А перепакувати батареї не пробували?Юлія581 писав:Єдиний мінус - акумулятори швидко розряджуються((((
Робота з Trimble 3305
Технічне забезпечення (тахеометри,GPS і ін.). Бажаєте рекламувати свій бізнес? Ставайте спонсором вказаного розділу
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Гість
Юлія581
Гість
-
- Повідомлень: 6
- З нами з: 19 грудня 2013 09:53
- Репутація: 0
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Інше
-
0
- Цитата
zemlemir69, Навіть і думали ми що це можливо...вже почали думать про купівлю нових але як побачила я ціни - бажання відпало однозначно....
А там звичайні батарейки чи спеціальні? бо щось я не наважуюсь на данний момент проводити "хірургічне втручання" в наші і так бідові акумулятори)))
А там звичайні батарейки чи спеціальні? бо щось я не наважуюсь на данний момент проводити "хірургічне втручання" в наші і так бідові акумулятори)))
Юлія581
Гість
-
- Повідомлень: 3
- З нами з: 04 листопада 2012 22:37
- Репутація: 0
- Область: Одеська
- Місце роботи: Інше
-
0
- Цитата
Ничего там вскрытие не покажет, менял аккумуляторы 2-3 года назад на своем тахе, тоже 3305др. После разрезания корпуса Вы увидите, по моему 4 или 6, аккумуляторных элемента без каких либо надписей. Они чуть меньшего диаметра чем те АА что в свободной продаже. Себе ставил GP 2700, за ночь зарядиться успевает, на день работы хватает. Они влазят по длине, но толще, соответственно при склеивании (сваривании, спайке) корпуса нужно чем то заполнять образовавшуюся щель. В нэте можете найти аккумуляторы типа АА, но того диаметра, что Вам нужно, у меня тогда на это не было времени. После замены элементов аккумулятор работает нормально, но внешний вид после склеивания-спайки стал ужасный, что на скорость не влияет.
sovladim
- Chernov
- Спец
- Повідомлень: 2237
- З нами з: 26 грудня 2007 08:13
- Репутація: 18
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
-
0
- Цитата
В Топконе - ni-cd.zemlemir69 писав:можливо ni-mh чи ni-cd
5 батареек, но они приклеены практически неизвлекаемо.
Поэтому проще сделать внешний источник из 3-х 4-х литиевых батареек 18650 с регулируемым напряжением на выходе
Spoiler
[img]http://www.gis-center.com/13.jpg[/img]
При этом родные аккумуляторы позволяют спокойно заменять внешние во время работы прибора.
Chernov
Гість
- Chernov
- Спец
- Повідомлень: 2237
- З нами з: 26 грудня 2007 08:13
- Репутація: 18
- Область: Запорізька
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
-
0
- Цитата
Практика - критерий истины.zemlemir69 писав:вскрытие покажет
Разобрать и посмотреть.
Но в любом случае - дешевле внешний источник.
В случае с тахеометром - аккуратно сверлятся 2 дырочки в аккумуляторе, подпаиваются проводки и внешний источник монтируется на аккумулятор.
В работе не мешает абсолютно. Фотографию не покажу, мой прибор сейчас у товарища, повезло ему с работой....
Цена вопроса - максимум 200 гривен за практически вечный источник питания.
А если покупать BT-52 і BT-32, получится несколько дороже...
Chernov
Гість
- Сергiй64
- Спец
- Повідомлень: 923
- З нами з: 21 червня 2009 19:55
- Репутація: 68
- Область: Вінницька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
-
0
- Цитата
Не хотілось створювати нову тему. Може хтось користується контроллером Trimbl TSC2 в режимі RTK? Потрібно підключитись до інтернету через телефон. Ніхто не знає , які і куди ввести налаштування. Щось ніяк не виходить по інструкціях.
Сергiй64
-
- Спец
- Повідомлень: 617
- З нами з: 14 квітня 2010 16:16
- Репутація: 0
- Область: Рівненська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
-
0
- Цитата
Більше 10 років користуюсь зовнішним акумулятором від мотоцикла. Обрізав провід живлення приладу, два штекери типу тато-мама і рихт. Потрібно до блоку живлення підєднатись, то до блоку живлення, в авто постійно вожу перетворювач напруги з 12 на 220 не потужний на 150 Ватт і подовжувач 10 м. Прилад Geodimeter.Chernov писав:Пример - собранный буквально на коленке внешний источник для Рикона.
Atoll
-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 10
- З нами з: 13 лютого 2008 12:01
- Репутація: 0
- Область: Хмельницька
- Місце роботи: Приватні проектні організації
-
0
- Цитата
Народ хто працював або працює з трімбл 3305, скажіть з чого починати і як здійснювати обміри моя почта comunar@ukr.net або на форумі 

comunar
Atoll
-
0
- Цитата
Поскажите пожалуйста, может кто сталкивался с проблеммой заливания файла в тахеометр.
Проблемма в том, что файл координат упорно не хочет вливаться обратно в тахеометр.
Мой порядок действия таков:
1. Создаем в приборе файл с координатами. (условніе, чисто для єксперимента)
2. Сливаем его из тахеометра при помощи программы data transfer, получаем вот такое: Total station file.DAT внутри которого -
For M5|Adr 00001|PI1 1|X 0.000 m |Y 0.000 m |Z 0.000 m |
For M5|Adr 00002|PI1 2|X 1000.000 m |Y 1000.000 m |Z 1000.000 m |
For M5|Adr 00003|PI1 3|X 3000.000 m |Y 3000.000 m |Z 3000.000 m |
(координаты и названия точек от фанаря, лишь бы понять процесс)
3.Берем этот же файл, data transfer-ом впихиваю его обратно в прибор, в результате в приборе нифига не образовалось. Чудеса... (скорее конечно руки кривые).
Даже мыслей никаких нет в какую сторону копать.
Может в настройках прибора что поменять ?. Интернет порыл, вроде все правильно делаю...
Проблемма в том, что файл координат упорно не хочет вливаться обратно в тахеометр.
Мой порядок действия таков:
1. Создаем в приборе файл с координатами. (условніе, чисто для єксперимента)
2. Сливаем его из тахеометра при помощи программы data transfer, получаем вот такое: Total station file.DAT внутри которого -
For M5|Adr 00001|PI1 1|X 0.000 m |Y 0.000 m |Z 0.000 m |
For M5|Adr 00002|PI1 2|X 1000.000 m |Y 1000.000 m |Z 1000.000 m |
For M5|Adr 00003|PI1 3|X 3000.000 m |Y 3000.000 m |Z 3000.000 m |
(координаты и названия точек от фанаря, лишь бы понять процесс)
3.Берем этот же файл, data transfer-ом впихиваю его обратно в прибор, в результате в приборе нифига не образовалось. Чудеса... (скорее конечно руки кривые).
Даже мыслей никаких нет в какую сторону копать.
Может в настройках прибора что поменять ?. Интернет порыл, вроде все правильно делаю...
shuka
- bil
- Спец
- Повідомлень: 358
- З нами з: 08 грудня 2010 14:57
- Репутація: 21
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інше
-
0
- Цитата
shuka писав:Поскажите пожалуйста, может кто сталкивался с проблеммой заливания файла в тахеометр.
Проблемма в том, что файл координат упорно не хочет вливаться обратно в тахеометр.
Мой порядок действия таков:
1. Создаем в приборе файл с координатами. (условніе, чисто для єксперимента)
2. Сливаем его из тахеометра при помощи программы data transfer, получаем вот такое: Total station file.DAT внутри которого -
For M5|Adr 00001|PI1 1|X 0.000 m |Y 0.000 m |Z 0.000 m |
For M5|Adr 00002|PI1 2|X 1000.000 m |Y 1000.000 m |Z 1000.000 m |
For M5|Adr 00003|PI1 3|X 3000.000 m |Y 3000.000 m |Z 3000.000 m |
(координаты и названия точек от фанаря, лишь бы понять процесс)
3.Берем этот же файл, data transfer-ом впихиваю его обратно в прибор, в результате в приборе нифига не образовалось. Чудеса... (скорее конечно руки кривые).
Даже мыслей никаких нет в какую сторону копать.
Может в настройках прибора что поменять ?. Интернет порыл, вроде все правильно делаю...
- тут гляньте може шось корисне знайдете
bil