Порядок ведення Державного земельного кадастру
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
-
- Спец
- Повідомлень: 2015
- З нами з: 18 листопада 2007 16:32
- Репутація: 88
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Доброго дня. Підкажіть наступне: реєстратору надходе проект землеустрою для реєстрації ЗД, наприклад під БОЖБ. В проекті вказано, що ЗД вільна від забудови, на кадастровому плані відсутні контури об'єктів нерухомого майна. При реєстрації бачимо по карті, що на ЗД розташований (ні) будинок (булівлі). Хто як діє в даному випадку? Реєструєте ділянку чи даєте відмову, так як на ЗД є будівлі, яких проектант не вказав при виготовленні проекту? Дякую.
-
- Молодший спец :)
- Повідомлень: 45
- З нами з: 21 лютого 2014 15:51
- Репутація: 7
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
набридло дивитися у законодавчу базу та вигадувати можливі дозволені процедури у кожному випадку, особливо коли ОМС, прокуратура або замовник вимагає письмових роз'яснень (крик душі).
1. присадибні ділянки в місті, розмір яких перевищує 1000 м, Перехідні положення дозволяють присвоювати КН ділянкам під ЖБ без посилання на площу та вид документації. Що мається на увазі - сформувати за фактом 1500 м, потім поділити на 1000 м та залишок, щоб ділянки стали об’єктом права за ст. 79-1 та відповідали нормам безоплатки. Або одразу формувати двома ділянками під БОЖБ.
2. ст. 118 ч. 1, 2 - давайте вимагати внесення змін до неї з метою чіткого визначення виду документації та поняття «перебування в користуванні». У поєднанні з ст. 119 (набувальна давність) ст. 118 ч. 1.2 передбачають наявність документів, що підтверджують права.
на практиці у громадян приватного сектору і техпаспортах БТІ є посилання на рішення міськвиконкому про встановлення норми або надання ділянок у 50-90 роки і також на практиці вся країна 20 років формує і приватизує ділянки на підставі технічки яка ніде не зазначена. Це стосується і садових ділянок.
3. є рішення 2012 року про передачу у власність громадянину земельної ділянки під садівництво із земель СТ з договором оренди 2011 року. Але ділянка СТ у кадастрі не змінена, новий КН не присвоєний, зміни до договору не внесені. Таких випадків дуже багато. Громадянка наполягає на витязі за результатами реєстрації, але НКС видає критичну помилку - 100% накладка на більшу ділянку, до аріхву не видаляється, та і не хочеться так робити. Ділянка громадянки вважається зареєстрованою з дати її звернення. Що запропонувати: 1. поділ, що призведе до обурення та фінансових витрат, у таких варіантах: ділемо СТ на СТ та громадянку, ділемо СТ на СТ для доріг та хоздвору та другу частину, яку в подальшому також прийдеться ділити по мірі бажань приватизувати іншими садоводами або відкрити ПК громадянці через реєстр із зазначенням власником кого - міської ради або громадянки.
4. надання в користування по ст. 123 коли ділянка не зареєстрована, на підставі дозволу та технічки, якщо межі та призначення не змінюються. що мається на увазі - ділянки, на які є права, що виникли до 2004 року? але за перехідними положеннями дозвіл в таких випадках не передбачений. Або наявність лише рішення про надання. Стаття 107 ч. 1 передбачає основою для відновлення меж є дані земельно-кадастрової документації, не уточнюючі що це документ, що підтверджує право. тобто можна вважати, що це може бути рішення про надання.
В той же час ч. 4 ст. 27 Про кадастр та ч. 8 ст. 79-1 ЗКУ У разі відновлення меж земельної ділянки за її фактичним використанням у зв'язку з неможливістю виявлення дійсних меж
кадастрові номери відповідних земельних ділянок не скасовуються, а відповідні зміни до відомостей про межі земельних ділянок вносяться до поземельних книг у порядку, визначеному частиною четвертою статті 26 цього Закону.
Тобто ця норма передбачає спочатку реєстрацію ділянки у ДЗУ у наданих розмірах, а потім внесення змін про фактичні межі.
У разі неможливості виявлення дійсних меж їх встановлення здійснюється за фактичним використанням земельної ділянки. У випадках, коли в такий спосіб визначення меж не узгоджується з виявленими обставинами, зокрема з встановленими розмірами земельних ділянок, то межі визначаються з урахуванням цих обставин, тобто знову повернулися до розміру, зазначеному у земельно-кадастровій документації?.
Так є об’єкт ПЗФ з відведенням 1958 року, ДА відсутній. Відведено у 1958 р. 12 га, за фактом 10 га. Проект відведення або технічна за ст. 123
1. присадибні ділянки в місті, розмір яких перевищує 1000 м, Перехідні положення дозволяють присвоювати КН ділянкам під ЖБ без посилання на площу та вид документації. Що мається на увазі - сформувати за фактом 1500 м, потім поділити на 1000 м та залишок, щоб ділянки стали об’єктом права за ст. 79-1 та відповідали нормам безоплатки. Або одразу формувати двома ділянками під БОЖБ.
2. ст. 118 ч. 1, 2 - давайте вимагати внесення змін до неї з метою чіткого визначення виду документації та поняття «перебування в користуванні». У поєднанні з ст. 119 (набувальна давність) ст. 118 ч. 1.2 передбачають наявність документів, що підтверджують права.
на практиці у громадян приватного сектору і техпаспортах БТІ є посилання на рішення міськвиконкому про встановлення норми або надання ділянок у 50-90 роки і також на практиці вся країна 20 років формує і приватизує ділянки на підставі технічки яка ніде не зазначена. Це стосується і садових ділянок.
3. є рішення 2012 року про передачу у власність громадянину земельної ділянки під садівництво із земель СТ з договором оренди 2011 року. Але ділянка СТ у кадастрі не змінена, новий КН не присвоєний, зміни до договору не внесені. Таких випадків дуже багато. Громадянка наполягає на витязі за результатами реєстрації, але НКС видає критичну помилку - 100% накладка на більшу ділянку, до аріхву не видаляється, та і не хочеться так робити. Ділянка громадянки вважається зареєстрованою з дати її звернення. Що запропонувати: 1. поділ, що призведе до обурення та фінансових витрат, у таких варіантах: ділемо СТ на СТ та громадянку, ділемо СТ на СТ для доріг та хоздвору та другу частину, яку в подальшому також прийдеться ділити по мірі бажань приватизувати іншими садоводами або відкрити ПК громадянці через реєстр із зазначенням власником кого - міської ради або громадянки.
4. надання в користування по ст. 123 коли ділянка не зареєстрована, на підставі дозволу та технічки, якщо межі та призначення не змінюються. що мається на увазі - ділянки, на які є права, що виникли до 2004 року? але за перехідними положеннями дозвіл в таких випадках не передбачений. Або наявність лише рішення про надання. Стаття 107 ч. 1 передбачає основою для відновлення меж є дані земельно-кадастрової документації, не уточнюючі що це документ, що підтверджує право. тобто можна вважати, що це може бути рішення про надання.
В той же час ч. 4 ст. 27 Про кадастр та ч. 8 ст. 79-1 ЗКУ У разі відновлення меж земельної ділянки за її фактичним використанням у зв'язку з неможливістю виявлення дійсних меж
кадастрові номери відповідних земельних ділянок не скасовуються, а відповідні зміни до відомостей про межі земельних ділянок вносяться до поземельних книг у порядку, визначеному частиною четвертою статті 26 цього Закону.
Тобто ця норма передбачає спочатку реєстрацію ділянки у ДЗУ у наданих розмірах, а потім внесення змін про фактичні межі.
У разі неможливості виявлення дійсних меж їх встановлення здійснюється за фактичним використанням земельної ділянки. У випадках, коли в такий спосіб визначення меж не узгоджується з виявленими обставинами, зокрема з встановленими розмірами земельних ділянок, то межі визначаються з урахуванням цих обставин, тобто знову повернулися до розміру, зазначеному у земельно-кадастровій документації?.
Так є об’єкт ПЗФ з відведенням 1958 року, ДА відсутній. Відведено у 1958 р. 12 га, за фактом 10 га. Проект відведення або технічна за ст. 123
zemka90 писав:крик душі
Не по темі
Відійдіть від краю моста! Відчай ніколи не додавав сил.
Та ні, ось такzemka90 писав:без посилання на площу та вид документації
. А площа - звичайно в межах норм до ст. 121 ЗКУ. 0,10 га для БОЖБ. Якщо решта для осг- то це вже за проектом (якщо звичайно там не було якихось давніх /декретних/ рішень хоча на практиці їх недолюблюють.). Але Ви питали для ОБЖБ - тому відповідь ясна.Установити, що у разі якщо на земельній ділянці, право власності (користування) на яку не зареєстровано, розташований
житловий будинок, право власності на який зареєстровано, кадастровий номер на таку земельну ділянку присвоюється за заявою
власників такого будинку на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки
в натурі (на місцевості)
По п.2 не зовсім зрозумів. Але здогадуюсь. Загалом в темах Про ДЗК, "Особливості оформлення", "Проект чи технічка" з приводу
ломалися ще ті "копья". Як результат - одна з позицій згідно ЗКУ та ЗУ "Про землеустрій" - Рішення які є підставою для реєстрації права на землю при затверджені документації із землеустрою (технічних матеріалів) – це рішення про затвердження ПРОЕКТІВ. Рішення про затвердження тех. док. по встановленню меж /якщо вони взагалі приймаються/ є лише рішеннями, що підтверджують розміри та площу зем. ділянки. Знову ж таки не забувайте про "декретні рішення". Детальніше - у вищезгаданих мною темах.zemka90 писав:визначення виду документації
По п.3
Якщо договір оренди зареєстрований - ні в якому разі. Навіть якщо на загальну ділянку не відкрита ПЗ. Ми таке питання розглядали лише після скасування Договору оренди, і то на свій ризк. Поділ?..хм.. З"ясуйте спочатку як відноситься до цього голова СТ який це все діло буде погоджувати.zemka90 писав:до архіву не видаляється, та і не хочеться так робити
По п.4
Тут треба дивитись, що є в архіві. З позиції службовця - проект безпечніший (і його виготовлення обгрунтувати простіше). При чому розробка проекту допоможе уникнути багато питань (органи, що погоджують, охоронні зони,і т.д зразка 1958 року дещо різняться з чинними ЗУ morgayu ).zemka90 писав:є об’єкт ПЗФ з відведенням 1958 року, ДА відсутній. Відведено у 1958 р. 12 га, за фактом 10 га. Проект відведення або технічна за ст. 123
-
- Повідомлень: 6
- З нами з: 25 серпня 2008 09:31
- Репутація: 0
Шановні колеги! Потрібна ваша думка з приводу спірного питання по порядку ведення ДЗК. Порядком передбачено, що на реєстрацію подається погоджена документація, а от ким і як, не зрозуміло. Працювали ми 2 роки без проблем, начальник управління ДЗА погоджував документацію і зокрема кадастровий план. А тепер зовсім нічого підписувати не хоче, бо це нічим не передбачено. То тепер нам на реєстрацію нестимуть "голу" документацію. Допоможіть розібратися, чи повинна погоджуватися тех.документація. Дякую
Тут все просто, яка документація передбачає погодження, та іде на реєстрацію після погодження, а яка ні - та іде без погодження Bannedjulijazetti писав:Шановні колеги! Потрібна ваша думка з приводу спірного питання по порядку ведення ДЗК. Порядком передбачено, що на реєстрацію подається погоджена документація, а от ким і як, не зрозуміло. Працювали ми 2 роки без проблем, начальник управління ДЗА погоджував документацію і зокрема кадастровий план. А тепер зовсім нічого підписувати не хоче, бо це нічим не передбачено. То тепер нам на реєстрацію нестимуть "голу" документацію. Допоможіть розібратися, чи повинна погоджуватися тех.документація. Дякую
-
- Повідомлень: 6
- З нами з: 25 серпня 2008 09:31
- Репутація: 0
на скільки я в цьому можу бути впевнений - то ні.julijazetti писав:так технічку по встановленню меж не передбачено погоджувати? навіть кадастровий план?
Востаннє редагувалось 16 травня 2014 09:02 користувачем Малібу, всього редагувалось 1 раз.
-
- Спец
- Повідомлень: 2015
- З нами з: 18 листопада 2007 16:32
- Репутація: 88
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Не передбачено.julijazetti писав:так технічку по встановленню меж не передбачено погоджувати? навіть кадастровий план?
Найчастіше на реєстрацію йдуть проекти землеустрою по відведенню земділянок, погодження яких передбачається обов'язково райземом, та іншими службами, визначеними статтею 186-1 ЗКУ. Також можуть бути й інші погодження, кабмінівські, верхрадівські. І не забувайте про експертизу, адже деяка документація підлягає обов'язковому її проведенню перед реєстрацією земельної ділянки.
-
- Спец
- Повідомлень: 244
- З нами з: 03 липня 2008 13:24
- Репутація: 15
- Область: Полтавська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
А я вот несколько раз поднимал вопрос, что нигде действительно не нашел ни нормы, ни обязанности что-то там такое типа планового материала или документации целиком согласовывать (ну есть у нас сложности с этим этапом, он идет в отрыве от проверки документации регистраторами) и может таки ну его, результат... продолжать? Зато установлены сроки, и их изменение, естественно, влечет. Только ПЕРЕД собой.julijazetti писав:А тепер зовсім нічого підписувати не хоче, бо це нічим не передбачено. То тепер нам на реєстрацію нестимуть "голу" документацію.
- solim
- Спец
- Повідомлень: 1074
- З нами з: 06 листопада 2013 13:47
- Репутація: 201
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Ніде не передбачено, але доцільно погоджувати.
В нашій області прийнято рішення науково-технічної ради ГУ про те, що в складі технічної документації по встановленню (відновленню) меж земельної ділянки в натурі повинен міститися кадастровий план земельної ділянки, підписаний розробником документації та погоджений керівником територіального органу земельних ресурсів.
В нашій області прийнято рішення науково-технічної ради ГУ про те, що в складі технічної документації по встановленню (відновленню) меж земельної ділянки в натурі повинен міститися кадастровий план земельної ділянки, підписаний розробником документації та погоджений керівником територіального органу земельних ресурсів.
-
- Спец
- Повідомлень: 244
- З нами з: 03 липня 2008 13:24
- Репутація: 15
- Область: Полтавська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
А вот с этого места поподробнее, пожалуйста. Только не из методики проведения экспертизы, там согласование только в случаях "передусмотренных законодательством". И, если таки экспертиза, то каким именно НПА предусмотрено?solim писав:та погоджений керівником територіального органу земельних ресурсів
И какая же есть целесообразность? Где и что не улавливаю?solim писав:але доцільно погоджувати
- solim
- Спец
- Повідомлень: 1074
- З нами з: 06 листопада 2013 13:47
- Репутація: 201
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Маю на увазі рішення науково-технічної ради Головного управління Держземагентства у Рівненській області. При всіх ГУ створені такі дорадчі органи. В разі невизначеності певних моментів законодаства ними приймаються рішення, яке звісно не є обов'язковими для виконання, але у разі їх виконання на рівні області все буде узгоджено і "однаково".Кремень писав:каким именно НПА предусмотрено?
Ushas ... вонитампонавстановлюютьчортзнащохтознаякробібратисяпотім...Кремень писав:какая же есть целесообразность?
Різні випадки можуть бути - попадання за адміністративні границі, на вже сформовану ділянку...
Сам бачив, що встановлення меж робили на спадкоємся, а не на власника, на ПАТ, а не на ЗАТ, чомусь знінювали склад земельних угідь, а потім це все комусь улагоджувати.
-
- Спец
- Повідомлень: 787
- З нами з: 01 червня 2008 21:44
- Репутація: 30
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Стаття 34. Кадастровий план земельної ділянкиsolim писав:підписаний розробником документації та погоджений керівником територіального органу земельних ресурсів.
3. Порядок складання та затвердження вимог до оформлення
кадастрових планів земельних ділянок встановлюється Кабінетом
Міністрів України.
керівник територіального органу земельних ресурсів не є КМ України.
-
- Спец
- Повідомлень: 244
- З нами з: 03 липня 2008 13:24
- Репутація: 15
- Область: Полтавська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Ну, тут я как раз "тот самый", который может "накосячить". Ответственность снимается с разработчика за ошибки, неточности и пр.? Нет. Не в те категории (не тот классификатор, не те угодья, не те ограничения) попало-установилось? И что, серьёзно будет нести ответственность начальник тероргана ГЗА/ДЗА? Очень сомневаюсь. Как и в однозначной правильности всех вышеперечисленных критериев. Как ни сделай-все равно два раза переделывать. Потому что.solim писав:Різні випадки можуть бути - попадання за адміністративні границі, на вже сформовану ділянку...Сам бачив, що встановлення меж робили на спадкоємся, а не на власника, на ПАТ, а не на ЗАТ, чомусь знінювали склад земельних угідь, а потім це все комусь улагоджувати.
А вот на правильность и соответствие разве не кадастровый ли регистратор проверяет? Ну, и если экспертиза нужна, то ясно... В общем, смысла как не видел так и не вижу. А "потом разруливать", хм, а что, у исполнителя после подписи представителя агентства действительно не будет никаких проблем даже при выдаче полной ахинеи?

Не по темі
Но из практики-это всё же далеко не сотрудничество, а разные стороны баррикады. Ибо цели разные.
- Silv
- Спец
- Повідомлень: 205
- З нами з: 04 серпня 2009 00:08
- Репутація: 5
- Область: Чернігівська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Ви не повірите:виробничка ДЗК, в приватній фірмі, потім в земвідділ реєстратором. 90 процентів частників при помилці починають в ній звинувачувать кого угодно,тільки не себе, навіть якщо опечатка...((( Обмінників правильних бачив штуки 3. Про інститути землеустрою мовчу - жах. Доки не забрали в армію, звонив частникам, матюкався і сам справляв. Зараз всі по 2 неділі ждуть. Може і правильно.Кремень писав:А особенно, если проверяют специалисты, которые чаще всего сами не делали документаций (землеустроительных работ).

-
- Спец
- Повідомлень: 244
- З нами з: 03 липня 2008 13:24
- Репутація: 15
- Область: Полтавська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Памятник полюбому :)Silv писав:звонив частникам, матюкався і сам справляв
Если обратили внимание-огульно и не обвинял. Более того, и без опыта можно нормально работать, просто немного другой темп. С продуктами институтов плотно не сталкивался - комментировать нечего.
Да и не об этом речь. Я принципиально не увидел необходимости и обязательности подписей начальников... и т.д.
Порядок ведення Державного земельного кадастру
Оприлюднена на сайті ВРУ
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 21 березня 2016 р. № 205
Київ
Деякі питання ведення Державного земельного кадастру
http://zakon2.rada.gov.ua/rada/show/205-2016-%D0%BF
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 21 березня 2016 р. № 205
Київ
Деякі питання ведення Державного земельного кадастру
http://zakon2.rada.gov.ua/rada/show/205-2016-%D0%BF
-
- Admin
- Повідомлень: 1178
- З нами з: 11 травня 2012 18:16
- Репутація: 714
- Область: Харківська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Порядок ведення Державного земельного кадастру
Питання скорше до тих, хто має доступ к тєлу. От Порядок ведення ДЗК передбачає↓
І якщо з індексними картами все якось зрозуміло - то з цими картами нє очєнь. Вони взагалі формуються? Якщо так - за яким принципом?
► Показати
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 18
- З нами з: 05 листопада 2012 21:54
- Репутація: 0
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Порядок ведення Державного земельного кадастру
Чи може бути спеціаліст 2 кат їз землевпорядкування ОМС одночасно посадовою особою виконавчих органів органів місцевого самоврядування, які мають право надавати відомості з Державного земельного кадастру відповідно до Закону України “Про Державний земельний кадастр”. Чи потрібно вводити окрему посаду з проведенням конкурсу , адже державний кадастровий реєстратор є державним службовцем.
-
- Спец
- Повідомлень: 2015
- З нами з: 18 листопада 2007 16:32
- Репутація: 88
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
Порядок ведення Державного земельного кадастру
ignatpil,
Наскільки мені не зраджуєм пам'ять, основні вимоги, яким повинна відповідати особа в ОМС, яка буде надавати відомості - це вища землевпорядна чи юридична освіта, і стаж роботи не менше 2 років, і за умов проведення стажування в ГУ в області. І якщо особа відповідає цим вимогам, то чого б і ні. Ця особа не вважатиметься ДКР, а те що стосується того що ДКР є держслужбовцем, то це стосується тільки реєстраторів Держгеокадастру.
Наскільки мені не зраджуєм пам'ять, основні вимоги, яким повинна відповідати особа в ОМС, яка буде надавати відомості - це вища землевпорядна чи юридична освіта, і стаж роботи не менше 2 років, і за умов проведення стажування в ГУ в області. І якщо особа відповідає цим вимогам, то чого б і ні. Ця особа не вважатиметься ДКР, а те що стосується того що ДКР є держслужбовцем, то це стосується тільки реєстраторів Держгеокадастру.
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 18
- З нами з: 05 листопада 2012 21:54
- Репутація: 0
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Землевпорядник органу місцевого самоврядування
Порядок ведення Державного земельного кадастру
Тобто
1 варіант при відповідності основним вимогам - вища землевпорядна чи юридична освіта, і стаж роботи не менше 2 років спеціаліст 2 кат їз землевпорядкування ОМС - може бути.
2 варіант вводити окрему посаду та прийняти на роботу особу на загальних підставах яка відповідає основним вимогам без проведення конкурсу на посаду державного службовця.
Дякую!
1 варіант при відповідності основним вимогам - вища землевпорядна чи юридична освіта, і стаж роботи не менше 2 років спеціаліст 2 кат їз землевпорядкування ОМС - може бути.
2 варіант вводити окрему посаду та прийняти на роботу особу на загальних підставах яка відповідає основним вимогам без проведення конкурсу на посаду державного службовця.
Дякую!