex.shtml
Прокуратурі, на мою думку, цього буде досить, да і Ви в любому суді зможете відстояти свої права посилаючись на це розяснення. Згідно даного роз"яснення підстав для притягнення підприємців за нецільове використання земельних ділянок у Вас немає.
Spoiler
КОНСУЛЬТУЄ ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ:
Департамент адміністрування податку на прибуток та інших податків і зборів
(обов’язкових платежів)
Облаштування об’єкта торгівлі на присадибній земельній ділянці
Земельні відносини регулюються Конституцією України, Земельним кодексом України від 25.10.2001 р. № 2768-III (зі змінами та доповненнями, за текстом — Земельний кодекс), а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.
Віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень.
Зміна цільового призначення земель провадиться органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування, які приймають рішення про передачу цих земель у власність або надання у користування, вилучення (викуп) земель і затверджують проекти землеустрою або приймають рішення про створення об’єктів природоохоронного та історико-культурного призначення.
Зміна цільового призначення земель, які перебувають у власності громадян або юридичних осіб, здійснюється за ініціативою власників земельних ділянок у порядку, що встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Статтею 38 Земельного кодексу встановлено, що до земель житлової та громадської забудови належать земельні ділянки в межах населених пунктів, які використовуються для розміщення житлової забудови, громадських будівель і споруд, інших об’єктів загального користування.
Використання земель житлової та громадської забудови здійснюється відповідно до генерального плану населеного пункту, іншої містобудівної документації, плану земельно-господарського устрою з дотриманням державних стандартів і норм, регіональних та місцевих правил забудови (ст. 39 Земельного кодексу).
Громадянам України за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування можуть передаватися безоплатно у власність або надаватися в оренду земельні ділянки для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і гаражного будівництва в межах норм, визначених Земельним кодексом. Понад норму безоплатної передачі громадяни можуть набувати у власність земельні ділянки для зазначених потреб за цивільно-правовими угодами (ст. 40 Земельного кодексу).
Відповідно до ст. 121 вищезазначеного Кодексу громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в таких розмірах, зокрема:
для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) у селах — не більше ніж 0,25 га, в селищах — не більше ніж 0,15 га, в містах — не більше ніж 0,10 га.
Не поодинокою є ситуація, коли громадянин — власник присадибної ділянки бажає розмістити на цій ділянці об’єкт торгівлі (малої архітектурної форми або іншу будівлю, необхідну для здійснення торгівлі, чи гараж). Тут виникає питання, чи вважатиметься це зміною цільового призначення земельної ділянки, і чи потрібно у такому випадку виготовляти додаткові правовстановлюючі документи на земельну ділянку?
При розміщенні на власній присадибній ділянці об’єкта торгівлі (малої архітектурної форми або іншої будівлі, необхідної для здійснення торгівлі, гаража чи іншої будівлі) цільове призначення земельної ділянки не змінюється, оскільки земельні ділянки належать до однієї категорії земель.
Громадянину — власнику присадибної ділянки, який має намір розмістити на зазначеній ділянці об’єкт торгівлі (або переобладнати в об’єкт торгівлі гараж чи іншу будівлю), необхідно отримати відповідний дозвіл у місцевих органах архітектури та містобудування щодо можливості розміщення такого об’єкта або можливості переобладнання будівлі.
Додаткові правовстановлюючі документи на земельну ділянку, крім державного акта на право власності на земельну ділянку, в такому випадку не виготовляються.
Згідно з вимогами положень Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженого наказом Держкомзему України, Мінагрополітики України, Мінбудархітектури України, Української академії аграрних наук від 27.01.2006 р. № 18/15/21/11 (зареєстровано в Мін’юсті України 05.04.2006 р. за № 388/12262), населені пункти включають землі всіх категорій за основним цільовим призначенням, які розташовуються в їх адміністративних межах.
Відповідно до абзацу першого пп. 3.5 п. 3 цього Порядку коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки, враховує відносну прибутковість видів економічної діяльності.
Коефіцієнт функціонального використання для земельних ділянок змішаного використання визначається як середньозважене (за площею) значення коефіцієнтів функціонального використання окремих частин земельної ділянки змішаного використання. Підставою для виділення частин земельної ділянки різного функціонального використання є виключно затверджені дані інвентаризації земельної ділянки та землеустрою (абзац третій пп. 3.5 п. 3 Порядку).
Положеннями Закону України від 22.05.2003 р. № 858-ІV «Про землеустрій» (зі змінами та доповненнями, далі — Закон № 858-ІV) визначено правові та організаційні основи діяльності у сфері землеустрою, спрямовані на регулювання відносин, що виникають між органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами, із забезпечення сталого розвитку землекористування.
Згідно зі ст. 35 Закону № 858-ІV інвентаризація земель здійснюється з метою встановлення місця розташування об’єктів землеустрою, їхніх меж, розмірів, правового статусу, виявлення земель, що не використовуються, використовуються нераціонально або не за цільовим призначенням, виявлення і консервації деградованих сільськогосподарських угідь і забруднених земель, встановлення кількісних та якісних характеристик земель, необхідних для ведення державного земельного кадастру, здійснення державного контролю за використанням та охороною земель і прийняття на їх основі відповідних рішень органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
Замовниками документації із землеустрою можуть бути органи державної влади, органи місцевого самоврядування, землевласники і землекористувачі.
Розробниками документації із землеустрою є юридичні та фізичні особи, які отримали ліцензії на проведення робіт із землеустрою відповідно до закону.
Взаємовідносини замовників і розробників документації із землеустрою регулюються законодавством України і договором (ст. 26 Закону № 858-ІV).
Отже, особа, яка розмістила на власній присадибній ділянці об’єкт торгівлі, повинна замовити розробку вищезазначеної документації (у відповідній землевпорядній організації) та витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки (у місцевому органі земельних ресурсів), на підставі яких розраховуватиметься розмір плати за землю відповідно до вимог Закону України від 03.07.92 р. № 2535-ХІІ «Про плату за землю» (зі змінами та доповненнями).
За порушення земельного законодавства громадяни та юридичні особи несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність відповідно до законодавства.
Віктор ФІНАШКО,
начальник відділу методології
місцевих, ресурсних, рентних та
неподаткових платежів
Департаменту
«Вісник податкової служби України» № 46 грудень 2009 р.
Опубліковано у журналі «Земельне право»Источник: - http://www.zempravo.info/content/publis ... ndex.shtml
Департамент адміністрування податку на прибуток та інших податків і зборів
(обов’язкових платежів)
Облаштування об’єкта торгівлі на присадибній земельній ділянці
Земельні відносини регулюються Конституцією України, Земельним кодексом України від 25.10.2001 р. № 2768-III (зі змінами та доповненнями, за текстом — Земельний кодекс), а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.
Віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень.
Зміна цільового призначення земель провадиться органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування, які приймають рішення про передачу цих земель у власність або надання у користування, вилучення (викуп) земель і затверджують проекти землеустрою або приймають рішення про створення об’єктів природоохоронного та історико-культурного призначення.
Зміна цільового призначення земель, які перебувають у власності громадян або юридичних осіб, здійснюється за ініціативою власників земельних ділянок у порядку, що встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Статтею 38 Земельного кодексу встановлено, що до земель житлової та громадської забудови належать земельні ділянки в межах населених пунктів, які використовуються для розміщення житлової забудови, громадських будівель і споруд, інших об’єктів загального користування.
Використання земель житлової та громадської забудови здійснюється відповідно до генерального плану населеного пункту, іншої містобудівної документації, плану земельно-господарського устрою з дотриманням державних стандартів і норм, регіональних та місцевих правил забудови (ст. 39 Земельного кодексу).
Громадянам України за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування можуть передаватися безоплатно у власність або надаватися в оренду земельні ділянки для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і гаражного будівництва в межах норм, визначених Земельним кодексом. Понад норму безоплатної передачі громадяни можуть набувати у власність земельні ділянки для зазначених потреб за цивільно-правовими угодами (ст. 40 Земельного кодексу).
Відповідно до ст. 121 вищезазначеного Кодексу громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в таких розмірах, зокрема:
для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) у селах — не більше ніж 0,25 га, в селищах — не більше ніж 0,15 га, в містах — не більше ніж 0,10 га.
Не поодинокою є ситуація, коли громадянин — власник присадибної ділянки бажає розмістити на цій ділянці об’єкт торгівлі (малої архітектурної форми або іншу будівлю, необхідну для здійснення торгівлі, чи гараж). Тут виникає питання, чи вважатиметься це зміною цільового призначення земельної ділянки, і чи потрібно у такому випадку виготовляти додаткові правовстановлюючі документи на земельну ділянку?
При розміщенні на власній присадибній ділянці об’єкта торгівлі (малої архітектурної форми або іншої будівлі, необхідної для здійснення торгівлі, гаража чи іншої будівлі) цільове призначення земельної ділянки не змінюється, оскільки земельні ділянки належать до однієї категорії земель.
Громадянину — власнику присадибної ділянки, який має намір розмістити на зазначеній ділянці об’єкт торгівлі (або переобладнати в об’єкт торгівлі гараж чи іншу будівлю), необхідно отримати відповідний дозвіл у місцевих органах архітектури та містобудування щодо можливості розміщення такого об’єкта або можливості переобладнання будівлі.
Додаткові правовстановлюючі документи на земельну ділянку, крім державного акта на право власності на земельну ділянку, в такому випадку не виготовляються.
Згідно з вимогами положень Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженого наказом Держкомзему України, Мінагрополітики України, Мінбудархітектури України, Української академії аграрних наук від 27.01.2006 р. № 18/15/21/11 (зареєстровано в Мін’юсті України 05.04.2006 р. за № 388/12262), населені пункти включають землі всіх категорій за основним цільовим призначенням, які розташовуються в їх адміністративних межах.
Відповідно до абзацу першого пп. 3.5 п. 3 цього Порядку коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки, враховує відносну прибутковість видів економічної діяльності.
Коефіцієнт функціонального використання для земельних ділянок змішаного використання визначається як середньозважене (за площею) значення коефіцієнтів функціонального використання окремих частин земельної ділянки змішаного використання. Підставою для виділення частин земельної ділянки різного функціонального використання є виключно затверджені дані інвентаризації земельної ділянки та землеустрою (абзац третій пп. 3.5 п. 3 Порядку).
Положеннями Закону України від 22.05.2003 р. № 858-ІV «Про землеустрій» (зі змінами та доповненнями, далі — Закон № 858-ІV) визначено правові та організаційні основи діяльності у сфері землеустрою, спрямовані на регулювання відносин, що виникають між органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами, із забезпечення сталого розвитку землекористування.
Згідно зі ст. 35 Закону № 858-ІV інвентаризація земель здійснюється з метою встановлення місця розташування об’єктів землеустрою, їхніх меж, розмірів, правового статусу, виявлення земель, що не використовуються, використовуються нераціонально або не за цільовим призначенням, виявлення і консервації деградованих сільськогосподарських угідь і забруднених земель, встановлення кількісних та якісних характеристик земель, необхідних для ведення державного земельного кадастру, здійснення державного контролю за використанням та охороною земель і прийняття на їх основі відповідних рішень органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
Замовниками документації із землеустрою можуть бути органи державної влади, органи місцевого самоврядування, землевласники і землекористувачі.
Розробниками документації із землеустрою є юридичні та фізичні особи, які отримали ліцензії на проведення робіт із землеустрою відповідно до закону.
Взаємовідносини замовників і розробників документації із землеустрою регулюються законодавством України і договором (ст. 26 Закону № 858-ІV).
Отже, особа, яка розмістила на власній присадибній ділянці об’єкт торгівлі, повинна замовити розробку вищезазначеної документації (у відповідній землевпорядній організації) та витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки (у місцевому органі земельних ресурсів), на підставі яких розраховуватиметься розмір плати за землю відповідно до вимог Закону України від 03.07.92 р. № 2535-ХІІ «Про плату за землю» (зі змінами та доповненнями).
За порушення земельного законодавства громадяни та юридичні особи несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність відповідно до законодавства.
Віктор ФІНАШКО,
начальник відділу методології
місцевих, ресурсних, рентних та
неподаткових платежів
Департаменту
«Вісник податкової служби України» № 46 грудень 2009 р.
Опубліковано у журналі «Земельне право»Источник: - http://www.zempravo.info/content/publis ... ndex.shtml
- Поковба
- Спец
- Повідомлень: 704
- З нами з: 13 вересня 2009 14:16
- Репутація: 0
- Область: Закарпатська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
- Контактна інформація:
Re: Зміна цільового призначення.
дякую, але я боюсь щоб вони не застосували, ось це розяснення Держкомзему.
http://myland.org.ua/index.php?id=2179&lang=uk
Ну, і в додаток, повідомлю про те що підприємців інспекція по контролю за використанням та охороною земель уже притягнули до адміністративної відповідальності за не цільове використання земельної ділянки))))
http://myland.org.ua/index.php?id=2179&lang=uk
Ну, і в додаток, повідомлю про те що підприємців інспекція по контролю за використанням та охороною земель уже притягнули до адміністративної відповідальності за не цільове використання земельної ділянки))))
Re: Зміна цільового призначення.
Потрібно розробити проект зміни ц/п земельної ділянки. Є Держакт і бажання. За старим ген. планом - ділянка за межами села. Новий ген. план на затвердженні у Райраді. Постає питання: потрібно замовляти містобудівне обґрунтування для проекту зміни ц/п зем. ділянки? Де його замовити?
- radyga
- Повідомлень: 4
- З нами з: 01 жовтня 2008 11:19
- Репутація: 0
- Область: м.Київ
- Контактна інформація:
Re: Зміна цільового призначення.
Підскажіть чи можливо робити зміну цільового разом з розподілом в одному пректі?
- проф
- Вже не початківець
- Повідомлень: 28
- З нами з: 17 березня 2010 10:16
- Репутація: 0
- Область: АР Крим
Re: Зміна цільового призначення.
Поділ земельної ділянки провадиться по тех. док., а зміна по проекту землеустрою
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Re: Зміна цільового призначення.
Так, це реально.radyga писав:Підскажіть чи можливо робити зміну цільового разом з розподілом в одному пректі?
Re: Зміна цільового призначення.
У нас така сама ситуація...написали скаргу і чекаємо відповіді.Поковба писав:жарти-жартами, але мене хочуть притягнути за поданням прокуратури, за невиконання своїх службових обовязків до дисциплінарної відповідальності, за три порушення ч. 1 ст. 19 ЗКУ, а саме використання субєктами господарської діяльності не за цільовим призначення земельних ділянок на території населеного пункту. Обгрунтувавши це тим, що ПП ... використовує земельну ділянку передану у власність для будівництва та обслуговування жилого будинку, а наразі використовує для підприємницької діяльності (взагалі не розумію де вони взяли цей вид цільового призначення, тим більше шо посилаються на ст. 19 ЗКУ) і вказують що необхідна зміна ц/п.
Насправді особи використовують земельні ділянки для обслуговування магазину.
Також, просили, вжити заходів щодо усунення порушення вимог земельного законодавства...
Хотів відписати підприємцям, щоб звернулися із заявами, щодо зміни цільового призначення, але, нажаль, являюся прихильником думки, що цільове призначення у них одно - землі житлової та громадської забудови. В сотий раз прочитав п. 5 ст. 20 ЗКУ і взагалі розгубився![]()
![]()
Що робити??? Можливо є серед нас більш досвідченіші землевпорядники і юристи, які знають вихід з даної ситуації. Буду вдячний за допомогу
Знайшла рішення Донецького окружного адміністративного суду на сайті Єдиного державного реєстру судових рішень :
Статтею 19 Закону України № 2768-ІІІ визначено перелік категорій земель за основним цільовим призначенням, які встановлюються та змінюються за таким порядком, зокрема землі житлової та громадської забудови.
Згідно зі ст. 38 Закону України № 2768-ІІІ до земель житлової та громадської забудови належать земельні ділянки в межах населених пунктів, які використовуються для розміщення житлової забудови, громадських будівель і споруд, інших об'єктів загального користування.
Зміна виду використання земельної ділянки в межах її цільового призначення не потребує дотримання порядку зміни цільового призначення земель, встановленого ст. 20 Земельного кодексу України, а саме прийняття органом місцевого самоврядування відповідного рішення, розроблення та затвердження проекту землеустрою. Приписи Порядку зміни цільового призначення земель, які перебувають у власності громадян або юридичних осіб, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 року № 502 також не розповсюджується на випадки зміни виду використання земельної ділянки в межах її цільового призначення.
Посилання відповідача у своєму листі № 01-32-1990 від 06 жовтня 2009р. на необхідність зміни цільового призначення для переоформлення державного акту на право власності на земельну ділянку у зв’язку із розміщенням на земельній ділянці будівлі нежитлового призначення, судом не приймаються до уваги, оскільки в даному випадку не відбувається зміна цільового призначення, а йдеться мова лише про зміну виду використання земельної ділянки в рамках цього цільового призначення. Відповідно до чинного законодавства вид використання земельної ділянки визначає саме власник цієї ділянки.
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/7759474 - ссилка на рішення
Ответить с цитированием
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Re: Зміна цільового призначення.
1. Проект відведення - це така казкова документація, яка все витримає, і увагу може приверути будь-кого і будь-колиАнелЕ писав: Очень интересно как это "творение" будет называться и выглядеть. 100% в Крыму такое не пройдет, а если и пройдет, то привлечет внимание прокуратуры...
2. В кожному селі свої правила, навіть рішення кожен по різному пише, хтось лівою рукою, а хтось ногою :D
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Re: Зміна цільового призначення.
А що Вас смущає?АнелЕ писав: Кто даст заключение по данному проекту от имени земельных ресурсов и на каком основании??? Комиссия по согласованию документации... не имеет полномочий согласовывать такого рода проекты отвода (ст. 118, 123 и 151 ЗКУ). И что дальше? Ой извините не прокатило
Формується нов ділянка, тобто частина попередньої, і при цьому змінюється її цільове призначення. На думну деяких деркомзьомовців, це надання нової земельної ділянки, а отже може бути і проект відведення.
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Re: Зміна цільового призначення.
Ні пропоную, один проект землеустрою (одну документацію), який вирішить питання зміни і поділу ділянки.АнелЕ писав:Я наверное что-то не понимаю, но ведь в нашем случае земельный участок уже находится в собственнсти. Теперь собственник хочет изменить целевое и разделить его на части. Где новый участок? Вы что, предлагаете пойти через новое решение и проект отвода отдельно каждой части находящегося в собственности земельного участка?
А рішення потрібне в будь-якому випадку.
Кінцевий результат - два акта, одни з яких із зміненим цільвовим.
Звичайно, запропонований Вами варіант - технічка і проект, також правильний, але кількість "тєлодвіженій" майже втричі більша
- IgorNIS
- Спец
- Повідомлень: 153
- З нами з: 24 жовтня 2008 12:49
- Репутація: 0
- Область: Волинська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Re: Зміна цільового призначення.
Прийшли "органи" і просять інфо, про лісові ділянки, які відчужувались, або відносно яких змінювалось цільове призначення в період із 10.04.2008 - ні для кого не секрет що вони хочуть (розпорядження КМУ 610-р).
У нас таких випадків не було, але є ділянка, яка передана в оренду для рибогосподарських потреб, і в розрізі угідь там рахується зарослі чагарником землі, коротше по звіту вони попадають як лісові землі, і у самому проекті відведення в експлікації так вказано.
Питання - це означає, що то є надано або змінено цільове призначення землі, і порушує розпорядження КМУ 610-р 5+5=?
У нас таких випадків не було, але є ділянка, яка передана в оренду для рибогосподарських потреб, і в розрізі угідь там рахується зарослі чагарником землі, коротше по звіту вони попадають як лісові землі, і у самому проекті відведення в експлікації так вказано.
Питання - це означає, що то є надано або змінено цільове призначення землі, і порушує розпорядження КМУ 610-р 5+5=?
- Поковба
- Спец
- Повідомлень: 704
- З нами з: 13 вересня 2009 14:16
- Репутація: 0
- Область: Закарпатська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
- Контактна інформація:
Re: Зміна цільового призначення.
ст. 56 ЗКУ
Якщо це господарство можна віднести до "інших господарств", то думаю проблем не буде2. Громадянам та юридичним особам за рішенням органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади можуть безоплатно або за плату передаватись у власність замкнені земельні ділянки лісогосподарського призначення загальною площею до 5 гектарів у складі угідь селянських, фермерських та інших господарств.
- Volodar
- Спец
- Повідомлень: 1795
- З нами з: 17 квітня 2008 12:41
- Репутація: 53
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Re: Зміна цільового призначення.
Земельний кодекс передбачає одне визначення:Nadkirnichnij писав:Є питання.... Я розробляю проекти відведення зем.діл. з сільськогосподарського призначення (землі запасу) на лісогосподарське призначення (заліснення)...Чи необхідно рахувата втрати (Акти визначення втрат с/г виробництва) та чи повинне Державне підприємство (лісогосподарське) ці втрати оплачувати взагалі????? Є багато думог, в кого є яка практика??????????? Дякую..
втрати сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва.
А не два окремих сільськогосподарського виробництва та лісгоспосподарського виробництва
- dexter3000
- Спец
- Повідомлень: 1353
- З нами з: 29 серпня 2007 17:38
- Репутація: 10
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Re: Зміна цільового призначення.
В настоящее время потери при переводе сельскохозяйственных земель в лесохозяйственные земли возмещать надо. Не надо будет возмещать после 01.01.2011 г., когда вступает в силу этот Закон - http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... eg=2471-17.Nadkirnichnij писав:Я розробляю проекти відведення зем.діл. з сільськогосподарського призначення (землі запасу) на лісогосподарське призначення (заліснення)...Чи необхідно рахувата втрати (Акти визначення втрат с/г виробництва) та чи повинне Державне підприємство (лісогосподарське) ці втрати оплачувати взагалі????? Є багато думог, в кого є яка практика???????????
- werewolf
- Спец
- Повідомлень: 913
- З нами з: 22 січня 2008 17:46
- Репутація: 5
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Інше
Re: Зміна цільового призначення.
До земель лісогосподарського призначення належать землі, вкриті лісовою рослинністю, а також не вкриті лісовою рослинністю, нелісові землі, які надані та використовуються для потреб лісового господарства.IgorNIS писав:У нас таких випадків не було, але є ділянка, яка передана в оренду для рибогосподарських потреб, і в розрізі угідь там рахується зарослі чагарником землі, коротше по звіту вони попадають як лісові землі, і у самому проекті відведення в експлікації так вказано.
Далеко не всі чагарники є землями лісогосподарського призначення. Якщо у лісового господарства відсутні державні акти на земельні ділянки, що знаходяться в їхньому користуванні, то визначити належність угідь до земель л\г призначення слід за матеріалами лісогосподарського устрою.
Re: Зміна цільового призначення.
Запитання. Надання земельної ділянки несільськогосподарського призначення для ведення лісового господарства (для заліснення)державному спеціалізованому підприємству здійснюється шляхом розробки проекту відведення?Чия компетенція в надані дозволу на розробку проекту (ділянка за межами н.п.)?Чи є якісь особливості такого проекту?
Re: Зміна цільового призначення.
Да, так как идет формирование нового землепользования.Sasha Tar писав:Надання земельної ділянки несільськогосподарського призначення для ведення лісового господарства (для заліснення)державному спеціалізованому підприємству здійснюється шляхом розробки проекту відведення?
Мое мнение, в компетенции обладминистрации, так как целевое назначение участка не сельскохозяйственное.Sasha Tar писав:Чия компетенція в надані дозволу на розробку проекту (ділянка за межами н.п.)?
Обязательная экспертиза проекта и наверное Киев.Sasha Tar писав:Чи є якісь особливості такого проекту?
- Поковба
- Спец
- Повідомлень: 704
- З нами з: 13 вересня 2009 14:16
- Репутація: 0
- Область: Закарпатська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
- Контактна інформація:
Re: Зміна цільового призначення.
Цікава стаття Андрія Мартина зараз роздрукована в Земелевпорядному віснику: В таблиці № 1 визначений перелік документації із землеустрою що не згадуються у Законі України «Про землеустрій», але визначений перелік інших нормативно-правових актів в яких вони згадуються ))
Зацікавив мене "Проект відведення земельної ділянки щодо зміни цільового призначення". В статті вказано, що даний вид документації згадується в
Зацікавив мене "Проект відведення земельної ділянки щодо зміни цільового призначення". В статті вказано, що даний вид документації згадується в
Прочитавши ці статті, починаю розуміти, що такого виду документації в правовому полі нашої країни (напевно) не існує. І при зміні цільового призначення потрібно виготовляти не "Проект землеустро щодо зміни цільового призначення", а "Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки (для відповідного цільового призначення)". Якщо я не правий виправте мене будь ласка!!!"Стаття 123 Земельного кодексу України від 25.10.2001 № 2768-III, постанова Кабінету Міністрів України від 11.04.2002 № 502 «Про затвердження Порядку зміни цільового призначення земель, які перебувають у власності громадян або юридичних осіб» (пункт 3 Порядку)"
Re: Зміна цільового призначення.
А якщо Ви вже маєте у власності земельну діляну, навіщо Вам іще один "Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки", Вам необхідно змінити цільове призначення, а не відводити у тих же межах ту ж земельну ділянку, не задумувались на цим? Третяк А.М. також довго сперечався з даного питання, але з його досвідом все ж погоджувався, що у даному випадку повинен розроблятися "Проект землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки", який повинен бути передбачений у Законі України "Про землеустрій".Поковба писав:Прочитавши ці статті, починаю розуміти, що такого виду документації в правовому полі нашої країни (напевно) не існує. І при зміні цільового призначення потрібно виготовляти не "Проект землеустро щодо зміни цільового призначення", а "Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки (для відповідного цільового призначення)". Якщо я не правий виправте мене будь ласка!!!
Re: Зміна цільового призначення.
Логика железная, но почему-то такой проект до сих пор ничем не предусмотрен.dzi писав: Третяк А.М. також довго сперечався з даного питання, але з його досвідом все ж погоджувався, що у даному випадку повинен розроблятися "Проект землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки", який повинен бути передбачений у Законі України "Про землеустрій".

Есть тока проект отвода (проект землеустройства по отводу...), к которому при очень большом желании можно приписать "земельного участка, целевое назначение которого изменяется", сославшись на постанову КМУ (хотя что с этой припиской, что без разница практической немного. Также не вижу супернарушений и при иных незначительных текстовых вариациях, ведь суть-то та же). ИМХО