Про дозвіл на будівництво добудови
Правила форуму
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Будьте уважними! Перед створенням теми перечитайте Правила форуму і ще раз перевірте, чи дана тема не існує. Теми, які дублюють інші, видаляються без попередження! Повідомлення, які містять не прихований адрес E-mail, видаляються без попередження!
Про дозвіл на будівництво добудови
Підкажіть будь-ласка відповідь на таке питання:
є державний акт на землю з цільовим призначенням - для обслуговування нежилого приміщення, на сьогоднішній день необхідно побудувати добудову до даного нежилого приміщення, але архітектура не дає дозвіл на будівництво, мовляв, в акті не вказано для будівництва добудови. Як вийти з такої ситуації? Невже під "обслуговування нежилого приміщення" не мають право на добудову? Адже в класифікатору не вказано цільового використання - для будівництва добудови.
є державний акт на землю з цільовим призначенням - для обслуговування нежилого приміщення, на сьогоднішній день необхідно побудувати добудову до даного нежилого приміщення, але архітектура не дає дозвіл на будівництво, мовляв, в акті не вказано для будівництва добудови. Як вийти з такої ситуації? Невже під "обслуговування нежилого приміщення" не мають право на добудову? Адже в класифікатору не вказано цільового використання - для будівництва добудови.
-
- Спец
- Повідомлень: 71
- З нами з: 27 вересня 2012 13:09
- Репутація: 0
- Область: Хмельницька
- Місце роботи: ДЗК(область, район)
Напевне усі землевпорядники по роботі опосередковано стикаються із самочинним будівництвом. А в когось і самого є самочинка. Так от:
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/3038-17
Закон України "Про регулювння містобудівної діяльності" Пункт 9 Прикінцевих положень
В кого є самочинка - побігли в Інспекцію!!! Юху!!!
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/3038-17
Закон України "Про регулювння містобудівної діяльності" Пункт 9 Прикінцевих положень
Штраф від 5 до 10 неоп.мін (це 85-170 грн.)9. Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю до 31 грудня 2013 року безоплатно протягом 10 робочих днів з дня подання заяви власниками (користувачами) земельних ділянок, на яких розміщені об’єкти будівництва, збудовані без дозволу на виконання будівельних робіт, за результатами технічного обстеження будівельних конструкцій та інженерних мереж приймають в експлуатацію:
індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, господарські (присадибні) будівлі і споруди, прибудови до них, збудовані у період з 5 серпня 1992 року до 12 березня 2011 року;
збудовані до 12 березня 2011 року:
громадські будинки I і II категорій складності;
будівлі і споруди сільськогосподарського призначення I і II категорій складності.
Порядок прийняття в експлуатацію таких об’єктів і проведення технічного обстеження будівельних конструкцій та інженерних мереж визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури.
Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю приймає рішення про притягнення до адміністративної відповідальності за правопорушення та про накладення штрафу:
щодо фізичних осіб - відповідно до статті 97 Кодексу України про адміністративні правопорушення ( 80731-10 );
щодо юридичних осіб - відповідно до пункту 2 частини другої статті 2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності" ( 208/94-ВР ).
В кого є самочинка - побігли в Інспекцію!!! Юху!!!
- Виктор М
- Спец
- Повідомлень: 95
- З нами з: 10 листопада 2011 09:22
- Репутація: 0
- Область: АР Крим
- Місце роботи: Приватні проектні організації
Ага, разбежались, для начала вот это нужно что бы было принято "Порядок прийняття в експлуатацію таких об’єктів і проведення технічного обстеження будівельних конструкцій та інженерних мереж визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури."
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
не тільки землевпорядники... до нас на реєстрацію права власності принесли "реконструкцію"... facepalm будівництво почалось в 2010 році, договір оренди зареєстровано в 2012 році, площа забудови більше площі ділянки...Юлія 1985 писав:усі землевпорядники по роботі опосередковано стикаються із самочинним будівництвом

-
- Молоденький(ка)
- Повідомлень: 13
- З нами з: 05 жовтня 2009 19:48
- Репутація: 0
- Область: Житомирська
- Місце роботи: Інші недержавні проектні організації
Враховуючи дану інформацію - у Вас збудований будинок громадського призначення і «якимсь чином» введений в експлуатацію, тоді:оляля писав:на сьогоднішній день необхідно побудувати добудову до даного нежилого приміщення, але архітектура не дає дозвіл на будівництво,
Spoiler
1) згідно з статтею 29, ЗУ «Про основи містобудування від 16.11.1992 № 2780-XII»:
2) у відповідності до Наказу Мінрегіонбуду «Про затвердження Порядку надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст» від 07.07.2011 № 109:
3) щодо розділу 3, ДБН А.2.2-3-2012 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»:
4) згідно чинного законодавства та нормативної документації, після отриманих містобудівних умов та обмежень:
- складається завдання на проектування об’єкта будівництва
і затверджується замовником за погодженням із проектувальником;
- розроблюється робочий проект проектувальником (юридична особа, яка має у своєму складі відповідних виконавців, що згідно із законодавством одержали кваліфікаційний сертифікат, або фізична особа, яка згідно з законодавством має відповідний кваліфікаційний сертифікат);
- погоджується затверджувальна частина робочого проекту;
- направляється замовником повідомлення про початок виконання будівельних робіт центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю;
- здійснюється виконання будівельних робіт після реєстрації органом державного архітектурно-будівельного контролю декларації про початок виконання будівельних робіт - щодо об'єктів будівництва, що належать до I-III категорій складності.
Вам необхідно отримати містобудівні умови та обмеження.2. Фізична або юридична особа, яка подала виконавчому
органові сільської, селищної, міської ради або у разі розміщення
земельної ділянки за межами населених пунктів - районній державній
адміністрації заяву про намір щодо забудови земельної ділянки, що
перебуває у власності або користуванні такої особи, повинна
одержати містобудівні умови та обмеження для проектування об’єкта
будівництва.
3. Містобудівні умови та обмеження надаються відповідними
спеціально уповноваженими органами містобудування та архітектури
на безоплатній основі.
Перелік об’єктів будівництва, для проектування яких
містобудівні умови та обмеження не надаються, визначає центральний
орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує
державну політику у сфері будівництва, містобудування та
архітектури.
4. Спеціально уповноважений орган містобудування та
архітектури визначає відповідність намірів щодо забудови земельної
ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні.
5. Розгляд заяви і надання містобудівних умов та обмежень або
прийняття рішення про відмову у їх наданні здійснюються спеціально
уповноваженим органом містобудування та архітектури протягом семи
робочих днів з дня реєстрації заяви.
Рішення про відмову у наданні містобудівних умов та обмежень
приймається у разі невідповідності намірів щодо забудови земельної
ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні.
6. До містобудівних умов та обмежень можуть включатися вимоги
щодо архітектурних та інженерних рішень.
7. Склад, зміст, порядок надання містобудівних умов та
обмежень визначаються центральним органом виконавчої влади, що
забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері
будівництва, містобудування та архітектури.
8. Містобудівні умови та обмеження є чинними до завершення
будівництва об’єкта незалежно від зміни замовника.
Зміни до містобудівних умов та обмежень можуть вноситися
тільки за згодою замовника.
2) у відповідності до Наказу Мінрегіонбуду «Про затвердження Порядку надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст» від 07.07.2011 № 109:
Разом із заявою Ви подаєте комплект документів згідно пункту 2.2 (жирним текстом виділено необхідні додатки до заяви).1.1. Цей Порядок визначає процедуру надання містобудівних
умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст.
1.2. У цьому Порядку терміни вживаються в такому значенні:
замовник - фізична або юридична особа, яка має намір щодо
забудови території (однієї чи декількох земельних ділянок) і
подала в установленому законодавством порядку відповідну заяву;
містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки
(далі - містобудівні умови та обмеження) - документ, що містить
комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і
будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної
ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж
земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до
об'єктів будівництва, встановлені законодавством та містобудівною
документацією;
2.1. Містобудівні умови та обмеження є основною складовою
вихідних даних.
Містобудівні умови та обмеження надаються відповідними
спеціально уповноваженими органами містобудування та архітектури
на безоплатній основі у порядку, встановленому Законом України
"Про регулювання містобудівної діяльності" ( 3038-17 ). { Абзац
другий пункту 2.1 розділу II із змінами, внесеними згідно з
Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та
житлово-комунального господарства N 49 ( z0347-12 ) від
08.02.2012 }
2.2. Для отримання містобудівних умов та обмежень до заяви
замовником додаються:
засвідчена в установленому порядку копія документа про право
власності (користування) земельною ділянкою;
ситуаційний план (схема) щодо місцезнаходження земельної
ділянки (у довільній формі);
викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:2000;
кадастрова довідка з містобудівного кадастру (у разі
наявності);
черговий кадастровий план (витяг із земельного кадастру - за
умови відсутності містобудівного кадастру);
фотофіксація земельної ділянки (з оточенням);
містобудівний розрахунок з техніко-економічними показниками
запланованого об'єкта будівництва.
2.3. У разі відсутності документів на право землекористування
(при реконструкції об’єктів) містобудівні умови та обмеження
можуть надаватися без цих документів.
{ Пункт 2.3 розділу II в редакції Наказу Міністерства
регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального
господарства N 49 ( z0347-12 ) від 08.02.2012 }
2.4. Розгляд заяви, надання містобудівних умов та обмежень
або прийняття рішення про відмову у їх видачі здійснюються
спеціально уповноваженим органом містобудування та архітектури
у порядку, встановленому Законом України "Про регулювання
містобудівної діяльності" ( 3038-17 ).
Підставою для відмови у видачі містобудівних умов та обмежень
є невідповідність намірів забудови земельної ділянки положенням
відповідної містобудівної документації на місцевому рівні.
{ Пункт 2.4 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом
Міністерства регіонального розвитку, будівництва та
житлово-комунального господарства N 49 ( z0347-12 ) від
08.02.2012 }
3) щодо розділу 3, ДБН А.2.2-3-2012 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»:
Назва об’єкту: Реконструкція будинку громадського призначення по вул…. у …. районі … області.3.10 реконструкція
Перебудова введених в експлуатацію в установленому порядку об’єктів будівництва, яка передбачає удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та проживання, якості послуг, зміну основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність, функціональне призначення, геометричні розміри тощо).
Реконструкція передбачає збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об’єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).
4) згідно чинного законодавства та нормативної документації, після отриманих містобудівних умов та обмежень:
- складається завдання на проектування об’єкта будівництва
і затверджується замовником за погодженням із проектувальником;
- розроблюється робочий проект проектувальником (юридична особа, яка має у своєму складі відповідних виконавців, що згідно із законодавством одержали кваліфікаційний сертифікат, або фізична особа, яка згідно з законодавством має відповідний кваліфікаційний сертифікат);
- погоджується затверджувальна частина робочого проекту;
- направляється замовником повідомлення про початок виконання будівельних робіт центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю;
- здійснюється виконання будівельних робіт після реєстрації органом державного архітектурно-будівельного контролю декларації про початок виконання будівельних робіт - щодо об'єктів будівництва, що належать до I-III категорій складності.
Але для початку отримайте містобудівні умови та обмеження.
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
-
- Спец
- Повідомлень: 71
- З нами з: 27 вересня 2012 13:09
- Репутація: 0
- Область: Хмельницька
- Місце роботи: ДЗК(область, район)
Я співчуваю Державним реєстраторам.Вони ще люди незвичні до такого абсурдного написання цільових призначень та ін. Це не земельники чи ДЗКовці, які звикли присвоювати кадастрові номери керуючись нечинними наказами 12, 168, заповнювати бланки навмання бо наказ 325 про порядок заповнення прийнятий лише в 2009 році, класифікатор цільового призначення затверджений лише в 2010 році. А хто тепер їх може звинуватити в помилках в ДА? Чим було керуватись ОМС, коли був лише якись липовий класифікатор всі роки поки земля роздавалась у власність? В нас людина, яка заповнювала бланки ДА в 2010 році і плакала і сміялась коли доводилось друкувати в бланк акту на постійне користування "для будівництва підїздної дороги до ... станції". А що робити було - так написано в дозволі на проект, так пройшли висновки і погодження, а нам Головне казало що ми можемо лише структуру ОФ перевіряти, а не зміст документації!!!?????
Тому думаю реєстратори мають бути поблажливими до таких нюансів.
Тому думаю реєстратори мають бути поблажливими до таких нюансів.
- Solpadeine
- Спец
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 листопада 2011 19:22
- Репутація: 0
- Область: Дніпропетровська
- Місце роботи: Інше
- Контактна інформація:
-
- Вже не початківець
- Повідомлень: 26
- З нами з: 31 серпня 2011 10:04
- Репутація: 0
- Область: Одеська