Все как раньше, возможно их и не примут вообше.....користувач0126 писав: ↑20 грудня 2019 09:44 вона не зареєстрована ще, якби вже була чинна то в Постанові 1051 уже б були зміни, ссилаючись на даний НПА

Все как раньше, возможно их и не примут вообше.....користувач0126 писав: ↑20 грудня 2019 09:44 вона не зареєстрована ще, якби вже була чинна то в Постанові 1051 уже б були зміни, ссилаючись на даний НПА
Можна запитати, на який?Kurilov писав: ↑04 грудня 2019 23:46 - скасування постанови-1075 автоматично не означає, що землевпорядники можуть спокійно користуватися ГНСС без сертифікату геодезиста в рукаві. Прогнозую, експерти як писали зауваги про сертифікат геодезиста, так і надалі будуть, просто тепер посилатимуться на закон;
На ЗУ "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність".
Спитайте в експерта, я тут при чому?
Ваші інсайди, м'яко кажучи, не завжди правда. Ви тут на форумі розповідали, що 2194 до нового року приймуть. А нині є вірогідність, що цьому законопроекту лапті скрутять. Так що прикрутіть у собі, бдлск, вангу.
ДГК може багато чого забороняти, проводити селектори - але практика екстериторіальності каже про інше. Дочекайтеся поки експерти вийдуть на роботу.
Рубрика "читаем вместе"
Мне хлеб дает именно это положение Закона. Как и всей стране СИЗов.Інженеру-землевпоряднику, який склав кваліфікаційний іспит, видається кваліфікаційний сертифікат, що підтверджує відповідність інженера-землевпорядника кваліфікаційним вимогам та його спроможність самостійно складати окремі види документації із землеустрою та документації з оцінки земель, виконувати топографо-геодезичні і картографічні роботи, проводити інвентаризацію земель, перевіряти якість ґрунтових, геоботанічних та інших обстежень земель при здійсненні землеустрою.
Юля попутала карты
Уже много раз обсуждалось. У нас после введения сертификации (СІГ і СІЗ) сложилась такая ситуация, что выполненная работа считается "легальной", если ее подписывает "відповідальний за якість виконаних робіт", а не от того, кто ее виконав. Пока в пояснительной записке документации будет прописано, что для ее составления виконувались топографо-геодезичні роботи, будет возникать вопрос, кто є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт и это независимо от типа прибора (GNSS, тахеометр). И в каком-то законопроекте это учтено, в ст.5 ЗУ "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" хотят добавить "інженера-землевпорядника": юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, ІНЖЕНЕР-ЗЕМЛЕВПОРЯДНИК, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Абсолютно правильно.
2194. Тільки там пропонують скасувати інститут СІГа та вписати, що топогеодезичною і картографічною діяльністю можуть займатися особи з освітою в галузі геодезія/землеустрій.
Чтобы согласовать нормы других не менее важных НПАAnTreY писав: ↑03 січня 2020 17:12 И в каком-то законопроекте это учтено, в ст.5 ЗУ "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" хотят добавить "інженера-землевпорядника": юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, ІНЖЕНЕР-ЗЕМЛЕВПОРЯДНИК, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Стаття 1 ЗУ Про землеустрійвиди робіт із землеустрою - обстежувальні, вишукувальні, топографо-геодезичні, картографічні, проектні та проектно-вишукувальні роботи, що виконуються з метою складання документації із землеустрою;
Стаття 66. ЗУ Про землеустрійВідповідальними особами за якість робіт із землеустрою можуть бути лише сертифіковані інженери-землевпорядники.
Стаття 198. ЗКУКадастрові зйомки
1. Кадастрові зйомки - це комплекс робіт, виконуваних для визначення та відновлення меж земельних ділянок.
2. Кадастрова зйомка включає:
а) геодезичне встановлення меж земельної ділянки;
б) погодження меж земельної ділянки з суміжними власниками та землекористувачами;
в) відновлення меж земельної ділянки на місцевості;
г) встановлення меж частин земельної ділянки, які містять обтяження та обмеження щодо використання землі;
ґ) виготовлення кадастрового плану.
Інструкція про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками1.2. Встановлення (відновлення) меж земельної ділянки
здійснюється з метою визначення в натурі (на місцевості) метричних
даних земельної ділянки, у тому числі місцеположення поворотних
точок її меж та їх закріплення межовими знаками.
1.3. У цій Інструкції терміни вживаються у такому значенні:
виконавець - юридична особа, що володіє необхідним технічним
і технологічним забезпеченням та у складі якої працює не менше
двох сертифікованих інженерів-землевпорядників або фізична особа -
підприємець, яка володіє необхідним технічним і технологічним
забезпеченням та є сертифікованим інженером-землевпорядником
Потому что геодезист за координаты недвижимого имущества не отвечает.
Вроде Держгеокадастр разместил
https://land.gov.ua/info/postanova-kabi ... v-ukrainy/Постанова Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1141 “Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України”, яка набрала чинності 31.12.2019
Постановою вносяться, зміни до Положення про Державний фонд документації із землеустрою, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 листопада 2004 р. № 1553.
Зокрема затверджено вимоги до подання відповідної документації із землеустрою в електронному вигляді за заявою за визначеною формою, передбачено оприлюднення на офіційному веб-сайті Держгеокадастру наявних матеріалів Державного фонду в електронній формі тощо.
Крім того, змінами до Переліку адміністративних послуг, що надаються Держгеокадастром та його територіальними органами на безоплатній основі, затвердженого постановою Кабінетом Міністрів України від 1 серпня 2011 р.
№ 835, а також змінами до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 скасовується адміністративна послуга «Реєстрація апаратури супутникових радіонавігаційних систем, крім апаратури Міноборони, МВС та СБУ».
Також, визнано такими, що втратили чинність, деякі постанови Кабінету Міністрів України.
Про що каже цей проект документа? В принципі, екстериторіальність погодження всього була передбачуваною ситуацією. Але головне: 2194 - це новий 4355. Себто кардинально в землеустрої нічого не зміниться.З метою усунення корупційних ризиків та забезпечення прозорості дій під час погодження документації з землеустрою пропонується закріпити на нормативно-правовому рівні принципи екстериторіальності погодження всіх видів документації із землеустрою територіальним органам Держгеокадастру, а саме:
– схеми землеустрою і техніко-економічні обґрунтування використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць;
– проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об’єктів;
– проекти землеустрою щодо приватизації земель державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій;
– проекти землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб;
– проекти землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів;
– робочі проекти землеустрою;
– технічні документації із землеустрою щодо інвентаризації земель;
– технічні документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок.
Проектом постанови передбачено внесення змін до Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р. № 1051, за допомогою яких у Державному земельному кадастрі з’явиться можливість присвоєння облікових номерів об’єктам нерухомого майна, зокрема, будівлям, спорудам, інженерним мережам, розташованим на земельних ділянках, а також частинам земельних ділянок, на які поширюється дія сервітуту, договору суборенди.
Крім того, відповідні зміни дозволять здійснювати внесення, зміну, зберігання, пошук відомостей у Державному земельному кадастрі про контури, координати поворотних точок, назви, адреси будівель, споруд та інженерних мереж, ідентифікатори об’єктів будівництва та закінчених будівництвом об’єктів, що надасть змогу здійснювати електронну інформаційну взаємодію між Державним земельним кадастром, Єдиною державною електронною системою у сфері будівництва та адресним реєстром у режимі реального часу.
тому що згідно ст. 186 п.14 ТД погодженню не підлягає!
Тому и запитав за аналогією з поділом.
А хто зна що у голові нових реформаторів.
Оце радіють експерти.... ще б сюди приплели технічку по встановленню (відновленню), то, думаю, не буде кому все це погоджувати, враховуючи те, що зараз щодня по 5-6 проектів заходе за день...
а те що в ст. 186 ЗКУ написано, що поділ:
12. Технічна документація із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок погоджується: