Сторінка 7 з 17
Додано: 18 січня 2013 13:47
Volodar
Sveto4ek писав:Тому що в тому пункты на який ви посилаэтеся, вказано із земель державної чи комунальної власності .
Саме так із державної чи комунальної...А як інакше?
Sveto4ek писав:а в пункті третьому зазначено, як саме формуються земельні ділянки для реєстрації права комунальної чи державної власності.
В мене мабуть якась інша редакція ч. 3 ст. 79-1, або Ви про щось інше 5+5=?
3. Сформовані земельні ділянки підлягають державній реєстрації у Державному земельному кадастрі.
Sveto4ek писав:а пункт 2 перехідних положень на мою думку стосується земельних ділянок, на які було видані державні акти до 2004 року.
А що до 2004 року право власності чи право користування посвідчувалося лише державними актами? А як же Декрет
http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/15-92/ed19921226
Звичайно ,багато хто ж працівників Держзьому бажають людей позаганяти і в проекти відведення, або сільські ради у проекти землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів...
Sveto4ek писав:чи можна зареєструвати право комунальної/державної власності на земельні ділянки, які вже сформовані - знаходяться в оренді чи постійному користуванні і яким чином? необхідно лише рішення ОМС?
Так, звертайтесь в місцеву реєстраційну службу. Але так десь через півроку morgayu
Додано: 18 січня 2013 14:11
Sveto4ek
В мене мабуть якась інша редакція ч. 3 ст. 79-1, або Ви про щось інше
редакція та сама, просто я мала на увазі, що перед тим як земельні ділянки формувати із земель комунальної чи державної власності, необхідно зареструвати на них право власності територіальним громмадам чи державі.
Додано через 2 хвилини 59 секунд:
Звичайно ,багато хто ж працівників Держзьому бажають людей позаганяти і в проекти відведення, або сільські ради у проекти землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів...
мені здається, що це не працівники Держзьому, а чинне законодавство визначає.... якщо є інші варіанти закріплені законодавчо, то надайте зсилку morgayu
Додано через 4 хвилини 7 секунд:
Так, звертайтесь в місцеву реєстраційну службу. Але так десь через півроку
а чому через півроку???
Додано: 18 січня 2013 14:23
Алексей75
2. Формування земельних ділянок здійснюється:
у порядку відведення земельних ділянок із земель державної та комунальної власності;
шляхом поділу чи об'єднання раніше сформованих земельних ділянок;
шляхом визначення меж земельних ділянок державної чи комунальної власності за проектами землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів.
При цьому додайте п. 2 Прикінцевих ЗУ "Про ДЗК"
Ще раджу подивитись п7 Перехідних та прикінцевих положень Закону "Про державний земельний кадастр"
7. До державної реєстрації права державної чи комунальної власності на земельні ділянки формування земельних ділянок за рахунок земель державної та комунальної власності, визначення їх угідь, а також віднесення таких земельних ділянок до певних категорій може здійснюватися на підставі матеріалів інвентаризації земель, проведеної за рішенням: у межах населених пунктів - сільських, селищних, міських рад, за їх межами - районних державних адміністрацій. Матеріали інвентаризації земель у такому разі підлягають погодженню в порядку погодження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок та затверджуються органами, які прийняли рішення про проведення інвентаризації. Формування земельних ділянок у такому порядку може здійснюватися один раз. Порядок проведення інвентаризації земель ( 513-2012-п ) затверджується Кабінетом Міністрів України.
Додано: 18 січня 2013 15:13
Volodar
Sveto4ek писав:перед тим як земельні ділянки формувати із земель комунальної чи державної власності, необхідно зареструвати на них право власності територіальним громмадам чи державі.
??????
Мені чомусь здається, що право власності чи користуваня можна буде зареєструвати після формування земельної ділянки. А от щодо прямих заборон реєструвати право комунальної власності, на земельну ділянку сформовано за приватні кошти я не не знаю. Може Ви підкажете? Так і до цього завжди проектна документація виготовлялася за кошти приватної особи, за рідкими виключеннями - на аукціони.
Sveto4ek писав:мені здається, що це не працівники Держзьому, а чинне законодавство визначає.... якщо є інші варіанти закріплені законодавчо, то надайте зсилку
Так двома постами вище, що ж не так?
Sveto4ek писав:а чому через півроку???
Ну поки Держкомзьом отримає печатки для свої реєстраторів, позвільняє ненавчених та понабирає супернавчених юристів, поки пооформляють ключі доступу, поки запрацює "безвідкатно" НКС, обмін інформацією: як раз десь півроку. Ну це моя субєктивна думка...
Додано: 18 січня 2013 15:18
Sveto4ek
Ще раджу подивитись п7 Перехідних та прикінцевих положень Закону "Про державний земельний кадастр"
на підставі п.7 Перехідних та прикінцевих положень Закону "Про державний земельний кадастр", я так розумію, можна внести до державного земельного кадастру та сформувати земельні ділянки комунальної власності відповідно до матеріалів інвентаризації земель, які погоджено та затверджено.
але чи можуть до моменту реєстрації права комунальної/державної власності ОМС передавати земельні ділянки у приватну власність, оскільки відповідно до п.9 закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності" право власності на земельні ділянки державної та комунальної власності реалізується після державної реєстрації права власності на відповідну земельну ділянку?
Додано: 18 січня 2013 15:29
Volodar
Sveto4ek писав:чи можуть до моменту реєстрації права комунальної/державної власності ОМС передавати земельні ділянки у приватну власність, оскільки відповідно до п.9 закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності" право власності на земельні ділянки державної та комунальної власності реалізується після державної реєстрації права власності на відповідну земельну ділянку?
Думаю, що ні. І це головна проблема цього закону. В принципі вона вирішувана, якщо мінюст візьме на себе відповідальність і буде одночасно за одним рішенням ради реєструвати право комунальної власності і право оренди(користування) чи власності (при передачі у власність). В противнму разі, надання земділянки затягуватиметься на одне додаткове рішення - зайвий місяць в часі.
Додано: 18 січня 2013 17:18
Алексей75
У нас Реєстратори Мінюсту требують документ на земельну ділянку зареєстровану на раду (виконком), щоб щось зареєструвати так що поки Рада або виконком не зареєструє право власності на комунальну власність про якусь реєстрацію і мови нема (що касається земельних ділянок на які не оформлені правовстановчи докусменти на земельну ділянку до вступу в дію закону щодо розмежування)
Додано: 18 січня 2013 23:34
Solpadeine
правильно і вимагають

на жаль в нашому Порядку так і прописали...
Додано: 21 січня 2013 11:02
Girl
Дааа, почитав вот єтот порядок
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/703 ... 4811602678 получаеться что единственнім документом для регистрации права на комунальную землю есть госакт!
Ужас! Сами себя запутали. Закон про розмежування отменили потому что не могли придумать как територии местніх советов поместить на госакті, а теперь сами требуют с местніх советов госакті!
Додано через 10 хвилин 1 секунду:
Ха, а ст 18 ЗУ "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" не предусматривает відачу свидетельства органам местного самоуправления!
Додано: 21 січня 2013 11:29
Manover
Хтось собі може уявити держакт міста, припустимо, Дніпропетровська, з нанесенням на нього усіх внутрішніх меж ділянок державної та приватної власності...
я - ні no Smert Zaryt
Додано: 21 січня 2013 12:35
Volodar
Girl писав:а теперь сами требуют с местніх советов госакті!
Ви від імені територіальної громади подавали на реєстрацію, і з Вас реєстраційна служба вимагає державний акт? Чи це просто Ваші теоретичні роздуми?
Додано: 21 січня 2013 13:31
Girl
Volodar писав:Ви від імені територіальної громади подавали на реєстрацію, і з Вас реєстраційна служба вимагає державний акт? Чи це просто Ваші теоретичні роздуми?
А как мі можем пойти на регистрацию права если у нас нет регистрации земли комунальной в Держкадастре!
Додано: 21 січня 2013 14:01
mart_12
Мысли в слух.
Если п.6 раздела Х ЗАКОНА УКРАЇНИ Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності
6. У разі якщо відомості про земельні ділянки, зазначені у пунктах 3 і 4 цього розділу, не внесені до Державного реєстру земель, надання дозволу на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для державної реєстрації таких земельних ділянок (земелных участков, которые не внесены в госреестр как зарегистриванные земли государственной и коммунальной собственности, но планируемые для передачи в собственность или аренду гражданам или юридическим лицам), а також її затвердження здійснюються:
у межах населених пунктів - сільськими, селищними, міськими радами;
за межами населених пунктів - органами виконавчої влади, які відповідно до закону здійснюють розпорядження такими земельними ділянками.
трактовать как уже отсутствующий п.12 раздела Х Переходных положений Земельного кодекса Украины.
Додано: 21 січня 2013 14:17
Girl
Ну хорошо
mart_12 писав:mart_12
опишите тогда всю процедуру оформления земли, ну например в собственность в границах населенного пункта!
Додано: 21 січня 2013 14:36
Поковба
mart_12 писав:про земельні ділянки, зазначені у пунктах 3 і 4 цього розділу
В пункті 3 і 4 іде мова про земельні ділянки державної та комунальної власності
mart_12 писав:надання дозволу на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для державної реєстрації таких земельних ділянок
"таких" - тобто державної та комунальної власності.
Додано через 2 хвилини 45 секунд:
Тобто, на скільки я розумію, сільські, селищні, міські ради, органи виконавчої влади, які відповідно до закону здійснюють розпорядження такими земельними ділянками, можуть прийняти рішення на розроблення землевпорядної документації, лише для реєстрації права комунальної чи державної власності.
Додано: 21 січня 2013 15:20
Girl
Поковба писав:Тобто, на скільки я розумію, сільські, селищні, міські ради, органи виконавчої влади, які відповідно до закону здійснюють розпорядження такими земельними ділянками, можуть прийняти рішення на розроблення землевпорядної документації, лише для реєстрації права комунальної чи державної власності.
Всмысле? Сами на себя решение принимать?
Додано: 22 січня 2013 07:15
Solpadeine
як я розумію - можна зареєструвати право державної або комунальної власності на підставі вже розробленого проекту до реєстрації, наприклад, права оренди...
Додано: 22 січня 2013 13:12
Alexxp
Solpadeine писав:як я розумію - можна зареєструвати право державної або комунальної власності на підставі вже розробленого проекту до реєстрації, наприклад, права оренди...
ЗУ 5245
II. Прикінцеві та перехідні положення
5. Державна реєстрація права держави чи територіальної громади на земельні ділянки, зазначені у пунктах 3 і 4 цього розділу, здійснюється на підставі
заяви органів, які згідно із статтею 122 Земельного кодексу України передають земельні ділянки у власність або у користування, до якої додається
витяг з Державного земельного кадастру про відповідну земельну ділянку.
А от витяг можна получити після реєстрації ділянки, на підставі документації із землеустрою що є підставою для формування ділянки та її реєстрації. (1051 та ЗУ Про ДЗК)
Додано: 22 січня 2013 15:57
Поковба
Girl писав:Всмысле? Сами на себя решение принимать?
Так.
Додано через 18 хвилин 48 секунд:
Volodar писав:Ну поки Держкомзьом отримає печатки для свої реєстраторів, позвільняє ненавчених та понабирає супернавчених юристів, поки пооформляють ключі доступу, поки запрацює "безвідкатно" НКС, обмін інформацією: як раз десь півроку. Ну це моя субєктивна думка...
І для того, щоб за ці півроку не накопичувалась документація із землеустрою у територіальних управліннях,
нами всіма любимі обранці Ushas , придумали Закон, який заборонить розпоряджатися органам земельними ділянками і внесли зміни до п. 3 ст. 186-1 ЗКУ, щоб виготовлена документація не була погоджена і її не несли на присвоєння кадастрового номеру і державної реєстрації земельної ділянки.
Додано через 43 секунди:
Але це також, лише моя суб'єктивна думка.
Додано: 22 січня 2013 16:27
Volodar
Поковба писав:який заборонить розпоряджатися органам земельними ділянками і внесли зміни до п. 3 ст. 186-1 ЗКУ, щоб виготовлена документація не була погоджена і її не несли на присвоєння кадастрового номеру і державної реєстрації земельної ділянки.
На мою думку ст. 186-1 не забороняє розпоряджатися зем.ділянками. Погоджуй її у всіх і вся і вперьод
Додано: 22 січня 2013 17:00
pyps
У законі вказано
9. Право власності на земельні ділянки державної та комунальної власності, зазначені у пунктах 3 і 4 цього розділу, реалізується після державної реєстрації права власності на відповідну земельну ділянку.
А що відповідно до закону Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень є підставою для реєстрації прав на земельні ділянки державної та комунальної власності і який документ при такій реєстрації видається?
Додано: 22 січня 2013 17:31
ОльгаНік
основанием для регистрации права на земельный участок есть решение сессии. То есть как я понимаю для города утверждается разработаная документация и фиксируется (определяется) факт принадлежности участка именно к землям комунальной собственности. Другого выхода пока невижу

Додано: 22 січня 2013 17:54
Volodar
pyps писав:А що відповідно до закону Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень є підставою для реєстрації прав на земельні ділянки державної та комунальної власності і який документ при такій реєстрації видається?
ЗУ про розмежування:
5. Державна реєстрація права держави чи територіальної громади на земельні ділянки, зазначені у пунктах 3 і 4 цього розділу, здійснюється на підставі заяви органів, які згідно із статтею 122 Земельного кодексу України передають земельні ділянки у власність або у користування, до якої додається витяг з Державного земельного кадастру про відповідну земельну ділянку.
Я б читав би це у поєднанні з
http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/703 ... aran11#n11
п. 27 пп 16)
27. Документами, що підтверджують виникнення, перехід та припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно, є:
16) інші документи, що підтверджують виникнення, перехід та припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно відповідно до закону.
33. Для проведення державної реєстрації права власності та інших речових прав на земельну ділянку заявник, крім документів, що зазначені у пунктах 27, 28, 30 і 31 цього Порядку, подає витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (у разі, коли в документах, що зазначені у пункті 27 цього Порядку, відсутні відомості про кадастровий номер земельної ділянки).
pyps писав:і який документ при такій реєстрації видається?
Витяг з держреєстру
Це я так чомусь собі надумав. Що надумали в держреєстрі не знаю. Для мене головне питання: як реєстратор за заявою ОМС чи іншого державного органу визначатиме що це ділянка саме комунальної власності, а не державної. По ділянкам, на які видано держакт постійного користування, по користувачу ще якось можна визначити, а ось в інших випадках?
Додано: 22 січня 2013 20:52
NordMan
Может я чего-то не понимаю....но если вот это
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1457-15 упразднили , а это
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/5245-17 приняли, то на основании чего, тогда выполнять работы по размежеванию, порядок разработки, составные части проекта и т.д. и т.п. ???
Кто-нибудь делает такие проекты на сегодняшний день ? И какова судьба тех проектов, которые уже утверждены ? Ну в смысле ими кто-нибудь вообще пользуется ?
Додано: 22 січня 2013 23:20
Solpadeine
Volodar писав:Витяг з держреєстру
при реєстрації права власності на новосформовану земельну ділянку видається свідоцтво про право власності... фактично повинна відбуватись реєстрація за державою Україна в особі відповідного органу, або за територіальною громадою в особі ОМС... інше питання - як потім у власність людям передавати

свідоцтво видається лише раз
Додано через 2 хвилини 56 секунд:
ОльгаНік писав:основанием для регистрации права на земельный участок есть решение сессии. То есть как я понимаю для города утверждается разработаная документация и фиксируется (определяется) факт принадлежности участка именно к землям комунальной собственности. Другого выхода пока невижу
якщо дивитись з технічної точки зору - на сьогоднішній день підстава для реєстрації права - це рішення державного реєстратора, а не ОМС чи органу державної влади... рішення на сьогодні лише йде в пакеті документів... крім того - один кадастровий номер - одна земельна ділянка - один об'єкт... яксь сільська рада з двома-трьома сотнями ділянок в межах села буде з місяць їх реєструвати
