Сторінка 43 з 60
Додано: 04 березня 2014 19:09
Kitsmaniuk
Jemer писав:ДРСУ кажуть що для реєстрації такого договору потрібно
у нас так само
Додано: 04 березня 2014 21:52
malecha
Jemer писав:на земельну частку (пай)
Чи все-таке земельну ділянку?
Jemer писав:2. Витяг з Держземагентства (знову)
Навіщо? Витяг треба коли у випадку відсутності кадастрового номера. Вони, звичайно, любять вимагати, але ми любимо не дати, і вони змушені давати запит при потребі і за три дні отримувати відповідь. А коли право власності зареєстроване у 2013 році, взагалі не розумію навіщо їм навіть запит. Що там могло змінитися? Оренду не реєстрували земельні вже у 2013 році.
Все інше те саме. Правда в нас ще документи юридичної особи вимагають (копію виписки) ну і, звичайно, квитанції про сплату послуг входять до пакету документів.
[upd=1394147987][/upd]
Оце виставляю для ознайомлення відмову у реєстрації права оренди землі с/г призначення державної власності, отриманої через аукціон:
відмова_РС.jpg
Додано: 07 березня 2014 09:30
Ганна Миколаївна
11.02.2014 набрав чинності Порядок державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень (КМУ від 17.10.2013 № 868) шукайте перелік необхідних документів, крім того реєстрація права(не договору)- це адміністративна послуга, на яку мають створюватись відповідні інформаційні картки у ДРС на видному місці, а не працівники ДРС повинні казати у устному порядку, які потрібно надати документи. крім того переліки таких документів мають бути на офіційному сайті служби,центру - нема пишить у прокуратуру(якщо довіряєте)
Додано: 07 березня 2014 14:08
Kitsmaniuk
malecha писав:Оце виставляю для ознайомлення відмову у реєстрації права оренди землі с/г призначення державної власності, отриманої через аукціон:
Зверніть увагу: "
отриманої через аукціон":
з цього і стартуйте.......
Додано: 13 березня 2014 11:08
SBB
законопроект 2049а має розглядатись ВР сьогодні
Додано: 13 березня 2014 13:18
malecha
SBB писав:законопроект 2049а має розглядатись ВР сьогодні
То є надія, що застосування ПКМУ №868 стане законним?
Додано: 13 березня 2014 13:34
SBB
надія є, крім того, там є інші, більш важливі положення
Додано: 13 березня 2014 20:55
Егор
SBB писав:надія є, крім того, там є інші, більш важливі положення
А какие самые основные ? А то я чуть утратил связь с действительностью...
Додано: 14 березня 2014 16:21
Vetaldp
SBB писав:законопроект 2049а має розглядатись ВР сьогодні
Депутати так і не добрались до цього закону, а жаль...
Егор писав:А какие самые основные ?
Основні:
1) можливість реєстрації права власності на підставі заяви набувача права, що є похідним від права власності
2) Органи державної влади та ОМС звільняються від плати за надання витягу з Державного реєстру прав під час проведення державної реєстрації прав та їх обтяжень
3) державне мито та плата за надання витягу з Державного реєстру прав повертаються у разі відкликання заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень
4) вилучено норму з ЗУ "Про ДЗК" щодо скасування державної реєстрація зем. ділянки в ДЗК, якщо речове право не зареєстроване протягом 1 року
5) встановлено необхідність забезпечення перенесення до 01.01.2015 р. до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно відомостей про земельну ділянку, речові права на неї, суб’єкта цих прав та документи, що посвідчують такі речові права, з Державного реєстру земель та відомостей з інших реєстрів, що велись до Державного реєстру речових прав
Картка законопроекту
Додано: 14 березня 2014 16:40
Volodar
Vetaldp писав:1) можливість реєстрації права власності на підставі заяви набувача права, що є похідним від права власності2) Органи державної влади та ОМС звільняються від плати за надання витягу з Державного реєстру прав під час проведення державної реєстрації прав та їх обтяжень
Це майже рік як реалізовано facepalm
Vetaldp писав:4) вилучено норму з ЗУ "Про ДЗК" щодо скасування державної реєстрація зем. ділянки в ДЗК, якщо речове право не зареєстроване протягом 1 року
Таким чином скасувати держреєстрацію земділянки практично буде не можливо.
Vetaldp писав:5) встановлено необхідність забезпечення перенесення до 01.01.2015 р. до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно відомостей про земельну ділянку, речові права на неї, суб’єкта цих прав та документи, що посвідчують такі речові права, з Державного реєстру земель та відомостей з інших реєстрів, що велись до Державного реєстру речових прав
діюча норма - пункт 4 Прикінцевих ..ЗУ "Про ДЗК" з 01.01.2013 (правда без кінцевої дати, але це не питання - не виконувався і виконуватися не буде)
Так в чому ж суть законопроекту?
Можливо лише в цьому? :
2) доповнити пунктом 7 такого змісту:
“7. Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно, похідних від прав, які виникли та зареєстровані у порядку, визначеному законодавством, що діяло до 1 січня 2013 року, проводиться у спеціальному розділі Державного реєстру речових прав на нерухоме майно без здійснення державної реєстрації у цьому Реєстрі тих прав на таке нерухоме майно, які виникли та зареєстровані у порядку, визначеному законодавством, що діяло до 1 січня 2013 року”.
Так ні ж... це реалізовано, в постанові КМУ, бери і виконують. Для окремих юристів звичайно буде підставою.
Але за мішурою цих змін є суть цього законопроекту, яка ніяким чином не відноситься до землі:
2. Підприємствам бюро технічної інвентаризації протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом:
передати реєстрові книги та реєстраційні справи, які є державною власністю, органам державної реєстрації прав за місцем розташування нерухомого майна у порядку, встановленому Міністерством юстиції України;
Всього-на-всього Мінюст хоче відтяпати у БТІ інформацію, за яку ті зубами тримаються до останнього. Бабло побєждаєт зло.
Додано: 15 березня 2014 12:42
SBB
Volodar писав:діюча норма - пункт 4 Прикінцевих ..ЗУ "Про ДЗК" з 01.01.2013 (правда без кінцевої дати, але це не питання - не виконувався і виконуватися не буде)
Так в чому ж суть законопроекту?
Шановний Volodar, ну яка ж діюча? Закон про кадастр зобовязував перенести інформацію із Реєстру земель до кадастру, а не до реєстру прав
[upd=1394880629][/upd]
Volodar писав:це реалізовано, в постанові КМУ, бери і виконують
На даний час постанова не відповідає закону
Додано: 17 березня 2014 10:27
Volodar
SBB писав:Шановний Volodar, ну яка ж діюча? Закон про кадастр зобовязував перенести інформацію із Реєстру земель до кадастру, а не до реєстру прав
Перепрошую, слушне зауваження.
Я "по-простотє" своїй вважав, що інформація, яка потрапила в ДЗК по інформаційному обміну потрапить і в Реєстр прав. На жаль ні - потрібно ще один "порядок" чи "інструкцію".
Цікаво, а як воно буде? в Реєстр прав внесуть інформацію про власників, а в ДЗК ні? Чи кожен буде робити одноосібно, а потім рокам співставляти реєстри, намагаючись їх звести до одного знаменника?
Уточнення орендної плати
Додано: 17 березня 2014 12:49
Володимир 1
Є договір оренди земельної ділянки із земель державної власності з 2002 року. Згідно договору в оренду передається земельна ділянка ріллі. Вказана грошова оцінка 1 га ріллі. Договором встановлена орендна плата на 2002 рік, а далі передбачено уточнення розміру орендної плати на послідуючий період. Останній розмір орендної плати, згідно додаткової угоди, становив 0,5 % від нормативно грошової оцінки земельної ділянки терміном на три роки. Ці три роки закінчилися 13.12.2013 і на вимогу відділу держземагентства треба укласти нову додаткову угоду про розмір орендної плати. Для чого цей відділ пропонує мені, як голові ФГ подати клопотання про розробку по суті нової технічної документації з нормативно-грошової оцінки землі. Вважаю, що це мені ні до чого, бо в договорі є встановленая нормативно-грошова оцінка. Прошу повідомити як правильно треба поступити. Наперед вдячний
Додано: 17 березня 2014 16:28
Yoshemitsu
Підскажіть будь ласка (шоб не шукати по всьому форуму).
Для реєстрації договору оренди (за межами н.п.) потрібно:
1)Витяг із Земельного відділу про реєстрацію зд.
2)Грошова оцінка.
3)Рішення про передачу в оренду.
Також які додакти ідуть до договору з проекту відведення?
Додано: 17 березня 2014 16:57
Борщ
Володимир 1, по описаній Вами історії, відбувся перехід розрахунку орендної плати від вартості 1 га ріллі то % від нормативно-грошової оцінки земельної ділянки. Отже можна розуміти, що нормативно-грошова вже робилась колись. Згідно законодавства, вона може перероблятись не рідше разу на 5-7 років. В проведені такої оцінки, більш закікавлений орендар, але ніщо не заважає йому попросити зробити цю оцінку вам, адже орендар - держава (бідна нині). Внесіть зміну в договір зміну, що розмір орендної плати скаладає % від нормативно-грошової оцінки і розраховується з врахуванням коефіцієнтів індексації.
Yoshemitsu,
Якщо мова про оренду земельної ділянки, то невідємні частини вказуються в самому договорі. Якщо цей договір, відповідає типовому, до для рестрації іншого речового права за цим договором необхідно:
1. Кадастровий план.
2. План- схема розміщення зем.ділянки,
3. Акт визначення меж в натурі (на місцевості) зем.діялнки.
4. Акт прийому передачі обєкта оренди
Додатково:
1. Витяг із ДЗК про реєстрацію зем.ділянки.
2. Витяг із про право власності ( з 12.02.2014 має робитись автоматично з реєстрацією іншого речового права)
3. Копії правовстановлюючого документу на зем.діялнку.
4. Копії паспортних даних
5. Якщо це зем.ділянка приватної власності то вимога грошової оцінки - не обовязкова.
Додано: 17 березня 2014 17:21
dexter3000
Володимир 1 писав:Для чого цей відділ пропонує мені, як голові ФГ подати клопотання про розробку по суті нової технічної документації з нормативно-грошової оцінки землі. Вважаю, що це мені ні до чого, бо в договорі є встановленая нормативно-грошова оцінка.
Якщо дуже не хочеться проводити нормативну грошову оцінку, то можна спробувати наполягати на використанні
цієї постанови КМУ - вона дає механізм визначення орендної плати, навіть без наявності нормативної оцінки.

Додано: 17 березня 2014 20:01
Володимир 1
dexter3000, дякую за підказку. Подивився цю постанову і особливо затверджену нею форму розрахунку. Якщо щось зрозумів не так поправте будь ласка. В формі все йде зрозуміло, підставляємо цифри і отримуємо результат аж до суми земельного податку. Добуток коефіцієнтів індексації грошової оцінки земельної ділянки за попередніроки станом на 2014 рік я взяв 3.2, правильно це чи ні? Питання як отримати розрахунок самої орендної плати в останній графі? Запропонувати не менше суми податку на землю і домовлятися?
[upd=1395079820][/upd]
Пане Борщ, дякую і вам. Нормативно-грошова оцінка проводилась у 1995 році і її данні внесено в договір оренди. Проблема мабуть в тім, що Головне держземагентство в області намагається щоб за свій рахунок ми замовили техдокументацію з нової нормативно-грошової оцінки і вони хочуть застосувати при цьому розмір орендної плати 3% від цієї оцінки, що значно буде відрізнятися від того що платимо зараз, так в 5, 5 рази більше.
Додано: 17 березня 2014 20:49
hap
постанова це добре, але Головні управління Держземагентства у таких випадках вимагають протягом 10 днів після укладення договору оренди замовити за свої кошти розробку нормативної грошової оцінки і за 6 місяців подати проект додаткової угоди із затвердженою нормативкою за результатами якої якщо сума оренди менша - кошти не вертаються, а якщо більша - орендар зобов’язаний відразу оплатити різницю
за порушення цих умов - розірвання договору
Додано: 17 березня 2014 23:12
Володимир 1
Вибачаюсь, пане Спец, але прошу зрозуміти мене вірно. Я прошу допомоги як знайти правильний щлях з конкретної ситуації, коли договір є вже давно, двічі розроблялися додаткові угоди про уточнення розміру орендної плати і сьогодні нам пропонують по суті начхати на те що записано в договорі і розробити нову нормативну оцінку землі, і вже потім погрожують поки що усно для визначення розміру орендної плати застосувати 3% від цієї нормативно грошової оцінки. Пораджусь з юристами, але відчуваю що постанова КМУ №1724 від 13.12.2006 "Про деякі питання оренди земель" може допомогти. Можливо є інші пропозиції? Особливо цікавить як відбитися від застосування 3%
Додано: 17 березня 2014 23:52
Expert
Володимир 1 писав:Можливо є інші пропозиції? Особливо цікавить як відбитися від застосування 3%
Ніяк. Органи влади не підуть на порушення. Проте ПКУ передбачена можливість оподаткування і у разі відсутності нормативної грошової оцінки, тим більше, що вона набуде чинності ще не скоро після її затвердження. У Вашому випадку, головне платити орендну плату (наприклад таку саму як і раніше), якщо договором не передбачено, що обов'язком саме орендаря є оплата робіт по оцінці. І певно не може одна сторона визначати розмір орендної плати, має бути згода сторін. Отже, треба вивчати договір, причому спільно з іншою стороною, це ж не тільки Вам потрібно, чи не так! Зробіть цей головний біль спільним! До речі, у разі проведення нового розрахунку, розмір орендної плати може підвищитися не у 5, а у 15 разів і вище. Сам нещодавно переконався, замовники були у шоці!
Додано: 18 березня 2014 09:07
Volodar
Expert писав:Проте ПКУ передбачена можливість оподаткування і у разі відсутності нормативної грошової оцінки,
Нагадайте будь-ласка норму ПКУ для випадків встановлення орендної плати...
_____________________________________________________________________________
Володимир 1 писав:Особливо цікавить як відбитися від застосування 3%
По-суті Ви на фомурі питаєте "як уникнути сплати податків", чим показуєте намір порушити Конституцію
Стаття 67. Кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
І так майже кожен, а потім: чому у нас корупція, і чому потрібно платити готівкою в школі, і в лікарні?
Додано: 18 березня 2014 12:54
Ганна Миколаївна
Volodar писав:Стаття 67. Кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
І так майже кожен, а потім: чому у нас корупція, і чому потрібно платити готівкою в школі, і в лікарні?
зверніться у прокуратуру вони вам точно правильно порахують розмір орендної плати

Додано: 18 березня 2014 19:35
Володимир 1
Volodar, я зовсім не намагаюся обдурити і уникнути справедливої сплати орендної плати. 3% про які йде мова, і ви це добре знаєте, не є обовязковою до сплати цифрою. Я б назвав це побажанням яке стосується сплати за оренду пая. В моєму випадку орендуються землі державної власності і договором передбачено спільно встановлювати розумну орендну плату. В данному випадку чиновник не хоче думати і наполягає на 3%. По мені якщо, я не погоджусь, нехай іде до суду і доказує чому саме 3% . Ви ж фахівці і добре розумієте, що наша земля родить хліб і до хліба. Наркотики, чорну ікру, зброю ми на цій землі не виробляємо. Як може бути, щоб застосовуючі коефіцієнти 3.2; 1,756; при нормативній вартості землі більш як 23 тисячі грн. ти вже значно підіймаєш ціну землі і якщо від цієї ціни платити 3%, то землю обробляти стає зовсім нерентабельно.
Ось чому прошу у вас поради як платити справедливу вартість оренди. Наперед вдячний всім хто відгукнувся і відгукнется.
Додано: 19 березня 2014 09:14
Volodar
Володимир 1 писав:Ось чому прошу у вас поради як платити справедливу вартість оренди.
Володимир 1 писав:В моєму випадку орендуються землі державної власності і договором передбачено спільно встановлювати розумну орендну плату.
Володимир 1 писав:В данному випадку чиновник не хоче думати і наполягає на 3%.
Чиновник - це начальник земуправи? Можливо потрібно попросити документ, яким встановлюється саме такий розмір орендної плати, а не інший? щось типу:
http://horol.com.ua/page/reguljatorna-dijalnist/p ... i-derzh-ta-komun-vlasnosti-v-m
http://www.sambircity.gov.ua/index.php?id=2309
Додано: 19 березня 2014 10:47
derevo20
Доброго дня шановні! Допоможіть будьласка вирішити складне запитання. Мої знайомі отримали сертифікати на земельну частку пай, після чого звернулися до адміністрації з заявами про надання дозволу на виготовлення тех. докум., отримавши дозвіл вони дізнались що дані земельні ділянки знаходяться в оренді згідно договору у недобросовісного орендаря з яким заключено договір адміністрацією, але в той же час вони отримують у місцевій реєстраційній службі витяг на право власності на дані земельні ділянки, виникла така ситуація, що і орендар має законне право на використання зем. діл. і мої знайомі згідно витягів, їм порекомендували звернутись до суду для примусового розірвання договорів, але в реєстраційній службі їм повідомили, що рішення суду (щодо реєстрації угод про розірвання) може бути не виконане в звязку з тим, що дані земельні ділянки є невитребуваними і повертаються до адміністрації(юр особи), що суперечить законодавству і головне управлінняя держреєстру відмовить у реєстрації даних угод. Чи є якийсь вихід з даної ситуації, буду дуже вдячний за Вашу допомогу.