Аерофотозйомка з "БПЛА"
matiola
Аэрофотосъемка с "БПЛА"
-
0
- Цитата
Похоже Вы правы... Мало того, мне почему то кажется, что введение таких требований сделано специально, с целью поднятия бури общественного негодования и создания необходимого информационного фона... Далее будет сделан ряд "уступок" общественности, но в целом документ будет доработан и принят к обязательному исполнению... Если вчитаться в их требования, то вообще становится не понятно где можно летать без спросу:
► Показати
4. Польоти ДППС масою до 2 кг включно виконуються без подання заявок на ВПП, без отримання дозволів на ВПП, без інформування органів управління Повітряних Сил ЗС України та органів ОЦВС, органів Державної прикордонної служби України, органів ОПР та відомчих органів УПР, за умови дотримання наступних вимог:
1) польоти виконуються тільки вдень;
2) польоти виконуються без перетину державного кордону;
3) польоти виконуються поза межами встановлених заборон та обмежень ВПП, крім випадків, установлених Положенням про ВПП;
4) польоти виконуються не ближче 5 км від зовнішніх меж злітно-посадкових смуг та руліжних доріжок аеродромів/вертодромів, або не ближче 3 км від зовнішніх меж злітно-посадкової смуги ЗПМ, крім випадків узгодження з експлуатантом ЗПМ;
5) польоти виконуються не ближче 500 м від ПС, які знаходяться в повітрі;
6) польоти не виконуються над:
- дорогами державного значення (міжнародні, національні, регіональні, територіальні)*;
- центральними вулицями міст, селищ міського типу та сіл*;
- залізними дорогами державного та регіонального значення*;
- над та вздовж ліній електропередачі, продуктопроводів, крім випадків виконання польотів за узгодженням з власником об’єкту;*
(* – але дозволений їх перетин);
- промисловими зонами, електростанціями, залізничними станціями, морськими портами, сховищами пального, нафти, газу, інших небезпечних речовин та рідин тощо, крім випадків виконання польотів за узгодженням з власником об’єкту;
- місцями (районами) аварій та катастроф (крім задіяних в ліквідації їх наслідків та пошуково-рятувальних роботах);
- установами виконання покарань та слідчими ізоляторами, крім випадків виконання польотів в інтересах адміністрацій зазначених установ та ізоляторів;
- іншими важливими державними та потенційно небезпечними об’єктами, крім випадків виконання польотів за дозволом повноважних органів;
- об’єктами, які визначені Міністерством оборони України, Міністерством внутрішніх справ України, Державною прикордонною службою України, Службою безпеки України, Національною поліцією України, Національною гвардією України, Управлінням державної охорони, іншими військовими формуваннями та правоохоронними структурами, утвореними відповідно до законів України, та відносно яких здійснюється охорона, крім випадків виконання польотів за дозволом зазначених вище органів;
7) польоти не виконуються у:
зонах поліцейських/антитерористичних/спеціальних операцій (крім задіяних в цих операціях);
зонах, визначених для забезпечення безпеки осіб, відносно яких здійснюється державна охорона;
8) польоти виконуються в межах прямої видимості (VLOS), але не далі ніж 500 м від зовнішнього пілота;
9) максимальна висота польоту не вище 50 м над рівнем земної (водної) поверхні та тільки за умов візуальної видимості ДППС зовнішнім пілотом;
10) швидкість польоту ДППС складає не більше 160 км/год;
11) зовнішній пілот не здійснює керування ДППС з ПС або з іншого транспортного засобу, які рухаються;
12) зовнішній пілот керує польотом тільки одного ДППС;
13) польоти виконуються:
- не ближче 30 м від іншої особи, яка не пов’язана із виконанням цих польотів;
- не ближче 50 м від груп людей до 12 осіб, які знаходяться поза межами приміщень, тварин, транспортних засобів, кораблів, човнів, об’єктів приватної власності;
- не ближче 150 м від груп людей кількістю більше 12 осіб, які знаходяться поза межами приміщень, та від районів забудов багатоповерховими житловими будинками, а також над зазначеними групами та районами.
В інших випадках польоти ДППС масою до 2 кг включно та усі без винятку польоти ДППС масою більше 2 кг виконуються у межах заборон/обмежень ВПП з дотриманням вимог щодо подання заявок на ВПП, отримання дозволів та умов ВПП, інформування органів управління Повітряних Сил ЗС України, органів Державної прикордонної служби України, органів ОЦВС, органів ОПР/УПР.
1) польоти виконуються тільки вдень;
2) польоти виконуються без перетину державного кордону;
3) польоти виконуються поза межами встановлених заборон та обмежень ВПП, крім випадків, установлених Положенням про ВПП;
4) польоти виконуються не ближче 5 км від зовнішніх меж злітно-посадкових смуг та руліжних доріжок аеродромів/вертодромів, або не ближче 3 км від зовнішніх меж злітно-посадкової смуги ЗПМ, крім випадків узгодження з експлуатантом ЗПМ;
5) польоти виконуються не ближче 500 м від ПС, які знаходяться в повітрі;
6) польоти не виконуються над:
- дорогами державного значення (міжнародні, національні, регіональні, територіальні)*;
- центральними вулицями міст, селищ міського типу та сіл*;
- залізними дорогами державного та регіонального значення*;
- над та вздовж ліній електропередачі, продуктопроводів, крім випадків виконання польотів за узгодженням з власником об’єкту;*
(* – але дозволений їх перетин);
- промисловими зонами, електростанціями, залізничними станціями, морськими портами, сховищами пального, нафти, газу, інших небезпечних речовин та рідин тощо, крім випадків виконання польотів за узгодженням з власником об’єкту;
- місцями (районами) аварій та катастроф (крім задіяних в ліквідації їх наслідків та пошуково-рятувальних роботах);
- установами виконання покарань та слідчими ізоляторами, крім випадків виконання польотів в інтересах адміністрацій зазначених установ та ізоляторів;
- іншими важливими державними та потенційно небезпечними об’єктами, крім випадків виконання польотів за дозволом повноважних органів;
- об’єктами, які визначені Міністерством оборони України, Міністерством внутрішніх справ України, Державною прикордонною службою України, Службою безпеки України, Національною поліцією України, Національною гвардією України, Управлінням державної охорони, іншими військовими формуваннями та правоохоронними структурами, утвореними відповідно до законів України, та відносно яких здійснюється охорона, крім випадків виконання польотів за дозволом зазначених вище органів;
7) польоти не виконуються у:
зонах поліцейських/антитерористичних/спеціальних операцій (крім задіяних в цих операціях);
зонах, визначених для забезпечення безпеки осіб, відносно яких здійснюється державна охорона;
8) польоти виконуються в межах прямої видимості (VLOS), але не далі ніж 500 м від зовнішнього пілота;
9) максимальна висота польоту не вище 50 м над рівнем земної (водної) поверхні та тільки за умов візуальної видимості ДППС зовнішнім пілотом;
10) швидкість польоту ДППС складає не більше 160 км/год;
11) зовнішній пілот не здійснює керування ДППС з ПС або з іншого транспортного засобу, які рухаються;
12) зовнішній пілот керує польотом тільки одного ДППС;
13) польоти виконуються:
- не ближче 30 м від іншої особи, яка не пов’язана із виконанням цих польотів;
- не ближче 50 м від груп людей до 12 осіб, які знаходяться поза межами приміщень, тварин, транспортних засобів, кораблів, човнів, об’єктів приватної власності;
- не ближче 150 м від груп людей кількістю більше 12 осіб, які знаходяться поза межами приміщень, та від районів забудов багатоповерховими житловими будинками, а також над зазначеними групами та районами.
В інших випадках польоти ДППС масою до 2 кг включно та усі без винятку польоти ДППС масою більше 2 кг виконуються у межах заборон/обмежень ВПП з дотриманням вимог щодо подання заявок на ВПП, отримання дозволів та умов ВПП, інформування органів управління Повітряних Сил ЗС України, органів Державної прикордонної служби України, органів ОЦВС, органів ОПР/УПР.
gps_nik
-
- Спец
- Повідомлень: 513
- З нами з: 07 жовтня 2016 13:01
- Репутація: 314
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Аэрофотосъемка с "БПЛА"
-
1
- Цитата
Повідомлення Sergio_Berlusconi »
Цікаво було і неочікувано прочитати позицію п.Мартинюка відносно того, що хоч у одному міністерстві розуміють, що бпла - це вимоги сучасного світу та технологій. Брати дозволи це річ хороша, якщо дивитися з позиції того, що у нас війна, але давайте не будемо забувати, що левова частка бпла до нас попадає через Китай та наших сумлінних прикордонників по «сірому».
Щоб створити засади дозволів та сертифікацій потрібно створювати умови, а не починати з якихось видуманих рамок.
P.S:думаю половина диванних юзерів дронів навіть не здогадується, що коли вони фотографують центральну площу - то порушують закон, не говорячи про показ світлин у соцмережах.
Щоб створити засади дозволів та сертифікацій потрібно створювати умови, а не починати з якихось видуманих рамок.
P.S:думаю половина диванних юзерів дронів навіть не здогадується, що коли вони фотографують центральну площу - то порушують закон, не говорячи про показ світлин у соцмережах.
Sergio_Berlusconi
kukin
-
- Спец
- Повідомлень: 317
- З нами з: 31 серпня 2008 07:35
- Репутація: 61
ПетроМарченко
Аэрофотосъемка с "БПЛА"
-
0
- Цитата
Не по темі
Ваш конкурент 3 рази в різних місцях фоткає Вас на фоні ЛЕПки...ПетроМарченко писав: ↑09 липня 2018 19:41 Ну і шо? Лінійні обєкти літаємо поперек, традиційна аерофотозйомка, без дозволів. Жарт юристів - то не Закон, в якому немає дірки.
Далі в суді будете доводити, що Ви літали "поперек", а не "вздовж"...
P.S.
Окрім того в будь-якої ЛЕПки є власник... Дозвіл на перетин наче є, але процедура погодження такого перетину не виписана... Довести що Ви виконали знімання не порушивши права власника ЛЕПки не можливо...
gps_nik
-
- Спец
- Повідомлень: 513
- З нами з: 07 жовтня 2016 13:01
- Репутація: 314
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Sergio_Berlusconi
- kukin
- Спец
- Повідомлень: 745
- З нами з: 20 січня 2008 10:20
- Репутація: 65
- Область: Закарпатська
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Аэрофотосъемка с "БПЛА"
-
0
- Цитата
а согласно этих правил это "дистанційно пілотоване повітряне судно"

kukin
-
- Спец
- Повідомлень: 513
- З нами з: 07 жовтня 2016 13:01
- Репутація: 314
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Аэрофотосъемка с "БПЛА"
-
1
- Цитата
Повідомлення Sergio_Berlusconi »
В Украине полеты дронов ограничили высотой 120 метров
Теперь можно будет летать дронам весом до 20 килограммов и подниматься на высоту до 120 метров полетов без заявок в контролируемом воздушном пространстве. Иллюстрация / REUTERS Государственная авиационная служба Украины (Госавиаслужба) пересмотрела ограничения на полеты дистанционно пилотируемых воздушных судов (дронов) без предварительного согласования.
Как сообщил партнер юридической фирмы "Анте" Андрей Гук на своей странице в Facebook, новые изменения ему официальным письмом предоставила Госавиаслужба. «Получили письмо с хорошими новостями от Госавиаслужбы Украины о правилах использования воздушного пространства дронами. Юридическая фирма "Анте" готовила и направляла в Госавиаслужбу, Минобороны и Минюст предложения, которые учтены почти полностью», - написал он.
По словам Гука, теперь можно будет летать дронам весом до 20 килограммов и подниматься на высоту до 120 метров полетов без заявок в контролируемом воздушном пространстве. При этом дальность полетов "в зоне видимости" (VLOS) будет без ограничений.
https://economics.unian.net/transport/1 ... etrov.html
Теперь можно будет летать дронам весом до 20 килограммов и подниматься на высоту до 120 метров полетов без заявок в контролируемом воздушном пространстве. Иллюстрация / REUTERS Государственная авиационная служба Украины (Госавиаслужба) пересмотрела ограничения на полеты дистанционно пилотируемых воздушных судов (дронов) без предварительного согласования.
Как сообщил партнер юридической фирмы "Анте" Андрей Гук на своей странице в Facebook, новые изменения ему официальным письмом предоставила Госавиаслужба. «Получили письмо с хорошими новостями от Госавиаслужбы Украины о правилах использования воздушного пространства дронами. Юридическая фирма "Анте" готовила и направляла в Госавиаслужбу, Минобороны и Минюст предложения, которые учтены почти полностью», - написал он.
По словам Гука, теперь можно будет летать дронам весом до 20 килограммов и подниматься на высоту до 120 метров полетов без заявок в контролируемом воздушном пространстве. При этом дальность полетов "в зоне видимости" (VLOS) будет без ограничений.
https://economics.unian.net/transport/1 ... etrov.html
Sergio_Berlusconi
- vitas007
- Admin
- Повідомлень: 1495
- З нами з: 15 грудня 2010 16:02
- Репутація: 824
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Інше
Аэрофотосъемка с "БПЛА"
-
0
- Цитата
https://avia.gov.ua/yak-rozvivatimetsya ... diskusiyi/
► Показати
Як розвиватиметься система підготовки дистанційних пілотів БПС. Запрошуємо до експертної дискусії
Державіаслужба підготувала Зелену книгу «Професія майбутнього: розбудова системи підготовки дистанційних пілотів БПС», щоб стимулювати та організувати професійну дискусію, результати якої впливатимуть на формування публічної політики. Ми маємо на меті сформувати спільний погляд на проблеми та можливості у сфері експлуатації безпілотних повітряних суден, а також знайти точки дотику між державними органами та зацікавленими сторонами.
Відповіді на питання, що наведені в кінці книги, та коментарі надсилайте на електронну адресу Iryna.Kustovska@avia.gov.ua або заповнюйте Google-форму за посиланням.
Зелена книга (green book, green paper) – документ, що окреслює проблематику певної сфери, або ринку в цілому, на вирішення якої планується спрямувати відповідну публічну політику. Це також інструмент європейської практики залучення громадян та заінтересованих сторін до обговорення актуальних проблем ринку та пошуку шляхів їх вирішення.
Державіаслужба підготувала Зелену книгу «Професія майбутнього: розбудова системи підготовки дистанційних пілотів БПС», щоб стимулювати та організувати професійну дискусію, результати якої впливатимуть на формування публічної політики. Ми маємо на меті сформувати спільний погляд на проблеми та можливості у сфері експлуатації безпілотних повітряних суден, а також знайти точки дотику між державними органами та зацікавленими сторонами.
Відповіді на питання, що наведені в кінці книги, та коментарі надсилайте на електронну адресу Iryna.Kustovska@avia.gov.ua або заповнюйте Google-форму за посиланням.
Зелена книга (green book, green paper) – документ, що окреслює проблематику певної сфери, або ринку в цілому, на вирішення якої планується спрямувати відповідну публічну політику. Це також інструмент європейської практики залучення громадян та заінтересованих сторін до обговорення актуальних проблем ринку та пошуку шляхів їх вирішення.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
vitas007
- kukin
- Спец
- Повідомлень: 745
- З нами з: 20 січня 2008 10:20
- Репутація: 65
- Область: Закарпатська
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Аэрофотосъемка с "БПЛА"
-
1
- Цитата
и тут надо доказывать, что не отупелЩодо сертифіката компетентності дистанційного пілота
Сертифікати компетентності дистанційного пілота матимуть обмежений термін дії та потребуватимуть періодичного оновлення/підтвердження знань та навичок.

kukin
gps_nik
- zemleustriy-ocinka
- Спец
- Повідомлень: 760
- З нами з: 15 липня 2019 12:21
- Репутація: 159
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
zemleustriy-ocinka
- kukin
- Спец
- Повідомлень: 745
- З нами з: 20 січня 2008 10:20
- Репутація: 65
- Область: Закарпатська
- Місце роботи: Не маю відношення до землевпорядкування
Аэрофотосъемка с "БПЛА"
-
0
- Цитата
► Показати
Не по темі
на бойцовках в классе F-2D было обязательно)))zemleustriy-ocinka писав: ↑04 вересня 2019 11:36 gps_nik писав: ↑
Сьогодні{, 09:39}
А шльому одевать нужно во время полета???
і видавати їх всім хто в радіусі польотів, а то раптом БПЛА впаде комусь на голову?
kukin
vovaz
- zemleustriy-ocinka
- Спец
- Повідомлень: 760
- З нами з: 15 липня 2019 12:21
- Репутація: 159
- Область: Черкаська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Аэрофотосъемка с "БПЛА"
-
0
- Цитата
Повідомлення zemleustriy-ocinka »
Шкода що тільки Волинської та Львівської областей. І цікаво чи будуть вони у вільному доступі?
zemleustriy-ocinka
- vitas007
- Admin
- Повідомлень: 1495
- З нами з: 15 грудня 2010 16:02
- Репутація: 824
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Інше
Аэрофотосъемка с "БПЛА"
-
0
- Цитата
Не думаю що щось вийде. Почитайте коменти.zemleustriy-ocinka писав: ↑08 листопада 2019 08:35 Шкода що тільки Волинської та Львівської областей. І цікаво чи будуть вони у вільному доступі?
► Показати
vitas007
-
- Спец
- Повідомлень: 516
- З нами з: 13 грудня 2016 13:42
- Репутація: 172
- Область: Сумська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Kola
- vitas007
- Admin
- Повідомлень: 1495
- З нами з: 15 грудня 2010 16:02
- Репутація: 824
- Область: м.Київ
- Місце роботи: Інше
Аэрофотосъемка с "БПЛА"
-
1
- Цитата
стандарт использования бпла ао роскартографии.
так это стандарт организации....
Відправлено через 4 дня 6 годин 40 хвилин 38 секунд:
Презентації доповідачів
https://drive.google.com/drive/folders/ ... XIs4IYuKwq
так это стандарт организации....
Відправлено через 4 дня 6 годин 40 хвилин 38 секунд:
Презентації доповідачів
https://drive.google.com/drive/folders/ ... XIs4IYuKwq
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
vitas007
- KolS
- Спец
- Повідомлень: 497
- З нами з: 08 січня 2011 21:11
- Репутація: 106
- Область: Київська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Аэрофотосъемка с "БПЛА"
-
0
- Цитата
Чи може хтось підсказати, чому на phantom 4v2 виходить така орієнтація знімків, перед польотом виконав калібрування компасу
► Показати
image.png
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
KolS
Аэрофотосъемка с "БПЛА"
-
1
- Цитата
Доброго дня всім! Скажіть а якими нормативно правовими актами регулюються вимоги до ортофотоплану і чи можна його виготовляти за допомогою того ж DJI Phantom 4 Pro?
Цікавить ця інформація для судових спорів стосовно меж земельних ділянок. Як правильно ортофотоплан правильно "подати" як документ що може бути доказом в суді.
І прохання зробити в темі голосування, хто яким БПЛА користується.(для виявлення більш менш середньо бюджетного квадракоптера, що відповідає вище зазначеним вимогам)
Цікавить ця інформація для судових спорів стосовно меж земельних ділянок. Як правильно ортофотоплан правильно "подати" як документ що може бути доказом в суді.
І прохання зробити в темі голосування, хто яким БПЛА користується.(для виявлення більш менш середньо бюджетного квадракоптера, що відповідає вище зазначеним вимогам)
XoXol
-
- Спец
- Повідомлень: 787
- З нами з: 01 червня 2008 21:44
- Репутація: 30
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
Аэрофотосъемка с "БПЛА"
-
0
- Цитата
Ці питання до Науково-дослідного інституту геодезії і картографії (НДІГК)
vovaz
Аэрофотосъемка с "БПЛА"
-
0
- Цитата
Сам відповім на частину свого питання. Знайшов в (Інструкція з топографічного знімання)п. 7.1.39 - 7.1.39. Але не все так ясно. Наприклад в п. 7.1.35 законодавець зсилається на мал. 1 та 2 якого в додатках не має... Допоможіть знайти ці малюнки))
Щодо вимог до аппрату який знімає, так є тільки вимоги до камери. Зазначені в тій же інструкції.
Також як варіант щодо їх узаконення згідно п. 7.1.33 завести на кожну марку свою карту в якій описати її вказати її координати та як я думаю ще додати матеріали щодо визначення координат цієї марки. Ну і звісно до всіх матеріалів додати інформацію про сам БПЛА з сертифікатами організації яка їх виробляє.
Це особисто моє бачення. Можливо у кого є інше, або є реальний досвід то будь ласка поділіться!
Щодо вимог до аппрату який знімає, так є тільки вимоги до камери. Зазначені в тій же інструкції.
Також як варіант щодо їх узаконення згідно п. 7.1.33 завести на кожну марку свою карту в якій описати її вказати її координати та як я думаю ще додати матеріали щодо визначення координат цієї марки. Ну і звісно до всіх матеріалів додати інформацію про сам БПЛА з сертифікатами організації яка їх виробляє.
Це особисто моє бачення. Можливо у кого є інше, або є реальний досвід то будь ласка поділіться!
XoXol
- KolS
- Спец
- Повідомлень: 497
- З нами з: 08 січня 2011 21:11
- Репутація: 106
- Область: Київська
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Аэрофотосъемка с "БПЛА"
-
2
- Цитата
Перед покупкою Phantoma 4, був не на одній конференції присвяченій БПЛА в картографії, спілкуючись з людьми, які не один рік латають не тільки Квадрокоптерами, ай БПЛА "на крилі" для створення 1:2000 для генплану. Вони в звіті по геороботам показують теодолітні ходи, gps-и і т.д., тому що, це наше законодавство, яке ми як геодезисти, землевпорядники обганяємо))) Але архітектор, коли приймає роботу просить надати ортофотоплан і параметри прив'язки з контрольними точками для оцінки якості) Шукати в існуючому законодавстві немає ценсу, потрібно це законодавство прописати!
KolS
XoXol