Ще раз про фермерські господарства
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Ось ще таке питання, яке стосується фермерських земель...
Договір оренди для ведення фермерського господарства укладений та зареєстрований в установленому Законодавством порядку.
Тепер Орендар має бажання здати дану земельну ділянку в суборенду...
Питання:
- Можливість надання таких земель в суборенду;
- Компетенція органів, які мають погоджувати надання в суборенду таких земель ?
Договір оренди для ведення фермерського господарства укладений та зареєстрований в установленому Законодавством порядку.
Тепер Орендар має бажання здати дану земельну ділянку в суборенду...
Питання:
- Можливість надання таких земель в суборенду;
- Компетенція органів, які мають погоджувати надання в суборенду таких земель ?
Зверніться до Головного управління Держземагентства у Вашій області (ст.122 ЗКУ, наказ Держземагентства №72 від 28.02.2013). Фактично розпаювання ф/г це передача безоплатно у власність членам ф/г земельних ділянок у розмірі земельної частки (паю) із земель, які були надані їм у користування. Порядок безоплатної приватизації з/д громадянами визначено ст.118 ЗКУ.olkravets писав:Підкажіть ще таке, у чиїй тепер це компетенції? Ну і який порядок дії, тобто до кого для початку зветратись по питаннях розпаювання земель фг?Дякую.
[upd=1364226476][/upd]
Можливо, якщо це передбачено договором оренди та немає заперечень орендодавця....anya писав:Договір оренди для ведення фермерського господарства укладений та зареєстрований в установленому Законодавством порядку.
Тепер Орендар має бажання здати дану земельну ділянку в суборенду...
Питання:
- Можливість надання таких земель в суборенду;
- Компетенція органів, які мають погоджувати надання в суборенду таких земель ?
А компетенція того, з ким підписаний договір оренди...
Але потрібно памятати: умови суборенди не повинні супиречити умовам оренди....отже в суборенду лише для ведення фермерського господарства і звичайно терміни і орендна плата повинні бути відповідними...
Було розпорядження райдержадміністрації про передачу у власність членам фермерського господарства земельних ділянок із земель що були в постійному користуванні, зроблена технічка, присвоєні кадастрові номери, є навіть витяги, але немає рішення про передачу у власність, бо почався 2013 рік. Згідно нових правил таке рішення повинен прийняти територіальний орган земельних ресурсів, але який? Чув начебто районний, може хтось дати ссилку на документ, що це врегульовує? Буду вдячний.
-
- Спец
- Повідомлень: 67
- З нами з: 24 січня 2009 18:41
- Репутація: 0
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Юридичні послуги
[upd=1365937407][/upd]
Земельні ділянки, на яких розташовані житлові
будинки, господарські будівлі та споруди фермерського
господарства, передаються безоплатно у приватну власність у
рахунок земельної частки (паю).
Чи можна скориставшись цією нормою, під час виділення паю члену ФГ у рахунок загальної площі оформити право власності на землю під господарськими будівлями що складаються з декількох ділянок?
[upd=1365937933][/upd]
Земельні ділянки, на яких розташовані житлові
будинки, господарські будівлі та споруди фермерського
господарства, передаються безоплатно у приватну власність у
рахунок земельної частки (паю).
Чи можна скориставшись цією нормою, під час виділення паю члену ФГ у рахунок загальної площі оформити право власності на землю під господарськими будівлями що складаються з декількох ділянок?
[upd=1365937933][/upd]
У разі, якщо проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок, із земель сільськогосподарського призначення державної власності, розроблені на підставі рішень, прийнятих до 01.01.2013 року органами виконавчої влади чи органами місцевого самоврядування, які на той час відповідно до повноважень, встановлених статтею 122 Земельного кодексу України, розпоряджалися земельними ділянками, рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності та надання її у власність або користування приймається відповідним територіальним органомПетрович писав:Було розпорядження райдержадміністрації про передачу у власність членам фермерського господарства земельних ділянок із земель що були в постійному користуванні, зроблена технічка, присвоєні кадастрові номери, є навіть витяги, але немає рішення про передачу у власність, бо почався 2013 рік. Згідно нових правил таке рішення повинен прийняти територіальний орган земельних ресурсів, але який? Чув начебто районний, може хтось дати ссилку на документ, що це врегульовує? Буду вдячний.
Територіальні органи Держземагентства набули повноважень з розпорядження державними сільгоспземлями - разъясняется какие именно органы распоряжаются сельхозземлей.Obcy писав:Було розпорядження райдержадміністрації про передачу у власність членам фермерського господарства земельних ділянок із земель що були в постійному користуванні, зроблена технічка, присвоєні кадастрові номери, є навіть витяги, але немає рішення про передачу у власність, бо почався 2013 рік. Згідно нових правил таке рішення повинен прийняти територіальний орган земельних ресурсів, але який? Чув начебто районний, може хтось дати ссилку на документ, що це врегульовує? Буду вдячний.
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0852-12/paran4#n4 - підпункти 4.32, 4.33 пункту 4
Дякую, Bad. Але мене цікавив нормативний акт, який вказує, що рішення приймається районною державною адміністрацією, якщо проект розроблявся за її рішенням, виданим до 01.01.2013 року у відповідності з повноваженнями, які вона мала на той час, як це пише Obcy від 14.04.2013 р. в 13.30. Існує такий нормативний акт, чи є лише проект, посилання на який дає luper?
Такого акта немає.....а рішення будуть прийматися вже у відповідності до вимог, які почали діяти з 01.01.2013....Петрович писав:Але мене цікавив нормативний акт, який вказує, що рішення приймається районною державною адміністрацією, якщо проект розроблявся за її рішенням, виданим до 01.01.2013 року у відповідності з повноваженнями, які вона мала на той час
То підкажіть куди звертатись за тим рішенням, якщо земельна ділянка вже зареєстрована , є кадастровий номер, є витяг з НКС, але не зареєстроване право власності. До Головного управління Держземагентства в області?ValD писав:рішення будуть прийматися вже у відповідності до вимог, які почали діяти з 01.01.2013....

Так є розпорядження про передачу у власність чи немає? Якщо рішення про передачу у власність відсутнє, звертайтесь зі всіма матеріалами до Головного управління Держземагентства у Вашій області...Петрович писав:Було розпорядження райдержадміністрації про передачу у власність членам фермерського господарства земельних ділянок із земель що були в постійному користуванні, зроблена технічка, присвоєні кадастрові номери, є навіть витяги, але немає рішення про передачу у власність, бо почався 2013 рік. Згідно нових правил таке рішення повинен прийняти територіальний орган земельних ресурсів, але який?
-
- Спец
- Повідомлень: 67
- З нами з: 24 січня 2009 18:41
- Репутація: 0
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Юридичні послуги
Згідно ЗУ "Про ФГ" земельні ділянки, на яких розташовані житлові
будинки, господарські будівлі та споруди фермерського
господарства, передаються безоплатно у приватну власність у
рахунок земельної частки (паю), членам ФГ.
Чи можна скориставшись цією нормою, під час виділення "паю" члену ФГ у рахунок загальної площі, оформити право власності на землю під господарськими будівлями що перебувають у власності ФГ та складаються з декількох ділянок, при чому одним рішенням у межах селища?
Посадовець держземагенства узяв на себе повноваження Конституційного суду України та стверджує, що дана норма вищезгаданого закону, суперечить чинному законодавству!!! Ushas
будинки, господарські будівлі та споруди фермерського
господарства, передаються безоплатно у приватну власність у
рахунок земельної частки (паю), членам ФГ.
Чи можна скориставшись цією нормою, під час виділення "паю" члену ФГ у рахунок загальної площі, оформити право власності на землю під господарськими будівлями що перебувають у власності ФГ та складаються з декількох ділянок, при чому одним рішенням у межах селища?
Посадовець держземагенства узяв на себе повноваження Конституційного суду України та стверджує, що дана норма вищезгаданого закону, суперечить чинному законодавству!!! Ushas
- Виктор М
- Спец
- Повідомлень: 95
- З нами з: 10 листопада 2011 09:22
- Репутація: 0
- Область: АР Крим
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Правомерно ли требование к проекту землеустройства по земельного участка, передаваемого в аренду гражданину для ведения фермерского хозяйства из земель запаса обосновать площадь передаваемого земельного участка с учетом Стаття 121. Норми безоплатної передачі земельних ділянок
громадянам
1. Громадяни України мають право на безоплатну передачу їм
земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в
таких розмірах:
а) для ведення фермерського господарства - в розмірі
земельної частки (паю), визначеної для членів
сільськогосподарських підприємств, розташованих на території
сільської, селищної, міської ради, де знаходиться фермерське
господарство. Якщо на території сільської, селищної, міської ради
розташовано декілька сільськогосподарських підприємств, розмір
земельної частки (паю) визначається як середній по цих
підприємствах. У разі відсутності сільськогосподарських
підприємств на території відповідної ради розмір земельної частки
(паю) визначається як середній по району;
Что в аренду земли для ФГ больше чем размер земельного пая нельзя получить ?
громадянам
1. Громадяни України мають право на безоплатну передачу їм
земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в
таких розмірах:
а) для ведення фермерського господарства - в розмірі
земельної частки (паю), визначеної для членів
сільськогосподарських підприємств, розташованих на території
сільської, селищної, міської ради, де знаходиться фермерське
господарство. Якщо на території сільської, селищної, міської ради
розташовано декілька сільськогосподарських підприємств, розмір
земельної частки (паю) визначається як середній по цих
підприємствах. У разі відсутності сільськогосподарських
підприємств на території відповідної ради розмір земельної частки
(паю) визначається як середній по району;
Что в аренду земли для ФГ больше чем размер земельного пая нельзя получить ?
-
- Спец
- Повідомлень: 2015
- З нами з: 18 листопада 2007 16:32
- Репутація: 88
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Територіальний відділ земельних ресурсів(місто, район, область)
У Вашому випадку - оренда, а не безоплатна передача згідно статті 121. Вважаю, що неправомірна.ВикторМ1965 писав:Правомерно ли требование к проекту землеустройства по земельного участка, передаваемого в аренду гражданину для ведения фермерского хозяйства из земель запаса обосновать площадь передаваемого земельного участка с учетом Стаття 121. Норми безоплатної передачі земельних ділянок
громадянам
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
- Виктор М
- Спец
- Повідомлень: 95
- З нами з: 10 листопада 2011 09:22
- Репутація: 0
- Область: АР Крим
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Спасибо ! Мое такое же.......вот и думы думаем, что экспертиза имеет ввиду, когда нам предлагает обосновать площадь передаваемого в аренду с соблюдением ст.121.....может в их голове имеет мысль что бесплатная передача и в аренду тоже .....? Ведь в ст.121 нет слов что "бесплатная передача" только в собственность ? Для нашего народа Законы нужно так прописывать.....чтоб никто и никак не понимал по-своему..."cerdred писав:Вважаю, що неправомірна.
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 11
- З нами з: 26 лютого 2010 08:55
- Репутація: 0
- Область: АР Крим
"Solpadeine" У власність не можна... а в оренду - можна і більше.
Не все так просто. Ст. 134 ЗКУ передбачено, що не підлягають продажу на земельних торгах земельні ділянки у разі передачі громадянам земельних ділянок для ведення фермерського господарства.
В частині третій ст. 134 Кодексу вказано що земельні торги не проводяться при наданні земельних ділянок громадянам зокрема у випадках, передбачених статтею 121 цього Кодексу. Звертаю увагу назва статті - «Норми безоплатної передачі земельних ділянок громадянам».
В статті 121 Кодексу вказано що громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок у власність для ведення фермерського господарства в розмірі земельної частки (паю).
Виникає питання з якою метою у статті 134 ЗКУ, де йде мова виключно про земельні торги, вказана стаття 121 про норми безплатної приватизації.
Виникають сумніви у правильності розуміння Кодексу, коли розглядаєш проекти землеустрою щодо відведення ділянок для індивідуального гаражного будівництва площею 1,5 га, проекти землеустрою щодо відведення ділянок громадянину (ще невідомо яким він буде фермером) площею 900 га (без земельних торгів) а фермерському господарству, яке себе зарекомендувало, продаж землі без торгів не передбачена?
Моя думка - громадянину надаємо земельну ділянку у розмірі земельної частки (паю) для створення фермерського господарства, а в подальшому при бажанні збільшення площі, надання ділянок так як іншим фермерським господарствам – через земельні торги.
Не все так просто. Ст. 134 ЗКУ передбачено, що не підлягають продажу на земельних торгах земельні ділянки у разі передачі громадянам земельних ділянок для ведення фермерського господарства.
В частині третій ст. 134 Кодексу вказано що земельні торги не проводяться при наданні земельних ділянок громадянам зокрема у випадках, передбачених статтею 121 цього Кодексу. Звертаю увагу назва статті - «Норми безоплатної передачі земельних ділянок громадянам».
В статті 121 Кодексу вказано що громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок у власність для ведення фермерського господарства в розмірі земельної частки (паю).
Виникає питання з якою метою у статті 134 ЗКУ, де йде мова виключно про земельні торги, вказана стаття 121 про норми безплатної приватизації.
Виникають сумніви у правильності розуміння Кодексу, коли розглядаєш проекти землеустрою щодо відведення ділянок для індивідуального гаражного будівництва площею 1,5 га, проекти землеустрою щодо відведення ділянок громадянину (ще невідомо яким він буде фермером) площею 900 га (без земельних торгів) а фермерському господарству, яке себе зарекомендувало, продаж землі без торгів не передбачена?
Моя думка - громадянину надаємо земельну ділянку у розмірі земельної частки (паю) для створення фермерського господарства, а в подальшому при бажанні збільшення площі, надання ділянок так як іншим фермерським господарствам – через земельні торги.
- Виктор М
- Спец
- Повідомлень: 95
- З нами з: 10 листопада 2011 09:22
- Репутація: 0
- Область: АР Крим
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Тогда когда нужны члены фермерского хозяйства, они ведь могут влиять на общую площадь отводимого в аренду участка ? И как на них брать землю ?
В Проекте их документы получается должны быть и типа списка членов ?
Стаття 3. Члени фермерського господарства
1. Членами фермерського господарства можуть бути подружжя, їх
батьки, діти, які досягли 14-річного віку, інші члени сім'ї,
родичі, які об'єдналися для спільного ведення фермерського
господарства, визнають і дотримуються положень Статуту
фермерського господарства. Членами фермерського господарства не
можуть бути особи, які працюють у ньому за трудовим договором
(контрактом).
2. При створенні фермерського господарства одним із членів
сім'ї інші члени сім'ї, а також родичі можуть стати членами цього
фермерського господарства після внесення змін до його Статуту.
3. Для цілей цього Закону до членів сім'ї та родичів голови
фермерського господарства відносяться дружина (чоловік), батьки,
діти, баба, дід, прабаба, прадід, внуки, правнуки, мачуха, вітчим,
падчерка, пасинок, рідні та двоюрідні брати та сестри, дядько,
тітка, племінники як голови фермерського господарства, так і його
дружини (її чоловіка), а також особи, які перебувають у родинних
стосунках першого ступеня споріднення з усіма вищезазначеними
членами сім'ї та родичами (батьки такої особи та батьки чоловіка
або дружини, її чоловік або дружина, діти як такої особи, так і її
чоловіка або дружини, у тому числі усиновлені ними діти).
{ Статтю 3 доповнено частиною третьою згідно із Законом N 1661-VI
( 1661-17 ) від 21.10.2009 }
В Проекте их документы получается должны быть и типа списка членов ?
Стаття 3. Члени фермерського господарства
1. Членами фермерського господарства можуть бути подружжя, їх
батьки, діти, які досягли 14-річного віку, інші члени сім'ї,
родичі, які об'єдналися для спільного ведення фермерського
господарства, визнають і дотримуються положень Статуту
фермерського господарства. Членами фермерського господарства не
можуть бути особи, які працюють у ньому за трудовим договором
(контрактом).
2. При створенні фермерського господарства одним із членів
сім'ї інші члени сім'ї, а також родичі можуть стати членами цього
фермерського господарства після внесення змін до його Статуту.
3. Для цілей цього Закону до членів сім'ї та родичів голови
фермерського господарства відносяться дружина (чоловік), батьки,
діти, баба, дід, прабаба, прадід, внуки, правнуки, мачуха, вітчим,
падчерка, пасинок, рідні та двоюрідні брати та сестри, дядько,
тітка, племінники як голови фермерського господарства, так і його
дружини (її чоловіка), а також особи, які перебувають у родинних
стосунках першого ступеня споріднення з усіма вищезазначеними
членами сім'ї та родичами (батьки такої особи та батьки чоловіка
або дружини, її чоловік або дружина, діти як такої особи, так і її
чоловіка або дружини, у тому числі усиновлені ними діти).
{ Статтю 3 доповнено частиною третьою згідно із Законом N 1661-VI
( 1661-17 ) від 21.10.2009 }
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
чомусь я не бачу ані слова щодо "зокрема" у частині другійСвета1962 писав:В частині третій ст. 134 Кодексу вказано що земельні торги не проводяться при наданні земельних ділянок громадянам зокрема у випадках, передбачених статтею 121 цього Кодексу. Звертаю увагу назва статті - «Норми безоплатної передачі земельних ділянок громадянам».

[upd=1372968184][/upd]Не підлягають продажу на конкурентних засадах (земельних
торгах) земельні ділянки державної чи комунальної власності або
права на них у разі:
передачі громадянам земельних ділянок для ведення
фермерського господарства, ведення особистого селянського
господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування
жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна
ділянка), індивідуального дачного будівництва, будівництва
індивідуальних гаражів, для сінокосіння і випасання худоби, для
городництва;
право оренди - це право на земельну ділянку... є перелік випадків, коли торги не проводяться... третя частина статті лише доповнює перелік обставин
-
- Повідомлень: 6
- З нами з: 16 серпня 2013 23:05
- Репутація: 0
- Область: Одеська
- Місце роботи: Юридичні послуги
Я хочу створити фермерське господарство, для якого потрібна невеличка ділянка землі з можливістю газифікації і з перспективою побудови житла. Тож я обмежений землями навколо населених пунктів, де є можливість підключитися до інженерної інфраструктури. Планую спочатку взяти землю в оренду, аби потім спокійно приватизувати в межах норм ст. 121 ділянки на себе і на членів родини відповідно до потреб господарства.
Я знайшов дві вільні ділянки, але там немає газу (чекаю відповіді райдержадміністрації, коли планується газ). Тому вирішив шукати серед зайнятих орендарями.
Зрозуміло, що більшість таких земель — паї, решта — державна власність в оренді в сільгосппідприємств. Також зрозуміло, що зараз, коли істотною умовою договору є кадастровий номер земельної ділянки, всі договори будуть укладатися по новій з ГУ ДЗА в області, для чого буде розроблятися нова документація.
Я хочу «знайти порозуміння» з кимось із поточних орендарів, аби він, укладаючи новий договір, залишив незатребованою невеличку ділянку (приблизно 10 га) для мене. Тож є дві проблеми: як дізнатися, хто орендар, і як бути впевненим, що обрану ділянку отримаю саме я.
P. S. Раптом комусь цікаво. ГУ ДЗА в Одеській області вважає, що для отримання земельної ділянки, в тому числі такої, що містить невеличкі ліси і замкнені водойми, громадяни мають звертатися до ГУ ДЗА в області.
Я знайшов дві вільні ділянки, але там немає газу (чекаю відповіді райдержадміністрації, коли планується газ). Тому вирішив шукати серед зайнятих орендарями.
Зрозуміло, що більшість таких земель — паї, решта — державна власність в оренді в сільгосппідприємств. Також зрозуміло, що зараз, коли істотною умовою договору є кадастровий номер земельної ділянки, всі договори будуть укладатися по новій з ГУ ДЗА в області, для чого буде розроблятися нова документація.
Я хочу «знайти порозуміння» з кимось із поточних орендарів, аби він, укладаючи новий договір, залишив незатребованою невеличку ділянку (приблизно 10 га) для мене. Тож є дві проблеми: як дізнатися, хто орендар, і як бути впевненим, що обрану ділянку отримаю саме я.
P. S. Раптом комусь цікаво. ГУ ДЗА в Одеській області вважає, що для отримання земельної ділянки, в тому числі такої, що містить невеличкі ліси і замкнені водойми, громадяни мають звертатися до ГУ ДЗА в області.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Востаннє редагувалось 22 серпня 2013 12:47 користувачем dmytrob, всього редагувалось 1 раз.
Громадянин отримав в оренду земельні діялнки державної власності, зареєстрував до 01.01.13 договора оренди і створив Фермерське Господарство "ххххх"- юридичну особу. В договорах оренди передбачено право орендаря здавати орендовані земельні ділянки в суборенду. Запитання: чи може ТОВ "***" укласти договір суборенди із ФГ "ххххх" а не із громадянином Пупкіним, якиє і є головою ФГ. Дякую.
-
- Спец
- Повідомлень: 260
- З нами з: 04 квітня 2013 18:19
- Репутація: 19
- Область: Полтавська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
1. При розпаюванні фермерського господарства члени фермерського господарства отримали у власність земельні частки паї- для ведення фермерського господарства ( але це не с/г угіддя - а землі під господарськими будівлями і дворами( сг землі). В даний час на цій землі фермерське господарство бажає побудувати невеликий переробний завод ( промисловість), чи можлива забудова даних земель, якими законодавчими актами це передбачено, і чи це не буде порушення Земельного кодексу , чи потрібно робити проект по зміні цільвого призначення земельної ділянки .
2 . Чи не супкеречить нормам законодавства проект по зміні цільового призначення земельної ділянки наданої для ведення фермерсього господарства ( розпаювання ФГ) на ведення товарного, чи потрібен дозвіл ДЗА.
дякую
2 . Чи не супкеречить нормам законодавства проект по зміні цільового призначення земельної ділянки наданої для ведення фермерсього господарства ( розпаювання ФГ) на ведення товарного, чи потрібен дозвіл ДЗА.
дякую
с 01.01.2013р. у нас вообще-то коллизия норм права выходит ))ValD писав:Петрович написав: Але мене цікавив нормативний акт, який вказує, що рішення приймається районною державною адміністрацією, якщо проект розроблявся за її рішенням, виданим до 01.01.2013 року у відповідності з повноваженнями, які вона мала на той час
Такого акта немає.....а рішення будуть прийматися вже у відповідності до вимог, які почали діяти з 01.01.2013....
Часть 4 ст. 122 ЗКУ Гласит, что "Центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї статті, у власність або у користування для всіх потреб."
А ст. 7 З.У. "О фермерском хозяйстве" гласит, что "Для отримання (придбання) у власність або в оренду земельної ділянки державної власності з метою ведення фермерського господарства громадяни звертаються до відповідної районної державної адміністрації... Заяву громадянина про надання земельної ділянки у власність або в оренду районна або міська державні адміністрації розглядають у місячний строк і в разі її задоволення дають згоду на підготовку землевпорядною організацією проекту відведення земельної ділянки"