Сторінка 6 з 38
Додано: 09 січня 2013 13:40
jenikjenik
Випередили з обговоренням цього питання, також звернув увагу!! Отже, що робити і яку технічну документацію розробляти, ситуація в мене трохи інша.
ПП у своему користуванні, на підставі договору суборенди землі, користується зем.ділянкою та на даний час збудовано фундамент,який зареєстрований в БТІ(встигли до Нового року), звернулись в с/раду з проханням заключити "напряму" договір оренди з нами на підставі Листа про відмову орендаря зем.ділянки та Витягів з БТІ про наше нерухоме майно.
Сільська рада прийняла рішення, але про розробку проекту відведення земельної ділянки на нас з подальшим його погодженням та затвердженням і заключенням договору оренди. На запитання до землевпорядниці чому проект відведення а не технічна документація, відповіли що так сказали в зем.управлінні району(батьківщина Адміна morgayu), в спілкуванні по телефону з заст. начальника, чому проект відведення з аргументуванням на ст.123 ЗКУ, почюв, що проект відведення розробляється на власника чи користувача зем.ділянки, тобто змінюється користувач і проект відведення попередній на орендаря теперішнього, а на наше підприємство проекту відведення не має і треба тому розробити, будь-які доводи взагалі не сприймались.
1) Як вплинути на сільську раду про зміну рішення бо мої доводи вони також не сприймають і "кивають" на зем. управління, чи можливо дійсно я не правий і при переоформлені права користування без зміни меж і цільового необхідно розробляти проект відведення зем.ділянки, можливо в силу змін законодавства щось упустив?
2) Яку технічку розробляти по встановленню/відновленню меж чи документацію щодо документів що посвідчення права користуавння згідно ст.123 ЗКУ?
Додано: 09 січня 2013 13:41
Pogannka
torez писав:ValD написав:Відкриваю поточну редакцію ЗКУ від 01.01.2013 "Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо складання документа, що посвідчує право користування земельною ділянкою". Може я щось пропустила?
Отож і я десять разів відкривав Земельний кодекс, та бачив те що і Ви!
ЗКУ на сайті ВРУ у редакції закону, який приймався останнім....читайте мої попередні повідомлення
Додано: 09 січня 2013 13:47
jenikjenik
А якщо в ЗУ Про землеустрій немає даного виду документації та немає переліку документів до цієї документації, то що робити і на підставі чого розробити?
Додано: 09 січня 2013 13:52
Pogannka
jenikjenik писав:що робити і на підставі чого розробити?
питання дуже актуальне, на яке напевно є тільки одна відповідь на сьогоднішній день: НІЧОГО крім як чекати. Можна, звичайно, писати різного роду листи....але ніхто не в змозі сьогодні щось конкретизувати чи пояснити....
Додано: 09 січня 2013 16:06
Поковба
ValD писав:ідкриваю поточну редакцію ЗКУ від 01.01.2013 "Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо складання документа, що посвідчує право користування земельною ділянкою". Може я щось пропустила?
І в дужках
{ Частина перша статті 123 в редакції Закону N 5395-VI ( 5395-17 )
від 02.10.2012 }
{ Зміни до частини першої статті 123 див. в Законах N 3613-VI
( 3613-17 ) від 07.07.2011, N 5245-VI ( 5245-17 ) від 06.09.2012 }
Тобто, самі собі "розгадуйте" нашу правову колізію.
Додано через 2 хвилини 13 секунд:
Pogannka писав:хоч і вступив в дію пізніше, але був прийнятий раніше Закону 5395-VI...по теорії права потрібно застосовувати акт, виданий пізніше....ось вам і ЖАХ
Можливо ви і праві. Я вже взагалі запутався і нічого не розімію. Тому і спорити не буду.
Додано: 14 січня 2013 16:15
Юлія 1985
Редакція статті 123 згідно закону про розмежування земель мені подобається більше. Я нею буду керуватись))))) А інші як хочуть хай керуються другою редакцією)))) Одна редакція на сайті ліга, інша на сайті ВР. Цирк, тай годі.
Додано: 15 січня 2013 10:04
Поковба
Юлія 1985 писав:Одна редакція на сайті ліга, інша на сайті ВР. Цирк, тай годі.
І голосуймо далі за ПР і їх кандидатів.
Юлія 1985 писав:Редакція статті 123 згідно закону про розмежування земель мені подобається більше.
Редакція Закону про розмежування (якщо ви маєте на увазі цей
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/5245-17) не вирішує основне питання цієї теми. Можливо ви мали на увазі ЗУ "Про ДЗК"
http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/3613-17 .
Але, враховуючи те, що склад технічної документації із землеустрою щодо складання документа, що посвідчує право користування земельною ділянкою в ЗУ "Про землеустрій" не визначений, пропоную виготовляти ту саму тех док по встановленню меж лише назву на титулці віддрукувати у відповідності до ст. 123.
Додано через 4 хвилини 18 секунд:
А вже на рахунок дозволу на виготовлення цієї документації, то його можна вже надавати після реєстрації права державної та комунальної власності. Хоча, якщо
Pogannka, права (а це скорше за все так і є) то він не є обов'язковим.
Додано: 15 січня 2013 14:27
Юлія 1985
Я перепрошую, дійсно мова йшла про зміни, внесені законом "Про ДЗК". І я впевнена, що Земельний кодекс в даній частині відредагують найближчим часом саме щодо документації по встановленню меж. Так само, як непомітно відредагували статтю 186-1. Просто бо так логічніше.
Додано: 15 січня 2013 20:36
saa
Юлія 1985 писав:Так само, як непомітно відредагували статтю 186-1.
Чому непомітно, а це
{ Зміни до частини третьої статті 186-1 див. в Законі N 5462-VI
( 5462-17 ) від 16.10.2012 }
Додано: 15 січня 2013 21:06
Shurazem
І всетаки Комісія діє чи керуватись тим, що написано на даний момент в Кодексі?
Додано: 15 січня 2013 21:32
Поковба
Нічим не керуватися. Краще чекати внесення змін у 186-1, або відновлення діяльності комісій і внесення змін у Положення про такі комісії
Додано: 15 січня 2013 21:37
saa
Розумно було б зачекати поки приймуть оце
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=45345
Даним законопроектом планується внести зміни в ст 186-1 ЗКУ.
Додано: 16 січня 2013 09:12
Юлія 1985
Я про те, що на сайті ВР України в жодній з попередніх редакцій Земелього кодексу починаючи із 09.12.2012 ви вже не знайдете цього безглуздя із пунктом 3 статті 186-1 по Комісії. Є звичайно посилання на закон 5462, але фактична редакція статті не відповідає тій яка є законною. Я про таке безглузде та незаконне "непомітне" редагування статтей на офіційному сайті ВРУ!!! Невже тепер треба буде для певності виписувати офіційний вісник України!?
Додано: 16 січня 2013 09:56
Giwen
Питання погодження документації із землеустрою на законодавчому рівні не врегульовано, так як і не врегульовано питання технічної документації.
От наприклад: Згідно п. 1 Перехідних положень земельного кодексу України встановлено, що що рішення про передачу громадянам України безоплатно у приватну власність земельних ділянок, прийняті органами місцевого самоврядування відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 року "Про приватизацію земельних ділянок" ( 15-92 ), є підставою для виготовлення та видачі цим громадянам або їх спадкоємцям державних актів на право власності на земельну ділянку за технічною документацією щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку.
При цьому, у зв'язку із змінами в ст.25, 56 ЗУ "Про землеустрій" технічна документація щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку як така вже не існує.
Повідомлення Юлія 1985 » 43 хвилини тому
Я про те, що на сайті ВР України в жодній з попередніх редакцій Земелього кодексу починаючи із 09.12.2012 ви вже не знайдете цього безглуздя із пунктом 3 статті 186-1 по Комісії. Є звичайно посилання на закон 5462, але фактична редакція статті не відповідає тій яка є законною. Я про таке безглузде та незаконне "непомітне" редагування статтей на офіційному сайті ВРУ!!! Невже тепер треба буде для певності виписувати офіційний вісник України!?
тоже замітив не відповідність посилання в п.3 ст.186-1 ЗКУ Uchoba
Додано: 16 січня 2013 12:55
Юлія 1985
Giwen, погоджуюсь з вами. Вчора дійшли висновку, що за наявності рішення по декрету (а теке рішення на момент його прийняття вважалось достатнім правовстановлюючим документом і без державного акту) будемо розробляти документацію щодо встановлення меж. Сьогодні ж гостро стало питання також оформлення правовстановлюючих документів взамін сертифікатів. Пункти 16, 17 Перехідних положень Земельного кодексу та Закон "Про порядок виділення в натурі земельних ділянок" також не змінені. У людей на руках є багато розпоряджень адміністрацій про виділення земельних ділянок та видачу державних актів взамін сертифікатів. Йдем від протилежного: якщо уже був розроблений проект організації території то межі ділянок та їх площі уже визначені, тому проект відведення розробляти немає сенсу. Значить - розробляємо технічку по встановленню (відновленню) меж. Зовсім не логічно, але вибору нам поки що не дають. Єдине питання чи видадуть людям свідоцтва на право власності. Я думаю - да.
Додано: 16 січня 2013 16:50
Lucky
Не можу погодитись з вами. Читайте ЗУ "Про державний земельний кадастр" Розділ VII ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ 2. Земельні ділянки, право власності (користування) на які виникло до 2004 року, вважаються сформованими незалежно від присвоєння їм кадастрового номера. У разі якщо відомості про зазначені земельні ділянки не внесені до Державного реєстру земель, їх державна реєстрація здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) за заявою їх власників (користувачів земельної ділянки державної чи комунальної власності).
Я думає "декретні" ділянки сюди потрапляють "автоматом" (оскільки земельні ділянки були передані у приватну власність за рішеннями с.р. до зазначеного терміну)
А от з сертифікатами дійсно питання. Хоча з іншого боку ЗУ "Про землеустрій" Стаття 25. Документація із землеустрою: Законами України та іншими нормативно-правовими актами можуть встановлюватися інші види документації із землеустрою ( тобто див закон про виділення зем. часток паїв).
Додано: 17 січня 2013 08:33
Giwen
Lucky писав:Не можу погодитись з вами. Читайте ЗУ "Про державний земельний кадастр" Розділ VII ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ 2. Земельні ділянки, право власності (користування) на які виникло до 2004 року, вважаються сформованими незалежно від присвоєння їм кадастрового номера. У разі якщо відомості про зазначені земельні ділянки не внесені до Державного реєстру земель, їх державна реєстрація здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) за заявою їх власників (користувачів земельної ділянки державної чи комунальної власності).
Я думає "декретні" ділянки сюди потрапляють "автоматом" (оскільки земельні ділянки були передані у приватну власність за рішеннями с.р. до зазначеного терміну)
А от з сертифікатами дійсно питання. Хоча з іншого боку ЗУ "Про землеустрій" Стаття 25. Документація із землеустрою: Законами України та іншими нормативно-правовими актами можуть встановлюватися інші види документації із землеустрою ( тобто див закон про виділення зем. часток паїв).
Цілком згідний, що державна реєстрація права власності на земельну ділянку у такому випадку буде здійснюватися на падставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).
Мною зазначено тільки невідповідність, яка на сьогоднішній день присутня в ЗКУ та в інших нормативно-правових актах. У даному випадку невідповідність Перехідних положень ЗКУ та ЗУ "Про землеустрій".
Додано: 17 січня 2013 11:50
Girl
Мы сидим все в шоке! Как быть теперь с земельными участками под "садибною забудовою" (ІЖБ) в том случае если они не приватизированы? Если нет теперь тех.док. по изготовлению правоустанавливающих документов, то что всем проекты отвода делать? 5+5=? Тех док по втановленню меж не подходит в таком случае! Все в шоке сидят и некто толком законы не может вычитать так чтобы их понять...
Додано: 17 січня 2013 12:06
Giwen
Girl писав:−
Непрочитане повідомлення Girl » менше хвилини тому
Мы сидим все в шоке! Как быть теперь с земельными участками под "садибною забудовою" (ІЖБ) в том случае если они не приватизированы? Если нет теперь тех.док. по изготовлению правоустанавливающих документов, то что всем проекты отвода делать? 5+5=? Тех док по втановленню меж не подходит в таком случае! Все в шоке сидят и некто толком законы не может вычитать так чтобы их понять...
Якщо наявне рішення відповідно до Декрету КМУ, а такі рішення переважно приймали в 90-х початок 00-х рокак, та у випадках уже раніше відведеної земельної ділянки-
Giwen писав: технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) за заявою їх власників (користувачів земельної ділянки державної чи комунальної власності)
інші випадки проектом.
Krutelyk
Додано: 17 січня 2013 12:10
Girl
Giwen докажите!
Додано: 17 січня 2013 12:11
Giwen
стосовно наявності житлового будинку :
ЗУ "Про державний земельний кадастр" Розділ VII ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ
3. Установити, що у разі якщо на земельній ділянці, право власності (користування) на яку не зареєстровано, розташований житловий будинок, право власності на який зареєстровано, кадастровий номер на таку земельну ділянку присвоюється за заявою власників такого будинку на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). Забороняється вимагати для присвоєння земельній ділянці кадастрового номера інші документи. Такий кадастровий номер є чинним з моменту його присвоєння.
Додано: 17 січня 2013 12:18
Girl
Ну, так а причем тут тогда участки которіе біли по Декрету кабмина? Получаеться что все по такой процедуре пойдут, потому что старіе решения зачастую не соотвецтвуют действительности, а зарегистрировать участок в ДЗК можно будет только при наявности решения на дозвіл на складання тех док! Бред!
Додано через 3 хвилини 22 секунди:
А, ну разве что будут присваевать номера но участки не регистрировать! 5+5=?
Додано через 5 хвилин 16 секунд:
А ну правильно:
Земельні ділянки, право власності (користування) на які виникло до 2004 року, вважаються сформованими незалежно від присвоєння їм адастрового номера.
Додано: 17 січня 2013 13:26
Giwen
Girl писав:Ну, так а причем тут тогда участки которіе біли по Декрету кабмина?
У випадку прийняття рішення місцевої ради відповідно до Декрету КМУ про безоплатну передачу громадянину у власність земельної ділянки, у такого громадянина виникало право власності з дня прийняття відповідного рішення , а не з дня реєстрації та видачі йому державного акту. Статтею шостою вищевказаного Декрету було зупинено дію частини другої статті 17 і статті 23 Земельного кодексу України (в редакції 1992 року), якими передбачалося, що право власності виникає лише з дня видачі державного акту. Хоча зупинялася дія цих статтей виключно для громадян України і з вичерпним переліком цільових використань земельних ділянок.
Додано: 17 січня 2013 13:50
Юлія 1985
Читаю коментарі і здається мені, що вже занадто закрутили.
Основний посил усіх діючих змін, це те що є два основних види
документації із землеустрою для оформлення права ВЛАСНОСТІ:
- технічка щодо встановлення меж
- проект відведення
Поняття "докуменація із землеустрою" включає в себе і проекти - стаття 1 ЗУ "Про землеустрій", а стаття 123 ЗКУ поширюється тільки на отримання ділянки в КОРИСТУВАННЯ і дозвіл на розробку технічки щодо встановлення меж отримується тільки для користування.
Щодо технічок - вимоги до змісту визначені в Наказі Держкомзему № 379, де дозвіл на розробку технічки відсутній,
зате є документ, що посвідчує право. Документом, що посвідчує право є або рішення по Декрету прийняте з 1992 року по 1998 (поки не було прийнято закон про місцеве самоврядування) ,
в тому числі на померлих спадкодавців, а до 2004 року - державний акт старого зразка, які видавались із 1992 по 2004 роки без кадастрових номерів. Це визначено пунктом 2 Прикінцевих положень ЗУ"Про ДЗК".
Його потрібно читати одночасно із статтею 21 ЗУ "Про ДЗК" та статтею 79-1 ЗКУ, згідно якої у всіх інших випадках ділянка із земель державної і комунальної власності формується у порядку відведення
Щодо відведення - вимоги до змісту проекту визначені статтею 50 ЗУ "Про землеустрій". Тут уже треба дозвіл на розробку проекту. Погоджується такий проект згідно статті 186-1 в значно легшому порядку ніж раніше.
Тому панікувати тим, хто має хоч і нічим не передбачені дозволи на розробку документації щодо складання документів немає потреби. Звичайно роботи додасться отримуючи дозволи на розробку проекту відведення, але це не такий і великий обсяг у конкретного ліцензіата.
Панікувати треба, отримуючи дозвіл на розробку проекту відведення земельної ділянки, призначеної для ОЖБ. Такий проект згідно частини 2 статті 186-1 ЗКУ погоджується органом містобудування та архітектури. А згідно статті 24 ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" :
3. У разі відсутності плану зонування або детального плану території ... передача (надання) земельних ділянок із земель державної або комунальної власності у власність чи користування фізичним та юридичним особам для містобудівних потреб забороняється.
Щодо пункту 3 Перехідних положень ЗУ "Про ДЗК", то він скоріше стосується ситуації, коли людина хоче відчужити будівлю, для чого потрібен кад. номер, без отримання ділянки у власність.
Готова до дискусій

Додано: 17 січня 2013 14:18
Girl
Ну приведенное Вами мне знакомо! Но,
Земельний кодекс:
.... відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 року "Про приватизацію земельних ділянок" ( 15-92 ), є підставою для виготовлення та видачі цим громадянам або їх спадкоємцям державних актів на право власності на земельну ділянку за технічною документацією щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку.
А такой уже нет по закону про землеустрій.
Інструкція по встановленню меж..., затверджена Держкомземом:
2.8. Технічна документація із землеустрою щодо встановлення
меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) включає:
копію документа, що посвідчує право на земельну ділянку;
А что решение сесии местного совета является таким документом? Тем более что все старіе решения не соотвецтвуют по площадям и с кучей ошибок!
Додано через 2 хвилини 33 секунди:
А где ві прочитали Юлія 1985, что дозвіл на техничку дают только для коритсування?
Порядок о кадастре гласит следующее:
109. Державна реєстрація земельної ділянки здійснюється за заявою:
1) особи, якій за рішенням органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування надано дозвіл на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для формування земельної ділянки у разі її передачі у власність чи користування із земель державної чи комунальної власності, або уповноваженої нею особи;