Додано: 04 березня 2013 18:19
Vetaldp писав:Alexxp, всі Ваші цитати на випадок формування земельної ділянки, але особисто мені здається, що формування ділянки при встановленні меж згідно п. 3 Прикінцевих та перехідних положень ЗУ "Про ДЗК" не відбувається, оскільки випадки формування земельних ділянок передбачені Земельним кодексом
Давайте трошки розділимо процедуру встановлення меж ділянки на два варіанти:Сергiй64 писав:З рішенням про передачу у власність до 2004 року, або якщо є державний акт. Тут ніяких рішень додатково не передбачено.Що Ви на це скажете.
1. У разі коли право (власності або користування) виникло і воно пройшло відповідну реєстрацію.
2. Коли встановлення меж ділянки відбувається у разі визначення меж на місцевості та фактичного обсягу (розміру) ділянки з послідуючою її реєстрацією, але без подальшої реєстрації права.
По першому варіанту мова йде про
- Це по ЗУ Про ДЗК до 2004 р та інше....
Spoiler
2. Земельні ділянки, право власності (користування) на які
виникло до 2004 року, вважаються сформованими незалежно від
присвоєння їм кадастрового номера.
У разі якщо відомості про зазначені земельні ділянки не
внесені до Державного реєстру земель, їх державна реєстрація
здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою
щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на
місцевості) за заявою їх власників (користувачів земельної ділянки
державної чи комунальної власності).....
виникло до 2004 року, вважаються сформованими незалежно від
присвоєння їм кадастрового номера.
У разі якщо відомості про зазначені земельні ділянки не
внесені до Державного реєстру земель, їх державна реєстрація
здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою
щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на
місцевості) за заявою їх власників (користувачів земельної ділянки
державної чи комунальної власності).....
Spoiler
1. Надання земельних ділянок державної або комунальної
власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної
Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим,
органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.
Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів
землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі:
надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення;
формування нових земельних ділянок.
Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки. В такому випадку розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого органом виконавчої влади, органом місцевого самоврядування, уповноваженим здійснювати розпорядження цією земельною ділянкою
власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної
Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим,
органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.
Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів
землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі:
надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення;
формування нових земельних ділянок.
Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки. В такому випадку розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого органом виконавчої влади, органом місцевого самоврядування, уповноваженим здійснювати розпорядження цією земельною ділянкою
Spoiler
Зміни до частини першої статті 123 див. в Законах N 3613-VI
( 3613-17 ) від 07.07.2011, N 5245-VI ( 5245-17 ) від 06.09.2012 }
( 3613-17 ) від 07.07.2011, N 5245-VI ( 5245-17 ) від 06.09.2012 }
Spoiler
II. Встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)
2.1. Встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) здійснюється на підставі розроблених та затверджених відповідно до статті 186 Земельного кодексу України ( 2768-14 ): технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) - у разі коли власнику (користувачу) земельної ділянки видано документ, що посвідчує право на земельну ділянку, без виносу меж такої ділянки в натуру (на місцевість) та закріплення їх межовими знаками;
технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку, у тому числі при поділі чи об'єднанні земельних ділянок (частини перша та друга статті 56 Закону України "Про землеустрій") ( 858-15 ) або проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (частина третя статті 56 Закону України "Про землеустрій") - при передачі земельної ділянки у власність (користування) із земель державної та комунальної власності, а також із земель приватної власності у разі зміни її меж або цільового призначення при поділі чи
об'єднанні земельних ділянок перед заповненням бланка державного акта на право власності на земельну ділянку або бланка державного акта на право постійного користування земельною ділянкою.
2.1. Встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) здійснюється на підставі розроблених та затверджених відповідно до статті 186 Земельного кодексу України ( 2768-14 ): технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) - у разі коли власнику (користувачу) земельної ділянки видано документ, що посвідчує право на земельну ділянку, без виносу меж такої ділянки в натуру (на місцевість) та закріплення їх межовими знаками;
технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку, у тому числі при поділі чи об'єднанні земельних ділянок (частини перша та друга статті 56 Закону України "Про землеустрій") ( 858-15 ) або проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (частина третя статті 56 Закону України "Про землеустрій") - при передачі земельної ділянки у власність (користування) із земель державної та комунальної власності, а також із земель приватної власності у разі зміни її меж або цільового призначення при поділі чи
об'єднанні земельних ділянок перед заповненням бланка державного акта на право власності на земельну ділянку або бланка державного акта на право постійного користування земельною ділянкою.
Spoiler
Сільські, селищні, міські ради приймають рішення щодо
виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам
земельних часток (паїв) у межах населених пунктів, а районні
державні адміністрації - за межами населених пунктів.
виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам
земельних часток (паїв) у межах населених пунктів, а районні
державні адміністрації - за межами населених пунктів.
Spoiler
Встановлення меж земельних ділянок у натурі (на місцевості)
власникам земельних часток (паїв) здійснюється на підставі
технічної документації із землеустрою щодо складання документів,
що посвідчують право власності на земельну ділянку.
власникам земельних часток (паїв) здійснюється на підставі
технічної документації із землеустрою щодо складання документів,
що посвідчують право власності на земельну ділянку.
Віднесення рішень по Декрету є сумнівним про це вже йшло обговорення в інші темі
/viewtopic.php?f=1&t=419&p=92276#p92276
більш конкретніше тут
/viewtopic.php?f=1&t=419&start=392
Крім того постає проблема з додаванням до технічки копію документа, що посвідчує право на
земельну ділянку так як рішення в тому числі по Декрету таким не являється.
По другому варіанту, то тут все просто, мова йде про виняток для виконання ЦКУ та ЗКУ
п.6 ст. 120
Spoiler
6. Істотною умовою договору, який передбачає набуття права
власності на жилий будинок, будівлю або споруду, є кадастровий
номер земельної ділянки, право на яку переходить у зв'язку з
набуттям права власності на ці об'єкти.
власності на жилий будинок, будівлю або споруду, є кадастровий
номер земельної ділянки, право на яку переходить у зв'язку з
набуттям права власності на ці об'єкти.
ЗУ Про ДЗК
Spoiler
3. Установити, що у разі якщо на земельній ділянці, право
власності (користування) на яку не зареєстровано, розташований
житловий будинок, право власності на який зареєстровано,
кадастровий номер на таку земельну ділянку присвоюється за заявою
власників такого будинку на підставі технічної документації із
землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки
в натурі (на місцевості). Забороняється вимагати для присвоєння
земельній ділянці кадастрового номера інші документи. Такий
кадастровий номер є чинним з моменту його присвоєння.
власності (користування) на яку не зареєстровано, розташований
житловий будинок, право власності на який зареєстровано,
кадастровий номер на таку земельну ділянку присвоюється за заявою
власників такого будинку на підставі технічної документації із
землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки
в натурі (на місцевості). Забороняється вимагати для присвоєння
земельній ділянці кадастрового номера інші документи. Такий
кадастровий номер є чинним з моменту його присвоєння.
земельну ділянку не має.
Але такий кадастровий номер чинний лише рік
ст. 24 ЗУ Про ДЗК
Spoiler
10. Державна реєстрація земельної ділянки скасовується
Державним кадастровим реєстратором, який здійснює таку реєстрацію,
у разі:
поділу чи об'єднання земельних ділянок;
якщо протягом одного року з дня здійснення державної
реєстрації земельної ділянки речове право на неї не зареєстровано
з вини заявника.
Державним кадастровим реєстратором, який здійснює таку реєстрацію,
у разі:
поділу чи об'єднання земельних ділянок;
якщо протягом одного року з дня здійснення державної
реєстрації земельної ділянки речове право на неї не зареєстровано
з вини заявника.
Крім того слід наголосити, що землевпорядники є не вирішальними у реєстрації права, зараз це Мінюст і його органи
і тут постає питання як подивиться на технічку і рішення той чи інший реєстратор прав при перевірці відповідності поданих документів????
Щоб уникнути фудболу людей та нагнітання ситуації, на мою думку, на деякий час слід утриматись від розробки технічки при наявності розбіжностей і не чіткості в деяких випадках при розробці техн. по встановленню та вирішення питань неузгодженості норм у даному питанні.